We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ik heb voor €320 besteld en grotendeels verkeerde maat, wel prima kwaliteit overigens. Dus wilde ik retourzenden. Nu lees ik dat ze failliet zijn. Dan moet je dus niet retourzenden want curator moet v... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een Asociaal bedrijf. Slippers voor mijn man ,€109 , heeft lastige voeten ,dus sorry Retour,gedaan, netjes aangemeld, zelf niet gezien, blijkt dat ik op kado bon heb geklikt, ook belachelijk dat... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ze adverteren misleidend en leggen de bezorg- en retourkosten volledig bij de consument, ja jij en ik dus. Er wordt geadverteerd dat de maatvoering normaal valt, waarbij ik qua bouw wel op de... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Het bestellen en leveren gaat prima. De artikelen waren alleen niet mijn pasmaat dus wilde ik retourneren en geld terug. Alles netjes binnen een week geretourneerd zoals door icon gevraagd. Ben nu bij... Toon meer

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

280 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een Asociaal bedrijfAsociaal

Wat een Asociaal bedrijf. Slippers voor mijn man ,€109 , heeft lastige voeten ,dus sorry Retour,gedaan, netjes aangemeld, zelf niet gezien, blijkt dat ik op kado bon heb geklikt, ook belachelijk dat je daar in moet kiezen, je hebt gewoon een retour gemeld, wilde klarna betalen, nu krijg ik een kado bon, en is niet terug te draaien voor hun, zeggen ze om gewoon mijn klarna eraf te halen. Echt Asociaal vind ik dit. Gewoon sorry Mvr jammer u had dat aangeklikt, dus zoek lekker wat anders uit in onze shit winkel. Ben hier heel boos over. Koop mooit iets daar. Aso gedrag!!!!!!!

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ik heb voor €320 besteld en grotendeels…

ik heb voor €320 besteld en grotendeels verkeerde maat, wel prima kwaliteit overigens. Dus wilde ik retourzenden. Nu lees ik dat ze failliet zijn. Dan moet je dus niet retourzenden want curator moet voorrang geven aan belastingdienst en leveranciers. Wij als koper komen als laatste. Als je retourneert, ben je je geld EN je spullen kwijt.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

0 sterren, wacht al 2 maanden op mijn bestelling, geen enkele reactie op mijn vragen en nu blijkbaar offline gehaald
Oplichters

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Het is zonde dat zo'n bedrijf wordt…

Het is zonde dat zo'n bedrijf wordt geleid door jongens die zich overal laten zien, overal bekend zijn, en een goed lopend merk hebben, een product. Blijkbaar.

En daar lokken ze je mee binnen. Dan denk je bij jezelf: hier zou ik wel willen werken. Hier zou ik wel verschil willen maken.

En dan wordt er nooit gereageerd op geen ene e-mail, maakt niet uit hoeveel je er stuurt. Dan denk ik bij mezelf: hoe kan dit linken aan zoveel geld?

Als je zo'n zakenman bent, dan moet je toch altijd juist zijn; elke link is toch commercieel? Elke link is toch geld?

Ik snap niet hoe zo'n bedrijf dan alsnog kan bestaan, als het zeg maar zo, zo slecht is.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ze adverteren misleidend en leggen de…

Ze adverteren misleidend en leggen de bezorg- en retourkosten volledig bij de consument, ja jij en ik dus.

Er wordt geadverteerd dat de maatvoering normaal valt, waarbij ik qua bouw wel op de modellen lijk. Maar bij binnenkomst was alles te groot terwijl ik maat M bestelde.

Retour gestuurd, waar bleek dat ik deze retourkosten zelf moest betalen. Uiteindelijk kreeg ik de betaling wel terug (gelukkig), maar mijn verzendkosten niet. Oftewel ICON Amsterdam adverteert misleidend en laat de consument daar verlies op draaien.

Oprecht een belachelijk bedrijf en koop hier niet!! Jammer dat ik niet eerder naar eerdere reviews heb gekeken.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Eens maar nooit meer!

Je koopt een broek van 48 euro en die stuur ik retour, ik moet 6,95 euro aan verzendkosten betalen maar ook nog eens 4,99 euro verzendkosten van de 1e zending. Moet dus bijna 12 euro verzendkosten betalen voor een broek die qua pasvorm en uiterlijk totaal niet overeenkomt met de website. Echt knullig dit. Gewoon lekker weer naar Zalando.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een ster is nog teveel

Een ster is nog teveel, wat een oplichters. Reageren nergens op.
Linkje tracking blijft continue op zelfde situatie staan.
Wordt tijd dat dit soort bedrijven aangepakt worden. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die een goede ervaring hebben met Dropshipping van Iconic. Wat mij betreft fik erin.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

verwarrende naam

Ik had hier een review achtergelaten dat het oplichters zijn, helaas ging dit over ICONIC Amsterdam, dit is dus een ander "bedrijf" waar je geen contact mee krijg en een link naar weer een ander bedrijf. dit zijn dus de oplichters, niet dit bedrijf

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

OPLICHTERS

Dit zijn vuile oplichters!! Hier nooit bestellen want als je betaald hebt komt er geen levering! Dus blijf hier van weg. En reageren nergens op.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichters

Oplichters! Leveren niet. Voor 90 euro 2 t-shirts besteld. Na weken nog niks vernomen. Reageren niet op 3 mails die ik gestuurd heb. Nemen de telefoon niet op.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dramatische service

Vanaf begin februari wacht ik op mijn geld retour vanwege een product wat niet op voorraad was. Elke keer wordt beloofd dat het geld wordt teruggestort, maar na drie maanden krijg ik hier zeer mijn twijfels over. Slechte klantenservice!

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ongelofelijk slecht te bereiken

Ongelofelijk slecht te bereiken! Drie broeken besteld, bleek dat de maten niet goed waren. Kan ik er twee niet retourneren. Gevraagd naar de reden (zou een reactie komen binnen twee werkdagen), maar geen reactie… retour kan niet.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waardeloos

Dramatisch.
Bestelling geplaatst op 24 januari. Vervolgens mijn bestelling nooit ontvangen, waar zij niet direct iets aan kunnen doen, komt door DHL.
Vervolgens al meerdere keren (na het verstrijken van het terugbetaal termijn) gemaild en steeds beloven ze het geld terug te storten. Tot op heden (3 maanden later) nog steeds mijn geld niet terug.
Waardeloos.

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dit kledingbedrijf zit ongelooflijk…

Dit kledingbedrijf zit ongelooflijk dwars met het annuleren van een betaling. Eerst annuleert ICON zelf de bestelling wegens niet op voorraad, vervolgens blijft de achterafbetaling nu al 40 dagen staan. Erg vervelend

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer