Ihealthpro Reviews 

111
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely rubbish pair of auto focus glasses, they just don't work. No instructions and no address to return them to. Avoid this company as I think it's a con with all advertising hype leading you be... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered Hikari whitening powder for teeth. Item received was unbranded and the powder should be white but the container has blue powder. I was charged for Hikari but received an unknown product that I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Mitarbeiter sind gut geschult höflich die Kunden des Auftraggebers zum Kauf minderwertigen Produkten zu zwingen. Diese Service unterstützt dubiose Firmen. Machen dies in höflicher Form. Für höfliche... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Finger weg von dieser Firma !!! Sie werden betrogen und dann abgezockt ! Sie schicken nicht brauchbare Ware, bieten dann " großzügig" an, dass man die Ware behalten kann und dafür 20 Prozent zurüc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

111 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(111)

89 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Finger weg

Finger weg, die Brille verbessert weder die Sehschärfe, noch wird sie in derSonne dunkel. Es ist einfach nur einen Plastikbrille.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hallo!

Es tut uns leid, dass Sie dieses Problem haben! Unser Team arbeitet mit Hochdruck an einer schnellen Lösung. Bitte teilen Sie uns hier Ihre Bestellnummer mit oder kontaktieren Sie uns unter support@ihealthpro.co. Wir helfen Ihnen gerne weiter.

Viele Grüße,
Ihr iHealthpro-Supportteam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pretty terrible right from the start

Pretty terrible right from the start, no order confirmation, no communication, unhelpful customer service. Tracking information provided was non functional, new tracking provided when I opened a PayPal claim showed the order had been returned to sender. Ihealthpro were stating it had been delivered to me. In the end I'm actually glad the item never reached me, as I'm sure the quality of the product would have been just as poor as the customer service the company provides. Accepted a partial refund in the end just to get this nonsense over with. Don't be fooled by the replies to reviews offering assistance, the people you'll get through to at that email address are completely unprepared to actually help you with anything. Disgraceful.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Maxwell,

We understand how frustrating this can be, and we’re here to help. Reach out to our support team at support@ihealthpro.co or simply add your order number to your review above and we’ll do our best to resolve this for you quickly.

Best wishes,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crystal blue glasses scam

I ordered the crystal blue glasses..,what a load of rubbish,cheap plastic and no use at all as I couldn't see anything with them....when I contacted them for a refund the offered me 20%, plus they also charged sales tax and postage which was not on the advert
. I emailed them again asking for a full refund which they refused.... complete scam.... do not order from this company......

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Dear Alison,

We regret that you had a less-than-ideal experience. Our team is committed to resolving this for you as soon as possible. Please share your order number with us here or get in touch with our support team at support@ihealthpro.co, and we’ll make it right.

Sincerely,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid ihealthpro.co products and services - lying rip off merchants

Today 10th July 2026 I spoke with Billing Support [+44(0)8000729935] to be told "You are not getting that refunded!" They say I didn't prove the product to be faulty, if I had they would not have wanted it returned, yet the agent I spoke with on 29th June sent me a return label having been told the glasses didn't work. S ihealthpro.co Billing Support speak with forked tongue!!
Actually rate ihealthpro.co crystal blue AI auto focus glasses ZERO stars!
Details of the saga follow, but having been prompt to respond up to 2July, Billing Support for ihealthpro.co have gone silent in their continued refusal to reimburse the return postage for which they are liable and it's now 8July!
I saw the AI auto focus glasses advertised online, Googled the web site and for independent reviews that suggested they were a decent product.
Placed online order for 3 pairs on Sunday 21Jun26, received the following weekend; and as for every other review I've seen, the glowing marketing specifications were fiction: plastic ineffective non-performing product.
So, re-Googled ihealthpro.co (crystal blue AI autofocus glasses no longer on their website!!!) and independent reviews to discover a plethora of reviews that shared my experience!!!
Telephoned them and got a UK return address label that the Post Office wouldn't accept due to no street address being included! Found it online, but queried ihealthpro.co to be sure and they emailed me the same address, thankfully.
Royal Mail Tracking Reference (0212-84A9-0247-65DE) and ihealthpro.co order number (PRE-1686169-2) emailed to ihealthpro.co (who are based in The Netherlands). They claim that £69.85 is on its way back to me, although I paid £74.85.
But, they don't reimburse the postage (£4.95) and charge £5 for 'restocking' the returned product.
Some time back with something else that failed expectations the supplier tried the same trick, but distant selling regulations stipulated return package and posting charges were a supplier liability to be refunded to the customer; and the supplier relented when challenged.
To date, ihealthpro.co have refused to, but subsequently agreed to waive the 'restocking fee', but stubbornly refuse to refund the package & postage charge. So, they still owe me £4.45 plus any goodwill sweetener they might like to add for all the inconvenience caused.
AVOID IHEALTHPRO.CO PRODUCTS AND SERVICES
If anyone knows how to get such sellers to do the decent and law abiding thing, then please let us all know.
I have notification from my bank that the two exceptionally agreed partial refunds have in fact been lodged in my account....but they still refuse to refund the £4.45 return postage for which they are liable! Dishonorable people!!!

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Phil,

We're sorry to hear about your experience. Our team is committed to resolving any issues as quickly as possible. Can you please share your order number with us in the review above or alternatively you can reach out to our support team at support@ihealthpro.co and we'll be happy to assist you!

Best,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crystal blue glasses

The crystal blue glasses that I received are absolutely nothing remotely like what is advertised. They are useless and I feel like I have been scammed!

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Dear Tracey,

We regret that you had a less-than-ideal experience. Our team is committed to resolving this for you as soon as possible. Please share your order number with us here or get in touch with our support team at support@ihealthpro.co, and we’ll make it right.

Sincerely,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered the glasses from you only to…

Ordered the glasses from you only to find out they are fake not happy would like a refund please. Parcel number 34YEL6607615,order number #1663459.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hello Nathan,

We’re truly sorry to hear about your experience. Our support team is dedicated to finding a solution for you as soon as possible. Please reach out to us at support@ihealthpro.co, and we’ll be glad to assist you.

Best regards,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Latest missive re unusablebits of…

Latest missive re unusablebits of plastic that cannot be used as spectacles, have offered less than 35%of the £51.90 they took when the item was priced at £33.29

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Pip,

We're sorry to hear about your experience. Our team is committed to resolving any issues as quickly as possible. Can you please share your order number with us in the review above or alternatively you can reach out to our support team at support@ihealthpro.co and we'll be happy to assist you!

Best,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fensterglas PRE1672924-1

Es ist keine Verbserrung der Sehstärke .
Ohne Brille schaud man besser , es ist nur Fensterglas

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hallo Russ,

Es tut uns leid, dass Sie dieses Problem haben! Unser Team arbeitet mit Hochdruck an einer schnellstmöglichen Lösung. Bitte teilen Sie uns hier Ihre Bestellnummer mit oder kontaktieren Sie uns unter support@ihealthpro.co. Wir helfen Ihnen gerne weiter.

Viele Grüße,
Ihr iHealthpro-Supportteam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

-5 if it were possible!

Would be a negative review if possible. This is most definitely a scam site. I was stupid, yes really! I usually check on here and didn't. Fortunately my bank was on the ball and even though I had confirmed the sale they stopped it. Phew! They intended to take much more money than stated 😡 I now have to be ultra careful as although my card has been blocked I may get emails or calls on my mobile. Beware spoofed call numbers. It's a mine field out there folks so BEWARE! Having had a reply from said company I have no intention of changing my review. It is my experience and more than twice as much money was due to be taken. I stand by that and the warning from my bank who looked into the company too.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hello there,

We’re truly sorry to hear about your experience. Our support team is dedicated to finding a solution for you as soon as possible. Please reach out to us at support@ihealthpro.co, and we’ll be glad to assist you.

Best regards,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brian perth wa 2 pair of glasses not…

Brian perth wa 2 pair of glasses not worth it absolutely crap will definitely not buy anything from this mob ever no thanks for takin$104 arse holes

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Dear Brian,

We regret that you had a less-than-ideal experience. Our team is committed to resolving this for you as soon as possible. Please share your order number with us here or get in touch with our support team at support@ihealthpro.co, and we’ll make it right.

Sincerely,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ordered Crystal Blue Glasses at £33.29

Order Number PRE1674660-1
Ordered Crystal Blue Glasses at £33.29, as advertised and paid via PayPal, Only to find a further £9.96 Shipping, and £8.65 tax totaling £51.90, as another reviewer Roy Silcock GB, there was no mention of these add-ons in the offer price.
I Literally contacted ihealthpro.co (NL) to cancel the order 10 minutes after placing order, only to be told, that due to the order having gone through there would be no way I could stop the order.
I have contacted PayPal and the delivery apparently arrives today via Relay Couriers, I really don't want this product and want a refund.
In a previous email by support at ihealthpro co I was told to Please contact their support team and they would be happy to assist me to which i already had!
Made a big Mistake ordering from this company, avoid at all costs, I will continue to push for a refund, but I don't hold out!
After your Reply, Trust Pilot have offered to allow me to edit after reading your reply, so i will:
In your reply you offer to sort this issue out if I give an order number at the top of my comment and you would help to sort this issue out, The thing is I had left an order number at the top of my comment in the original message so it appears to me people's reviews are not read correctly by you and you are just using a template to reply, why don't you sort this out and give customers their refunds, after all isn't it fair to day they have been misled?

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Simon,

We’re really sorry to hear about your issue. We’d love to help make things right—please add your order number to your review above or email our support team at support@ihealthpro.co, and we’ll do our best to assist you promptly.

Thanks,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake products

Fake products, rubbish.
Don't buy.

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Joao,

We understand how frustrating this can be, and we’re here to help. Reach out to our support team at support@ihealthpro.co or simply add your order number to your review above and we’ll do our best to resolve this for you quickly.

Best wishes,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a pair of crystal blue specs

I ordered a pair of crystal blue specs. What turned up was a pair of cheap plastic framed glasses with extremely bad vision.
Unfortunately I only reviewed this company after placing the order. I've asked for a full refund immediately.
BE WARNED DO NOT USE IHEALTHPRO

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hello John,

We truly regret any inconvenience you've faced. Our support team is eager to assist you. Please reach out to us at support@ihealthpro.co, and we’ll work swiftly to resolve this.

Best,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a pair of glasses the advert…

Purchased a pair of glasses the advert said will replace the need for wearing bifocals and sort out your eyes. Delivery and additional sales tax costs were not mentioned. Well, the glasses arrived today and I eagerly opened the package and started laughing. Eventually after laughing stopped I took the glasses to a friend who is a fully qualified optician. After he examined them and stopped laughing too, his words, which i was expecting, were......awful, cheap, nasty, and only about 100% incorrect, according to the advert. So i have passed them onto trading standards with a copy of the screenshots of the advert. Being as they came from a Dutch company ( allegedly) Trading standards said that they will contact their Dutch equivalent and go from there. I paid £51.90 for something in the value of £1. Now , I am not expecting a refund, I am not asking for a refund, as I am going to leave it to trading standards, and European advertising authority and of course, Google who allowed the advertising on their site, in fact, giving it a glowing build up. The British person ( allegedly) who took 20 years to design and manufacture these is also on TS list, so I am told.
Funny thing is I can't find the advert now, lucky I saved the screenshots.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Stephen,

We’re really sorry to hear about your issue. We’d love to help make things right—please add your order number to your review above or email our support team at support@ihealthpro.co, and we’ll do our best to assist you promptly.

Thanks,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away fron this company

Stay away fron this company, they flog off garbage products then try and scam you out of refund money.
I got a pair of chrystal blue glasses, they were cheap plastic crap that you couldn't see out of.
Run a mile from this scamming company.

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Bob,

We’re sorry for any frustration this has caused. Our team is ready to assist and find a solution for you as quickly as possible. Please contact us at support@ihealthpro.co, and we’ll be happy to help.

Warm regards,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered Hikari teeth whitener

Ordered Hikari teeth whitener, receive WRONG product! received Oralhoe instead! cost £53.97
I threw it straight in the bin!! as read reviews and they were scathing! also my husband is coeliac and it contains wheat starch!!! also it contains sodium bicarbonate which can reduce your enamel and cause sensitivity. Need I say more! Don't order anything from this company.

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hey Carole,

Sorry to hear you’re having trouble! We want to sort this out for you ASAP. Please share your order number with us here or simply drop us a message at support@ihealthpro.co, and we’ll take care of it.

Cheers,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item ordered a week ago

Item ordered a week ago. No confirmation of order, no contact from company at all. Money taken however. Very poor show. Will be asking Paypal to get my money back.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hey Jane,

Sorry to hear you’re having trouble! We want to sort this out for you ASAP. Please share your order number with us here or simply drop us a message at support@ihealthpro.co, and we’ll take care of it.

Cheers,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give a zero I would

If I could give a zero I would ! I bought a WIFI extender that took over a week to arrive should have been within 48 hours. It cost £10 more than advertised once the order was placed. It was pretty much impossible to set up & once it was it made no difference at all to the wifi signal. The so called customer service team wanted £15 admin plus postage to return even though the product is not fit for purpose. DO NOT purchase from these scammers!!!!

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hello Wayne,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. Our support team is ready to assist—please email us at support@ihealthpro.co, and we’ll take care of it.

Kind regards,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Omni Watch no warranty

Omni Watch no warranty purchased December 25 failed February 26 told falls outside their policy window, do not buy….

8 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hello Barry,

We truly regret any inconvenience you've faced. Our support team is eager to assist you. Please reach out to us at support@ihealthpro.co, and we’ll work swiftly to resolve this.

Best,
Ihealthpro Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PROCESS ON HOW TO GET FULL REFUND!

PROCESS ON HOW TO GET FULL REFUND!
This is a follow up review on how I got a full refund from these jokers.
It's obvious how Ihealthpro run their business. By advertising a product and sending a different product of much lesser quality and value. They then offer a partial refund (20-30%). I went through my bank, hoping they could process a chargeback which was eventually what happened. I had to fill out some paperwork to allow my bank to have access to make transactions on my behalf. I got an email from Ihealthpro saying they have processed my refund and it could take 30days to appear on my account. 30 days passed and still no refund. I guessing the bank gave them 30 days then initiated the chargeback.
Don't put up with these lowlifes. Contact your bank and you will get a refund.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ihealthpro

Antwoord van Ihealthpro

Hi Scott,

We’re sorry you’ve run into this issue! Our team is dedicated to resolving it as soon as possible. Please reach out to us at support@ihealthpro.co, and we’ll be happy to assist.

Take care,
Ihealthpro Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer