StackCommerce Reviews 

9.955
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sold me a fake windows 11 key. When I inquired they wouldn’t respond. When I filed a complaint with PayPal they refused to refund or replace the key as I requested. Buyer beware on this o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered a Windows 11 key from macappware.com, which redirected to stackcommerce for payment. I received the key but when I tried to activate W11 with it, it said that the key had already been used... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Hab mehrere negative Erfahrungen bei käufen von diesem Anbieter gemacht. Zum wohle eurer mentalen Gesundheit (ist ein Stressor) solltet ihr hier lieber nicht einkaufen, insbesondere als EU Bürger. UP... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recieved offer of Powershell Ceterfication Bundle for $22. Paid the fee. Credit Card was charged. Never received receipt or acknowledgement of order. Never received notice of how to retrieve my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Our mission is to enable people to organically discover products and brands they love on the publications and media they engage with every day. Our native commerce solutions build new, incremental revenue streams for publishers, and empower our brand partners to reach relevant audiences.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

10K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 90% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(9.955)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is definitely a scam website

This is definitely a scam website. I bought a subcription package from them for babble. They emailed me a redeption code, however, there is no place to take the redemption code on the website. When asked for refund, they don't respond.

10 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi there,

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Software Purchases w Christian Post (StackCommerce)

Three main purchases with Christian Post (StackCommerce) over the past few months. With some amazing results! MS-Office Suite, and MS-Windows 11, and PDF Pro Reader. Microsoft Office Suite seems to launch of it's own accord at random times, and MS-Edge completely DUMPED hundreds of my tabs while I was working on a project that required multiple open tabs, even though my MS-Edge is set to retain ALL tabs each time it opens. (My memory is boosted to maximum to accommodate that many and more open tabs!) And just recently, an entire Windows Media Player playlist (also part of an important project) was reduced down by 75% even though I had saved the project (several times while updating). I am losing data and work because I opted to do business with StackCommerce (Christian Post)...and given that they have now sold me my operating system and a (keylogging?) Productivity Suite, I cannot really move forward with projects until I purchase different product keys from a more reputable organization than StackCommerce. I think this harassment stems from low reviews that I gave MS-Office Suite based on some ludicrous language included in their oafish EULA (End User License Agreement). Then another negative review about Windows 11 problems installing. This has been a problem for more than a month, but I just noticed the gutted playlist today.

1 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Z,

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam/invalid redemption code

I purchased a Microsoft Office Professional for Windows 2021 license from stackcommerce.com via macworld shop.

Order number is #22268324

I received a code that is invalid and cannot be redeemed. I followed all the instructions within the email they sent me.

It is clear that this is a scam website that is offering illegal/invalid keys. Do not buy from them.

24 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Charchi,

Thank you for letting us know about this. I'll be in touch at the email address associated with your account so that we can address what went wrong here.

We appreciate you sharing this feedback and look forward to making this right.

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product and excellent Customer Support

I ordered a key for AdGuard and had some questions about the use of the within my AdGuard account. Other companies might have send me to the AdGuard support but the stackcommerce support contacted them for me and I got a quick and super friendly reply on the weekend that really helped me.

Also, really satisfied with the product itself.

7 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Daniel,

Thank you so much for providing us with this feedback. We're glad you enjoyed your experience.

Reach out to us at support@stacksocial.com if you need assistance with anything related to your purchase and we'll be more than happy to help!

Best regards,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t fall for this company’s sale prices!!

I purchased a gift for my daughter-in-law that was on sale for $29 when I ordered it, but my Paypal account was charged $59. When I contacted the company, they claimed my order wasn’t placed when the price drop was valid even though I clearly saw and approved the $29 price when I ordered the product. This company is a racket!!!

25 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi LMiller,

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

StackCommerce offered a good deal on MS Office 2021

Stack Commerce recently utilised TechRepublic's Daily Tech Insider to offer a good deal on Microsoft Office 2021. It looked much like other Microsoft deals I've seen where companies act as bulk buyers and then on sell at better than average discounts.
I encouraged my wife to take up the deal, which she did. She paid the money via PayPal (money accepted) and tried to complete the sign up, which failed, quitting after going around in vain circles for a while.
I felt a trifle unhappy at this point. However, after contact with the Stack Commerce help desk, I realised that my wife's issues weren't with Stack Commerce but rather with the sign up to Microsoft. On her behalf, I completed the sign up to Microsoft, the download, and the install. All of this went smoothly (except for the painfully slow process of getting Microsoft to accept a new ID and passport, especially in terms of accepting one as human).
At the end of all this, I'm happy to say that all is well and that my faith in Tech Republic and Stack Commerce is well and truly restored.

21 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Peter,

Thank you for sharing your review and we're glad to hear you enjoyed your purchasing experience. 

Feel free to contact us at support@stacksocial.com if you need assistance with anything related to your order and we'll be more than happy to help out!

Best,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chez StackCommerce..."lifetime" (à vie) ne signifie pas plus de 5 ans ! Vente mensongère et support terrible

Achat d'un VPN "à vie" (lifetime !) il y a de cela 5 ans pour un montant non négligeable....et là, le fournisseur de VPN me dit de renouveler mes crédits,..ce que Staxkcommerce refuse défaire, et essaye de m'imposer un autre VPN, totalement inconnu.

11 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Fabrice,

Thank you for letting us know about this. I'll be in touch at the email address associated with your account so that we can address what went wrong here.

We appreciate you sharing this feedback and look forward to making this right.

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Partnering with scammers and keeping up with them knowingly

We bought two cloud storage accounts through them, it seemed a very good deal, but it was a very bad service and, in the end, a scam.

They do it well, as their cloud storage partners took a couple of years to take action against our accounts and delete all of our files, very unfairly and arbitrarily.
This way they can keep on selling the same space without really having to grow and invest more.

StackCommerce didn't fix this, didn't help, didn't recover the files, and didn't take responsibility. Finally, they also didn't give us our money back. So they're part of the scam, they promote it, they sell it, and they won't stop even at knowing their partners are fraudulent.

Partnering with scammers and selling their fraudulent "service", and then defending the way their scheme works makes them their accomplice, and maybe even worse.

Please beware.

25 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Eyda,

Thank you for letting us know about this. I'll be in touch at the email address associated with your account so that we can address what went wrong here.

We appreciate you sharing this feedback and look forward to making this right.

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware ! Do not buy from this company

Terrible company- provided false shipping information no helpful customer service and still had not delivered even though it’s been a month since they took payment .
Buyers beware !!! Do not buy from this company

24 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund

Never received information on how to access the All-American Sign Language Bundle purchased on 11/7/22 and $37.09 refund has never been received!

27 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Catie,

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Public Relations Response StackCommerce said they would…

Well StackCommerce said they would refund my money in 48 hours after going back and forth for over three weeks. It's been over 48 hours now and still no refund. Think their reply was just public relations job.

23 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Mark,

Thank you for letting us know about this. I'll be in touch at the email address associated with your account so that we can address the refund you were requesting for.

We appreciate you sharing this feedback and look forward to making this right.

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Scam

I agree with the other negative comments. TMZ gave me an invalid software license code, and I have not been able to get them to give me one that works. StackCommerce keeps giving me the runaround, and there is no phone number for customer support. The emails from StackCommerce support appear to be mostly canned replies asking for the same information over and over, and don't address the issue. I provided my phone number in case they needed clarification, but no response.

Update: After posting this initial review, received another license key, which appears to work. However, the account information in the apps shows both my old version and this new version, without indicating which one is actually running. Typical Microsoft obfuscation. The installed apps section in Windows Settings does show the new one as being the one actually installed.

22 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Don,

Thank you so much for providing us with this feedback. We're glad to hear all is good now with your concern.

Reach out to us at support@stacksocial.com if you need assistance with anything related to your purchase and we'll be more than happy to help!

Best regards,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM!!! BE CAREFUL!!!!

I bought a lifetime membership, but it doesn't work. Now they don't answer my emails.

See the websites: Mashable, TMZ and NewYorkPost store, they are the same as this one (they even have the same review of their products).

17 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Marcus,

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

StackCommerce IS A SCAM!!

StackCommerce IS A SCAM!!

They sold me scam software. Upon learning more about the software, I decided I did not want it and advised them to refund my money -I NEVER activated the software.

StackExchange refused to refund my money and told me I could only receive a 'store credit.'

I suspect this type of fraud perpetrated by StackExchange accounts for a fair portion of their revenue stream.

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!

6 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Frotis,

Thank you for letting us know about this. I'll be in touch at the email address associated with your account so that we can address what went wrong here.

We appreciate you sharing this feedback and look forward to making this right.

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Website With Awful Customer Support FRAUD

Awful site that sells trash products. They sold me a blatant restaurant.com scam, completely deceiving, and now are trying to give me store credit. When I complained, they PURPOSEFULLY MISUNDERSTOOD what i was saying. Nightmare. Do not deal with them if you want actual good deals. SCAM SITE

Edit:
Stack refunded me only after I left this review and after MANY messages with their customer service. Really bad. I have advised them to stop selling the fraudulent product they sold me. Hopefully, they will listen so people won't have to waste their time with a complete non "gift card"

24 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Danny,

Thank you for letting us know about this. I'll be in touch at the email address associated with your account so that we can address what went wrong here.

We appreciate you sharing this feedback and look forward to making this right.

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stack Commerce Sponsored SCAM

Stack Commerce is advertising a MAC 2021 Microsoft Outlook digital license for $29.00. When you click on the deal you are taken to appleinsider.com. When you pay your money they tack on $2.00 for "handling." When you ask them what exactly they're "handling" they claim "your digital download." To add insult to injury THEY DO NOT DELIVER. I paid these losers, thanks to Stack Commerce, 33.93 for a digital download and have never received it. This was back on January 30. You cannot call Apple Insider. No one ever answers the phone. It goes straight to voicemail. Don't think of chatting with them. No live person is EVER there. You'll be chatting with their bot. When you open a ticket/email them they play a "whose on first" game with you where they tell you they emailed you the download link and the instructions. They also tell you to log into an imaginary account that you don't have. Then they'll ghost you. I will NEVER buy anything from Stack Commerce again and am warning everyone I know to stay away from their website. The fact that they have slime like Apple Insider on there speaks volumes. appleinsider.com has barely 2 stars here on Trust Pilot. What made Stack Commerce think it was a good idea to feature these people and this scam? Don't you vet the people you do business with? You have a responsibility to. People trust your reputation and you led me right into a scam. I would NEVER have trusted these people if I didn't see them featured on your site. I've learned a lesson from this--no matter how 'reputable' a site, do your own due diligence. Had I looked these people up to begin with I never would have attempted to buy from them. I have opened a complaint with the Consumer Financial Protection Bureau and the CA Attorney General. This whole thing is a scam. Please file a complaint with consumer protection agencies when you're scammed by people like this. They will step in and help you recover your funds and most importantly shut these kinds of people down. If they've done it to one person they've done it to thousands.

ETA 2/7/2023 Stack Commerce you know exactly who I am. I filed a BBB and a CA Attorney General Complaint on you last night just like I said I would. I am going to follow up with a police report and complaints to several members of Congress. This seems extreme but there are complaints just like mine all over the Internet where you are ripping thousands of people off with software that you do not deliver. Others have said the software is DOA because it had been activated BEFORE you sold it, PER the OEM of the software. I hope people vet you before they buy anything from you or companies you advertise. Scams like this only die after authorities get enough formal complaints to take action. I’ve begged you since January 28 at support@stackcommerce to provide the software I purchased or a refund. You ghosted me. Now you want to talk. No thanks. Talk to authorities now. I bet you won’t ghost them.

28 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi there!

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

No refund Just Credit Upscale Charge on credit when you click pay with credit. "Deceptive pracctice"I want full refund to card not credit

I purchased 5 ultimate game pass for xbox did not work. Got credit for it tried to purchase wireles earphones with credit was not able because it was charging me more as I had to add credit/card for up charge? Item/total then credit untill you click pay with credit "UP CHARGE PRICE." I just want a complete refund to card of purchase price. If there is a reply to this. Which I doubt. Leave a customer service "PHONE NUMBER" to talk to a human not an email representative as that did not work via over 8 emails.
Update: I did get a refund to my paypal for this. Thank You ! I just wish it did not take over 4 days of time and energy to get this result. Im changing from 1 star to 3 stars because of the quick action taken but like I said before I tried thru website but why did it have to remedied here. Hope this review helps others. ✌️

28 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi R,

Thank you so much for providing us with this feedback. We're glad to hear all is good with your concerns now.

Reach out to us at support@stacksocial.com if you need assistance with anything related to your purchase and we'll be more than happy to help!

Best regards,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a Gamepass digital code from…

Bought a Gamepass digital code from them, got home and tried applying the code but of course the code did not work, kept coming back as invalid. Tried going through customer support to let them know the issue but was referred to their online faq page stating that once you click to reveal the code they consider it claimed. Again went to their customer support to let them know their code does not work is not valid and that I'd simply like a refund but of course no response. DO NOT PURCHASE anything through this company!

31 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi AC,

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didn't accept my payment.

Didn't accept my payment.
I bought VPN with 3 different payment methods but all of the ended up "reversed PoS transactions" without any explanation at all.

19 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi there!

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refused to refund

The software offered by the company would not run on my computer. After I asked for a refund, they asked for several screen shots which seemed not to have any bearing on the problem. If it took longer than a day to replied, they would send an email that, since I had not replied, the matter was resolved. The company eventually refused to refund my purchase. Completely unprofesional treatment.

8 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo StackCommerce

Antwoord van StackCommerce

Hi Steve,

Thank you for sharing this feedback with us. 

We'd love to get in touch with you to better address this issue but we're unable to locate your order. Could you reach out to us at support@stacksocial.com with your order number and reference this review? 

A member of our team will follow up to help make this right. 

Thank you,

The Customer Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer