Love-Rugs Reviews 

295
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really poor customer service. After receiving a rug which was not the same colour as described they would not refund the postage. Would not recommend this business

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a rug and underlay, but unfortunately ordered the wrong size underlay! On receipt of the order someone from the company contacted me to query this, and was able to amend my order accordingl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We absolutely love this company! Superb range of super quality rugs, excellent website, great communications and delivery times and all at very competitive prices. Their anti-slip product is extrem... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really love my new rug! It did take three weeks to be delivered whilst they awaited a new shipment, and I do think their proactive comms about the delays could have been better given the price paid.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tapijtenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Since 2008 Love-Rugs has being delivering rugs throughout the UK and world-wide. From designer brands such as Ted Baker, Sanderson and Louis De Poortere to budget, kid and pet-friendly rugs, Love-Rugs has something for every taste, interior and budget.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

295 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(295)

47 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

End of a long search.

Your company was the only that had a selection of circular RUGS that l liked. The rug was delivered on the day promised although a few hours late. I was pleased to be able to pay for it by credit card on the telephone as l will not pay on line. The rug is just right for my hall and good quality.
Thank you very much Dorothy Swindells

4 december 2023
Logo Love-Rugs

Antwoord van Love-Rugs

Dorothy, thank you! It was a pleasure to help. Ryan

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Too long to arrive, but great price.

Great price, but the rug was delayed twice. I understand that it was due to delays beyond their control and they kept me updated, but I can only rate on my experience overall. Took far too long to arrive.

30 november 2023
Logo Love-Rugs

Antwoord van Love-Rugs

David, thanks again for your purchase and for your understanding. Hope the rug looks great.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rug is lush

Rug is lush. So thick and just as nice as advertised in the picture. Would definitely recommend.

28 november 2023
Logo Love-Rugs

Antwoord van Love-Rugs

Yvonne, thanks again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wasted my time, did not deliver item

I ordered a rug which I thought was in stock and only after finishing order I noticed that there was a tiny small print on the page that said its out of stick and new stock will be available in 2-3 weeks!

(Who ever is in charge of your website design clearly has no clue about what a good user experience is)

After waiting such a long time I received a email from their delivery partner "DX" stating that the rug will be delivered today and as so I booked a day off from work and waited all day for it to be deliverd. it is now 8pm and nothing.

When I try to get in touch with the delivery company no body picks up the phone and the support overall online is non existent.

Edit: There is absolutely nothing inaccurate about my review and quite frankly I don't appreciate your rude tone in your reply as a customer that gave you their money and has not received their product when you said it should be delivered.

It’s not very professional to call a paying customer a liar and this brings me back to my previous point about your companies disappointing level of care towards your customers.

Edit: Rug arrives, looks great but its the wrong size..

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Love-Rugs

Antwoord van Love-Rugs

Nima,

You ordered a rug on a pre-order on on the 3rd of November.

Below the product, right next to the size and price is the expected despatch times for each size. It is very clear for all to see.

When you ordered, the rug had an expected despatch date of 14th November.

This was also repeated in your confirmation email.

You did not contact about this (you could have cancelled at any point).

The rug arrived with us exactly on time and was sent out on a next working day, tracked and signed for delivery service.

Tonight, at 8pm you have sent an email stating the rug did not arrive as expected.

While we apologise for the inconvenience we cannot guarantee or be held accountable for the rare occurrence when a courier is so busy they are unable to complete their delivery.

Your comments regarding not being able to get in touch are extremely disappointing, as, if you have attempted to phone, you have clearly attempted to do so outwith opening hours. Unlike other sellers online we have a showroom and we both have a phone (which not all online sellers do) and answer within a few rings during operating hours. We cannot man a phone 24/7 and in fact I am checking emailing and replying to this from home at almost 11pm.

I believe your review to be wholly and completely unjust and inaccurate, towards a small independent company who go out their way for their customers and to correct issues when they arise.

While you are entitled to your views I hope you will realise that in actual fact we have done and delivered everything in our power to get the rug to you as promised, and the only reason this did not happen was down to bad luck that the courier in your area was unable to deliver as expected.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely rug

I phoned before I ordered spoke to a friendly helpful person whom assured me rug was in stock
I placed order online and received the rug within the 3 days as stated on website very happy and would definitely recommend LOVERUGS

31 oktober 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love- Rugs

Ryan at love rugs gave great customer service ,efficiently sourced the rug I was looking for at a great price.

25 oktober 2023

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer