Porch Pirates Mystery Boxes Reviews 

381
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Gave them every opportunity to address my concerns - crickets! They did however ask me to review them... so here we are... They suck! Order - over 2 months to receive anything.. no one responds... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was great despite delay in shipping! Austin and Heidi reached out to me via phone and email to keep me updated regarding my order and the delay in shipping. Business was super busy wi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a box that $79 box in August I finally after five different phone calls and complaining got a box in the mail which was open and I have the contents were missing. I’m not sure how much was... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had inquired about a box ordered in June with an expected shipment date of June 14th. I received a message from someone named Austin , he requested my order number and said he would look into it.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Noviteitenwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Porch Pirates, we believe shopping should be exciting. That’s why we’ve created a unique mystery box experience where every order is a surprise waiting to be opened. Our boxes are filled with a wide variety of authentic merchandise sourced from major retailers and overstock, liquidation, and customer-return inventory. Every box is assembled by hand, making each one a one-of-a-kind experience. Whether you’re hoping to discover electronics, gaming gear, designer accessories, home goods, toys, beauty products, collectibles, or everyday essentials, every mystery box offers the excitement of the unknown. Many customers enjoy sharing their unboxing experiences online, and we’ve built an enthusiastic community around the thrill of discovering what’s inside. We are committed to transparency and customer service. Every product is sold as part of a mystery experience, and customers know exactly what they’re purchasing—a sealed mystery box with randomized contents. We clearly communicate our policies before purchase and continually work to improve our customer experience based on feedback. Since launching, Porch Pirates has fulfilled thousands of orders for customers across the United States while also operating a retail location where shoppers can experience our mystery boxes in person. Whether you’re buying for yourself, searching for a unique gift, or simply enjoy the excitement of surprise, our goal is to deliver an experience that’s fun, memorable, and different from traditional online shopping. Our team appreciates every customer who chooses to shop with us, and we remain dedicated to providing responsive support, fair policies, and an exciting mystery box experience with every order.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

381 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 5% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(381)

347 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Porch pirates are thieves!!!

I bought 2 boxes from them and was suppose to get a free one and waited and waited but never got anything. I emailed them but never heard back. I called them but never heard back. I looked at my order today and its now CANCELED!!! And I DID NOT cancel it. I did get them pretty cheap on sale and with promo codes so i think this is why they canceled it on me which i think is not fair at all! They said they sent me an email but I got nothing! Also they still have my money!! I have called several times and emailed several times but no one answers or calls or writes back!!! Now I have to go thru my bank to try to get my money back!!! Horrible customer service and after having me wait for so long!!! I finally heard from them around 2 in the morning on Facebook and they are blaming me now because in one of my emails I told them that I read a bunch if bad reviews that people had to get their lawyers involved and that I hoped I wouldn't have to and this is what they said.... Hey Sandy, I’m the owner of Porch Pirates. Your refund and your order cancellation were one and the same. Refunds take a few business days. I saw some emails from you acting a bit wild and throwing around lawyers so I cancelled your order, I then saw you left us a crazy Trust Pilot review so I went ahead and banned you from buying from us forever. Hope you understand, happy holidays! 🎄🎁.. Real nice! And I DID NOT threaten them like they say I did. They are just trying to cover themselves! I have never had this kind if experience before! UNBELIEVABLE! And still no refund yet 10/28/26 will update when or if it comes and still no email from them about it!

23 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Porch Pirates Mystery Boxes

Antwoord van Porch Pirates Mystery Boxes

Hey Sandy, your order was fully refunded at the same time we cancelled it. Here’s your bank’s refund verification code: V77W0AAX2BFAC

We cancelled and fully refunded your order because you sent us several emails expressing concern about your order with a host of legal threats before your boxes were even close to running late, so we thought it would be best not to do business with you. We hope you understand. :) It’s just not worth it. If you have any further issues please feel free to send us another email or call our support line during business hours. :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SHIPPING HORRIBLE

This is the first time I've ordered from them and am disappointed. Their website says the latest you'll get your box is 10 days. It's been almost 10 days and I have no tracking info. Over the weekend I put in a ticket with their helpdesk and crickets. I called and was told that they have a backlog and my order is in queue. I told them they need to update their website stating this he said he would let management know which we know that's not going to happen. This will not only be my 1st order but my last.

26 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 boxes 3 months ago with no…

I ordered 2 boxes 3 months ago with no updates ive sent in several emails phone calls even messaged on facebook come to find out Austin the owner is a total pos removes negative comments and will block you grom contacting him or the fb page do not waste ur money

26 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would give 0 stars

If i could give 0 stars that would be my choice. Ive sent this company 4 emails with no responce. Ive even posted a few times on their social media too. Ive ordered a box is September and its almost the end of October with no tracking, no communication nothing. Personally I wouldn't waste my money on this company. Its a rip off, they steal from consumers and ignore when their are complaints. I would hate to be the one to look at the emails.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a box that $79 box in…

I purchased a box that $79 box in August I finally after five different phone calls and complaining got a box in the mail which was open and I have the contents were missing. I’m not sure how much was in there, but it was definitely open and it was a bunch of junk nothing but a bunch of junk and I have pictures. I would not recommend buying from them ever again.

25 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would absolutely advise against

Would absolutely advise. Do not order from this company it took me 2 1/2 months to get a box that I ordered because they forgot and they send me the remnants of bullshit in the process once I finally do get the box after trying to get in contact with them for 2 1/2 freaking months.
Footnote I ordered this box July 31. It is October 23.

23 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a mystery box from this…

I purchased a mystery box from this company. Within a couple minutes, they took the money out of my account, but never have sent me a tracking number. I have emailed twice and sent two Facebook messages with no response. I have now took my claim to better business bureau, and after that, my next move will be Kentucky attorney general

13 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Real pirates, will steal your money! And not deliver the goods!

I placed an order on August 19th, 2026. I was told I would have my boxes around September 2nd or 3rd, called customer service on9/23/26,still no boxes or tracking number, was told my boxes was going out October 2nd, called again on October 9th, was told my boxes were scheduled to go out October 15th, and a week later still no boxes, still no tracking number. Its been 2 months ,and still nothing. I've emailed them several times and no response. I will be making a complaint with the BBB,Kentucky AGs office and making a report with Lexington police department for theft by deception. I paid $140 for 2 chance at everything box,and I can not get a straight answer from the one guy that always answers the customer service line.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Gave them every opportunity to address…

Gave them every opportunity to address my concerns - crickets! They did however ask me to review them... so here we are... They suck! Order - over 2 months to receive anything.. no one responds to when will; my order ship??? basically I think they are selling product before they even have it to ship. I understand every box isn't going to be awesome... however the boxes are coded... they know whats in them and my box was useless! I was thrilled to get large kitchen trash bags that tells you everything you need to know.. I did however geta 2025 christmas basket with cookies & such (disgusting)!!!!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Save your money and your time

Save your money and your time. You would better off going to rummage sale and spending your money. The customer service was lacking, condition of shipment was horrible, no accountability and just a huge disappointment. About 3 months to fulfill order, broken promises and not worth the time or expense.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

‼️DO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY‼️…

‼️DO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY‼️ You’ll be lucky if you ever get your order. If you try to contact them, they’ll ignore you and then block you on social media platforms. Request a refund? GOOD LUCK WITH THAT! They have no problem taking your money, then treating you like garbage and refusing to send your boxes OR money back.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took my money, got NOTHING but disrespect in return

Purchased 4 boxes at the end of June. Contacted around 2 weeks later and was told my order was “priority”, heard nothing for about a month and a half - contacted them, same thing. Contacted a few more times and was ignored. Went to messengers on Facebook, Instagram and TikTok, was ignored and blocked. Called and was bounced to “accounting” where I was immediately sent to voicemail and left a detailed message, almost positive I won’t receive a return call. Have requested a refund multiple times. Ended up contacting BBB. (Currently been 111 days and STILL NOTHING)

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my order

Never received my order, which was placed in July 2026. Repeatedly reached out to support. They answered the first time that they were behind in filling orders then never heard from them again. Ended up opening a credit card dispute. Do not recommend.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my order

I never received my order. They gave me an estimated date for delivery one week after I ordered two boxes. Four or five days past that, I emailed the company to inquire. They responded immediately. Said they were behind but would ship it out the next week. Time goes by, no boxes. I reach out again. They responded immediately again. Yet again apologize and tell me I will receive a tracking code the next day. Time goes by, and it is closing in on the 60 day mark. I email again, not so subtlely hinting at fraud. No response. Three days later I request a charge back from my credit card company, and they agree to investigate. Two days after that, I get a voicemail message from Porch Pirates asking me to contact them. (I didn't ignore their call. I was flying.) I chose not to call back. They did not attempt to call me again or rectify the situation in any way, but they did cancel the order, and I got my money back. Don't believe the reviews on their website. You can only leave a review if you received your order. Find another company for mystery box fun, because this one was no fun at all.

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered June 30,2026

I ordered June 30,2026. I ordered a silver tape apple box. I had repeatedly contact them because my order did not come. I was told they had overloaded on work and it will be sent soon in July, August , and September. I told them several times it needed to be sent before October as o winter elsewhere. Finally I received a call from Katie saying it was being shipped on Oct14,2026. I informed her I had moved to my winter home and send it there. She took address and said ok. Shipped to my summer home and not even 1 product in the box was anything to do with Apple!!! The whole reason I ordered it in the first place. Finally sent on October 15,2026 from June 30th order. Very very disappointing and will never order again or tell anyone I know not to do business with Portch Pirates!!!! Feeling so scammed!!!!

15 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOTHING yet and I purchased 3 boxes in JUNE!

I purchased 3 boxes in JUNE!! At first, they responded to my emails. It is now OCTOBER and I still have NOT received my boxes. Plus, now they DO NOT respond to my emails or my phone calls. DO NOT PURCHASE!!! After reading a lot of the other complaints, makes me wonder what’s really going on at Porch Pirates!!!

15 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received the box I purchased

I had togive a one star because I couldn't give them no stars. I ordered a box June of this year and never received it. I contacted them and only got the run around. It's running late, had to restock, blah, blah blah. I would never get anything from them again. I feel it's all a scam.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer