Aaria London Reviews 

20
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I have edited this review as I originally gave one star as customer service had not replied to my emails. They said email went into their junk which is why missed & since then customer service has bee... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad experience! Avoid!!! I got my Sienna earrings, and I didn’t like them, because they are way more smaller than I thought, so I decided to return them. After a week I send them the request of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I order earrings for a wedding but shipping was horribly long, and they arrived too late for the event (NL to Portugal). Tracking was non-existent and customer support were unable to provide any furt... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a pair of illusion earrings in silver for my Mum’s Birthday. Really good delivery, boxed beautifully and the earrings were beautiful, sparkly and delicate looking. My mum loved them and has h... Toon meer


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

20 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 18% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(20)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Edited

I have edited this review as I originally gave one star as customer service had not replied to my emails. They said email went into their junk which is why missed & since then customer service has been really good so would have been unfair to have left original review. Plus the earrings when they arrived were beautiful & just like the images and I will be ordering again.

10 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad experience, avoid!

Bad experience! Avoid!!!
I got my Sienna earrings, and I didn’t like them, because they are way more smaller than I thought, so I decided to return them.
After a week I send them the request of return, they finally accepted it.
I sent them back on 15/09/2026 and still haven’t arrived from Croatia to Netherlands! 3 weeks!
Poor service! I paid in total 32€ of shipping, for those expensive earrings, for what?! To be the longest shipment ever!
So disappointing! Avoid!

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aaria London

Antwoord van Aaria London

Hi Cristabell! Thank you for taking the time to share your feedback, and we sincerely apologize for the frustration this experience has caused.

We want to assure you that we take every review seriously and have thoroughly investigated your case.

Upon checking your return tracking (3SYZXG7911739), the PostNL website showed that the package had not yet been physically handed over, which is why our system did not automatically trigger your refund notification. However, after cross-referencing with our warehouse team who confirmed receipt of your return, we have gone ahead and processed your refund in full to your original payment method.

We are truly sorry for the inconvenience caused by the tracking delay and the wait. This is not the experience we want for any of our customers and we appreciate your patience throughout.

We hope this resolution demonstrates our commitment to making things right. Please don't hesitate to reach out to us directly at orders@aarialondon.com if you need anything further.

Warm regards,
The Aaria London Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very disappointing

I order earrings for a wedding but shipping was horribly long, and they arrived too late for the event (NL to Portugal). Tracking was non-existent and customer support were unable to provide any further info other than what I saw myself on the item tracking. When they did finally arrive, one earring was noticeably wider than the other. I contacted customer service who (weirdly) suggested I try to fix it myself. felt this was amateur hour as far as service goes. The earrings should have been replaced. Period. Response to service email were slow too which made everything more frustrating. I won’t be buying from the brand again and I won’t recommend it to friends. There are better brands out there. Disappointing experience.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PLEASE READ THIS

PLEASE READ THIS. This company did not send me a set of Illusion earrings that I purchased and after 3 weeks of inquiring and sending photos of what I have received they still have NOT responded.

Not trustworthy and I am out almost 300 US dollars

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service was top notch

The customer service was top notch! I had a problem with shipping, and they responded quickly and sent a new shipment out to me when they couldn't get UPS to track down the shipment. Highly recommend!

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Brilliant customer services

I had a problem with a pair of earrings I bought and customer services did everything they could to correct it. I’m now a happy customer with a beautiful pair of earrings!

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I‘m loving this bag

I‘m loving this bag, its like a mombagx kinda birkin but not bc it is with real linniar? How u say stoffstück? It is real LINE.
A friend told me it was a shitty bag bc of the color, and i didnt understand what he meant bx i love this bag. So bc it is very real you can clean her with some natural things. But only natural ingridiends.
Thanks for this beautiful bag. I am very very grateful🙏 thanks for the teamwork and support from everywhere here and Now everyday 🌟🫆❤️‍🔥

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Hate to say it but disappointed

I ordered earrings for the higher/middle part of my lobe. The first pair were beautiful, but the post was ridiculously long and dug into my neck at night. For earrings designed for that area, and which you are meant to be able to leave in rather than remove every day, that made no sense.

I contacted the company because I was unhappy. Replies were consistently very slow throughout the whole process. I was repeatedly told they were a small business. So am I, and I would never leave a dissatisfied customer waiting that long for a response.

I exchanged them for a more expensive pair after being told they would be more comfortable. Unfortunately, the replacements were mediocre-looking and disappointing, so I asked to return them. Conveniently, I was then told that an exchange or return was no longer possible.

There has been nothing enjoyable about this experience: not the original design issue, not the slow communication, and not the outcome. Just because something is advertised heavily on Instagram does not mean it is worth buying.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered two sets of earrings one of…

I ordered two sets of earrings one of which are hoops so tiny I cannot attach them to my ears. The photos they show on their website show them bigger. I reached out to Aaria on Instagram and they offered an exchange which I thought was good. However I emailed as instructed to request a shipping label and have received no response. I had also ordered two rings from them decided to keep one but again no response when I asked to return the ring I don’t want. I am now stuck with the earrings which I cannot wear and a ring which I don’t want. Don’t order from this company!

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not purchase as customer service…

Do not purchase as customer service absolutely shocking and don’t seem to want to respond when things go wrong. Royal Mail unfortunately lost my parcel and trying to get a refund from them is like getting blood out of a stone. I have quoted consumer rights act but apparently I have to wait for Royal Mail investigation they have opened which isn’t my problem and will take go knows how long to sort. I have asked for a refund on numerous occasions which just seems to be getting overlooked. Going to have to end up raising a charge back through my card issuer at this point. AVOID AVOID AVOID!!!!!

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aaria London

Antwoord van Aaria London

Dear Laura,

We are sorry to hear that you are dissatisfied with your experience. However, we do feel that this review is somewhat unfair given the circumstances.

As previously explained, Royal Mail has provided us with photographic proof of delivery. As a result, we cannot simply issue an immediate refund without first following the appropriate investigation process. In accordance with our company policies and terms and conditions, as well as our obligations with our courier, we are required to open an investigation with Royal Mail when a parcel is reported as missing or not received.

We understand that waiting for the outcome of this investigation can be frustrating. However, this process is necessary so that we can establish exactly what has happened to the parcel and take the appropriate action thereafter, including issuing a refund where applicable.

Please be assured that we are not ignoring your requests, nor are we unwilling to help. We are simply following the procedures that are in place to protect both our customers and our business. As soon as Royal Mail concludes their investigation and provides us with their findings, we will act accordingly.

We appreciate your patience and hope this clarifies our position.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor

Poor! Took me a week to get a response from anyone regarding returning an item. I chased on email and Instagram and finally got a response with no return instructions.
After I paid through the nose for a tracked 24hr service to return the item it took well over a week for the return to be processed and another few days for the funds to arrive - that was again after I had chased on various platforms.
Really disappointed with the product and the service.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a pair of illusion earrings in…

Ordered a pair of illusion earrings in silver for my Mum’s Birthday. Really good delivery, boxed beautifully and the earrings were beautiful, sparkly and delicate looking. My mum loved them and has had no issue getting them in. She only has a small lobe but they do not look too big or overpowering. It hasn’t been long so I don’t know how they will last but she is very happy so far.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ware sieht nicht aus wie auf den…

Ware sieht nicht aus wie auf den Bildern
Ware nehmen sie nicht zurück obwohl 30 Tage Rückgabe drin steht
Sie sagen, da sie ein kleines Unternehmen sind
Wiederruf geschrieben und sie antworten nicht mehr,

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT buy from them!

Do NOT buy from them!
They refused to accept my return on a 300€ order, which I have no use for.
This is a simple rip off, an absolute NO GO!
Almost criminal

4 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Post is just too thick

The Sienna stack earrings look beautiful, but trying to get them through my piercings, that I've had over 40 years, is horrendous. The post is just too thick. I have to smear on vaseline and spend at least 5 minutes trying to force them in. God awful product from this point of view....what an expensive error.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recently received my much anticipated…

I recently received my much anticipated earrings only to find out that the posts are too thick and wouldn't go into my ear piercings. Aaria refused to offer me an exchange/return or credit due to "hygiene" reasons. Now I'm stuck with a pair of expensive earrings I can't wear or even exchange. This is unheard of in my entire life experience of shopping online. So disappointing and, quite frankly, shocking. I feel like I've been robbed. I will never buy from them again and don't recommend it to anybody.

11 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The earrings are beautiful

The earrings are beautiful, I love the designs, and would buy again. The shipping was quick, no problems with taxes & duties, which was also a huge advantage.

14 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely stunning piece

Absolutely stunning piece! The fit is flawless and the design grabs attention instantly. Shipping was lightning-fast, and the personal message from the owner added such a warm, thoughtful touch. Highly recomand! 🥰

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer