Freja Bone Broth Reviews 

258
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this brand and their product! I use the chocolate and vanilla collagen protein powder. It makes for a delicious smoothie with milk! Used it throughout my pregnancy and now in my postpartum jour... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Having used the bone broth cartons for a few years, I decided to try their new matcha flavoured collagen protein blend powder. What a mistake. No taste testing can have been done when developi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Freja Rich Chicken Bone Broth… easy to order, carefully packaged and used for the first time in my brocoli and stilton soup. Wow… brought a whole new depth to the flavours:)

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Evie was super helpful with a recent query I had regarding my order- really quick response, great service and easy to deal with.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

258 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 73% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(258)

129 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent tasting broths and stock

Excellent tasting broths and stock. I LOVE the pho broth. It makes a great drink as well as a delicious base for pho. Customer Services respond to queries quickly and effectively. Thank you for both

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Sheila,

Thank you so much for the 5-star review! We’re so pleased to hear how much you’re loving the broths - especially the pho!

We really appreciate your kind words about our customer service too 💛

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The product is excellent

The product is excellent. Wholesome, natural and very flavourful. I personally have had difficulty finding subscription reminders so that my unconfirmed orders arrive without warning. However, the help I have received from Evie on the chat line has been very good

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Joy,

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear you’re enjoying the product and finding it wholesome, natural and full of flavour!

I’m sorry to hear about the difficulty with subscription reminders. We truly appreciate that feedback and will continue working to make the experience smoother and clearer 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excllent products

The products are so easy to order. They are always delivered on time and are consistently excellent quality. I have used these for months and my dog has even enjoyed them.

7 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Jill,

Thank you for your lovely review!

We're so pleased to hear you've had a great experience with our products and service - and even happier that your dog is enjoying them too 🐾

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

★★★★★

★★★★★
Absolutely outstanding service from start to finish. The issue was resolved incredibly quickly, and a replacement was sent without any hassle.
Communication was clear and professional throughout, and I was kept informed at every stage.
The level of customer care has been exceptional, it truly means a lot to feel valued as a customer. Great quality products. I wouldn’t hesitate to recommend and will definitely use again.

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Angela,

Thank you so much for your lovely review!

I am really pleased we were able to get everything resolved quickly for you and send out a replacement without any hassle.

Your kind words about our products and service genuinely mean a lot. Thank you for your recommendation and for choosing Freja 💛

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products and customer service

Love this company. The best bone broth by far (I buy a ton of the sachets) and 5 star customer service. There was a small problem with a delivery and Evie sorted it immediately, and with added generosity too.

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Cat,

Thank you for taking the time to leave a review - we really appreciate it!

Great to hear you’re enjoying the sachets and that they’ve become a regular in your routine. I’m also glad we were able to sort the delivery issue quickly for you 🫶

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and wonderful…

Excellent product and wonderful customer service. Cannot rate them more. Many thanks for your help with my order

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Sara,

Thank you for your kind words and support - it means a lot to us ☺️

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fantastic goods. Fantastic customer service

Fantastic goods which usually arrive on time , however when there was an issue it was resolved quickly and such friendly service. Which is trustworthy.

31 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Katy,

Thank you so much for your lovely review!

We are really pleased to hear you’re enjoying the broths and your kind words about our customer service truly mean a lot. Thank you for your trust and support 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chicken ramen flavour tastes like…

Chicken ramen flavour tastes like greasy chicken skin, love the idea of these and was hoping this would be a great addition for the protein and collagen properties.
The sachets would have been perfect shame the taste wasn’t there.
Disappointment!

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best bone broth I've discovered so far…

Best bone broth I've discovered so far without having to make it myself. I'm post menopausal and drink a cup every day. Recently had some queries. Evie at customer services couldn't have been lovelier. Genuine response. Lovely tone of email. Speedy replies. She was the gold standard of service.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi there,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review. It truly means a lot ✨

I am so pleased to hear that Freja has become part of your daily routine too!

Your kind words about our customer service have made my week. If you ever have more questions, I am always here to help 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wanted to try bone broth

Wanted to try bone broth , ordered the starter pack. Very quick delivery and well packaged. Love the beef broth and just received second order. Tried the strawberry flavoured high protein mix. I have subscribed to having a monthly supply of the beef broth and strawberry collagen protein. I suffer with osteoarthritis so need more goodness in the body.

25 januari 2026
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Melanie,

Thank you so much for your lovely review! We are really pleased to hear you enjoyed the starter pack, and that the Beef Bone Broth and Strawberry Collagen Protein Shake have become part of your routine!

Thank you for choosing Freja and for taking the time to share your experience 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Freja collagen protein laxative shake

The Freja collagen protein shake should come with a clear warning that it may cause severe stomach upset on the packet. Tastes good but my usually strong stomach did not like it at all. If you are looking for a great tasting laxative - this is for you.
Extremely disappointing.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Gemma,

Thank you for your feedback.

We are very sorry to hear that the shake caused stomach upset. As mentioned in our email exchange, we really appreciate you sharing more detail with us.

We are sorry it did not suit you and hope we may be able to welcome you back to try another product in the future 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and excellent service

There was some confusion about my subscription. Freya cancelled my order and promised a refund. they did this in less than 24 hours. Excellent service. I will keep ordering from them directly.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Jane,

Thanks for your lovely review! I'm so pleased I could help sort your subscription issue quickly for you 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Excellent product. Very easy to order. Fast delivery.

25 januari 2026
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi there!

So pleased you've had such a positive experience with us. Thanks for the support 😌

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I accidentally subscribed and although…

I accidentally subscribed and although I really rate the product high I was not ready to receive more just yet. Evie at customer service was prompt and really helpful with cancelling my order and processing a refund. I haven’t been this satisfied nor impressed with a company and the customer services in a long time.

28 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Joe,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review. I’m really glad I could help get everything sorted for you, and I completely understand needing to pause things until the timing feels right.

It means a lot to hear that you rate the product highly, and we’ll be right here whenever you’re ready to come back to it 😌

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended!

I am so glad to have discovered Freya’s products, they are excellent and have quickly become part of my daily routine.
The company provides a quick turnaround on orders, they are very professional and staff are lovely when I have had occasion to contact them both by email or on the phone.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi there,

Thank you so much - what a lovely review to receive!

We’re really glad to hear Freja’s become part of your daily routine and we’ll pass your kind words along to our customer care team too 💛

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delicious product and great customer service

I buy the beef broth and it is really delicious - very warming and nurturing. I was really impressed with the customer service too - I had a few problems with my order (my mistake) and they sorted it out no problem and then I wanted to adjust my subscription and again, they resolved it really quickly with no quibble. A brillaint company with a great product.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Kerry,

Thank you so much for your kind words and for sticking with us through your order tweaks and subscription updates!

We're so pleased to hear you’ve been enjoying the Beef Bone Broth. It's one of our cosiest options - rich, savoury, and naturally nourishing.

Thank you for highlighting our customer service team. We always aim to keep things easy and hassle-free 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service

Appalling customer service. My order was “lost” by DPD. When I contacted Freja I was promised a refund once the order was recalled from DPD. I can see on my tracking the ordered has been recalled yet no refund has been forthcoming. Messages to Customer Service - which they were slow to respond to in the first place - are now being ignored. I’ve now cancelled my subscription going forward given this example of customer service.

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Karen,

I’m really sorry this has felt frustrating. I can see that your order was confirmed as lost with DPD, and we processed a full refund on 27th January as soon as the recall was completed.

Refunds typically take 3–5 working days to appear back in your account, depending on your bank.

We did reply to you to confirm this, but it looks like that message may have been missed or filtered into spam or junk. I’ve just bumped the conversation for you now so it should be visible.

I’m sorry again for the inconvenience caused by the delivery issue. If there’s anything further you need help with, we’re here to help 😊

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Nothing special

I did not think the chicken broth tasted anything like chicken but my partner loved it, something like marmite. I did use the beef broth for a stew and it was fine but no better than the usual stock imo.

26 oktober 2025
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Andrew,

Thanks so much for taking the time to share your feedback!

Taste is very subjective, so it’s always interesting to hear how different people experience our products. Our Classic Bone Broths are intentionally quite gentle and subtle, which some people love and others find a little mild.

If you’re after a bolder, more savoury flavour, our Instant range might be more up your street - they’re much punchier in flavour!

Even when used simply as a stock, our bone broths do offer added nutritional benefits compared to standard stock, as they’re simmered for much longer to naturally extract collagen, protein and amino acids.

Thanks again for your honest review, and we’re glad to hear your partner enjoyed it ☺️

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love love love these products

Love love love these products! and use them daily

Excellent customer care, quick and responsive - especially Evie in the customer care team

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Yvonne,

Thank you for your kind words about our products and customer care! We really appreciate your support ☺️

Evie,
Team Freja

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Great product - but good luck if you have a problem

I placed a bulk order for Freja bone broth because I have been prescribed it by my nutritionist to help with my compromised digestive system that has pathogens that shouldn't be there. First of all I have to say I really like their products. But....

I had a problem with my first delivery caused by the courier which meant I wasn't confident the products were safe to consume and there is a risk to my health. I reported this to Freja the same day as it was delivered and sent pictures showing the state of the package. At first, Evie responded quickly and apologised and offered to assist. Her last message to me was on 5 Jan asking for extra information and pictures which I supplied the same day. I didn't get a reply. I chased her on 8 Jan for an update, no reply. I chased again on 13 Jan saying if she doesn't reply I will leave a review here to reflect my disappointment with such awful customer care and this review is a fair reflection of that. I fully appreciate the issue I experienced was not a direct result of Freja Foods, but it was caused by their appointed courier so it is ultimately their responsibility to put right. I will continue my quest with Freja Foods to assist with return of the goods for a full refund including postage costs as per my legal lights under the Consumer Contracts Regulations. If I don't hear from that correspondence, I will escalate this via Trading Standards for their assistance.

I will never buy directly from them again.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Freja Bone Broth

Antwoord van Freja Bone Broth

Hi Sonia,

We’re really sorry to hear about this experience and appreciate you taking the time to share it.

We can see that we were last in contact on 5 January, when we asked for some additional information and a photo of the contents so we could progress the claim with our courier. Unfortunately, we didn’t see a response come through after that, which is why things stalled - but we fully appreciate how frustrating this must have been from your side.

Regardless, we want to make this right. We’re very happy to issue a full refund for your order, including postage, and will be reaching out to you directly via email to arrange this.

We’re genuinely sorry for the inconvenience and concern caused, especially given your health circumstances, and we thank you for your patience.

Team Freja 😊

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer