We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Worst living experience in 38 years of living. House was inspected and they only listed minor problems. After moving in, all sewage lines backed up, every water pipe in the house leaked, the main shut... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Everything went well to move in until our home was flooded during hurricane Ian. Took forever (2+ months) for them to get contractors out to repair. House was torn up for months. No functioning bathro... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The agent I was assigned was awful. In the entire process I never met her nor did any kind of face to face meeting. She failed to show up to showings or inspections. She would give us inaccurate... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Went from closing to being evicted in the middle of December right before Christmas. The worst company I’ve ever worked with. After the appraisal came in lower, our down payment that was supposed to b... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Niet-bancaire financiële diensten
  2. ook in
  3. Alternatieve financiële diensten
  4. Makelaardij

Geschreven door het bedrijf

Meet Divvy. Find your dream home, move in now, and rent with built-in savings for your down payment. Our program is designed for you to become mortgage-eligible in 3 years or less.


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

223 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(223)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trust the Process

The ease of using the website and the Customer Service is Top Notch. The only critique I have is response time is a little slow at times. In the grand scheme of things, it's not really slow but when certain things have deadlines, I'd like to see it move a little quicker but for the most part, things went well.

11 juli 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hi Christopher, thank you for your positive review and feedback. We are always striving to improve our service to better serve our residents in their homeownership journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's a pleasant experience your company…

It's a pleasant experience your company allows us a second chance to own a home with out all the extra stress and as well divvy is not always breathing down our necks on us to do this and that as we go through the process of ownership you give us the process and patience and time to fully take over when we are ready, I really love the peace living in our home and divvy is not stressing us out of long to do list, divvy just allows us to enjoy without any pressure.

29 juni 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello Leslie, we are gald to hear it's been a positive experience for you. Thank you for taking the time to share your positive review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just the fact of being able to build…

Just the fact of being able to build and prepare for the home purchase process; is a great opportunity Divvy has to offer

30 juni 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello Sue, thank you for your positive review of Divvy! We look forward to assisting you along your home purchasing journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smooth Sailing!

Marlen, our representative gave us careful and considerate guidance throughout the process; we were given timely, detailed information and all questions were answered in a timely manner. The home was as advertised!

30 juni 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello J, thank you for taking the time to share your positive experience with Marlen as your advisor. We're glad that we met your expectations!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SO DISAPPOINTED FROM THE FRIST BOXES IN…

SO DISAPPOINTED FROM THE FRIST BOXES IN THE DOOR,l LOVE THE HOME BUT NOT THE PROBLEM THAT SUPPORTS TO BEEN SEEN BY THE INSPECTOR…………

27 juni 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello Donna, thank you for your feedback regarding the property, and it seems to pertain to the same home mentioned in the previous review. We apologize for any inconvenience you have experienced. Our maintenance team would like to gather more information regarding the problems you encountered, and they will be reaching out to you directly. Please get in touch with us at maintenance@divvyhomes.com if you have any additional details or concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THE HOUSE HAD SO MANY PROBLEMS WHEN I…

THE HOUSE HAD SO MANY PROBLEMS WHEN I BOUGHT MY FIRST BOX IN.SO DISAPPOINTED

27 juni 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello Robert, thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for any inconvenience you have experienced. Our maintenance team would like to gather more information regarding the problems you encountered, and they will be reaching out to you directly. Please get in touch with us at maintenance@divvyhomes.com if you have any additional details or concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I moved in a house that has no where…

I moved in a house that has no where the ac is not working and it is 92 degrees in the house.i can't take a hot shower because the water heaters not working.and my kitchen faucet leaks out in the pipes and the front door and all the rest of the doors are not working properly l.i hate this experience and I am veryad
No telling when you guys are coming to try to fix anything.this is bad and I've only been in the house for 4 days.

16 juni 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello Rodney, we apologize for the inconvenience you've experienced with the issues in your home. We received your work order on the same date as this review and have immediately contacted our maintenance vendors to schedule the necessary repairs. We understand the urgency and will address these concerns quickly. If you have any questions or additional issues, please get in touch with us directly at maintenance@divvyhomes.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All of my questions have been addressed…

All of my questions have been addressed quickly, It has been so easy dealing with Divvy

21 juni 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello Heather, we're happy to hear that we have been able to address your questions promptly. Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an awesome Agent that…

I had an awesome Agent that communicated with us so much explaining everything in such details. Divvy is also a great company that responds quickly when need be. I really enjoy my experience with Divvy especially my Agent. Valeria Knox is a very experienced, knowledgeable Agent who takes her job very serious.

13 mei 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello Tykisha, thank you for your excellent review! We're glad to know that your experience with us, particularly with Valeria, was enjoyable. If you need any assistance in the future, please don't hesitate to reach out.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Constantly told I could upgrade just to…

Constantly told I could upgrade just to waste my time and told to not be able to upgrade.

23 mei 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello, thank you for sharing your feedback. We apologize for any confusion or frustration you may have experienced regarding the relocation process. Divvy records show we recently spoke with you to clarify the requirements and ensure better communication in the future. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us at operations@divvyhomes.com.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The agent I was assigned was awful

The agent I was assigned was awful. In the entire process I never met her nor did any kind of face to face meeting. She failed to show up to showings or inspections.

She would give us inaccurate information and would wait till the end of the day to update us leaving us no time to follow up or correct anything pushing everything back a day every time she did it.

Chose your own agent and don’t let them assign one for you.

23 mei 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello, we apologize for the unsatisfactory experience you had with your assigned agent, and we appreciate you taking the time to provide feedback. We understand that it can be frustrating when expectations are not met. Please note we offer the flexibility for customers to switch agents if they find themselves dissatisfied with their assigned agent. Alternatively, customers are welcome to use their own agent if they prefer. If you have any concerns or would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact us at operations@divvyhomes.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

EXTREMELY POOR COMMUNICATION AND…

EXTREMELY POOR COMMUNICATION AND EVERYTHING ELSE!! U CAN ONLY COMMUNICATE BY EMAIL. U WILL NEVER GET A DIRECT REPLY, ANSWER OR CALL !!! THIS WAS THE WORST EXPERIENCE IN MY LIFE !! NOT COMFORTABLE AT ALL ESPECIALLY WHEN UR MONEY IS INVOLVED!! WE ENDED UP MOVING TO ANOTHER STATE ONLY TO BE STRANDED FOR 5 DAYS WITHOUT THE CLOSING ACTUALLY TAKING PLACE . ONCE WE WERE ACTUALLY ABLE TO MOVE IN THE REQUIRED REPAIRS WERE NOT DONE.AND THE ONLY MEANS OF COMMUCATING WITH THIS COMPANY IS VIA EMAIL. IT WAS A TOTAL DISASTER. THAT GOD WE WERE ABLE TO BACK OUT OF THE DEAL. AND ENDED UP MOVING BACK TO THE STATE WE MOVED FROM. THIS WAS AN EXTREMELY STRESSFUL AND COSTLY SITUATION. I WARN EVERYONE TO NOT GO THROUGH THE HELL THAT THIS COMPANY WILL PUT U THROUGH!!! WE MOVED OUT AFTER STAYING IN THE HOUSE FOR 2 MONTHS. AND WE ARE STILL WAITING ITS BEEN 4 MONTHS NOW AND STILL TRYING TO GET THE MONEY OWED FROM THIS MAHEM!!! Just grateful to GOD THAT WE WERE ABLE TO GET OUT OF THIS DISASTER 🙏

17 april 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello, we are sorry to hear that your experience with Divvy was unsatisfactory. We want to inform you that your refund has been processed, and you should have received it by now. If you have any questions or concerns, our operations team can assist you at operations@divvyhomes.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hola buenos días estuvieron en casa y…

Hola buenos días estuvieron en casa y el trabajo no se ha terminado el baño está tupido ,la bañera está sin terminar ,el paso de los Escalones para la cocina están sueltos ,el patio cuando llueve se indunda,el puerton del patio está caído ,la piscina el motor no está adsorbiendo el agua el motor tiene problemas,necesito que me den una respuesta ya que he escrito varias veces y los problemas no se han resuelto tendré que quejarme a otros niveles ya que estoy pagando una renta y me han entregado la casa con bastante problema y no se le ha dado solución gracias

14 april 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hola, lamentamos escuchar acerca de estos problemas. Le informaremos esto a nuestro equipo de mantenimiento y le daremos el soporte que necesita. No dude en comunicarse con nuestro equipo de reparaciones y mantenimiento directamente en maintenance@divvyhomes.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic company trustworthy the…

Fantastic company trustworthy the agents were very kind and professional.

14 april 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Thank you for taking the time to leave a review! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience with Divvy and found our agents to be kind and professional. Thank you for choosing us to be a part of your home-buying journey.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give you negative stars I…

If I could give you negative stars I would. I feel like your program is a scam and your company is predatory. You didn’t hold up your end of the bargain and you made off with a lot of my money. I would not recommend this company to my worst enemy.

30 juni 2022
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello, thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your experience with our program did not meet your expectations. We take all feedback seriously and are committed to ensuring our clients receive the highest level of service. We want to address your concerns directly, and if you could provide us with additional details about your experience, we would be happy to investigate the matter further. Please get in touch with us directly at operations@divvyhomes.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful

The experience was amazing and long.. but so worth it in the end. This has provided my family and I a forever home and I am so thankful.

The are of improvement would be communication and if possible a transaction manager that works with you during the process if you have issues.

Again, I am so grateful for this experience.

Janet

19 april 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Thank you for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that we were able to help you and your family find your forever home. We appreciate your feedback regarding communication and will take this into consideration as we strive to continuously improve our services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication

Communication was great, all inquiries were answered in a reasonable manner and any necessary changes to the house needed prior to moving in were made without hassle.
I was overall pleased with the experience compared to past experiences, so that was my biggest concern.

11 april 2023
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Thank you for taking the time to share your positive experience with Divvy. We are glad to hear that our communication and service met your expectations and that you had a hassle-free experience. We always strive to provide excellent service to our clients and appreciate your feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely misleading in all fronts.

14 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello, we apologize for any confusion or misunderstanding that you may have experienced. We always strive to provide clear and accurate information to our clients. If you could please provide us with more details about your concerns, we would be happy to address them and work toward a resolution. Please get in touch with us at support@divvyhomes.com. We value your feedback and appreciate the opportunity to improve our services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Follow up review from last review

Follow up review from last review. Divvy responded to my concerns with no actions. Instead of them working on my “move in repairs” they went on vacation while I still wait to move in. This is the worst company ever. I do not recommend anyone getting a house with them. They pretend to care but don’t. They make up excuses to not fix HOLES inside of your home. They take off doors without replacing them. I got a home listed as “move in ready” and it’s now a fixer upper home! Because they’re NOT FIXING ANYTHING! They delay everything. I could’ve gotten a brand new home for 500k instead of going through all of this nonsense! BEWARE OF THE FAKE PROMISES THEY MAKE.

1 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Divvy Homes

Antwoord van Divvy Homes

Hello, we’re sorry to hear your experience working with us hasn’t been great so far. We understand your frustration with the move-in repairs, and we apologize for any delays or inconveniences that you have experienced. We have been in communication with you as recently as April 18th, and we are actively working to resolve the issues you have raised. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to us directly at maintenance@divvyhomes.com. Thank you for your feedback.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer