We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased SolidGear safety boots expecting durability and reliability to match the £220 price tag. After fewer than eight months of fairly standard use-nothing extreme or outside normal working cond... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid £217 for a pair of work boots 6 days ago, turns out they do not hold stock and being shipped from Poland. Told them to cancel the order to be told it says click delivery tab to see anticipated da... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered two pairs of gloves from Workwear Nation unfortunately one pair had a manufacturing fault and were not of a good standard. I emailed to advise of the fault and Liam who was really lovely and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Veiligheids- en werkkledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Workwear Nation Ltd are stockists of Snickers, Scruffs, Dickies, Dewalt, Apache, Airside, Dunderdon, Toe Guard, Solid Gear, City Knights, Herock, Worksite, Portwest, Standsafe. Visit our website now to see our full range and prices. Bulk discounts and ...


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

285 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(285)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No update on purchase.

No, news on what is happening with my order and its been a week already. Cannot even log in to see the progress.

23 december 2024
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi Santosh, we have looked into your order and can see you placed this on the 23rd December, however your order wasn't a UK stocked item therefore we quote 5-8 working days for Helly Hansen sent direct from their warehouse, due to Christmas and New Year bank holidays this has caused delays with deliveries as processes with UK customs has taken longer than usual, your order is now processing into the UK and will be with you shortly. All our delivery information can be found using this link (https://workwearnation.com/pages/delivery), we also have a banner at the top of our website advising to check our delivery tab prior to ordering to avoid any confusion regarding delivery times.
Regards
Workwear Nation

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting service and lied too.

Disgusting service.

Hoodie ordered on the 10th of December, notified the same day that the colourway was out of stock so I agreed to a different colour. I emailed a week later to enquire as to its status and received the following response on 17 Dec.

“ Hi Mike, this has been sent from Carhartt Amsterdam on 5-8 working days delivery and is currently processing customs, should be with you before the end of this week.
Regards
Liam”

As the Hoodie was a Christmas gift to my partner I was now satisfied it would arrive in time. Today, December 20 I received this email.

“ Hi Mike, sorry we have another issue with your order as the alternative colour has now gone on back order and Carhartt only just made us aware, would either navy, apple butter heather, fog blue or marmalade heather be suitable to dispatch, we have these colours in our warehouse so can be dispatched straight away.
Regards
Liam”

This means that I was lied to about the item being already being processed by customs and having been dispatched and has now left me with no time to buy my partner a gift that will arrive in time. I’m so angry that I would be lied to in this way with the email on the 17th clearly stating that the item had been sent. I even enquired to make sure that this would not happen. Awful, awful service. I’m sure worknation will state that the items are shipped by Carhartt and this is out of thier control etc but the fact remains that the email told me the item had been shipped and it hadn’t, some transparency would be been appreciated from the start so that I could have made an informed decision and made another purchase when I it was obvious the item was delayed. I called WN today and did receive an instant refund so I will acknowledge this , however the fact remains they lied to a customer no matter how they want to word it.

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi, apologies for the confusion, we were given a tracking number for a pallet of stock from Carhatt that had cleared customs, that we mistakenly believed your item was on, however when the pallet arrived with us today and was checked it appeared not to be. Hence our email to you offering only colours that we physically stock in our warehouse and could guarantee would be with you Monday latest.
Again please accept our sincere apologies for this confusion and I hope you manage to get sorted.
Kind Regards
Anna

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not arrived

Had an issue but responded very quickly to explain it’s an Amazon mistake on delivery times.

7 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi Adrian, apologies for the delay with your item. The Emma brand you have purchased is sent direct from the manufacturer in Poland, so we quote 5-8 working days for the delivery. Some how Amazon has allowed you to purchase express delivery which we do not offer on this brand. I will contact Amazon to look into this and have refunded the express delivery you paid.
The item should arrive in the UK and clear customs on Monday hopefully and you should receive notification from UPS / Amazon that your item has been scanned and it will be delivered the next day, hopefully Tuesday / Wednesday latest.
Apologies for the confusion with Amazon and the express shipping, I will look into this now.
The boots you have purchased are amazing, I hope you love them and thank you for your patience.
Regards
Anna

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My boots have not been delivered yet…

My boots have not been delivered yet nearly 2 weeks since purchase

21 november 2024
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi Darren, is appears we emailed yourself on the 27th November regarding your order and we hadn't heard back from you, we will issue a refund now.

"Workwear Nation Ltd
​
darren.sproat@*****.com
​
Hi Darren,
Its WorkwearNation just updating you on the Buckler ZBVIZ2OR-11 Boots.
Unfortunately, we have just been informed by buckler that this item is out of stock until 07/01/25, however, we do have a size-12 in our warehouse which we can send ASAP, or would a refund on the original item be the preferred option?
Sorry for any inconvenience!
Kind Regards,
Josh."

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lazy company with no stock but they…

Lazy company with no stock but they make out Asif they have stock but really they have to order from other company’s so you wait weeks for the item to actually be dispatched. This company is a drop ship style company. When ordering you get an automated dispatch email saying they’re getting it ready but the reality is they don’t actually have it on stock. They’re sourcing it from other company’s. It’s lame. Avoid.

29 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi Jon, thanks for your review, however it is factually incorrect. Approximately 60% of our orders are dispatched direct from our UK warehouse the same day, which has substantial stock holding. The other 40% are dispached direct from the manufacturer. We have over 146,000 lines on our website, so only keep the core range here in the UK, due to space and cost limitations. We are extremely clear about this, our website has a large banner at the top requesting you get in touch prior to ordering if your order is urgent and to check the delivery tab. Our delivery tab is very clear about the delivery expectations for the brands we sell.
This is normal business practise for most internet companies. Even companies like Next and John Lewis have the items delivered direct from the manufacturer on occasions.
I hope this clarifies.
Regards
Anna

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great as ever high-viz's

We have just picked up our high-viz jackets from Workwear Nation and they are brilliant, just as the last batch we ordered!
Our High-viz jackets get washed regularly as they are used with volunteers and keep their quality.
Couldn't be happier!

27 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid £217 for a pair of work boots 6…

Paid £217 for a pair of work boots 6 days ago, turns out they do not hold stock and being shipped from Poland. Told them to cancel the order to be told it says click delivery tab to see anticipated days from order to receipt and will be charged restocking fee. Do not spend big money for very poor customer service, because that is what you receive from Workwear Nation

5 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi Howard, we sent you an email on the 30th October the date you placed your order as unfortunately the size you ordered in the boots are out of stock therefore we offered a different style or if you are happy to place the order on back order, we hadn't heard back from our email therefore the boots were placed on a back order, we have now cancelled the order for you as requested. Regarding ourselves holding stock we have a warehouse and showroom however we currently sell close to 40 brands therefore we cannot hold stock of every item as this would be physically impossible, we do have a delivery tab on our website advising of estimated deliveries depending on which brand you purchase, there is also a banner at the top of our website advising customers to check our delivery tab prior to ordering. As advised we have now processed a full refund for your order.
Regards
Workwear Nation

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Carhartt tool belt

Ordered a Carhartt tool belt from Workwear Nation. Arrived after a while and is not the same product as advertised. Much poorer quality, less pockets and no hammer hook like shown in the photo. Customer Service arguing about the product as if I don’t have the wrong product in my hand. Do not recommend.

13 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi, we apologise for the issue, as advised Carhartt had changed the design slightly without making us aware therefore the images were incorrect on our website, we have sent you a pre paid returns label to get this back if you do not wish to keep the belt.
Regards
Workwear Nation

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service/delivery.

I ordered a pair of boots on a Thursday and by the following Tuesday there was still no update on the tracking. I contacted workwear nation through email and they said the boots were still in picking so realistically I won’t have them till the end of the week. It doesn’t take a week to send some boots within the uk and it certainly doesn’t take over 3 days to pick them off a shelf. I asked to cancel the whole order as I’ll go elsewhere and they said they can’t cancel it. First and last time I’ll use this website for anything .

17 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Workwear Nation

Antwoord van Workwear Nation

Hi Evan, your order was processed for dispatch directly from Dewalt rather than dispatch from our warehouse, for direct orders we usually quote 3-5 working days delivery, once in their warehouse for picking we are unable to cancel the order, we can see this has now been delivered to yourself.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer