Veel dat je eten krijgt dat niet meer smaakt ,vb bicky burger ,de echte bestaat niet meer ?ze maken allemaal hun eigen versie,dat gewoon op niets trekt ,er mag wat meer aandacht zijn naar het eten wat... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Geschreven door het bedrijf
Tour & Taxis - Havenlaan / Avenue du Port 86c, 1000, Brussel / Bruxelles, België
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Vroeger was een korting een korting, en een voucher een voucher, blijkbaar kan dat nu niet meer gecombineerd worden. Ik ken geen enkele andere webshop of gewone winkel waar dit geldt. Slaat nergens op en bedrieglijk. Ik maak nooit meer gebruik van Takeaway.com.

Antwoord van Takeaway.com/belgium
Ik had 5 stempelkaarten . Ik log in voor mijn gratis bestelling. Resultaat, nog 1 stempelkaart, 4 weg wat een oplichting. Ik koop voor 110 euro . Nu Ik mijn korting wil nemen. 4 kaarten weg . Ik zal vanaf nu , eten zelf maken of halen. Nu is het gedaan met jullie malafide praktijken, reviews verbergen dat we geen info zien .

Antwoord van Takeaway.com/belgium
Hoe sommige bezorgers omgaan het maaltijden. Meestal heeft het restaurant het gedaan. Maaltijden en dranken die uitgelopen zijn. Of verpakkingen die open zijn. Hoe ze de maaltijden soms aan klanten geven. Ze houden de zak niet recht, hoe dikwijls dat mijn maaltijden en dranken zijn uitgelopen. Kan ik op mijn 2 handen niet tellen. Ik zeg niet dat alle bezorgers het slecht doen. Maar de meeste laten toch echt wel de wensen over. Krijgen zij dan niet eerst een opleiding? Of van je mag beginnen en trek u plan.

Antwoord van Takeaway.com/belgium

Antwoord van Takeaway.com/belgium
Een verkeerd artikel ontvangen, dit gemeld aan de klantendienst en Leonard van Takeaway weigert een terugbetaling uit te voeren. Deze persoon hoort absoluut niet bij een “klanten”dienst.
Om iets minder goed te zeggen, er zouden wat meer acties mogen zijn. Maar ze zijn altijd correct. Leveren snel. Vriendelijke couriers. Niets te klagen over takeaway. Ze zijn ook in vele gevallen goedkoper in leveringskosten dan andere.
Laatste tijd alsmaar meer fouten bij de leveringen, Laattijdig, verkeerde gerechten, ... etc.
Escaleren gaat via een chatbot; niet echt handig als het gaat over (warme) maaltijd. Vaak geen contactgegevens van de aanbieders dus ofwel google je ofwel zucht je (en denkt 'nog maar eens ...).
De 'klantenservice' chatbot is echt de slechtste beslissing die Takeaway ooit heeft gemaakt.
Meer dan 2uur moeten wachten op mijn bestelling en de extra bijbetaalde supplementen niet bijgevoegd !!
Dit is de laatste keer dat ik besteld heb bij Boston Kebab Liedekerke .
Het was ook niet de eerste keer dat een bestelling niet in orde was maar dit ws echt wel de druppel !
Take away is onbereikbaar telefonisch of met bot chat
Jullie gaan in zee met mobile Viking voor de punten. Maar bij elke bestelling krijg ik hiervoor nooit punten. Als ik dan een claim indien wordt het nooit door jullie goedgekeurd. Dit was dan ook mijn laatste bestelling bij jullie.
Update op onze klacht ivm fooi dat niet terugbetaald is, heb ik gisteren een email gekregen met volgende tekst:
Beste,
Bedankt voor je email en voor je bestelling op TakeAway.com
Het spijt me dat je je hierover zorgen maakt.
Helaas worden fooien nooit terugbetaald in welke situatie dan ook.
Ze worden beschouwd als een vrijwillige gift aan de bezorgers.
Ik wens je een fijne dag en hopelijk tot snel op TakeAway.com
Met vriendelijke groet
---> "Een vrijwillige gift aan de bezorgers" BEZORGERS DIE NOOIT GEWEEST ZIJN !!!!!
Aan iedereen die dit leest, geef geen fooi via de site maar geef het in cash aan de bezorger zelf. Of nog beter BESTEL NIET VIA DEZE CRIMINELEN MAAR DOE HET RECHTSTREEKS MET DE HANDELAAR
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.