kiyafetsepeti Reviews 

484
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Na prvom mestu da pohvalim saradnju i brzinu dogovora i slanja. Pomogli su mi u odredjivanju veličine i pogodili.Od uplate isporuka je bila za tri radna dana. Haljina je odličnog kvaliteta i još lepša... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kesinlikle tavsiye etmiyorum tam bir dolandırıcı site tam yedi ay oldu benim 402 Euro Ymmu hala göndermediler elinizi kesinlikle bu sayfaya uzatmayin. hangi sayfaya yazdığın zaman altında kıyafet sepe... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bir sürü yer gezdik sonunda doğru tercihi yaptık, Kıyafet sepeti sayfasını biliyorduk ama showroomdan haberimiz yoktu biraz geç oldu ama bundan sonraki tüm alışveriş tercihlerimiz ve yönlendirmelerimi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betrug!! Wer das Geld nicht zurück bekommt, kann das über Kreditkarte Reklamation innerhalb von 12 Wochen ab dem Datum der Rücksendung beantragen, dabei müsst Ihr Kaufbeleg, das Gesprächsverkehr... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

About Kıyafet Sepeti Kıyafet Sepeti is one of the leading evening dress and fashion brands in Türkiye and Europe, trusted by millions of customers worldwide. Operating in the United States under Moda Kapimda US Incorporated and in Europe as Moda Kapimda LTD ŞTİ, our brand continues to expand its global presence with a strong and growing customer base. Since our establishment, we have been guided by our core principle of “Customer Satisfaction First”, which remains at the heart of our e-commerce operations. Through our official website, www.kiyafetsepeti.com.tr , we combine the boutique fashion concept with rapidly evolving trends, offering our customers the best quality, competitive pricing, and maximum satisfaction. 🌍 Global Reach We proudly serve customers in 192 countries and provide a seamless shopping experience with 7 language options on our website. ✨ Quality Assurance All products available on our website are locally manufactured and go through strict quality control processes—from production to selection and final packaging—ensuring high standards at every stage. 🔒 Secure Shopping Our website is protected with 128-bit SSL encryption, ensuring that all personal and payment information is transmitted securely. Credit card details are used only during the transaction process and are never stored in our database. All payments are processed with 3D Secure authentication, guaranteeing a safe and reliable shopping experience.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

484 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 37% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(484)

67 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hice un pedido hace más de un año…

Hice un pedido hace más de un año .Nunca me llegó el pedido , ni tampoco me han hecho el reembolso que me prometieron . Al exponer todo en redes sociales me bloquearon por Instagram, tiktok ,etc .
A fecha de hoy sigo esperando mis caso 300 euros . Espero que estéis disfrutando mi dinero .

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Schreckliche Menschen/Seite

Schreckliche Menschen ich hab ein Kleid über deren Webseite bestellt vor 2 Monaten hab denen ein Tag nach der Bestellung auf WhatsApp nochmals geschrieben weil ich einfach nur mal fragen wollte ob alles geklappt hat mit der Bestellung Rückmeldung bekommen das alles geklappt hat am gleichen Tag nochmals eine Nachricht bekommen das die Farbe die ich bestellt habe nicht mehr produziert wird und ich ich mir ein anderes Kleid aussuchen solle. Wollte aber lieber mein Geld zurück haben mir wurde gesagt das es 15 Werktage dauern würde mir das Geld zurück zu schicken. 15 später immer noch Nix hab denen nochmals geschrieben dann hieß es das man kein Geld zurück schicken würde ins Ausland lang langen hin und her wurde ich unter anderem auf insta inf TikTok blockiert und konnte nur noch über meine Bank an mein Geld kommen noch nie so schlechte Menschen erlebt ehrlich Unterste Schublade was die sich hier erlauben

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ATTENTION - high taxes for customs for EU Orders

They told me I wouldn’t have to pay any taxes or customs fees in my country. But in the end, I had to pay a lot. I even asked them three times before ordering—because I had paid customs fees for non-EU orders before—and they kept assuring me there would be no extra costs. Sadly, that wasn’t true. They only said that to get me to place the order. Don’t order if you are from the EU – there will be high additional taxes and customs fees. When I contacted them after receiving the tax invoice, they acted like they had never said any of that.

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality and very beautiful dresses 😍

I have ordered from this company two times the dresses are amazing,high quality, express service.

All my friends in Santorini are asking me about this company.
With out a doubt one of the best company in the world 🤍

Thank you again you made me feel like princess 💗

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ESTAFA

Hice el pedido de un vestido precioso, el cual me llegó con retraso de 3 días sobre la fecha indicada. Después de recibir el vestido, me di cuenta que muchos detalles no eran los mismos que salían en la imagen de compra. La manga, que en la web sale en el brazo izquierdo, yo lo recibí con ella en el brazo derecho. La flor que lleva el vestido a la altura de la cintura no coincide con la flor que se ve en la página web, ni en colores, ni en dimensiones. La talla del vestido tampoco es coincidente con la talla real, es mucho más pequeña y la calidad del vestido es nefasta. Les escribo para que me faciliten la etiqueta de devolución para poder enviárselo de vuelta, puesto que solo hay 2 días para poder hacer la devolución y además de que no me la dan, me dicen que haga una etiqueta individual donde no conste que es una devolución de tienda comercial. Tampoco se hacen cargo de ningún pago adicional sobre aduanas o gastos de envío. No facilitan datos apenas. Muy mala experiencia, y muy mala gestión. SON UNOS ESTAFADORES

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Arnaqueee Arnaquuuueee !!!!

Arnaqueee Arnaquuuueee !!!!
N'acheter jamais sur ce site.
J'ai acheter 2 robes une pour moi et ma mère pour le mariage à mon frère.
Les tailles ne correspondent pas.
Je renvoie frais de port 38€ plus frais de douanes 24€
Je vais jamais être rembouser et on ne me retournera jamais les articles !!
si quelqu'un a une solution à me donner.
Cela fait plus de 10 jours j'ai un suivi à la poste qui me dit que le colis est livré mais eux me disent le contraire.
Les robes m'ont couter 265€
Si quelqu'un peut m'aider s'il vous plait
donner moi des renseignements
comment récupperer mon argent ????

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a dress

I ordered a dress, they never delivered it, when i asked for a money refund they said that they would help, but have been scamming me for 3 MONTHS. Dont order from them they aren't trustworthy. Every time i ask what happened with getting back my money they ask for my email shortly before their work schedule is over, so they dont actually do anything and have been fooling me for so long.

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betrüger!!!

Betrüger!!!
Habe ein Kleid in L bestellt mir wurde aber M zugesendet. Daher nahm ich eine Retour vor diese kostete mich über 50€ zwecks Zoll! Seit Wochen Kontaktiere ich dieses Unternehmen das einzige was man zu hören bekommt ist das es unter diesem Namen keine Retour gibt!
Telefonisch kann man auch keinen erreichen.
Ich habe das jetzt bei Instagram gemeldet und hoffe das nicht noch mehr Menschen drauf reinfallen.
Schade um die 200€

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst online experience I’ve ever had!!

Worst online experience I’ve ever had!!
The dress I received looked nothing like the picture — neither the size, color, nor material matched!
The worst part is their unfair return policy: they insist on getting the parcel back within 3 business days, and you must cover all international shipping and customs costs, which are more expensive than the dress itself!
I will never buy from them again, and I strongly advise others to stay away!

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best friends wedding

I ordered a dress for my best friends’s wedding from them! Quick delivery! Nice fabrics and tailoring! The only thing I would recommend is a warehouse in European Union so we can get rid off the customs!

7 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

C’est des arnaqueurs

C’est des arnaqueurs !

J’ai commandé DEUX robes ! dans le paquet reçu il n’y en avait qu’UNE seule !
( elle n’est pas de très bonne qualité, on peut trouver la même sur SHEIN)

J’ai envoyé un mail demandant si il l’avait envoyé en deux colis ou si c’était une erreur ? ils n’ont jamais pris la peine de me répondre

Et quand je vois les commentaires des autres, je vais pas renvoyer la seule que j’ai parce que à mon avis sinon je vais pas revoir mon argent, on va plutôt la revendre. DÉGOÛTÉ !

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item was never delivered and I did not receive refund


On May 1, 2025, I placed an order for a dress from them.

On May 5, 2025, I contacted the seller via WhatsApp, which they use as a customer service channel for international orders, to inquire whether the dress had been shipped.

They informed me that the item was out of stock. I asked why they were selling a product that was not available. In response, they advised me to choose a different model. However, the alternatives I selected were also unavailable.

On May 6, 2025, I requested a refund. They responded that the refund process could take up to 15 business days and claimed that a refund request had been initiated.

On May 29, 2025, I followed up as I still had not received the refund. They replied offering to issue a voucher for the amount only if I paid an additional 1,000 Turkish Lira. I refused this offer, as I consider it to be fraudulent behavior.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo kiyafetsepeti

Antwoord van kiyafetsepeti

As Kıyafet Sepeti, we are truly sorry to hear about your experience and the delay regarding your refund.

We would like to clarify that when a product is out of stock, the refund process is initiated in line with our procedures. However, in some cases, delays may occur due to operational processes or banking systems. This is never our intention, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We also want to clearly state that we do not engage in any fraudulent practices, and we regret if there has been any misunderstanding during the communication process.

We understand your frustration and the concerns you’ve raised. This is not the experience we aim to provide to our customers.

To make up for this situation, we would like to offer you a gift voucher equal to your purchase amount.

Please contact us directly and share your order details so our team can prioritize your case and provide the voucher as soon as possible.

Kıyafet Sepeti
Customer Relations Team 🤍

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Mi experiencia es más mala que buena

Mi experiencia es más mala que buena. Antes de realizar el pedido hable con ellos por whatsapp para dudas con la talla, y con aduanas. Me dijeron una talla que me queda ENORME y respecto a las aduanas que no tendría que pagar nada. Me reclaman 30 euros de aduanas. Para proceder a la devolución el envio es de 30 euros más luego lo que me reclamen otra vez gastos aduaneros. Estoy decepcionada con esta página. La mala publicidad que les voy a hacer no lo sabe nadie

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo kiyafetsepeti

Antwoord van kiyafetsepeti

As Kıyafet Sepeti, we are sorry to hear about your experience and the disappointment you’ve expressed.

We always aim to provide accurate guidance regarding sizing; however, fit can sometimes vary depending on body type and model. For this reason, we also offer support throughout the process to find the best possible solution.

Regarding customs, international shipments may be subject to duties depending on your country’s regulations. While we do our best to inform our customers in advance, these charges are determined by local customs authorities and are beyond our direct control.

We understand your frustration about the return costs and overall experience. This is not the experience we want our customers to have.

We would like to review your case in detail and assist you with the best possible solution. Please contact us directly and share your order details so our team can support you further.

Kıyafet Sepeti
Customer Relations Team 🤍

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Continuo ad aspettare risposti a da…

Continuo ad aspettare risposta da Missacc!!
Vorrei fare il reso ed avere i miei soldi indietro ma non rispondono alle mail!
Si può denunciare??

28 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo kiyafetsepeti

Antwoord van kiyafetsepeti

As Kıyafet Sepeti, we are sorry to hear about your experience and the delay in communication.

We would like to clarify that we always respond to our customers and never intentionally ignore any request. However, delays may occasionally occur due to high message volume or operational workload.

Regarding your return and refund request, we are here to assist you and ensure the process is handled properly.

Please contact us directly again and share your order details so we can review your case as a priority and provide you with a clear solution as soon as possible.

Kıyafet Sepeti
Customer Relations Team 🤍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m absolutely in love with my dress

I’m absolutely in love with my dress! The quality, the details, and the fit are simply perfect. You can tell how much love and care has gone into making it. I felt so special wearing it. Thank you for your amazing work – I’ll definitely be back for more!

31 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kein Geld zurück bekommen obwohl Kleid nicht lieferbar war

Ich habe ein Kleid bestellt und sofort mit Kreditkate bezahlt. Umgehend kam die Antwort, dass das Kleid nicht lieferbar ist und ich ein anderes aussuchen könnte. Das wollte ich nicht. Das Geld habe ich jetzt nach zwei Monaten immer noch nicht zurück.

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo kiyafetsepeti

Antwoord van kiyafetsepeti

Als Kıyafet Sepeti tut es uns leid, dass Sie diese Erfahrung gemacht haben und auf Ihre Rückerstattung warten.

Wir möchten klarstellen, dass bei nicht verfügbaren Produkten der Rückerstattungsprozess gemäß unseren Verfahren eingeleitet wird. In einigen Fällen kann es jedoch zu Verzögerungen aufgrund von Bankabläufen oder internen Prozessen kommen. Dies ist keinesfalls unsere Absicht und wir entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten.

Wir verstehen Ihre Frustration, insbesondere aufgrund der verstrichenen Zeit. Dies entspricht nicht dem Service, den wir bieten möchten.

Um die Situation auszugleichen, möchten wir Ihnen einen Gutschein in Höhe Ihres Einkaufsbetrags anbieten.

Bitte kontaktieren Sie uns direkt und teilen Sie uns Ihre Bestelldaten mit, damit unser Team Ihren Fall priorisieren und Ihnen den Gutschein schnellstmöglich zur Verfügung stellen kann.

Kıyafet Sepeti
Kundenservice 🤍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

J’ai reçu ma robe en une semaine

J’ai reçu ma robe en une semaine
Elle est exactement conforme à la vidéo et aux photos du site
Les matières sont magnifiques. Le tissu est juste magnifique. On croirait une robe faite sur-mesure pour moi. Je suis très heureuse, heureuse

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer