We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought the mats and the stitching started coming apart within a couple of months and so I complained. They told me it was regular wear and tear but once Trustpilot got involved they said that they w... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ive ordered a set, loved them fit perfect just started deterating within say 3 month, was able to get driver side replaced but they have sent the wrong size for the 3rd time and i had to pay for ship... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The mats don’t fit my car. They are cut and made wrong so as they don’t fit around the seats or seat belts. The studs in the main mat are not positioned correctly and thus the top mat moves and gets c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I’m extremely happy with the product. My driver side mat was produced incorrectly. However they did remake it. The turn around time just felt longer that it should have been in my opinion. I was hopin... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoire winkel
  2. ook in
  3. Auto-accessoirewinkel
  4. Autoschoonmaakdienst
  5. Autoservice

Geschreven door het bedrijf

CarSilk proudly offers high-quality floor mats and car seat covers designed to enhance your driving experience. We are committed to providing comfort, protection, and style for your vehicle's interior, ensuring that every journey is a perfect one.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

340 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(340)

151 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t Buy anything from them

Don’t Buy anything from them. I Buy front mats and they never send it to me.

I’m from Québec Canada

They take many days to return an answer and they are not good to find solution and they never give me my money back

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all customer reviews and take every comment seriously.

Our team is always working to improve both our products and customer experience. If you would like us to review your order details further, please contact our support team at support@carsilks.com with your order number so we can better assist you.

Thank you again for your feedback.

Carsilks Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They stole my $175.00 and didn't replace the mats

I'v'e order carmats Nov 26, 2025 and received the carmats about 6 weeks later. I put a youtube video review of how bad the mats were made and they wouldn't respond. Since t hen I opened a dispute with Credit Card sked them to refund. I tried contacting support again, they said I have to cancel the cc dispute they will remake and send them to me. The CC gave them back the money. I've been emailing them and they will not respond. They don't have phone number. Basically, I can't reopen a dispute since it was closed. They stole my money.
Feel free to look at a short video of my video They are dark blue mats for my GMC Sierra Truck

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all customer reviews and take every comment seriously.

Our team is always working to improve both our products and customer experience. If you would like us to review your order details further, please contact our support team at support@carsilks.com with your order number so we can better assist you.

Thank you again for your feedback.

Carsilks Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CarSilk website doesn't include a Leave…

CarSilk website doesn't include a leave a review category because 90% of the customers are greatly dissatisfied. But CarSilk will go to a independent stand alone review site,read the comments of there terrible services & respond to the individuals comments via a 3rd party review site,that tells you all you need to about this scam of a Chinese owned & operated place.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all customer reviews and take every comment seriously.

Our team is always working to improve both our products and customer experience. If you would like us to review your order details further, please contact our support team at support@carsilks.com with your order number so we can better assist you.

Thank you again for your feedback.

Carsilks Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After 2 months, no car mats, no refund, no answer

I placed an order in November 23rd. First, I didn't received any news during a month. Then, the company send me an email saying that they were technically unable to complete the order (it's a very very basic car) and offered a refund. Despite many emails, the company keep on saying that they would refund me next week, at the end of the month, beginning of next month. Now, they are not responding and I didn't get the refund.

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

We sincerely apologize for the long delay and for the frustration this situation has caused you. This is absolutely not the experience we want any customer to have.

We kindly ask you to contact us directly at support@carsilks.com
with your order number so we can resolve this immediately.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us improve our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this place is a scam

this place is a scam, send me the wrong car mats, then when i wanted to get it replaced, they refuse to replace it or refund me. Stay away!

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for your review. We’d like to better understand your experience, but we’re unable to locate your order from this review alone.

Please reach out to support@carsilks.com
with your order number so we can check and follow up with you directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy from these people

Don't buy from these people. I ordered car mats. Accidentally, clicked car seat covers as well. I Immediately, wrote them to tell them I didn't want the car seat covers. They said they would refund that.

Of course, they never did. And, the mats don't fit at all. I have sent emails, photos, and videos. They still aren't convinced, although I've had an auto mechanic, a person does aviation interiors, and various other people try to make them fit. They might another car, but not mine. I have emailed them more than a few times that I was going to write a truthful review. They don't seem to care that they have a very unhappy customer.

They have been totally unresponsive. So, what I have now is a bill for well over $300 and none of it is any good.

THEY ARE WORST COMPANY, WITH WHICH, I HAVE DEALT IN MY 72 YEARS OF LIVING.

STAY AWAY.

Update. They keep asking for more and more videos. I have sent a whole set of videos (twice). set of photos (twice), and dozens of emails. For them to say they can't identify me is ridiculous. I have dozens of emails from them that keep requesting the same things over and over again.

1 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

We’re sorry to read about your experience and the frustration you’ve described. We take feedback like this seriously.

At this time, we’re unable to identify your order based on this review alone. We would genuinely like the opportunity to review your case and clarify the situation.

Please contact us directly at support@carsilks.com
with your order number so our team can carefully check your previous correspondence and provide further assistance.

We look forward to resolving this matter with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PURCHASE FROM CARSILKS

DO NOT PURCHASE FROM CARSILKS
This company is a complete scam. I ordered floor mats back in November of 2025. 1 month had passed and I never got a tracking number, so I emailed the support team for an update. They responded that they were unable to fulfill my order and offered store credit or a refund. I requested the refund. It has been 2 months of me constantly emailing, asking for an update on my refund. Each time, "Joey" responds with the run-around, saying "It takes 2 weeks to process refunds". I am now out of $150 with no floor mats, and I am sure I will never get this refund.

I proudly filed a complaint with the Canadian BBB against this company and have even thought of taking them to small claims court. I am an irritated consumer and fell for this scam. Order anywhere but here.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

We understand your frustration and appreciate you sharing your experience.

We would like to confirm that your refund has now been fully processed. Please note that depending on your bank or card provider, it may take several business days for the funds to appear on your statement.

If you have any questions regarding the transaction, please feel free to contact us at support@carsilks.com
, and we will be happy to provide confirmation details.

We wish you all the best.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing and frustrating!

I purchased floor mats for my 2026 GV80. After waiting more than eight weeks, I finally received a set that looked cheap, poorly made, and nothing like what was advertised. I installed them briefly but removed them almost immediately because they made the interior of my car look worse.

I contacted customer service for assistance, but they refused to help. To make matters worse, my account was charged twice at the time of purchase. I requested a refund a long time ago and have still not received it.

Buyers should be very cautious when purchasing these products. The items shown in the advertisements do not match what is actually delivered, and the company shows little concern for customer satisfaction.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were not satisfied with your purchase.

We would like to review your order details and the billing concern you mentioned, as we are unable to identify your case from this review alone.

Please contact us at support@carsilks.com
with your order number and a brief summary of the issue so our team can carefully look into both the product and payment matter.

We look forward to assisting you directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order never coming

I ordered a set 1/3/26, payment went thru really fast, however, after waiting and waiting and sending emails asking about the order, I found the order # didn't exists and only got messages back telling me to be patient. 😡then waited another week or so and still nothing, no confirmation it will be coming, nada. After several more or unreturned emails I got a vague message saying my order shopped 1/20/26, but that was it. FedEx says they may have it but it never moved from NY! So after 1/27/26 and no reply from carsilks I had credit card cancel the order and I think it's a scam! Apparently carsilks doesn't value customer service and I wonder if it will ever show up, if it does eventually arrive, I will return it cuz I really don't believe it's coming, as I said, my order doesn't exist when I tracked it to carsilks and no one will let me know a time frame of delivery, after about a month it seems it's just bullshit and lip service.
2/5/26:still nothing, just more bullshit. I was told it would arrive 2/3/26, as expected:nothing but more lame excuses. Avoid this place and get your mats elsewhere, save yourself the aggravation. Oh, and be patient.🤣🤣🤣🖕

26 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

According to the shipping records, your order was successfully delivered on February 6th.

We understand there was concern regarding tracking updates during transit, and we apologize if the shipping information caused confusion. Once an order is handed to the carrier, movement updates depend on the courier’s system.

If you have initiated a chargeback or still have any concerns regarding the delivery, please contact us at support@carsilks.com
so we can clarify the details and provide delivery confirmation.

We are here to assist.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a set of rugs and waited a…

I ordered a set of rugs and waited a little over three weeks for delivery, which was longer than I expected. I contacted customer service to ask about the delay, but the response didn't feel very helpful, which was frustrating. When the rugs arrived, I checked and installed them the same day. The quality itself seemed fine and usable for everyday purpose. However, the lack of clear communication during the wait had already affected the overall experience.

Because of the delivery delay and the way my concerns were handled, I'm not satisfied with the purchase, even though the product quality was acceptable.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all customer reviews and take every comment seriously.

Our team is always working to improve both our products and customer experience. If you would like us to review your order details further, please contact our support team at support@carsilks.com with your order number so we can better assist you.

Thank you again for your feedback.

Carsilks Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a set of these for my 2023…

Ordered a set of these for my 2023 pacifica. First of all the order took forever to arrive even though we are located in the same province and they show "Canadian" company but highly suspect they get it from overseas and are falsely promoting Canadian symbolism, hence the extremely long wait time for delivery.

In terms of quality, these are ridiculously overpriced as they advertise non slide , design and durability and whatnot but for 3 hundred dollars canadian these mats are a complete rip off. The only difference from these and the $80 set that is very, very similar I purchased on eBay for my Lincoln aviator for $80. Is these have some tabs that slide underneath panels in the vehicle, which do not do much.

Would never purchase a set of these again or will recommend anyone would much rather purchase an eighty dollar almost identical product from ebay.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the product did not meet your expectations.

Our mats are custom-designed for specific vehicle models and manufactured according to our own specifications, which may differ from lower-cost alternatives available elsewhere. Pricing reflects materials, design structure, and model-specific production.

Shipping times can vary depending on production scheduling and logistics coordination. We always aim to provide accurate timeframes at the time of order.

If you would like us to review your order or discuss your concerns further, please feel free to contact us at support@carsilks.com
with your order details.

We appreciate your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They do not honor their warranty.

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

We take warranty claims seriously and would like the opportunity to review your case.

At this time, we’re unable to identify your order based on this review alone. Please contact us at support@carsilks.com
with your order number and details of the warranty concern so our team can carefully assess the situation.

We look forward to assisting you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not as advertised…

I started by ordering a dashmat for my car. 1 1/2 months went by so I sent an inquiry about the order. About 7 days later, I received an answer that said they were unable to make me a dashmat, and if I would like a refund or a replacement with something else. So I picked out some floor mats with my car embroidered on them. So they said ok that will be an extra $90. So I paid it. Almost 2 more months went by and I sent another email. About 7 days later I received one back saying it should be done in 5 days and they would send me the tracking #. We'll 2weeks later I sent another email. They never replied, I received a tracking update. After months of waiting I finally received my mats. First thing I noticed was there was NO EMBROIDERY on them and they do NOT fit well at all. They shift and move . Very dissatisfied. I sent them another email and received no reply at all. I was hoping you could put pictures on here. Guess not.

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for sharing your experience. We understand how frustrating extended production times and product concerns can be.

As our products are made-to-order, timelines may vary depending on customization and production scheduling. However, we would like to review the details of your order, including the embroidery and fitment concerns you mentioned.

Please contact us at support@carsilks.com
with your order number and photos of the received mats so our team can carefully assess the situation and provide appropriate assistance.

We look forward to resolving this with you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from Car Silks

I'm pretty positive this company is a scam. I ordered mats over 2 weeks ago and have had nothing but bad communication since. They have claimed to have shipped my products but haven't sent a shipping confirmation. When I asked to cancel my order. They said I had to do it within 6 hours of my purchase. That's an insane small window of time. At this point I just hope I can dispute the charges with my bank.

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Hi Arthur,

According to the shipping records, your order has been successfully delivered.

Tracking details were issued once the shipment was processed by the carrier, and delivery was completed accordingly.

If you have any concerns regarding the product or your order, please contact us at support@carsilks.com
with your order number so we can review and assist you directly.

We’re here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my Refund???

My order was placed in November and I was charged. Two weeks later I received an email that my order could not be filled. I have tried getting a refund and as of yet am still waiting. I will be moving forward with whatever I can do. Its the point that you took my money and admitted you could not fulfil my order. Where is my money?????

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Hi Michellene,

We understand your concern regarding the refund and appreciate you bringing this to our attention.

Based on this review alone, we’re unable to confirm the current processing status of your refund. We would like to review your order details to provide accurate information.

Please contact us at support@carsilks.com
with your order number so we can check the transaction record and follow up with you directly.

We’re here to assist in resolving this matter.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smooth purchase.

Order was hassle free.
Took 4 weeks to get here which was advertised. Was able to track package. Took a whole 10min to install and the fit looks great. Should have ordered the rear also. 👍👍

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is one of the worst products I've…

This is one of the worst products I've ever purchased. first they took forever to arrived. when they arrived the car seats came with no instructions and the final product was poor quality. The fit was bad, there were threads hanging out everywhere and price was expensive and not worth it whatsoever. the covers were for 2021 F150 and I refused to put them on my truck.

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

According to our records, your order was successfully delivered. We’re sorry to hear that the product did not meet your expectations.

Our seat covers are designed specifically for the 2021 F150 model, and installation may require proper alignment during fitting. If you experienced fitment or quality concerns, we would like to review them further.

Please contact us at support@carsilks.com
with your order number and photos of the issues you mentioned so our team can assess and assist accordingly.

We look forward to helping you resolve this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These people are criminals

These people are criminals. DO NOT waste your money. They are a chinese company with a canadian address. They do not have a customer service phone number. Front page of their website says "30 days money back". It's a lie. I wrote in to cancel my order 24 hours after making it because my wife had purchased mats for me from another company as a surprise. NOPE. You must cancel within 5 hours. A month later the floor mats showed up and they don't fit anyway. And you must SHOW video of them not fitting and still can't get a refund. Biggest fraud on the internet.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

We take statements like this very seriously. Our company operates in compliance with applicable regulations, and we do not engage in fraudulent practices.

Order cancellations and returns are subject to our published policies, including processing timeframes once production has begun. As our products are made-to-order, cancellation requests may not always be possible after a certain stage.

Regarding fitment concerns, we request photos or videos so our technical team can properly assess the issue and determine eligibility for replacement or refund under our policy.

We would like the opportunity to review your specific case in detail. Please contact us at support@carsilks.com
with your order number so we can assist you directly.

We’re here to help clarify any misunderstandings.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a trunk liner for my Audi Q8

Ordered a trunk liner for my Audi Q8. Took 6+ weeks to deliver and when I did get them they were wrapped in a trash bag crumpled. When unpacked they had creases and were misshapen. But worse they did not fit even if they were not curled and creased.
Sent emails to them and finally got a response where they pulled out a BS 5 day return policy that was not met. When I pointed out to them how ridiculous it was to have a 5 day return policy when it took more than 5 days just to lay them out to get flat enough to even attempt to install. They responded by saying their production team would look at the problem and get back to me. That was a month ago. The product did not fit and their "support" is non existent.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carsilks

Antwoord van Carsilks

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were not satisfied with your experience.

Our trunk liners are made-to-order and packaged securely for transit; however, depending on shipping conditions, temporary creasing can occur and typically relaxes once the product is laid flat.

Regarding the fitment concern, our team reviews photos or videos to properly assess compatibility before determining next steps under our return policy. We understand you were previously informed that the production team would review the matter.

Please contact us again at support@carsilks.com
with your order number so we can check the current status of your case and provide an update.

We appreciate the opportunity to assist you further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer