Park Christmas Savings Reviews 

8.942
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m leaving this review on behalf of my nan, who had a lovely experience speaking to Indie from Park’s customer service team. My nan was feeling quite flustered and worried about her order, but... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was having a problem with my account, trying to activate a digital gift card, I spoke to Indi who helped me so much and was very patient with me, talking me through everything and made me feel so m... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

It would be good if they checked all stores take these paper vouchers before offering them to purchase this has been a bad experience for me iv had to send mine back to them to swap for giftcards,i wo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and patient, with my Christmas order, explained everything I needed to know, being disabled it means a lot if people are helpful, so thank you Indie.

Bedrijfsgegevens

  1. Niet-bancaire financiële diensten

Over Park Christmas Savings

Geschreven door het bedrijf

As the UK’s biggest Christmas savings club, Park has helped nearly 3 million families over more than 50 years – join us and get started for Christmas today!

Joining Park is super simple. Over the year, you save towards a host of gifts cards, which can be used in loads of top high street retailers and online stores. You pay what you can when you can in regular instalments; you can even change your end target to go up or down to suit your needs.

Christmas may seem a long way off, but for those of us who love Christmas, getting ahead of managing the cost helps to make planning for it as stress-free as possible. Higher costs of living are making us all reconsider how we spend and save, so it’s a great idea to get a head start – the early bird gets the worm after all.

Join Park Today

Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

9K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(8.942)

203 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible

Absolutely terrible. I had an order which I paid into all year, they sent the wrong card out so I couldn’t use it for my Christmas Eve shop for food which I had planned to. So they arranged a refund, I am still waiting for it in the 6th January. There seems no rush to get my money back to he at all, no offer of goodwill for this massive inconvenience and poor service, and I have 2 payments coming out of my bank today which I can’t pay as I have not had my money back yet and will probably get bank charges for bouncing direct debits. Terrible and will not use again.

UPDATE as it won’t let me reply to your comment James, but I still do not have the money, and why you have bothered to reply on here yet no one has bothered to contact me directly, just backs up the poor service.

24 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Thank you for your recent review.

I appreciate you providing the additional information requested. I’m sorry to hear about your experience, and I completely understand how frustrating this must have been.

After checking your account, I can see that we processed a refund on 23/12/2025, which was accepted by our finance team on the same day. Please check the bank account details you provided to our advisor, as the funds should now have been received.

If you have not received the refund, please email getus@getpark.co.uk with the subject line “FAO James”, and I will review the call and refund details for you.

I can also see that £10 was credited to your Park account on 02/01/2025 as a gesture of goodwill for the inconvenience caused. I am sorry if you hadn't been informed of this.

This amount can be refunded if required; however, you will need to contact us by phone so we can arrange this for you.

Kind regards,
James

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stopped food hampers

Such a shame they stopped doing food hampers, could have done with them the past few years. Saving all year knowing you could put food on the table at Christmas. Was with them for many years, taking over from an agent who I bought through before that. Stopped when they decided not to do food hampers.

31 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi Michelle,

Thank you for your feedback. Unfortunately, we do not offer large food and drink hampers anymore.

However, we do provide a wide range of gift cards and vouchers that can be used for food and drinks, as well as a small selection of smaller gift hampers.

https://www.getpark.co.uk/budgeting/catalogue/c81/park-gift-hampers.item

Thanks,
Nathan

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received vouchers which were a total…

I received vouchers which were a total of £200 from Park Hampers in 2025 but when I wanted to pay for my xmas shopping, it was declined. This happened several times and I had to pay this in cash or with my debit card. I contacted Park Hampers and I asked if the vouchers could be replaced with sainsburys gift cards but the were refused. I returned the declined cards back to Park Hampers. Never again

from Vera Akbal

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Thank you for your recent review,

I am sorry to hear you've had issues using your card instore. We requested more details from you so we could look into this further however we didn't get a reply.

Please contact us either via email (getus@getpark.co.uk) or call us on 03457 678 933. We are open Monday-Friday (excluding bank holiday's) 9am to 5pm.

If you have a Love2shop card (starting 633) this cannot be used with Sainsburys. Please see the retailer list here: https://www.love2shop.co.uk/COMMON/pdfs/l2s-cards-flexecash-list.pdf?utm_source=Customer+Care&utm_medium=Email

If you have a Purple Gift card please call Love2shop directly on 0344 375 0739 so they can look into this for you. The Purple retailer list can be found here: https://www.getpark.co.uk/COMMON/pdfs/l2s-purple-card-list.pdf?utm_source=Customer+Care&utm_medium=Chat

Thanks,
James

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service.....

I phoned earlier today about an issue with the code on my Amazon card (I scratched off some of the code) and both members of the team were very polite and efficient and got the issue sorted within a couple of hours. Great service.

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

improving by… removing grusome turkey ad

Your company can start improving by removing the grusome dead fried turkey skating on ice!!! how
must my grand. children understand it... is it really the only option you have in your advertising arsenal... please itt is extremely offensive

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi Rozana,

Thank you for your recent review.

A turkey is a traditionally accepted symbol of Christmas, used extensively to market seasonal products and services across many sectors. Our advert uses an animated character of a Christmas turkey to convey a serious message about being an early bird planner but delivered in a memorable and fun way.

However, when creating content designed to be fun and humorous, we understand it will not appeal to every consumer. Rest assured it was not our intention to create discomfort and we regret that has been your experience.

Thanks,
Nathan

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been with Park Hampers9 for a few…

I have been with Park Hampers for a few years now and each year at Xmas it has been fantastic to receive the vouchers etc which , especially this year , have been extremely helpful with cost at this time of year.
The choices Park have are great and the payment schedule feels very safe and my choice to manage how much each month is paid so helpful with budget.

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless cards

Thanks to park Christmas savings I will be having a miserable time over the festive holiday. I have been a saver with park for many years with no problems before but this year has been different. On Sunday went to do my Christmas food shopping at Marks and Spencer’s to have my love2shop declined. The lady in m&s did say that those cards are useless at times. Luckily I had cash on me. I am a pensioner and find that saving money each month is the only way I can afford Christmas. I emailed the company when I got home, eventually got a reply this morning (Tuesday) to say that it was probably the magnetic strip on the card and they would send me another card. Not my fault they use inferior cards. So know I have had to cancel Christmas, no presents for my family. To say that I’m angry is an understatement. And the worst thing is that they don’t seem to care, I have had no apology whatsoever.

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi Aileen,

Thank you for taking your time to leave us a review,

I am sorry to hear you're Love2shop card became damaged and was unable to be used when shopping.

I'm glad to hear you have spoken directly with Love2shop regarding the issue with the card and who has arranged a replacement card.

I am sorry if you feel no-one care this certainly wouldn't be the intention of the advisor you spoke with.

I do apologise for the inconvenience this has caused you.

Thanks
James

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please remove your disgusting advert…

Please remove your disgusting advert ridiculing a dead bird.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi,

Thank you for your recent review.

A turkey is a traditionally accepted symbol of Christmas, used extensively to market seasonal products and services across many sectors. Our advert uses an animated character of a Christmas turkey to convey a serious message about being an early bird planner but delivered in a memorable and fun way.

However, when creating content designed to be fun and humorous, we understand it will not appeal to every consumer. Rest assured it was not our intention to create discomfort and we regret that has been your experience.

Thanks
James

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Seriously

Seriously, an ice skating dead turkey??
What has advertising come to?
Complete nonsense, not to imagine what children think..🤷‍♂️

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi,

Thank you for your recent review.

A turkey is a traditionally accepted symbol of Christmas, used extensively to market seasonal products and services across many sectors. Our advert uses an animated character of a Christmas turkey to convey a serious message about being an early bird planner but delivered in a memorable and fun way.

However, when creating content designed to be fun and humorous, we understand it will not appeal to every consumer. Rest assured it was not our intention to create discomfort and we regret that has been your experience.

Thanks
James

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My mother gave me a book of vouchers to…

My mother gave me a book of vouchers to give her grandchildren and when I looked at them they were all out of date. My mother has mixed dementia and is very upset as when I rang they said that there is nothing they can do even though they have taken £450 from my mother. I will be taking this to the trading standards

31 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi Stuart,

Thank you for your recent review.

I’m sorry to hear about your experience and appreciate how upsetting this must have been. Given the circumstances and your mum’s health, we should be able to arrange something for you.

Could you please email us at getus@getpark.co.uk with the subject line FAO James, so I can look into this further for you both?

Please include your mum’s Park account number, address, postcode, and the serial numbers of the expired vouchers.

I look forward to hearing from you.

Kind regards,
James

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got the purple card last year.Could…

I got the purple card last year.Could only get a couple of places to use it in glasgow

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi Angie,

You can use the Purple gift card in around 140 stores, with lots of online retailers accepting the card.

Here is where you can spend the Purple gift card:

https://www.getpark.co.uk/COMMON/pdfs/l2s-purple-card-list.pdf

I hope this helps.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dealt with a refund and great customer support

Ii had to return some vouchers my late mother had purchased before she sadly passed away, the park team were extremely supportive and helpful and Erin who helped with my request responded to each email immediately.
My mum has used Park Savings for many years and they have always been extremely helpful even when some cards had expired they replaced them for her.
Park offer a great way of saving for christmas.

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Christmas Made Easier!

Makes Christmas so much easier, put something away every month and Christmas is all paid for - great! System is flexible too, can change orders and increase payments if requried. Been doing this for years.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worrying

As I don't like leaving negative reviews I'm sorry to have to write this but I'm annoyed and worried for others.

I got interested in Park Christmas Savings and started their online registration. Once they got my email address they immediately created an account and emailed an account number.

I got to the stage in registration where you could select a monthly savings amount (minimum £5 per month) and on that same page they asked for Direct Debit details. Before committing to Park I wanted to look through their site before purchasing anything but you could only go to the next step by filling in the Direct Debit box, which I wasn't prepared to do. And you couldn't go back to cancel the process.

Fortunately on the same page there was a contact box which I used to ask for cancellation. Today I got two emails from them, the first saying "We're really sorry to hear you're wishing to cancel the 2026 order in full, may I ask the reason for this?" Well I couldn't have placed an order because they didn't have my payment details.

On explaining this to them the second email said "You had placed an order online on 6/12/25 for £50.00 Purple digital gift card." Again this could not be true as they didn't have my payment details.

On the positive side the second email also said "This has now been cancelled and the account is now closed." Let's hope that is true as I don't want to hear from them again.

So be warned, as it stands, it looks like if you register and give payment details you will in fact have placed an order. I wonder what Trading Standards would have to say about this?

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Park Christmas Savings

Antwoord van Park Christmas Savings

Hi Ostap,

As explained in our previous email, an order was placed online on 06/12/25 which may of gone through our easy sign up option which adds £50.00 Purple gift card.

After placing an order, the system then provides the option to set up a direct debit.

You later requested to cancel the account via email, and we responded asking for the reason and provided the available options.

We then confirmed that the order had been cancelled and the account had been closed.

Thanks,
Nathan

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Year 2

This is my second year using Park. And it’s the best thing I’ve done. I don’t have to worry about the cost of Christmas anymore. And the vouchers are delivered in more than enough time, so it’s great all round. Keep up the great service that you provide. Amazing

6 december 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer