Dennis Did It Reviews 

57
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Mushroom lamp. Does as advertised, although the light is nowhere near as good looking as pictured on social media (photoshop or different bulbs to those supplied?), which is a shame when you’re spendi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Overpriced but for the most part they have a nice selection of homewares. Their sale is an illusion, unfortunate that a lot the nicer items are no longer available seems like they aren’t restocking an... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product speaks for itself, however, its the customer service that sets them apart. I bought our second lamp from them after loving the first. Unfortunately, it came with a slight fault. These thin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lampenwinkel
  2. ook in
  3. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shop Lighting, Design Objects and Tableware @ dennisdidit.com


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

57 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(57)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

Amazing service, Tatiana was so helpful!!

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Thank you for the 5 stars! 🌟 Tatiana will be delighted to know she made such a difference in your experience. We’re so glad you felt well taken care of. That’s exactly what we’re here for! - Jo from Dennis Did It

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great lamps and customer service

The x2 ribbon lamps look great and give off a really nice light.

The customer service team were incredibly quick, friendly and resolved an issue with one of the shipped lamps immediately. Highly recommend!

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Thanks so much for the glowing review ✨ We’re thrilled you’re loving the Ribbon Lamps and the warm light they give off. Our customer service team will be so happy to hear your kind words - it’s always our goal to make things quick, friendly, and stress-free. We truly appreciate the recommendation! - Jo from Dennis Did It

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome customer support from Tatiana

Awesome customer support from Tatiana! I've always loved my lighting purchases from DDI, but when I did have a problem they stepped in and took care of me kindly and quickly. Really appreciate their great customer service :)

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Thank you so much for sharing this lovely review! Tatiana and the team will be over the moon to hear your kind words. We’re so glad we could make things right quickly for you - and it means a lot knowing you’ve loved your DDI lighting pieces over time. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick delivery and support response

First lamp came defective, so I contacted them asking for a replacement.
They replied within a day, and I received a free replacement lamp within the week.

Fast delivery and customer service was kind.

5 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hey, Nathan! Thank you so much for your kind words and for giving us the chance to turn things around! 🌟 We're really sorry your first lamp arrived defective, but we're so glad we could make it right quickly for you. It means a lot that you appreciated our service. We're always here to help if you ever need anything else! 💛
- Jo from Dennis Did It

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Faulty product and poor communication

I recently purchased two brassy gold touch lamps for my newlywed home and was very disappointed at the quality for the price. The inside was mainly plastic and one of the lamps did not work at all after several hours of charging.

I submitted video proof of the fault to their customer service to request to return and receive a full refund for both, as the lamps were meant to be used as a pair. However, they did not read my email carefully and only gave me a refund for one lamp, leaving me with one half of a pair and a refunded amount that isn’t enough to purchase a new one from their store given I purchased the two in a discounted bundle.

I then conceded that if I can’t return the lamp that works, I’d rather cancel the refund and receive a replacement for the faulty one instead so that I at least have a pair, but was told that this is no longer possible.

The customer service rep then said I could return the remaining lamp through the portal for a $20+ processing and restocking fee instead, to which I replied this is quite unfair, as why should I have to pay extra on top of the hassle when the faulty item is the whole reason for my return.

The rep only emailed back once every 24 hours and now they have stopped replying altogether. This simple matter has dragged on unnecessarily for over a week and been extremely frustrating.

Order #2316483

UPDATE: The rep has reached out again to approve a free return and refund for the remaining lamp, which is much appreciated.

27 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hi Joey,

Thank you for sharing your feedback, and we're truly sorry again that your experience didn’t go as smoothly as it should have. We completely understand how frustrating it is to receive a faulty item, especially when it was part of a matching pair for such a special occasion.

I reviewed the full email thread and can confirm that a refund for the faulty lamp was processed promptly once the issue was reported. As of now, we’ve arranged for you to return the remaining lamp with no restocking or return shipping fees, as a gesture of goodwill and to help make things right.

Your patience and understanding throughout this process have meant a great deal, and we genuinely appreciate the opportunity to resolve this matter. If there’s anything else we can do to turn this around further, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to help 💛

Warmly,
Jo from The Dennis Did It Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response to lost parcel issue!

I purchased two items from Dennis Did It and the parcel was lost on its way to me. As such, I never received the items. Aus Post has confirmed this and told me to contact Dennis Did It to organise a refund. I have emailed Dennis Did It multiple times, and submitted a request on their website, and received no response. The value of the order was over $300 and failing to address the issue is unacceptable. Sellers are responsible for ensuring items they send arrive to the purchaser under Australian Consumer Law. I will be taking this further if there is no response.

Order #2315899

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hi Daniel,

Thanks so much for your feedback, and I’m truly sorry for the delay in getting back to you over the weekend — we completely understand how frustrating this situation must have been.

We’ve processed a full refund of $308.50 as of yesterday to your original method of payment, and it should appear in your account within 1–3 business days. Our delivery team has also confirmed that your parcel was officially lost in transit, which aligns with the AusPost update you received — and we’re really sorry this happened in the first place.

We’ve also sent you an email with all the details, so if you haven’t seen it yet, please check your inbox when you get a chance.

Thanks again for your patience and understanding, and if there’s anything else we can do to turn around this experience for you, just let us know.

Warmly,
Jo from Dennis Did It

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible! They say you can return things, but you need to email them and they never reply.

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hi Anita,

Thanks so much for your review, and I’m truly sorry for the delay in getting back to you over the weekend — we completely understand how frustrating this situation must have been.

Your return request was approved yesterday, and the return label was sent to your email shortly after. If you haven’t seen it come through yet, it may have landed in your junk or spam folder — but just let us know if you’d like us to resend it.

We’ve been working through a bit of a backlog recently, which has slowed us down more than usual. We’re steadily getting back up to speed now, and we really appreciate your patience in the meantime.

If there’s anything else you need, I’m just an email away.

Warmly,
Jo from Dennis Did It

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty lamp, no customer service response

I purchased two lamps, one is great. Love it. The other is beautiful but firstly I noticed the gold rim was coming away from the paper although initially didnt think this would cause an issue. Due to the weakness of this fault and the poor quality of the paper on the lamp there are 3 sections that have ripped due to the pressure required for the wire brace to expand it. Ive contacted Dennis Did it 2 times via email and had no response. Ive messaged on their website. Ive also read the policies on faulty products and customer service time frames for issue resolution yet have not had any luck. I am not looking for a refund, I just want a lamp replacement that is not faulty. It's important to note I have various paper lamps and have never had this issue with ripping due to pressure and faulty manufacturing. I don't generally like to write negative reviews before I have a resolution, however it seems this is the only option to have my issue resolved. Due to the price of these lamps I'd expect better quality and customer service. I do hope this can be resolved.

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Thanks so much for your honest review. We're really sorry to hear about the issues with your lamp and the difficulty getting in touch. That’s absolutely not the experience we want any of our customers to have.

We're glad to let you know that your replacement was arranged yesterday and will make its way to you soon. You should receive tracking details and we hope the new lamp meets your expectations.

We’re also doing everything we can behind the scenes to keep our reply times shorter, including making internal changes to our team and support processes so we can get back to our customers faster.

Your feedback has been passed along to our product team too, as quality is something we take very seriously.

Thanks again for your patience and for giving us the opportunity to make things right 💛 - Jo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality product

Purchased a bigger is better lamp which arrived broken, seems to be made of poor quality materials. Still trying to sort out a replacement or refund but team are not very responsive.

Update:
I have sent photos and followed up, I’ve been advised a refund will be processed now. Thank you
ORDER #2315351

4 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hi Kate,

I just wanted to confirm that your refund was already processed.

Also, I just wanted to confirm that I’ve been replying to all of your emails. However, it looks like you’ve been emailing us from two different addresses. Could you please check both inboxes (and even your spam folder, just in case) to make sure you’ve received all our responses?

If there’s anything else I can help with or if you need any further assistance, don’t hesitate to reach out. I’m here to make sure everything gets sorted for you.

Best regards,
Jo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought something off their website a…

Bought something off their website a while back. Wasn't cheap but saw good reviews and had no reason to doubt it. Immediately knew something was off when I opened the package and saw the original packaging from a cheap Chinese manufacturer thay they're obviously drop-shipped from. I then wrote up a bad review, saying it was faulty, and it was submitted for review. Someone from their customer service team reached out and asked me to explain the issue. I sent photos and even video showing how poorly the product worked. I was offered the option of either a partial refund or credit to go towards buying a new product. Seeing as I didn't want to buy another faulty item, I had no option but to accept the partial refund. But my review was never posted to their website. With hindsight, I now know only positive "reviews" can be seen under the product listing, so no one is ever the wiser. I'd rate 0 stars if I could - dodgy as.

1 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Overpriced but for the most part they…

Overpriced but for the most part they have a nice selection of homewares. Their sale is an illusion, unfortunate that a lot the nicer items are no longer available seems like they aren’t restocking and if they do and remove the sale then it’s not a deal as same items are less expensive elsewhere. Nothing has changed on their website since Christmas

19 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor experience and quality

Really poor experience with my preorder of the Puffball lamp. Ordered as advertised for Christmas delivery. Received multiple emails advising me of on time dispatch, followed by no shipping or update. The item ended up arriving weeks after Christmas.

The quality of the product is poor for the price you pay - light plastic, cheaply made with design shortcuts. Recommend buying a secondhand retro lamp instead

15 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hard pass

I ordered their Puffball lamp as a Christmas present, and despite telling me a week before Christmas that it would be dispatched mid-week, it wasn't. It looks like I will receive it tomorrow, January 7th, despite asking for a refund TWICE before they posted it.

Dealing with their customer service was unhelpful. I asked for a refund, but magically, the day I asked, a shipping label was printed. I was then told it was dispatched and on its way to me, despite the AusPost link they sent me saying only the label had been printed. I pointed this out and I asked for a refund a second time, they responded they were "committed to resolving this" and "I assure you we’re doing everything in our power to prevent it from being dispatched" with the aim for a refund. Two days later, it was picked up by Australia Post.

Their ordering system has no flexibility. I'm betting now that I will receive the lamp, the return will be at my own cost and I will be charged their 'restocking fee'.

Thanks for the reply and flagging this review... and all the other 1 star reviews here, I will add the following. Your company sent me an email with the subject "Your Pre-Order is Dispatching This Week" you can't say that you had thousands of orders and they were distributed fairly if you are sending an email with that title. I then had to follow up to find out what was happening, there was no hast in resolving it until I started asking for a refund.

6 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hi Dean,

Thanks for reaching out, and we’re sorry your order didn’t arrive before Christmas, we understand how disappointing this must have been.

To clarify, there’s no coordination between your refund request and the dispatch of your order. The timing was coincidental, and while we aim to accommodate requests wherever possible, our pre-orders (which we have had thousands) are dispatched chronologically to ensure fairness during the peak period. Additionally, Australia Post’s tracking updates don’t always reflect the intricate steps in the logistics process and are often delayed, especially during peak period.

If you’d prefer to return your lamp, we’d be happy to assist. Reach out to our team at info@dennisdidit.com they’ll provide you with immediate support to make the process as smooth as possible.

Thank you for your support of our business, and mostly your patience and understanding as we navigate this busy season.

Warm regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at All Costs: Poor Service, No Accountability, and a Nightmare to Resolve

My experience with Dennis Did It was one of the most frustrating and disappointing e-commerce interactions I’ve ever had. I ordered an item that was never delivered, and when I followed up, the company initially blamed Australia Post for the issue as it was sent to my parcel locker. However, after contacting Australia Post myself, I was informed that the package had been labelled incorrectly by Dennis Did It - it went to the correct post office, but to someone else’s parcel locker.

Even with this clear evidence, Dennis Did It was reluctant to acknowledge their mistake and took no meaningful action to resolve the issue. It took multiple emails, escalating frustration, and mentioning the ACCC before they finally issued a refund for the item and postage. This entire process felt unnecessarily adversarial and unprofessional.

The lack of accountability, dismissive customer service (that oozes with all the hallmarks of a ChatGPT response), and the time wasted resolving this situation were completely unacceptable. If I hadn’t been persistent, I doubt the issue would have been resolved at all. I would strongly advise others to avoid this company and look elsewhere for reliable service.

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Reply 1: We have received a confirmation photo of the correctly printed label that was scanned before dispatch and have emailed you proof. We have fully refunded you, we have also offered to send you the item when we receive stock in February, we are doing all we can to support you in this situation.

Original Response:

Hi Jorden,

We’re sorry to hear about your frustration. Your order was shipped and marked as delivered to your local post office, but when you let us know it hadn’t been received, we refunded you in full, including shipping, as the product was sold out during our peak period and a replacement wasn’t possible.

Unfortunately, we’ve faced delays and issues with Australia Post during the busy season and are still waiting on their resolution and will be sure to keep you updated. We’ve done our best to resolve this fairly and promptly, but we cannot meet your additional demands beyond the full refund already provided.

We understand this situation has been frustrating, but we ask for mutual respect in communication with our team via email. Thank you for your understanding.

Regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON'T BUY FROM DENNIS DID IT! Robbed of $167

I wish I looked into this dodgy company properly before I made my lamp purchase. I ordered at the very beginning of December and the website indicated it was a pre-order to be shipped out mid Dec, arriving by Christmas. Well guess what, after 2 weeks, I emailed them to follow up and was made a false promise of it coming "late December" and a tracking number as soon as it was "ready". Now the year has come to an end and yes Dennis did it - I have received nothing, Dennis conned me of my money and disappeared with it.

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hey, AJ M!

We have submitted a request for order info so we can resolve this ASAP!

We have had thousands of orders during peak period and around 50 Pre Orders delayed over the break due to customs delay beyond our control (cries), we have been sending updates, have you received your item now?

If not please contact us at info@dennisdidit.com

If you've received your order we hope you're loving it! If you have any troubles get in touch and we'll take care of it.

Thanks for supporting our Pre Order!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 3-4 weeks ago still not receive item

I ordered the mushroom lamp beginning of December expecting it to arrive on time for a Christmas. Their website stated that item was in stock and promise to be delivered within the week. I then get an email saying it is a pre order item and will dispatch mid December, I let it go since they promise it will come before xmas. It was originally an order for a Xmas present and has not even arrive or dispatch , no tracking number. Again they told me it is a pre order when their website clearly says in stock. This is extremely misleading and have email the company for a refund. I have not heard back. Please do not make promises for quick delivery if cannot be fulfil, I ordered this early December so this experience has not been great at all

28 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hey Jess!

Thanks for supporting our pre order you're the best.

We've looked into your name/order and it should arrive today or tomorrow.

We totally understand your situation and if this was a gift for Christmas you no longer have a need for, you can return your item in original condition for a full refund - just get in contact with us at info@dennisdidit.com and we'll take care of you urgently.

So sorry your gift didn't arrive in time! Hope you're enjoying the Summer.

Cheers,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and paid 26/11/24 and tracking…

Ordered and paid 26/11/24 and tracking said it was shipped 27/11/24 to Brisbane. This was meant to be a gift for Xmas and I am still waiting. Have now 24/12/24 asked for a refund. Very disappointed. Maybe the company should dial back from advertising for Christmas discounts everywhere if they can’t be trusted to deliver.

24 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hey Kerri! Sorry there has been disruptions with your order, particularly because it was a gift for xmas!

We've looked up your order an it should arrive today or tomorrow.

If you no longer require any products from your order because they were gifts get in touch with us at info@dennisdidit.com and we can make sure we fix this up and get you a full refund.

If you love them enough to keep we won't tell if you don't.

What a crazy time, so sorry about he complication.

Merry Christmas and Happy New Year!

Thanks for your support! (L)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lamp was cheaply made plastic

Lamp was cheaply made plastic - looks like it cost about $5 to make. Then we returned it and haven't had our refund processed 2 months later.

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Dennis Did It

Antwoord van Dennis Did It

Hi Vincent,

This isn't the experience we want for our supportive customers! You have been kind in your request and patient.

We’ve looked into your case, and I’m pleased to confirm that your refund has now been processed. Unfortunately, our previous system required the item to be manually marked as received in our warehouse before issuing refunds, which caused delays in your case.

To prevent this from happening again, we’ve updated our processes. Now, as soon as Australia Post marks the package as delivered to our warehouse, we’ll initiate refunds immediately. Your feedback was invaluable in helping us make this improvement.

Thank you for your patience and understanding. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Warm regards

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer