wetroomstop.com Reviews 

53
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company was one of very few that seem to still stock 800×1200 shower formers, which was what I was looking for. Delivery was prompt and it came with everything we needed to install it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having searched South West London for a Dallmer shower drain I finally gave up and found it online from Wetroomstop. I needed it urgently so called the company, got through quickly and was assured tha... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have called them on Monday to order a 800 mm x 1200 mm shower base with Linear Drain. They said they are waiting for a shipment to arrive on Wednesday, I needed it delivered Thursday but then they... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and fantastic quality... with super fast delivery. I have already used them a 2nd time or rather recommended direct to a client, who has also made a purchase and were installing anot... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel

Geschreven door het bedrijf

With our over 20 years experience in the field of wetrooms, you have stopped at the right place. We have a wealth of experience in design and production with customers all over Europe who see the benefits of products from Wetroomstop.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

53 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(53)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. We are now in an age where you expect good customer service..... a seamless, trusworthy and professional experience online. Wetroomstop is way of the mark. No e mail verification of my order or when it was to be delivered...Taking days to answer e mails b4 getting tbe order..which was not as expected and returned for a refund. No reply again for a week and then called them to be told not all products delivered....which were all shrink wrapped together.
The guy on the phone wouldn't even commit to paying me for the one item they said they had as he didn't know how much it was worth. !!!
And were also laughing on the phone.
Very likely a scam so beware. Im still waiting for a refund two weeks on.
HAVE NOW RECIEVED A FULL REFUND. I received a call from someone higher up in the company following my review on trust pilot. He was very helpful, apologetic and provided a full refund. Hopefully customer service will now be reviewed and improved for future customers.

2 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo wetroomstop.com

Antwoord van wetroomstop.com

Dear Craig,

Thank you for your review and I am sorry to hear you were not satisfied with your purchase. Order confirmation e-mails are sent automatically to the address specified during checkout, I can see that it was properly sent to your e-mail address. We do not know why it wasn't delivered to your inbox.

We had a delay with replying to your e-mail because we tried to clarify the return details, as only part of the order was returned to our warehouse. I am also sorry we were unable to immediately answer your query on the phone about what the partial refund for the incomplete return would be. We needed to clarify a few details before we could confirm.

In the end, we decided to grant you a full refund, which was granted the same day we confirmed it. Everything was done according to our terms and the has been sent back to your account. We may have been replied to your queries earlier, I agree. However, we had to confirm a few facts first.

Kind regards
Chris

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivered promptly

Delivered promptly, only problem I encountered was that I didn’t get a confirmation email but goods just arrived in good condition.

19 november 2020
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Numerous calls to customer Service

I have called them on Monday to order a 800 mm x 1200 mm shower base with Linear Drain. They said they are waiting for a shipment to arrive on Wednesday, I needed it delivered Thursday but then they never answered the phone again between Monday and Tuesday, I left a message for a call back on Wednesday but didn't receive any calls, When I called on Thursday they said all of the new shipment has now been sold to other people. There customer service leaves a lot to be desired! I would not recommend them!

29 oktober 2020
Logo wetroomstop.com

Antwoord van wetroomstop.com

Dear Cornel,

I am sorry to hear about your bad experience. Since you never ordered from us, there's nothing we could do better with the order. We would obviously offer a pick up and full refund or partial refund as reimbursement for problems if the actual order was placed.

We apologise for not being able to reply to every single call in this difficult time. After the personnal shortage is over, now 2 more of my colleagues are replying Customer enquiries. We also do our best to reply to every single voicemail and call back every unanswered phone. However we were unable to find your voicemail in our box, therefore we could not answer.

Since my colleagues are now back to health and work, we are not only replying to every phone and email, but also trying to reply to chats on our website in the late evening hours.

Best Regards,
Chris

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer