ik heb voor €320 besteld en grotendeels verkeerde maat, wel prima kwaliteit overigens. Dus wilde ik retourzenden. Nu lees ik dat ze failliet zijn. Dan moet je dus niet retourzenden want curator moet v... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Wat een Asociaal bedrijf. Slippers voor mijn man ,€109 , heeft lastige voeten ,dus sorry Retour,gedaan, netjes aangemeld, zelf niet gezien, blijkt dat ik op kado bon heb geklikt, ook belachelijk dat... Toon meer
Ze adverteren misleidend en leggen de bezorg- en retourkosten volledig bij de consument, ja jij en ik dus. Er wordt geadverteerd dat de maatvoering normaal valt, waarbij ik qua bouw wel op de... Toon meer
Het bestellen en leveren gaat prima. De artikelen waren alleen niet mijn pasmaat dus wilde ik retourneren en geld terug. Alles netjes binnen een week geretourneerd zoals door icon gevraagd. Ben nu bij... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Contactgegevens
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ben ik opgelicht?
1/3 van de bestelling geleverd, geen geld retour en geen reactie op emails…. ben ik opgelicht?
Kleren zijn echt van slechte kwaliteit
Kleren zijn echt van slechte kwaliteit. Ik heb 4 items besteld, 3 broeken en 1 coltrui. De broeken kregen gaten na 3 maanden. De coltrui was van redelijke kwaliteit.
Oplichters eerste klas!
Wat een slechte site!! Echt oplichters!! Ik heb een bestelling geplaatst waarvan een aantal dingen in de sale. Moest eerst betalen en krijg vervolgens een dag later een bericht dat alle artikelen die ik in de sale gekocht heb niet meer op voorraad zijn. Oké prima, kan gebeuren. Vervolgens heb ik de artikelen die wel op voorraad waren, twee weken later ontvangen. Helaas waren de artikelen niet echt op maat maar durf ze niet terug te sturen. Ze zouden meteen mijn geld terug sturen van de artikelen die niet op voorraad waren en aangezien dat na 2 weken niet gebeurd was, dacht ik, ik ga die kleren niet retour sturen. Ben ik nog meer geld kwijt. Ik ben nu 2 maanden verder. Heb de volle mep betaald, heb kleren die niet passen en heb zelfs betaald voor spullen die ik niet gekregen heb! Schandalig! Iedere keer krijg je als reactie op mails ook sorry en je krijgt een tegoedbon maar dat is geen oplossing! Ik wil niks meer op deze site bestellen!
Koop hier niets
Mijn kleding is 3 weken geleden geretourneerd maar ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Heb al meerdere mails gestuurd. Koop hier niets.
Niet kunnen leveren, ook geen geld terugstorten
Op de site 2 broeken besteld en betaald op zondagavond. De volgende ochtend vroeg al een mail dat deze niet leverbaar was. Vraag of ik geld terug wilde of een tegoedbon met extra tegoed. Dit leek dus heel netjes. Echter, sindsdien ben ik 5 mails verder (vanuit mij) krijg ik nergens meer reactie op en heb ik ook mijn geld niet terug. De enige reden dat ik hier bestelde was omdat mijn vriend heel blij was met een bepaalde joggingsbroek. Er wordt dus blijkbaar soms wel geleverd, maar daar blijft het lijkt het bij. In mijn geval is het doodstil vanuit hun en na het lezen van de reviews ben ik bang dat ik naar mn geld kan fluiten. #aangifte
DOE HET NIET!
Eerste bestelling was leuk, 1 wk later bij bestelling 2 gaat veel fout. Geen bestelbevestiging ontvangen, pakket kom t binnen, geen pakbon. En een broek die niet past, deze moet retour maar hoe.
Met veel moeite een order nummer ontcijfert op de doos. Een persoon reageert op mijn meerdere mails, daarna niets.
Dan krijg ik wel een bevestiging dat het retour binnen is. Helaas wordt mijn betaling via Klarna tot op heden niet aangepast, dus ik moet nu betalen voor iets wat ik niet heb..
Het gebrek aan communicatie is belachelijk, ik hoor later pas dat de eigenaren blijkbaar in Dubai zijn gearresteerd vanwege duistere praktijken.
Had ik dat eerder geweten!
Heel erg slecht
Heel erg slecht, dit ben ik zeker niet van ze gewend wacht nu al meer dan een maand op reactie van ze !!!
Geen pakket ontvangen. Klantenservice matig
Bestelling geplaatst. Zou vervolgens bezorgd zijn? Afgeleverd afgevinkt maar niks ontvangen. 3x contact gezocht met de klantenservice, 1x reactie gekregen met de vraag om welk bestelnummer het ging. En sindsdien niks meer gehoord. (2 weken verder)
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling
Ik krijg geen reactie meer .
Misschien opgelicht?
Bestel hier niet !!
Al 3 maanden op mijn refund aan het…
Al 3 maanden op mijn refund aan het wachten. Krijg amper reactie op mijn mailtjes, als er een reactie komt laten ze weten dat het geregeld wordt. Nu dus al 4x deze response gekregen. Waardeloos bedrijf dat geld van je steelt.
Kwaliteit van de kleding is slecht
Kwaliteit van de kleding is slecht. En de service is nog slechter. Eerst reageert een AI bot heel snel. Tot er service verleend moet worden, dan reageren ze niet meer.
Mogelijk oplichters
2 artikelen besteld anderhalf week geleden en nog niks ontvangen. Geen track en trace etc. Contact gaat super traag. Ben waarschijnlijk mijn geld kwijt. Heel triest! Ik bestel hier nooit meer wat!
schoenen besteld bij dit bedrijf
schoenen besteld bij dit bedrijf, maar geen schoenen ontvangen. dus kan fluiten naar mijn geld
Vermoeden van oplichting
Betaald maar niks geleverd, geen geld terug en geen contact te krijgen. 3 weken verder en ik voel mij opgelicht; ik lees ook goede reviews over icon dus ik hoop mijn geld nog terug te zien. Ook geen reactie ontvangen op mijn annulering. Tip: bestel niet bij Icon Amsterdam.
Kwaliteit
Ik heb hier een nieuwe jas en schoenen besteld en ben er superblij mee Snelle levering, goed verpakt en de kwaliteit is gewoon echt goed Alles zit lekker en ziet er precies zo uit als op de site Ik bestel hier sowieso nog eens
Verschrikkelijke communicatie en…
Verschrikkelijke communicatie en slechte service. Laat mij producten bestellen en betalen. En houd mij eerst 2 weken lang aan het lijntje. Voordat ze pas melden dat eigenlijk mijn gehele bestelling behoudens 1 item. Niet meer op voorraad is en dit met hopelijk 1 week tijd word teruggestort. En dan heb je nog wel 10€ extra betaald voor zogenaamde priority packaging en shipping. Nou wil niet weten wat dan de normale shipping moet zijn. Inmiddels nog geen geld terug ontvangen laat staan een item, en nog even en we zijn 3 weken verder.
Dure shirts vallen uit elkaar na 6mnd??? Rotzooi!
In Maart dit jaar kocht ik 2 mooie shirts van dikke mooie kwaliteit stof...je kunt ze ook als vest dragen....zag er heel mooi uit in de advertentie......helaas na 6mnd dragen zien deze eruit alsof ze 10 jaar oud zijn en als werkkleding zijn gebruikt......alle vezels beginnen te pillen waardoor het er niet meer uitziet. Ik stuur dus mijn verhaal en foto's in een chat naar hun want je kunt dit bedrijf niet bellen.......antwoord een mevrouw mij dat het 6mnd geleden is en het voor hun moeilijk te achterhalen is wat er met deze 2 artikelen gebeurd is. Een waardebon van 20 euro als pleister wil ze wel geven......mensen oplichters zijn dit.....shipdropping....doe het niet voor zoveel geld!!!! Het is Troep uit je weet wel land........
Oplichters
Oplichters! Kleding retour en je ontvangt nooit je geld terug van ze .
Waardeloos bedrijf.
Waardeloos bedrijf.
Spullen komen wel aan, retourneren moeilijk. Terugbetaling gebeurt helemaal niet. Na 2 maanden wachten, eindeloos mailen. Wel snelle reactie op mails, en verontschuldigingen met allerlei smoesjes, maar uitbetalen gebeurt niet! 100 euro weg!
Oplichters zijn het besteld hier niets
Oplichters zijn het besteld hier niets. Besteling retour gestuurd ruim 1 maand geleden en tot op heden nog steeds geen geld terug. Hun excuus is een storing met ideal ja ja die storing is al maanden aan de gang. je kan dus fluiten naar je geld.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








