Savvysmartdeals Reviews 

278
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 2 scopes and phone mount September 07 2026 got a email within 24 hrs saying it was packed and sent out along with tracking number. When checking tracking number it was invalid. They replied th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

When I purchased my StarScope I was given a discount code for 50% off on accessories (#50D4H648F9). When I ordered a iPhone camera mount I attempted to apply the code and it would not work. I ended up... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could award zero, I would! Scam Company. Goods never arrived but fortunately I bought using a credit card and recovered the money I'd spent under their credit card guarantee scheme. Bombarded wit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Habe das Gerät heute bekommen. Echt tolles Teil!! Problemlose Abwicklung und schnelle Lieferung. Ich werde da wieder mal was bestellen. Vielen Dank!

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

278 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(278)

155 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are deeply sorry to hear that the product you received did not match what was advertised. We understand how frustrating it is to receive something different from what you expected based on the promotional claims.

Could you please let us know what product you received and how it differed from the advertisement?

If you would like to return the item or receive a replacement, please reach out to our customer support team directly with your order number and full name so we can assist you with a return or refund immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The website was bad to navigate

The website was bad to navigate.
I just wanted to get to the checkout but things kept popping up “buy this “I didn’t even see the total amount until my bank msg me to see if it was me. Was purchasing a $69 item and wasn’t happy when the bank msg said it was $102 . I wouldn’t have gone ahead with the purchase but it was too late. I tried to cancel the transaction and then the bank canceled my credit card which caused me more problems.
I was using my i phone to shop if that helps?
I accept responsibility. But I was not happy at all with the experience.
Cheers
Charles Archibald

1 september 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry to hear that you had a frustrating experience navigating our website. Providing a smooth and clear online shopping experience is very important to us, and we apologize for any difficulty or confusion you encountered while browsing or placing your order.

Could you please share a bit more detail about what made the site difficult to navigate? Whether it was finding specific product information, navigating the checkout process, or dealing with unexpected pop-ups, your feedback helps us make immediate improvements.

If you need any assistance with an existing order or finding a product, please reach out to our customer support team directly with your details. We're here to help!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

Es tut uns sehr leid zu hören, dass die Versandkosten während des Bestellvorgangs nicht klar angezeigt wurden. Unerwartete Gebühren oder unklare Versandkosten beim Bezahlvorgang sorgen für Frustration, und wir entschuldigen uns für die mangelnde Transparenz.

Falls Ihnen unerwartete oder nicht ausgewiesene Versandkosten berechnet wurden, wenden Sie sich bitte unter Angabe Ihrer Bestelldaten direkt an unseren Kundenservice, damit wir den Sachverhalt prüfen und Ihnen die Kosten erstatten können.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ARNAQUES AVEC COMPLICITE DE YOUTUBE

Je viens de ma faire arnaqué en achetant "une longue vue" la publicité faite sur YOUTUBE et très surévaluée! J'ai demandé un retour qui est resté sans réponse!
Il est donc du devoir de chacun de prévenir YOUTUBE, que 90% des objets vendus sur leur site est une Arnaque, YOUTUBE le sais bien évidemment, mais en les harcelant, ils vont finir par éliminer les publicités trop valorisantes pour être vraies!
Mais il est anormale que YOUTUBE gagne de l'argent en sachant pertinemment que leurs Publicités sont à 90% des arnaques, ils sont donc complices de ces escroqueries! Nous sommes entrain de monter un groupe pour porter plainte contre eux!

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre ce qui vous est arrivé et comprenons votre frustration face aux publicités trompeuses et aux demandes de retour restées sans suite.

Pourriez-vous nous donner plus de précisions sur les publicités trompeuses pour Starscope que vous avez vues ? Savoir quelles affirmations, séquences vidéo ou offres promotionnelles vous ont semblé mensongères nous aidera à examiner nos supports marketing et à mieux répondre à vos préoccupations.

Si vous souhaitez que nous traitions un retour ou que nous examinions votre commande, veuillez contacter directement notre service client en nous communiquant votre numéro de commande et votre adresse e-mail ; nous pourrons ainsi retrouver votre demande et vous aider dans les plus brefs délais.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sorry difficult to give response before…

Sorry difficult to give response before item received

1 september 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We completely understand! It makes total sense that you want to hold off on your review until your package actually arrives and you've had a chance to try it out.

If you need help tracking your package or if it takes longer than expected to arrive, please reach out directly to our customer support team with your order details so we can assist you right away.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

«Starscope Monocular G4»

Habe das Gerät heute bekommen. Echt tolles Teil!!
Problemlose Abwicklung und schnelle Lieferung.
Ich werde da wieder mal was bestellen.
Vielen Dank!

25 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

Es tut uns sehr leid, von Ihren Erfahrungen zu hören, und wir verstehen Ihren Ärger über unser Werbeangebot und unsere Werbung. Wir nehmen Rückmeldungen zu unseren Marketingmaßnahmen sehr ernst und entschuldigen uns dafür, dass Sie sich in die Irre geführt gefühlt haben.

Bitte wenden Sie sich unter Angabe Ihrer Bestelldaten direkt an unseren Kundenservice, damit wir Ihren Kauf prüfen und eine optimale Lösung für Sie finden können. Wir schätzen Ihr ehrliches Feedback und möchten das Anliegen gerne zu Ihrer Zufriedenheit klären.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You billedBAD PRACTICE me without my…

You billed me without my ‘knowing/consent’ a subscription fee😢😢😢BAD! My bank alerted me to a potential fraud and stopped the payment and cancelled my card(since replaced!)
EVIL deceitful practice🤬🤬

1 september 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry to hear about this alarming experience and completely understand your outrage regarding the unexpected subscription charge and the hassle of having to replace your card. We take allegations of hidden fees and unauthorized charges very seriously.

Please contact our customer support team directly with your name and order details so we can investigate your account immediately, ensure any recurring billing is canceled, and work to resolve this for you. We want to step in and address this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nach der Bestellung von einem Optik…

Nach der Bestellung von einem Optik Teil haben Sie mir die Bestätigung über eine Bestellung von drei Teilen zugesendet. Zusätzlich wurde noch ein Service, den ich nicht bestellt habe, automatisiert abgebucht, den ich auch nicht bestellt hatte. Auf meine sofortige Reklamation haben Sie bis heute nicht reagiert und mir trotz allem 152,98 € + 24, 99 € abgebucht. Das ist nicht in Ordnung.

1 september 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

Es tut uns sehr leid, von den Problemen mit Ihrer Bestellung und der Verzögerung bei unserer Rückmeldung zu hören. Wir verstehen voll und ganz Ihren Ärger über die falsche Artikelmenge, die unberechtigten Servicegebühren und die unbeantworteten Nachrichten.

Bitte wenden Sie sich unter Angabe Ihrer Bestellnummer und Ihres vollständigen Namens direkt an unser Support-Team, damit wir Ihren Fall vorrangig behandeln, die Gebühren prüfen und Ihnen umgehend eine optimale Lösung anbieten können.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

its very bad to put delivery after the…

its very bad to put delivery after the Command up above- Sorry never again
M. Gerster

1 september 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are so sorry for the confusion and frustration caused by the order details and delivery arrangement. We completely understand your disappointment and take feedback like this very seriously.

Please reach out directly to our customer support team with your order number and details so we can look into what happened with your order and assist you with a resolution immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The monocular is damaged

The monocular is damaged, I sent two Fotos in my last review. You should read first the reviews before asking for more reviews

10 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are deeply sorry that we missed your previous review and photos of the damaged monocular. We understand your frustration; you shouldn't have to repeat yourself or receive review requests after reporting an issue.

Please reach out to our customer support team directly with your order number, and we will prioritize your case immediately to send a replacement or process a full refund. We want to make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry to hear that your package arrived with a missing item. We completely understand how frustrating it is to receive only part of your order, and we want to resolve this for you right away.

Please reach out to our customer support team directly with your order number. We will gladly look into your shipment and send out the missing item immediately or issue a refund for it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m still waiting for the item to…

I’m still waiting for the item to arrive it must be a month since I ordered it, it’s just a big scam

7 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are so sorry to hear that you are still waiting for your item after a month and completely understand why you feel this way. Experiencing such a long delay is incredibly frustrating, and we want to get this resolved for you right away.

Please reach out directly to our customer support team with your order number and full name. We will immediately track down your shipment, send a fast replacement, or issue a full refund to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was scammed

I was scammed. The product was not as advertised.

7 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry to hear about your experience and understand why you feel this way. We take claims like this very seriously and want to make things right.

Please reach out directly to our support team with your order details so we can investigate your account and guide you through the best resolution path for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Work not like the add.

8 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry to hear that the item didn't work as advertised. We completely understand your disappointment and want to make things right.

Could you please share a bit more with us about the issues you encountered with the product? Please reach out directly to our customer support team with your order details so we can investigate and assist you with the best resolution path.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely annoyed!!!

I placed my order over a month ago and still haven't received it or had any notifications as to when I might expect it. when I called your company I was disconnected.

4 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are so sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Waiting over a month for an order with no updates and being disconnected on top of that is unacceptable, and we deeply apologize.

Please reach out to our support team with your order number and full name. We will prioritize your case immediately to track down your shipment, send a fast replacement, or issue a full refund to make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The item sold didn't do what it said it…

The item sold didn't do what it said it would and when I complained no one cares.

5 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry that the product didn't meet your expectations and that you felt ignored when you reached out. Providing excellent support is a top priority, and we sincerely apologize for letting you down.

Please contact our support team directly with your order details so we can personally look into your case and assist you with a return or product instructions. We want to step in and make this right for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the item did live up to the hype

the item did live up to the hype
very dissapointed

5 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry to hear that the item fell short of your expectations and left you feeling disappointed.

Could you please share a bit more about your experience with the product and what didn't work for you? We take this feedback seriously and want to help. Please feel free to reach out directly to our support team with your order details so we can assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not what I ordered

I received my products (2 fans) after waiting a few weeks. This wasn't what I ordered which was the Savvy Chill. I received Constant Wind Speed Tower Fan. It looks like the Savvy Chill but is only a fan and doesn't chill the air that's blowing out of the fan. I also hadn't ordered the protection plan but was charged for it for both fans. No one in customer service returned my call. There's no instructions to return the products and even if I there were, I'm not confident that I'd get my money back so looks like I'm stuck with the 2 fans.

5 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

We are truly sorry for this experience, including receiving the wrong item, the extra charge for the protection plan, and the lack of response from customer service. We completely understand your frustration and lack of trust, but we want to make this right for you.

Please reach out to our support team directly via email with your order number. We will immediately help you correct your order and provide the best resolution path possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank You

Thank You, The customer service here is the Best! I had to return them but you were Great All the Way Though. Follow Through EXCELLENT. Thank you Again!

3 augustus 2026
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

Thank you so much for the wonderful review! We are so glad to hear that our support team made the return process smooth and hassle-free for you. We truly appreciate your kind words, and we hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took way too long

Took way too long. No texts or updates. Today finally arrives and it is a joke! Like a toy. No real cooling just a tiny fan.
Returning immediately.
Won’t do business with them again.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Savvysmartdeals

Antwoord van Savvysmartdeals

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the delay in your shipment, the lack of tracking updates, and your disappointment with the product's performance.

We completely understand your frustration. If you haven't already started your return, please get in touch with our customer support team with your order details so we can provide the best resolution as quickly as possible.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer