grand-kitchen.com Reviews 

230
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My name is Brian Lynch and received quality service. Smooth annd reliable. quick up to date notifications. I would highly recommend to anyone weary of Internet orders. All of this was thanks to Blosso... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had a delay with my order, had to do with shipping. I reached out to Grand-Kitchen with my concern and got an immediate response. As a matter of fact, they offered me a re-shipment, a refund or a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My initial order was delivered (by the shipping company, not grand-kitchen) to New York (versus California). I contacted the company - spoke with Winter who was very gracious. She arranged to have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order was said to be delivered on Aug 31st at 1:40 pm. I had not taken possession of it. When I reached out to express that, it only to a few responses for a replacement package to be shipped. I ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

230 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(230)

137 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great knife for the price

Great knife for the price. Solid blade.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Jordan,

Hello! We are very pleased that our product met your expectations.

✅ Product consistency with the description is not only a reflection of quality, but also an important part of our service commitment.

If you have any questions or suggestions during subsequent use, please feel free to contact us. We will be happy to assist you.

Thank you for your trust and support. We look forward to bringing you more enjoyable shopping experiences!

Wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shipping Issues But Customer Service comes through

Didn't start off good with how long it was taking to receive the knife. But finally after a few emails, Customer Service representative Mia, helped me out and provided me with updates and followed up with the shopping company. For my troubles she offered me a discount too.
Thank you again Mia.

14 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Jeffrey,

Thank you very much for your high regard for Mia and our customer service team! We are committed to providing meticulous and thoughtful service to every customer. It is a great honor for us to successfully resolve your issue and receive your recognition.

We will also pass on your encouragement to Mia, and we believe it will greatly motivate our entire team. We look forward to serving you again in the future and wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality and great customer service!

They had no problem replacing my order when it arrived broken. Other than the broken stem, it was beautifully crafted.

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Magen,

Hello! We're delighted that you appreciate our approach. We always prioritize our customers' needs, providing accurate and professional assistance to ensure every customer receives a timely and satisfactory resolution. ⚙️ We will continue to improve our service.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. Thank you for your support and trust, and we will continue to work hard to meet your expectations!

Wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really liked how the Jaguar came out

I really liked how the Jaguar came out. Took a little longer than I had anticipated but Mia was wonderful helping me out and keeping me updated on how the shipment was doing. Mia was very kind with her customer service and responding quickly to any questions I may have had

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Jennifer,

Thank you very much for your high regard for Mia and our customer service team! We are committed to providing meticulous and thoughtful service to every customer. It is a great honor for us to successfully resolve your issue and receive your recognition.

We will also pass on your encouragement to Mia, and we believe it will greatly motivate our entire team. We look forward to serving you again in the future and wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service after delays

Shipping was delayed or messed up but they handled the reshipment and followed up with emails on the progress.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Customer,

Thank you sincerely for your trust in our replacement service.

We always strive for quick response and efficient processing, ensuring a smooth and timely reissue process for your peace of mind and satisfaction.

📦 Your positive feedback is our greatest encouragement to the quality of our service. We will continue to optimize our processes and strive to provide every customer with a worry-free shopping experience.

Thank you again for your support and trust, and wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is wonderful!!!

This company is wonderful!!!! I contacted them because I was missing a wood dowel. They immediately shipped me out right away a brand new one and told me to keep the old one!! They were very empathetic and I was treated wonderfully and professional!!!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear customer,

Thank you very much for your appreciation of our handling of this issue.

We always adhere to the principles of efficient and professional service to ensure your shopping experience is smooth and worry-free. Your approval is the greatest encouragement and motivation for our team.

🛠️ We will continue to optimize our service processes and improve processing efficiency, striving to provide you and all our customers with even better support.

Thank you again for your trust and support, and wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

lost by USPS.

Apparently my order was lost, perhaps by USPS. This Company shipped a replacement, received 08/27.
Problem rectified.
Thank you.
A great knife! Fast action with safety factors installed.

27 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Customer,

We are delighted that you find our products to be excellent value for money. Your recognition is the best reward for our ongoing pursuit of high quality and value for money.

🌟 Your satisfaction will inspire us to continuously improve our products and services, striving to bring more trustworthy and high-quality products to every customer.

Thank you again for your support and review. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The perfect pocket knife!

I will admit that shipping took a little longer than expected but I am perfectly fine with that because each time I reached out for information on my order, I received a super quick response from Mia and was assured everything was fine but they were just behind because the knife I ordered was a popular item. She offered to update my package to priority shipping but I declined because I felt it was unnecessary. The knife is great quality and I am super happy with it!

23 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Customer,

We are delighted that you find our products to be excellent value for money. Your recognition is the best reward for our ongoing pursuit of high quality and value for money.

🌟 Your satisfaction will inspire us to continuously improve our products and services, striving to bring more trustworthy and high-quality products to every customer.

Thank you again for your support and review. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I finally got the knife

I finally got the knife. The shipping was the worst part. Other than that the blade pretty sharp. It seems like a good quality weight. But I haven’t had it long enough to speak to durability. I do love the way it feels. The blade is super smooth opening and closing. And it looks and feels like quality. It does not look or feel like a 30$ knife. Time will tell. But if you can be patient with shipping it seems as good as anything I could have bought in a local store.

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Customer,

We are delighted that you find our products to be excellent value for money. Your recognition is the best reward for our ongoing pursuit of high quality and value for money.

🌟 Your satisfaction will inspire us to continuously improve our products and services, striving to bring more trustworthy and high-quality products to every customer.

Thank you again for your support and review. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shipping took a while from going over…

Shipping took a while from going over seas and was shipped different color accent. Was orange and ordered red with jade handle. They refunded me 15% to fix the error. Definitely recommend getting a knife from them. Very communicative and responsive in a timely manner. Great customer service.

11 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Customer,

Hello! Thank you for your satisfaction with our customer service's quick response.

📞 Your approval is the best encouragement for our team. We will continue to optimize our service processes and continuously improve our response speed and service experience.

If you have any questions or needs, please feel free to contact us. We will continue to provide you with support and assistance.

Thank you again for your trust and support. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered my knife and got it in less then 3 weeks

Ordered my knife and got it in 3 weeks and the knife was in perfect condition and works amazing.

13 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Customer,

Thank you very much for your appreciation and support of our products and services!

We are delighted that you were satisfied with your overall shopping experience, which is a great encouragement to our team. We are committed to providing products that combine quality and design to ensure every customer has a pleasant shopping experience.

Thank you again for your valuable review and we look forward to seeing you again!

Wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Extremely delayed

***Update: Finally received *** 8/25/25

The knife finally arrived. For knife quality, I will rate it 5 stars. It is well balanced and very sharp. Seems to be well made.

Now, back to the receiving part. You have work to do Grand-Kitchen. 1.5 months to receive it is, shameful, especially when you don't update anyone. I had to reach out and get you pissed off to respond. Work on material delays, shipping and PR.

3 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Customer,

We are delighted that you are satisfied with our product. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delayed delivery time.

We are implementing a series of proactive measures to continuously optimize your delivery experience.

If you still have questions about your order status, please feel free to contact us. We will do our best to assist you:

📧 Customer Service Email: olivia@clientcare2025.com

I hope to welcome you back with even better service in the future.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got ripped off don't order from them!

Got ripped off don't order from them!

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Richard ,

We sincerely apologize that your shopping experience did not meet your expectations.
We are committed to providing every customer with satisfactory products and services. If you encounter any issues with your order, including shipping, product quality, or after-sales service, please contact us at olivia@clientcare2025.com and provide your order number. We will verify and address the issue promptly.

Your feedback is crucial to improving our service. Thank you for your understanding and patience.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company

When my item finally arrived after waiting one month (I had no idea this was a Chinese company or I would not have ordered), I received the wrong item. I emailed and received a response waiting a week and was told that it was correct - which it was not! The craftsmanship of this item was also purely pathetic!! Mia finally offered me a 10% refund or 20% off next order…. I never intend to order from this Scam of a company again!!!! They are horrible!!!! I wouldn’t have given any stars if I could have done that!!!! I

29 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Brenda,

Thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are deeply sorry that your shopping experience did not meet your expectations.

Regarding after-sales service, if you have any objections to the resolution, please feel free to contact our customer service team. We will do our best to find a more appropriate solution for you.

You can contact us via the following email:
📩 olivia@clientcare2025.com

We value every customer's feedback and trust, and will continue to strive to improve product quality and information transparency to provide a more reliable and secure service experience.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience caused and thank you for your understanding and understanding.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow! Great products and world class support

Like an egghead, I ordered a knife but somehow the order picked up an old delivery address.
As stated on their website they said to send a note to customer service. I did that over the weekend and expected nothing.
Well, this morning Mia messaged that she would update the order with my current address with a very kind and understanding demeanor.
So my knife is on its way. Yay!

21 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Robert ,

Hello! We are very pleased to learn that you are satisfied with the service attitude of our customer service team and recognize our friendly and enthusiastic communication.

💬 Your affirmation is the best encouragement for our team, and will also motivate us to continue to improve our service level to ensure that every customer can have a pleasant and secure shopping experience.

If you have any questions in the future during the purchase or use of the product, please feel free to contact us, we will continue to provide you with professional support.

Contact information: Customer service email: olivia@clientcare2025.com

Thank you again for your trust and recognition, and wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly and helpful

Friendly and helpful staff, they kept me informed about the shipping status, did not make promises they couldn't keep

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear Cindy,

Hello! We are delighted that you are satisfied with our excellent service. We always adhere to the "customer-centric" service philosophy.

🌟 Your recognition is a great encouragement to our team and will motivate us to continuously improve our service quality and provide every customer with a consistent and trustworthy experience.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. We will continue to provide you with professional, efficient, and attentive service and wholehearted support.

Contact Information: Customer Service Email: olivia@clientcare2025.com

Thank you again for your evaluation and support. We wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Grand-kitchen nebulizer

Well, I wish I had seen this site before I ordered from grand-kitchen. I saw an ad for a mesh nebulizer and thought it would be great for travelling. I am 70 years old visit my family often.
The first time I tried the nebulizer I put in batteries. Tried several different times and could not get it to work. I then used the power cord they supplied. Worked pretty well and served it's purpose 10 or so times. Loaded it with my prescription and it wouldn't work. I tried several charger cubes even a new one but to no avail. Wouldn't produce anything. No little light. So, I emailed them. They wanted descriptions and what happens. After a few back and forth messages they wanted photos of the nebulizer and a video of it not working. I only have an old laptop that does not take photos or video to send. After I explained that the said they could offer me a 10% refund which amounted to $2.29. what a joke of a company. Never again.

18 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear customer, hello:

Thank you very much for sharing your shopping experience in detail. We are deeply sorry that the product did not meet your expectations, especially when you needed to use it during your trip but encountered problems.

Regarding the problem that the atomizer you reported cannot be used normally, our after-sales team does need to collect relevant information (such as pictures or videos) during the processing process in order to accurately judge the product status and provide appropriate solutions. However, we also fully understand that your current equipment conditions are limited and you cannot complete the relevant operations.

To ensure that the problem can be properly resolved, we sincerely invite you to contact us through any of the following emails, and we will arrange for a specialist to provide you with further assistance and a more reasonable compensation plan:

Customer Service Email:grand-kitchen@customerservice2025.com.
Customer Service Director Email:Leah@customerservice2025.com.

We attach great importance to the opinions and feelings of every customer, and your feedback is very important for us to improve our service. Thank you again for your understanding and patience, and we look forward to the opportunity to bring you a better shopping experience.

—— Customer Service Director Leah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NO DO BUSINESS WITH THIS COMPANY.

DO NO DO BUSINESS WITH THIS COMPANY.
Deserves less than 1 star. I ordered a portable nebulizer, paid and was sent a bogus tracking number. Product never received, contact emails never returned, no phone contact.

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear customer, hello:

Thank you very much for your feedback. We apologize for your failure to receive the ordered goods and the inconvenience you felt during the contact process. We understand your disappointment with this shopping experience very much and attach great importance to it.

Regarding the invalid logistics tracking number and the unanswered email you mentioned, we will immediately conduct an internal investigation and find out the specific reasons. The unanswered email was due to a system failure, which we have now fixed. You can contact us at any of the following email addresses, and we will arrange a specialist to inquire and handle it for you as soon as possible, and provide reasonable solutions such as refund or reissue according to the situation:

Customer Service Email:grand-kitchen@customerservice2025.com.
Customer Service Director Email:Leah@customerservice2025.com.

We are always committed to providing timely, professional and responsible services to every customer. If this service does not meet your expectations, we sincerely hope to have the opportunity to improve it and properly solve the problem for you.

Thank you for your understanding and tolerance, and look forward to hearing from you so that we can help you as soon as possible.

—— Customer Service Director Leah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this company

Do not order from this company! I ordered a garden weeding tool and received by email an order confirmation with tracking number. The product was coming USPS from China. USPS sent me a notice that the company used "Counterfeit Postage" and the package was seized and would not be delivered. In addition, I kept getting spam from Grand-Kitchen saying I had not completed my order. What? I was already out the cost of one order on my credit card! Were they trying to double-bill me?

27 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear customer, hello:

Thank you very much for sharing your shopping experience and we deeply apologize for the trouble and anxiety caused by it. We have attached great importance to the logistics postage problem and repeated email reminders you mentioned, and will immediately investigate.

First of all, we regret that you received the notification about "abnormal postage". We always strictly abide by the postal regulations of various countries and will never take the initiative to use any informal postage. Such problems may be related to operational errors in the logistics carrier link. We will fully cooperate in the investigation and hold you accountable.

At the same time, for the repeated order reminder emails you received, we initially judged that it was sent by the system by mistake, not repeated deductions. To avoid doubts, you can contact us through the following emails to verify the order status and billing situation. We promise that we will never make any repeated deductions without the customer's authorization.

Customer Service Email: grand-kitchen@customerservice2025.com
Customer Service Director Email: Leah@customerservice2025.com

We once again sincerely apologize for this unpleasant shopping experience and sincerely hope to have the opportunity to properly handle this matter for you and restore your trust in us.

—— Customer Service Director Leah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I had come here before I ordered…

Wish I had come here before I ordered in December. I placed an order and I still have not received it. Customer service is non existent. They respond with what you already know. The item is sitting somewhere

10 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo grand-kitchen.com

Antwoord van grand-kitchen.com

Dear customer, hello:

Thank you very much for your message. We are deeply sorry for the delay in receiving your order and the poor service experience, and we attach great importance to your feedback.

Regarding the logistics stagnation, we have been fully investigating the transportation progress of the relevant orders, and will further strengthen the communication efficiency with logistics partners to avoid similar situations. We fully understand your inconvenience and disappointment, and sincerely hope to handle it properly for you as soon as possible.

If you need further assistance, please feel free to contact us at the following email addresses:

Customer service email: grand-kitchen@customerservice2025.com
Customer service director email: Leah@customerservice2025.com

We promise to take every customer's voice seriously and strive to improve service quality. Thank you for your understanding and support.

—— Customer Service Director Leah

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer