All Seasons Gazebos Reviews 

593
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is really frustrating, as All Seasons Gazebos make great products. Yesterday I ordered a 3x3 gazebo, taking advantage of their current discount campaign, and free shipping. Today they called me t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have recently purchased a 2.5 x 2.5 pop up gazebo and have to say it has surpassed all our expectations of previous other companies pop up gazebos. The quality is superb. Its frame is amazing and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered the 3x3 Superior Gazebo on Monday, it arrived Tuesday late afternoon after receiving updates on expected delivery time. We set the gazebo up that evening. It literally took us 2 mins. The b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not the cheapest on the market by any means but a strong well constructed piece of kit with easy to fit side panels. Easy to assemble and disassemble. The canopy stays on the frame after the first ass... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bouwer van priëlen
  2. Luifel leverancier
  3. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

All seasons gazebos provide the best quality instant pop up gazebos and accessories and provide free delivery within the UK


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

593 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(593)

71 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

had my original gazebo for 5 years

had my original gazebo for 5 years, used it that much the canopy faded with the weather, bought a new canopy and upgraded it with sides, best move ever wish i had done that sooner, original frame still going strong, great company to deal with from start to finish. many thanks

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Alan,

We're glad your frame is standing the test of time.

The sides are a great addition too. We're glad you're happy with the product :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a shelter for my garden and…

I needed a shelter for my garden and trailer camper. And saw this one which is ideal for my needs and purchased it just the right size as well. I have not put it up yet as I am disabled and live alone. Thank you ever so much for an excellent service as well.
Regards
Gloria

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Gloria,

Thank you for letting us know. We would love to see a picture once you get help putting it up.

We hope you love it :)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

always get a great product and always…

always get a great product and always fits. i’ve had the gazebo a while now and although the sides have long since perished, the frame is good and replacing the just the top is cheaper than buying a new complete gazebo as i only use it the garden for shade.

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Thank you, Steve.

We appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order replacements

Informative help from members of staff. Very easy to sort out and order replacement parts.
Speedy and safe dispatch.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Edwin.

You're very welcome.

Thank you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service is excellent

Service is excellent. Product arrived in good condition and within a reasonable time. It was easy to erect with two people. I'm also very happy with the quality of our gazebo. We've had some very extreme varied weather and so far it has stood up to everything.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Thats amazing to hear.

Thank you, Angela :)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good customer service

The item arrived in a terrible condition due to the delivery company but the customer service was excellent and a replacement was sent out straight away.
The gazebo and frame is excellent but the sides not worth going for at all I was not impressed with those especially as they where supposed to be the better quality ones.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Clare,

Thank you. I'm sorry to hear you're not happy with the sides. If you ordered our superior sides they should be the same quality as the roof.

If you have any issues, please get in touch with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent piece of kit

Excellent piece of kit, everything ordered was correct and even though we didn’t do a dry run it was relatively easy to understand what needed to be done to assemble it

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Brian,

They are very east to pop up once you know how.

We're glad you're happy. Thank you for the review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service

Very good service. Delivered on time. The gazebo looks and feels like a quality product.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Thank you, Stephen :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very much recommended

Very much recommended, this was my second order as i destroyed my old one during last 5 yrs and I learned that I shouldn’t leave it in autumn strong winds!
I chose different colour but I feel maybe the quality of material went a bit down otherwise all good

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi,

Thanks for letting us know. The quality should be exactly the same, but thank you for brining it to our attention.

Thanks for taking the time to leave a review. :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service and very speedy…

Fantastic service and very speedy delivery time. I would definitely recommend this company to anyone. Great value and quality products. We now have a fantastic gazebo to watch our evening movies in.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Ashley,

We would love to see a picture of your outdoor mini cinema. It sounds very cosy.

If you get time, email a picture over to us :)

Thanks for the lovely review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a 4.5m x 3m gazebo online and…

Bought a 4.5m x 3m gazebo online and tbh was a bit worried about the quality as could not see in person what it was like. But have to say the quality is excellent the structure very secure even when its windy. Quite easy to erect once you've done it a couple of times. Cannot fault the customer service absolutely spot on, we had a couple of tiny holes where the stitching had stretched, I emailed with pictures and within 15mins I received a reply with a tracking number for a new canvas which was on its way and arrived the next day. Would not hesitate to recommend this company and would reuse them again without hesitation. Well done guys 👏👏

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Debbie, Thanks so much for taking the time to leave a review and thank you for your kind words.

Hopefully we will see you again soon :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great product!

We ordered our gazebo and it was delivered the next day - incredible service. Customer serice was brilliant. We found it easy to put up - even as two oldies! The quality is excellent compared to many I've seen and it feels sturdy and well constructed. A great product! Thanks.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Dr Kay,

Thank you so much for the lovely feedback.

We are so happy you love our product.

Thanks again :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sturdy and impressive !

I bought a 3m x 3m pop up gazebo as a replacement for a gazebo which had seen better days . I am so pleased I chose an "All Seasons" one . The quality was obvious as soon as it was unpacked . Following the instructions and it was very easy to put up and definitely needs 2 people. If I could give more than 5 stars I would ! Recommended if you are looking for Patio shade .

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Jean,

Thank you so much for taking the time to leave a lovely review, it means a lot to us.

You know where we are if you need anything else.

Have a lovely summer. 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LOUSY AFTER-SERVICE

I bought a great product but when it comes to after-service there has been nothing. At the moment I have a frame sitting in the garden, absolutely useless and a set of side panels equally so. It appears that I cannot buy a new canopy at any price and my request to swop out my unused side panels for whatever colour spare canopy they might have was refused (I want Light Blue but Royal Blue was available at the time, not any more by the looks of it). Really, really bad after service. Fed up. If I have to buy a new gazebo I'm going elsewhere.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Richard,

I’m sorry you feel this way, we do everything we can to help all of our customers.

What size roof do you need? We will do our utmost to help you if we can.

Looking forward to hearing from you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

buy elsewhere

overpriced poor quality product even going for the heavy duty upgrade is pointless poor warranties that pretty much cover nothing, and dont even think about putting one up if theres the slightest chance of a bit of wind....warranty becomes nulified go and buy a cheap disposable one from tescos, as this companies become disposable anyway after a couple of uses

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Sean,

As we explained in the last review. We cannot help you with your issue. If we could, we would be more than happy to.

The warranty covers the roof for 6 months and frame parts for 18 months as explained to you previously.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SPEND YOUR MONEY ELSEWHERE !!!

I’ve had 2 of the heavy duty gazebos so far a 3 x3 and 4.5 x 3 The 3 mtr had issues with a few frame struts snapping during putting in down on the 3rd use The replacements were very expensive I then ordered a larger gazebo with the lightweight sides They weren’t waterproof and had little microscopic holes in the fabric you could see through looking from the inside Had to then purchase the heavy duty sides which are far from heavy duty 1 eyelet in the middle of the 4.5 mtr sides which got ripped off over the weekend when a light gust of wind blew the oversized panels up like a balloon and ripped off the eyelet 2 eyelets on the short side also ripped off And the zip broke on the carry bag Rang customer service to be told the side panels have no warranty whatsoever And the bag also has no warranty Strikes me as nothing really has any warranty Which makes me believe they are confident in their own product I now have spent over 700 pounds on 2 gazebos which are warranty free They can’t even supply me with eyelets so I can pay to have them attached They can SELL me a new bag though Should have spent my money on a better quality product Thank you all seasons Or Rohan Or whatever the name is !!
They call themselves All seasons Yet using the gazebo in the slightest of a wind nulls the warranty

In their response they mention this As a heavy duty gazebo Are you actually supposed to take it down when a gust of wind comes The day mine got damaged most recently started off a sunny morning Was I then supposed to think “ best not put it up just incase of a gust of wind” Customer service agents I think are pre programmed to just say Sorry that’s not covered under warranty I have asked for a callback from someone higher up But I bet I don’t get one

Well I was promised a call back this morning And I’m sure you can guess No call back Spend your money elsewhere !!!!

So I never got my callback I had to ring them back But as I thought it was a total wast of time Looks like other people also don’t think the aftersales is any use either Looking around most other companies warranties are far better Even Argos gives a 2 year warranty on a 30 quid gazebo !!!

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo All Seasons Gazebos

Antwoord van All Seasons Gazebos

Hi Sean,

Thanks for taking the time to leave a review.

We are sorry you aren't happy with your product.

I believe Sheila spoke to you on the phone yesterday and explained that our gazebo sides do not have a warranty. We don't advise leaving the gazebo up in windy conditions as this can cause damages like you have seen with the eyelets.

I can also see that you have had the gazebo since August 2025, so we are unable to replace any side panels that have broken in that length of time.

The gazebos isn't warranty free, you have 18 months frame parts warranty, and 6 month warranty on the roof.

Sorry we cannot help you any further.

edit: We do recommend that the gazebo is taken down in strong winds.

The name All Season doesn't mean that our gazebos can with stand all weathers.

Again, we apologies, but we cannot help you any further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer