Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
ze leggen artikelen voor de voordeur
ze leggen artikelen voor de voordeur
terwijl het het door de brievenbus pas.. bellen aan en lopen weg . en maken eerst foto’s.
Ondanks foto's bij de goede brievenbus
Ondanks foto's bij de goede brievenbus, geen pakket ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd.
Lijkt eerder op een criminele organisatie dan een dienstverlener. Dit bedrijf doet er goed aan om zichzelf op te heffen!
De bezorging was prima.
De bezorger was net iets vroeger dan ik zou verwachten, maar heeft netjes aangebeld. Er was even onduidelijkheid over de gebundelde pakketten, maar dit is door xSend gedaan, het bleek correct te zijn. Ik heb begrip voor hun werk, er zijn hier in de omgeving best een aantal deuren te vinden zonder deurbel of waar die het niet doet en/of mensen niet thuis blijken te zijn.
Wat een slecht bedrijf
Wat een slecht bedrijf. Zeggen iets af te hebben geleverd nooit meer terug gevonden. Ja sorry kunnen we niks aan doen na 4 berichten. Foto met mn voordeur kan ik niks mee. Andere keer keek ik toevallig in mn container lag het daarin. Bellen niet eens aan als je gewoon thuis bent en gooien het voor je deur. Heel slecht bedrijf. Snap niet dat mensen nog gebruik van ze maken!!
Gruwelijk pleuris bedrijf
Gruwelijk pleuris bedrijf.
Ik wil eigenlijk iets anders zeggen.
Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk!
Zeggen dat ze niet kunnen bezorgen of contact op kunnen nemen of dat ze het adres niet kunnen vinden.
Sinds PDN de bezorging van Aliexpress doet is het één grote pleuriszooi.
Niet bereikbaar per mail.
Niet bereikbaar per telefoon.
Niet bereikbaar per voicemail.
Waardeloos flut bedrijf.
Bizar
Het is echt jammer dat dit bedrijf wordt ingezet voor het bezorgen van pakketten. Als consument zou ik er het liefst voor kunnen kiezen om dit uit te schakelen.
Mijn pakket is buiten de openingstijden voor de deur van een winkel neergelegd, op een plek waar veel mensen langslopen. Het pakket is vervolgens verdwenen. Na contact met de klantenservice kreeg ik alleen te horen dat zij er niets aan konden doen. Dat vind ik onbegrijpelijk. Je kunt niet zomaar pakketten onbeheerd achterlaten op een openbare plek en vervolgens alle verantwoordelijkheid afschuiven.
Een zeer slechte ervaring. Er zou veel strenger moeten worden omgegaan met dit soort bezorgpraktijken.
heb een pakket besteld via AliExpress…
heb een pakket besteld via AliExpress en ontving een e-mail dat het pakket was geleverd. Tot mijn verbazing heeft de bezorger het pakket zonder mijn toestemming bij de voordeur achtergelaten. Er is zelfs een foto gemaakt waarop te zien is dat het pakket onbeheerd voor mijn deur ligt.
Ik was op dat moment niet thuis en heb nergens toestemming gegeven om het pakket onbeheerd achter te laten. Ik vind dit een zeer slechte en onveilige manier van bezorgen. Als het pakket was verdwenen, had dit voor grote problemen kunnen zorgen.
Ik ben dan ook zeer ontevreden over de dienstverlening van deze bezorgdienst.
Zeer slechte ervaring met PDN Express.
Zeer slechte ervaring met PDN Express.
Volgens de tracking zou mijn pakket met volgnummer PDN0061407398 succesvol zijn bezorgd in mijn brievenbus. Toen ik het bezorgbewijs bekeek, zag ik echter direct dat de foto’s een compleet andere woning, voordeur en locatie tonen dan mijn eigen adres.
Mijn pakket is dus aantoonbaar op een verkeerd adres bezorgd, terwijl de tracking toch aangeeft dat de levering succesvol is afgerond. Het is voor mij onbegrijpelijk hoe een bezorger een totaal andere woning kan fotograferen en vervolgens kan registreren dat het pakket correct is afgeleverd.
Als klant verwacht ik dat een pakket op het juiste adres wordt bezorgd. Wanneer er een fout wordt gemaakt, verwacht ik bovendien snelle en duidelijke communicatie. Op dit moment zit ik zonder pakket en moet ik zelf achter de oplossing aan.
Op basis van deze ervaring heb ik weinig vertrouwen in de dienstverlening van PDN Express. Ik hoop dat zij hun bezorgproces en kwaliteitscontrole verbeteren, want een verkeerde bezorging zoals deze is simpelweg onacceptabel.
Voor mij voorlopig geen PDN Express meer.
Bezorgen mijn pakket bij iemand anders…
Bezorgen mijn pakket bij iemand anders nie eens in mijn buurt
Want ik ben letterlijk deur voor deur afgegaan geen kaartje waar ik het kan ophalen
Ik zit zelf over aangiftes te denken als mijn pakket niet word bezorgt of het geld terug word gestuurd
Positief verrast
Met alle negatieve reviews was ik er niet gerust op dat het goed zou gaan, ik had dan ook nog nooit een pakket via PDN bezorgd gekregen.
Maar ik ben positief verrast!
De website geeft niet overdreven veel informatie, maar je ziet wel de status van je pakket.
Via email kreeg ik een bevestiging van bezorging, met 3 foto's en dit kon ik ook via de website bekijken als ik mijn postcode in gaf.
De bezorger had het pakket iets beter in een hoek kunnen leggen in plaats van midden op de mat, maar gelukkig gaat het in mijn appartementencomplex tot op heden allemaal nog goed.
Het pakket zag er goed uit en had geen overdreven deuken/scheuren, ik heb ze veel slechter gehad vanuit China.
Erg slecht er wordt niet aangebeld het…
Erg slecht er wordt niet aangebeld het paket is in een centrale hal neergezet op de foto te zien . Bezorger beweerd het persoonlijk afgegeven te hebben wat niet zo is en nu is het paket verdwenen. Geen telefoon nummer om klacht te behandelen. Erg slecht geregeld.
Komen gewoon niet.
We zijn gewoon thuis en nog leggen die…
We zijn gewoon thuis en nog leggen die 💣🔥☠️’ers het pakket op de stoep voor de voordeur. En ze sturen daar gewoon een foto van: Zo, neergekwakt, DOEI!
Wat een waardeloos bedrijf en na 2…
Wat een waardeloos bedrijf en na 2 weken eindelijk antwoord op de vraag waarom mijn pakje in de centrale hal is neergelegd want het is door iemand meegenomen
Ik moet de buren of camera’s raadplegen want er waren volgens het bedrijf geen instructies, volgens mij is een huisnummer om op het huisnummer afgeleverd te worden, camera’s hebben we niet in de centrale hal en als de buren het hadden meegenomen om aan mij af te geven dan hadden ze dat wel gedaan, waardeloos bedrijf en waardeloze service
Wisselende ervaringen
Wisselende ervaringen. Soms gaat het prima, een andere keer zonder verder bericht wordt het pakket in de struiken gedumpt. Terwijl we thuis zijn nota bene.
Nooit fout nu wel
Nou altijd kunnen ze mijn adres vinden en gisteren niet nee wat je wat het hele probleem is dat is ook bij post.nl dhl te beroerd om een stukje moeten lopen woon aan een fietspad waar geen auto's mogen komen adres onjuist niet kunnen vinden uit een auto stappen ennstukje lopen en je komt me huis tegen en dan zoek je contact met het bedrijf niet bellen voicemailbox vol
Adres "onvindbaar"
Pakket niet geleverd omdat het adres "niet te vinden is". Op de foto's staat een bouwterrein dat bij mij om de hoek is. Klanten "service" alleen via mail bereikbaar en reageren niet. Verwacht niet dat ik mijn pakket nog ontvang.
Pakket 1 dag na melding keurig bezorg
Pakket 1 dag na melding keurig bezorg . Was wel in de vooravond rond half 8
Pakket in het zicht voor de deur…
Pakket in het zicht voor de deur afgeleverd/gelegd. Dit kan echt niet in deze tijd!!!
Pakket buiten neergelegd bij algemene…
Pakket buiten neergelegd bij algemene ingang. Pakket spoorloos. Daarna ander pakket kan niet worden afgeleverd onbekende reden. Dit is gewoon absurd hoe slecht dit bedrijf is
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








