Terrawellness Reviews 

107
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had a frustrating experience with Terra Wellness. I have not received my product, and to date a refund has not been forthcoming. I have had a series of email with this company as well as the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t want to give any stars to this horrible online store. Don’t waste your money. The products they sell are inferior and there is absolutely no customer service. Don’t listen to their autom... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have made a formal complaint about my experience with Consumer Affairs Victoria. I URGE EVERYONE TO LODGE A COMPLAINT WITH CAV! Do not even believe apologetic responses to your negative review. They... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

placed an order for butterfly pillow mid august 2026. Didnt realise they drop ship from China. Yes freight from China experiences delays based on the amount of freight being sent out. Origina... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

107 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 84% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(107)

107 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware SCAM.I purchased the ergonomic…

Beware SCAM.I purchased the ergonomic pillow and WOW what a disappointment. When I unwrapped it out of what looked like a garbage bag the zipper was broken and the stuffing was hanging out. But that was only the start. Don’t believe their refund policy as they use stalling tactics and then constantly change what they will refund. I haven’t yet received a cent of this company.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

No customer should have to receive damaged goods or fight through moving goalposts just to get their money back. We sincerely apologize for the stress, broken trust, and poor handling you ran into while trying to return this pillow. We strive to treat every customer with fairness and care, and we deeply regret letting you down. Contact us at support@terrawellness.com.au, we’ll verify your account and settle this right away.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

placed an order for butterfly pillow…

placed an order for butterfly pillow mid august 2026.
Didnt realise they drop ship from China.
Yes freight from China experiences delays based on the amount of freight being sent out.
Original delivery daye was 8days once the order was placed.
Its now 3weeks. The parcel has arrived in Australia and stuck in limbo at a depot in Melbourne and being bounced around between two couriers. Both couriers databases are saying the par vel is out for delivery but cant find the parcel in their tracking system
Terra Wellness Drop ship. They dont hold stock in Australia and use cheap 2nd level couriers
Am asking for a refund

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

No customer should have to spend weeks tracking a lost package or dealing with contradictory courier updates just to get what they paid for. We sincerely apologize for the headache, wasted time, and poor shipping experience you ran into here. We aim to support our customers with fair, straightforward care, and we deeply regret letting you down. Contact us at support@terrawellness.com.au we’ll resolve this right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give zero stars ⭐ if it was an…

UPDATE..... 6 WEEKS AFTER ORIGINAL COMPLAINT I SUCESSFULLY RECEIVED MY REFUND OF SALE PRICE LESS 15% AS PER REFUND POLICY. THANKS TO VICTORIAN FAIR TRADE. THEY CONTACTED THE COMPANY YESTERDAY, REFUND CONFIRMED EMAIL TODAY 16/09/2026. DEFINITELY PUT IN A COMPLAINT IF YOU DO NOT RECEIVE THE OUTCOME AS PER THEIR EMAIL POLICY.
I would give zero stars ⭐ if it was an option. Purchased an Everfit Vibration Machine on 4th August 2026. The product received was a cheap brand with an instruction manual for a Crazy Fit Massager. Contacted company and they offered me a refund of 20%. When I said that their refund policy stated that within 14 days of purchase they would refund purchase price less 15% and you keep the product. They have replied to my request several times offering 50% refund, which I have declined several times. They have told me that if I returned the product (with me paying for return costs) they will assess before refunding. I have put in a complaint to both th ACCC & Victorian Department of Fair Trade.
Sick of the AI BOTS replying to my emails

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

It is completely valid to be furious when an incorrect item arrives and customer support responds like a script offering partial payouts. We apologize for the friction, unfair return terms, and lack of real human help you encountered. You deserved clear product delivery and transparent care, but we missed the mark. Drop your details to support@terrawellness.com.au; we will review your case immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointed delivery experience

I ordered a pillow on 14 August, thinking the store was based in Victoria and expecting delivery to Sydney within 2-3 days. It’s now 27 August, and the tracking shows that the parcel is only at the airport because it is actually being shipped from China.

I really wish this had been made much clearer on the website before ordering. If I had known the product was being shipped internationally and would take this long, I probably wouldn’t have placed the order.

Very disappointing, especially when you’re expecting to support/order from what appears to be an Australian-based store. Clear information about where products are shipped from and realistic delivery timeframes should be provided upfront.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

Expecting a local delivery from Victoria only to find your order bound from overseas is deeply disappointing. We are truly sorry for the misleading shipping expectations, unexpected delays, and frustration this caused. You deserved total clarity about where your order was coming from before checking out, and we clearly blew it here. Please email support@terrawellness.com.au with your order details so we can assist you today.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

SCAM, set up as an automatic payment through PayPal without my knowledge or consent once I realised goods were not received or sent and kept blowing me off for months without any follow up. Watton investments is where money was sent.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

Seeing funds leave your PayPal account without clear authorization or delivered goods is a completely justified reason to be furious. We are truly sorry for the silence, confusion over Watton Investments, and ongoing frustration you’ve endured. We owe our customers total financial clarity and accountable service, but we failed here. Drop a line to support@terrawellness.com.au we will pull up your transaction records immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am waiting on a my package to arrive

I am waiting on a my package to arrive! It has been in transit since the 12th of August today now being the 26th of August!! They respond to my emails with generic ai automated responses! 4-8 days delivery it said when I ordered!! Really frustrating!!

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

Waiting weeks past an estimated 4–8 day delivery window only to receive generic, automated emails is infuriating. We are truly sorry for the anxiety, broken timeline, and robotic responses you endured when seeking real answers. You deserve clear tracking updates and genuine human support, and we clearly blew it here. Please email support@terrawellness.com.au with your order details so a manager can locate your package today.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False refund policy and difficult communications.

This website offers 90 day money back guarantee/home trial and a 100% Refund. Neither statement is true. I contacted them about a butterfly pillow I purchased and trialed for a few days - it wasn’t suitable. They offered me a store credit plus 15% OR a 15% refund. It took 22 email exchanges to be able to use the store credit. I couldn’t use the 15% “bonus”. I ordered a set of three titanium cutting boards to use the credit. What finally arrived was ONE tiny metallic board. Their emails say they are a small family company - rubbish. I would never recommend buying anything from this site. My advice is if a website does not offer PayPal as a method of payment DONT PURCHASE FROM THRM.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

Going through 22 emails just to sort out a return and then having an issue with the replacement order is beyond exhausting. We are so sorry for the extreme stress, frustration, and wasted time this caused you. We always want our return steps and customer care to feel simple and fair, so we’re really sorry we let you down here.

Please email us with your name and order number so we can look into this today.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product nothing like what was pictured

Product nothing like what was pictured. Refund policy is deceptive and the company doesn’t follow it. Pay for express postage and still takes weeks for product to arrive. Do not buy from this company. If I could give zero stars I would. Staff done care. Better to purchase from Temu.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

No one wants to spend extra on express delivery only to feel let down by both the shipping speed and the product itself. We sincerely apologize for the headache and hassle this whole experience brought your way. Our goal is always to treat our customers with real care, and we regret missing the mark.

Please reach out to our email with your details we’ll make sure your account gets properly reviewed today.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LACK OF HELP

After reaching out to ask for assistance with the delivery of my product all I got was a generic reply saying I should check the tracking. This was so disappointing considering it is their product that I have PAID for and they were not at all willing or cared about assisting to help we actually receive what I had PAID for. I would have thought if they wanted the customer to be happy with their service they would at a least try to assist after all it is them that engage the courier company and they are doing NOTHING to help. So disappointed in this especially when they are an Australian business. Won't shop here again.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

Receiving an unhelpful automated message when you're just looking for actual help with a missing delivery is beyond frustrating. We are so sorry for the stress, disappointment, and exhaustion this situation has caused you. Our intention is always to take personal ownership of shipping issues and support our customers every step of the way, so hearing how your request was handled is very concerning.

Please send a quick note over to support@terrawellness.com.au with your full name and order number so our team can pull up your thread directly. We appreciate you bringing this to light, and we will make sure your case gets a thorough review today.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Glass Airfryer cracking

Ordered and recived a glass air fryer and had no complaints. But after a few uses the glass bowl started cracking. We contacted them starting on the 29 of June with photos and an explanation. They asked for more photos so we sent them, then they asked for videos and different photos. Then no reply from Terra Wellness. I contacted them again on the 4 th of August and they pretended to not know anything about our case. I then asked for a full refund and have not heard back from them since. Tried contacting the maker of the air fryer and they won’t answer at all

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

It is completely fair to feel exhausted when trying to sort out a faulty product turns into a long back-and-forth without a clear answer. We are genuinely sorry for the delay, friction, and disappointment you’ve experienced over the last few weeks. Offering straightforward assistance and dependable solutions is what we strive for, so we regret that our service fell short here.

Please drop us an email along with your order number and name so we can pull up your thread. Thank you for sharing your feedback—we will personally ensure your situation gets a proper look.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for 6 chairs got 5

We ordered 6 chairs from Terrawellness back in May. Five were delivered, but the sixth chair never arrived. We were told it would come on a separate shipment, so we waited patiently.

A month later, we were still chasing the missing chair. We have now reached the point where our emails are simply being ignored, and despite the chair not being delivered, Terrawellness has also failed to return the $237.60 that we are owed.

What is particularly disappointing is that this is a family business. You would expect a family-run company to genuinely care about its customers and take responsibility when something goes wrong. Unfortunately, our experience has been the complete opposite.

It is quite shameful that we have had to spend so much time chasing a relatively straightforward issue. This is the kind of behaviour people often associate with large corporations, which is one of the reasons customers choose to support smaller, family-owned businesses in the first place. Sadly, in this case, we have found ourselves thinking that a large corporation might actually have a better complaints process and would at least respond to its customers.

We are not asking for anything unreasonable — either deliver the chair we paid for or refund the $237.60 owed to us. Ignoring customers is not an acceptable way to resolve a complaint.

Very disappointing experience. We hope Terrawellness eventually does the right thing. THEY HAVE THEN REPLIED HERE AND IGNORED ALL OUR EMAILS!? We have now lodged a complaint with Consumer Affairs VIC...they should be ashamed.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

It is completely understandable how frustrating and exhausting it feels to wait months for a missing item while feeling ignored by support. We are so sorry for the stress, disappointment, and inconvenience this situation has caused you and your family. Our goal is always to provide attentive customer care and ensure every order is fulfilled properly, so we take your experience very seriously.

Please send an email with your full name and order number so we can locate your account details. We appreciate you bringing this to our attention and will make sure your situation is reviewed immediately to get this sorted out for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst experience ever

The worst experience ever, I did a big order on June 10, I'm still waiting. I have email and no tracking number or a real answer. I asked for a refund and nothing. No product no refund. Don't buy in this store, the worst experience.
I sent a few email and I called to the phone number but nothing, they don't have an answer, I asked for a refund and they stop to reply the emails. The person from the phone is even worst, they told me we will send you and email and nothing, of course no answer after that.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

It is completely understandable to feel angry and exhausted when you are left waiting on a large order without clear answers. We are so sorry for the stress and disappointment this prolonged delay has caused you.

Our intention is always to provide prompt shipping and transparent support, and we regret that your experience fell short. Please send an email with your full name and order number so our team can immediately pull up your file. We appreciate you bringing this to our attention and will ensure your case is thoroughly looked into.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The AI Bot replies here from…

The AI Bot replies here from Terrawellness promise everything and deliver nothing. Do not be fooled by this scam company. Last reply here stated that they would be scanning their database for my name. Yes indeed same name as I gave for my order. Not difficult to find at all.... except that they still can't seem to actually contact me. Seems fair to leave them another review just to see what fairytale reply they come back with this time!

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

It is frustrating to feel like your concerns aren't being addressed and that follow-up has fallen short. We are truly sorry for the disappointment and stress this situation has caused. Our goal is always to provide genuine, helpful support, and we regret that your experience has felt so disjointed. Please send an email with your full name and order number so our team can immediately locate your details. We appreciate your patience, and we will personally ensure your case is looked into right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I should have read the reviews

I should have read the reviews. I tried buying an orthopaedic seat cushion for my back soreness in black and I ordered it express. It took over a week to get here. Red flag 1. Then I opened it and it was bright pink. Red flag 2. I didn’t think this was a big deal. But I looked at the quality and it is literally just some extra foam, helpful for when I sit on hard chairs I suppose but not exactly what I bought. I won’t send it back, it isn’t worth it, but not a great experience. Do not recommend.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

I am so deeply sorry for this disappointing experience. Waiting over a week for express shipping only to receive bright pink instead of black—and then finding cheap foam instead of the proper orthopaedic support you needed for your back soreness—is completely unacceptable. You shouldn't be stuck keeping a product that isn't what you ordered or paid for just because returns feel like a hassle.

Please reply with your order number. I will step in personally right away to get this sorted for you so you get a full refund without having to worry about return shipping.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tap Filter from Terra Wellness

Purchased a tap filter from Terra Wellness. The tap lasted 96 days, just outside of their 90 day warranty. The side switch (which is made of what appears to be cheap plastic) flew off my tap and blasted water everywhere. After contacting Terra Wellness to see if I could receive any kind of money back (yes I know it was just outside of the 90 day warranty, but I would expect a $70 filter to last longer than 3 months), I was told they couldn't offer anything back and replacement parts are also not available. I was told I should take it to a local plumber to see if they have any parts to fit. Definitely won't be buying anything from them again.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

I am so deeply sorry for this incredibly frustrating experience and the complete lack of support you received. Having a $70 tap filter break after just three months—sending water everywhere—and then being told to take a custom plastic component to a local plumber for a spare part is completely unacceptable. A quality product should last well beyond 90 days, and customer support should be offering genuine solutions rather than turning you away.

Please reply with your order number. I will step in personally right away to review your case, escalate this with our support team, and make sure we get a proper resolution sorted out for you immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terra Wellness's stainless steel water bottle (750ml)

I purchased Terra Wellness's stainless steel water bottle because it was advertised as a double-wall insulated stainless steel bottle.

Unfortunately, in my experience, the bottle did not perform as I would reasonably expect from an insulated bottle. When tested with cold water, condensation formed on the exterior and the contents warmed much faster than my other insulated bottles (including much cheaper ones).

I contacted customer service to raise my concerns. To their credit, they were always polite and responded promptly. However, it took numerous emails over several weeks to obtain clear answers about the returns process, the Happiness Guarantee and how the different policies applied to my purchase. Several questions had to be asked more than once before they were answered.

In the end, Terra Wellness honoured a 30% partial refund, which I accepted and appreciated. I chose this option because I found another use for the bottle and preferred to resolve the matter rather than continue the dispute.

While I appreciate the courteous customer service, I remain disappointed with the product itself. I purchased it specifically because it was advertised as a double-wall insulated bottle, and based on my experience it did not perform as expected.

I hope this review helps other customers make an informed purchasing decision.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

I am so sorry for the disappointment and frustration with the bottle's insulation performance, as well as the friction you experienced getting clear answers from customer support. Having a double-wall insulated bottle sweat and lose cold temperature—and then taking weeks of back-and-forth emails just to clarify policy options—is completely fair grounds for disappointment.

While I'm glad customer service was polite and that an 85% or partial resolution was reached so you could keep the bottle for another use, you shouldn't have had to ask questions multiple times to get straight answers about our Happiness Guarantee.

Thank you for taking the time to share such detailed, constructive feedback. I am passing your review directly to both our product development and customer care teams so we can investigate the insulation issue with this batch and streamline our support communication.

If you ever need further assistance with your account or order, please reply with your order number and I will be glad to step in personally.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY! I purchased one of their ergonomic pillows. It arrived from China folded in half. When unpacked, the “supportive” section was wafer thin, providing no support at all. The covering fabric was a thin knitted synthetic, torn at one seam. The stuffing was the cheapest polyester fill you can buy. So much for its temperature regulating properties. Contacted the company, who offered a refund in full when I returned the pillow - but all return costs must be paid in full by me even if the goods were damaged. The cheapest delivery cost I could find was $35 so simply not worth it. I repeat, DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. They should not be allowed to continue to operate and their simpering emails saying they understand my frustration are simply disingenuous garbage.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

I am so deeply sorry for this completely unacceptable experience and for how insulting those automated response emails felt. Receiving a damaged, wafer-thin pillow made of cheap polyester after expecting proper ergonomic support—and then being told you have to pay $35 out of pocket to return a defective item—is completely indefensible. You shouldn't be penalized financially for a damaged product.

Please reply with your order number. I will step in personally right away to override this return fee requirement and make sure your full refund is processed immediately without you needing to pay a cent to post it back.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a pillow (for chronic pain…

I ordered a pillow (for chronic pain neck condition) 15 days ago to be delivered to Townsville. According to tracking, it's still at brisbane (1,300 kms away) & I find myself struggling to get any response from the crapAramex.
Terra Wellness site says 2-8 days delivery.
What started off as a pleasant online purchase, has now turned into a stressful obstacle course which I will have to navigate through. When it eventually arrives, I already know I will have to drive 50 kms to crapamex depot only to be told they can't find it. This is what happens when Terra Wellness uses worst voted courier service. Very Disappointed.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

You are completely right to be frustrated—dealing with chronic pain is hard enough without chasing a package stuck 1,300 km away.

Management is searching our system using your review name now. If your order details differ, please email support@terrawellness.co so senior staff can sort this out for you immediately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a pillow nothing like it's…

I bought a pillow nothing like it's advertised. It's very thin and much harder than expected, offering little to no support. I woke up with a very sore and painful neck after using it. I was really disappointed with the quality and wouldn't recommend it to anyone looking for a comfortable night's sleep. This a scam retail.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

I am so sorry to hear this. Waking up with a painful neck from a pillow that fails to deliver support is awful, and it is completely unacceptable for a product to fall so far short of what was advertised.

Please reply with your order number so I can jump in right away and get a full refund sorted for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I think 1 star is generous

I think 1 star is generous, if I could I would put none. I have been so disappointed with my experience with Terra wellness. I bought some items back in March and when they arrived they were not as they were promoted on the Internet so I wrote and told them and said I'd be returning them and expected a full refund. We didnt even unpack them as we knew immediately this is not what we ordered. . A few weeks later, I received the address and sent them in early April and they received soon after that (I have verified tracking info etc). From that point till now I am still chasing my refund as they have the products back and they keep giving me reasons why the refund is being delayed. This is ridiculous, it's already the middle of July and the last month they have ghosted me. So unhappy and fed up with the way they have treated me and by looking at it many others. Businesses like there should not continue and should be called to account . DO NOT even consider buying from this company. They will scam you out of your funds and you won't see a penny back. Mishelka

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Terrawellness

Antwoord van Terrawellness

I am so sorry, Mishelka. Having your returned items sitting with them since April while being fed excuses—and now ghosted completely—is beyond unacceptable. Holding onto your money and your return like this is indefensible.

Please reply with your order number so I can jump in right away, track down your return, and get your full refund processed immediately.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer