Lights2u Reviews 

147
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just really helpful. I needed to replace the glass in an outside light I purchased last year as it broke over the winter. Not covered by guarantee as due to adverse weather but despite ordering a re... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered quickly, great value for money, beautiful light and website was very easy to navigate. Would definitely recommend

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Competitively priced, well packaged, my nly minor gripe they were a little slow to dispatch, but who knows perhaps tey were very busy.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 2 wall lights on 22nd Nov in the hope of having them installed in my lounge for Christmas. I received a confirmation and dispatched email but still no sign of the lights. **Edit. The is... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Lampenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Lights 2 U stock a wide range of brands from leading manufactures such as Dar, Astro, Elstead, Franklite, Diyas, Mantra and many more. We stock a wide range of contemporary to traditional, indoor and outdoors fittings.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

147 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(147)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. Kept me updated about delivery times. Best price online, free delivery and lovely lamp

29 oktober 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful and friendly

Initially the wrong light was sent by mistake but the customer service was very helpful. They sent the correct one and collected the other light within a couple of days. Very happy with the service and the product.

23 oktober 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Excellent service when one of the lights we received was damaged. Quick and efficient response and the damaged light was replaced without fuss

23 oktober 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was quick to ask us if we wanted our…

Was quick to ask us if we wanted our money back after accepting the order and payment made. Maybe, should not take payment first if stock is not there!

Re:your response. No need to be so defensive, I thought this was a site where we were allowed to provide our reviews and transparency of your service.

You took my payment details so maybe you should have a system where you check stock first before you collect sensitive data. Hopefully you will be a little bit less defensive and take this as feedback!!
Just wow is all I can say!

11 oktober 2021
Logo Lights2u

Antwoord van Lights2u

I have just looked up your order and you had all fitting from us and all communication was brilliant. We explained only 5 of your requested 12 wall lights were in stock. You asked for the 5 and was happy to wait for the rest which you have received. sorry you feel small family run businesses should manage stock better but with our staff it is not possible that is why the website states due to stock availability. However you kept your order and no bad comments on quality or our communication so we are happy with that. May we request you read before handing over your " sensitive data". As our terms and condition state no money leaves any ones account until fittings are shipped out. Glad you are happy with your wall lights, shame you could not leave an honest review for a successful hard working family business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

exceptional

Exceptional service… mailed to check stock replied straight away. Ordered and delivered within two days. Would recommend this company .

11 oktober 2021
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I didn’t feel that the confirmation was…

I didn’t feel that the confirmation was adequate having not used them previously. However, they did arrange a delivery of the order. So far as I can see we have received what we ordered but haven’t had the opportunity to check yet.
If their website confirmation was more detailed my fears would have been unfounded.

4 oktober 2021
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent all round.

I rang Lights2u for a lamp I was having difficulty sourcing. Phil, not only checked the stock (twice), he rang me back to confirm they had it. Within three days it was ordered and delivered. Excellent condition and excellent service; and all for less cost than others were quoting! I will definitely use them again.

3 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No order arrived, ignored emails...

I also placed an order for c.£350 which was not despatched within the claimed timescale. No update from Lights2U. They replied to one 'chasing' email with a new delivery time, which they failed to achieve. No update from them. Ignored 2 further emails.
To add insult to injury, on Dec 22nd they replied on Trustpilot claiming that because I did not leave an order number I must be a fake reviewer! No. Mine is a genuine and factual review from a real dissatisfied customer. The reason I did not give transaction details is that I wanted nothing more to do with them! I no longer want their help! It's a weak and incompetent company that fails its customers then accuses them of faking - a lesson they must have learned from the Donald Trump book of misinformation.

17 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Lights2u

Antwoord van Lights2u

Hi

Can you let us know your order number or give us a call as we can not find any details you provided in this review to link to any order.

As we have not had any response, we can only guess you are a fake review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service.

Placed an order which was not despatched within the promised timescale. Contacted Lights2u after there was no update from them. Promised to ring back with an update but did not do this. When I rang back again they were unable to give me any details at all about my order leaving me with no idea as to if and when it would be sent. I have cancelled my order and placed it with someone else. Lights2u may be very competitive on price but very disappointing service. Would not use again.

3 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Lights2u

Antwoord van Lights2u

Thank you for your review. Unfortunately the manufacture stock never came in when they said it would and they could not give me a confirmed delivery date. We do apologize you was left disapointed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Found some lights at half the price I…

Found some lights at half the price I had seen them elsewhere. When I unpacked them one of the glass shades had a chip out of it. I sent a photo to Elliot at Lights2U and he arranged a replacement to be sent out. It wasn't super quick but regardless it came :) Thank you. I would use Lights2U again.

23 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recent table lamp order

Recent table lamp order. Had some problems with this order but Lights2u sorted it out. Pleased with their service and would use them again.

4 maart 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer