MB&G Insurance Reviews 

1.467
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From the very beginning the staff were friendly, knowledgeable and extremely helpful. It was the first time we had found ourselves in this situation, they made a very difficult stressful situation muc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very well explained, in detail, without rushing, and I only signed the contract when Jessica Butt was certain that everything had been clarified. Very professional, thank you.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful. The wait for an answer is terrible. Submitted a claim over a month ago and still no further forward as to if my claim will be sorted. In the meantime my roof continues to leak and I'm unable to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Claim approved without fuss. Clearer communication from MB&G and repair costs paid to me within 24 hours of submitting the receipt!!!!! The person who dealt with it all was Adam Sutton, who really... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzekeraar

Geschreven door het bedrijf

MB&G Insurance is a specialist insurance and claims administration provider with over 45 years of experience supporting retailers and customers across the UK. We provide claims administration and customer support for both our direct customers and for insurers, retailers, motor dealers, partners, and other affiliates, ensuring all claims are managed fairly, efficiently, and in line with FCA regulations. Where MB&G is the policy provider or seller, we welcome all feedback regarding your experience with our products and services. However, where a policy has been sold by a third-party retailer or partner affiliate, any concerns relating specifically to the sales process, advice given, pricing, or point of sale experience should be directed to the original seller via their own Trustpilot profile. Similarly, if your feedback relates specifically to the workmanship or service provided by an appointed repairer, we encourage customers to raise this directly with the repair company involved.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(1.467)

214 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rang up and was sorted in minutes with…

Rang up and was sorted in minutes with everything explained to me by Jess. Customer service was spot on

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello,

Thank you very much for taking the time to review our service. We're glad we could be of help and will happily forward your feedback to Jess.

Kind regards, MB&G

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the information provided was very clear…

the information provided was very clear and helpful.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Ravneet,

Thank you very much for taking the time to review our service. We are delighted to read your feedback and glad we could be of help! If there's a particular staff member you'd like to thank, please let us know!

Thanks again, MB&G

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great claims handler, strange claim adjustment

Out claim handler Like Armstrong was very professional and quick to.deal with our claim. Like another recent review we also were told that we had under valued our caravan, and they reduced our claim amount because of that! We insured the caravan for the amount that we paid for it, and that is being honest. Had we insured it for more that is being dishonest, but then your happy to.pay out more....strange! The vast majority of our claim was.for items stolen, or destroyed, not damage to.the caravan, so why make a deduction because of the actual caravan value???!! Also.the claim form.is so frustrating, as it does not let you go.onto the next page until you fill.out everything on that page. Why can we not be allowed to pursue all the pages first, so we know exactly what to.put together ready to fill.out each page??? Having said this Like was very good and the whole process only took 4 days!!! Well done.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Bernie,

Thank you for your feedback. We're glad to hear Luke provided a professional and efficient service.

We’re sorry for your concerns regarding the valuation. Settlements are based on policy terms and the assessed value at the time of the claim, which can differ from the original purchase price.

We also appreciate your comments on the claims form and will share these with our team.

Please contact CVT@mbginsurance.com with your policy number and any further details so we can help review this for you.

Kind regards,
MB&G

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good warranty

Have a warranty with this company for well over a year, easy renewal, easy claims when required.
Thanks to Neil for setting up the policy.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Joshua,

Thank you very much for taking the time to review our service. We're glad we could be of help and will happily forward your feedback to Neil.

Kind regards, MB&G

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

I’d not heard of MB&G before I made my claim but they were fantastic.
At every step my claim handler kept me informed. It was quick and easy.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Amanda,

Thank you very much for taking the time to review our service. We are delighted to read your feedback and glad we could be of help! If there's a particular staff member you'd like to thank, please let us know!

Thanks again, MB&G

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jess was absolutely amazing

Jess was absolutely amazing. Changed over my policy in less than 10 minutes. Gave all the relevant information and step up and new direct debt. Shes great her job! Speak to jess if you need any help

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Luke,

Thank you very much for taking the time to review our service. We're glad we could be of help and will happily forward your feedback to Jess.

Kind regards, MB&G

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company i,ve ever dealt with.

This insurance company will insure you knowing your motor home will not be covered , after trying to make a claim you then find out that the gold cover means if your motor home is over 10 years old nothing is covered, but the sales team wont tell you this but are happy to take your money for nothing, they are a total waste of money.
They dont deserve even 1 star.
Nick O'Donnell

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Nicholas,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. I'm sorry to hear that you are dissatisfied with the service you received and I'd like to look into this.

Please contact CVT@mbginsurance.com and provide your policy number and any further details so we can help resolve this issue.

Thanks,
MB&G Insurance

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service & good value

I’ve been with MB&G Insurance for a couple of years now and I honestly couldn’t be happier with the service.
I recently had to make a claim on my warranty for my 9‑year‑old motorhome, and the whole process was super easy from start to finish.
Unlike other policies I’ve had in the past, there was no jumping through hoops, no unnecessary delays, and everything was handled clearly and efficiently.
It was refreshing to deal with an insurer that actually does what it says it will.
I’d also like to specifically mention Claire, who was incredibly helpful when assisting me with changing my policy from Gold to Silver due to the age of the vehicle. The change was explained clearly and handled quickly, making the whole experience completely stress‑free.

Overall, excellent service, straightforward claims process, and genuinely helpful staff. I wouldn’t hesitate to recommend MBNG Insurance to anyone looking for reliable motorhome warranty cover.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Daniel,

Thank you very much for taking the time to review our service. We're glad we could be of help and will happily forward your feedback to Claire.

Kind regards, MB&G

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unresponsive customer service


Started a claim for a damaged sofa over half a year now. Everytime I phone and speak to someone they inform a relevant member of the correct department will give me a call back and update me on my order but no one ever calls back. Ive called them atleast 10 times now and its the same result every time. Ive tried emailing them as well but no reply. Absolutely useless service and if you ever have the option of purchasing an added insurance policy onto an order and see this company, id stay far away!

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. I'm sorry to hear that you are dissatisfied with the service you received and I'd like to look into this.

Please contact CVT@mbginsurance.com and provide your policy number and any further details so we can help resolve this issue.

Thanks,
MB&G Insurance

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We’ve experienced ongoing issues with…

We’ve experienced ongoing issues with this policy from the very beginning. Our claim was initially delayed due to a failure between oak furniture land and the insurers, then after A LOT of chasing and calls our claim was declined on the grounds of wear and tear, despite the damage clearly being caused by a spill on our furniture. The customer service response to our complaint was extremely poor, and our concerns were not properly acknowledged. We were repeatedly passed between departments while trying to resolve the issue, and not getting callbacks when they had been promised which only added to the frustration. Overall, we are very dissatisfied with both the policy and the company, feels like a rip off of insurance to be honest.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. I'm sorry to hear that you are dissatisfied with the service you received and I'd like to look into this.

Please contact CVT@mbginsurance.com and provide your policy number and any further details so we can help resolve this issue.

Thanks,
MB&G Insurance

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An excellent experience with this…

An excellent experience with this insurance company from start to finish. The whole process was smooth, professional, and stress-free. From the initial enquiry, their team was friendly, knowledgeable, and took the time to explain everything clearly without any pressure.
What really stood out was their efficiency and attention to detail. They handled my policy quickly and kept me informed every step of the way. Any questions I had were answered promptly, and I always felt like a valued customer rather than just a number.
Overall, I couldn’t be happier with the service I received. I would highly recommend them to anyone looking for reliable, trustworthy insurance with outstanding customer care.
Thank you too,
Luke Armstrong claims handler

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Ceri,

Thank you very much for taking the time to review our service. We're glad we could be of help and will happily forward your feedback to Luke.

Kind regards, MB&G

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling experience dealing with these criminals. Avoid like the plague!!!!!

Our table (bough through Oak furniture land) has developed damage that is identical to an issue identified shortly after delivery. On that initial visit, the engineer explicitly stated the cause was insufficient lacquering at the manufacturing stage. Fast forward to now, the same engineer has inspected the same table, the same type of damage has reappeared, yet this critical context appears to have been disregarded entirely in the final decision.
Instead, the claim has been rejected on the basis of “failure to follow care instructions” and alleged “sunlight damage.” Both points are highly questionable. Our garden is north-facing, receives minimal direct sunlight, and yet only half the table is affected (the half not repaired initially). The explanation simply does not hold up to even basic scrutiny.
Even more concerning are the inconsistencies within the report itself. It references statements about waxing frequency that we do not recall making, raising doubts about the accuracy and reliability of the assessment overall. When key details are either misrepresented or overlooked, it undermines confidence in the entire process.
What we are left with is the impression of a decision that has been shaped to fit a rejection outcome, rather than one based on a fair and thorough evaluation of the facts. The prior engineer’s findings, the pattern of damage, and the physical context have all seemingly been ignored.

This experience has highlighted a lack of accountability, poor attention to detail, and a concerning willingness to dismiss legitimate claims.

We will be escalating this matter further with Oak Furniture and seeking independent advice.

Based on this experience, I would strongly advise to not take out an insurance with this company for anything! Not worth the paper it's written on.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Chris,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that you’re unhappy with your experience so far. We’ve reviewed your case and can see that a second inspection has been arranged, which should help move things forward and provide further clarity on your claim.

If, once you’ve received the outcome, you still feel that your concerns haven’t been fully addressed, please contact our team at CVT@mbginsurance.com with your policy number and any additional details. They will be able to review the matter further and assist you.

Kind regards,
MB&G Insurance

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly the best insurance company i…

Honestly the best insurance company i have dealt with, my claim handler Luke Armstrong was very friendly and efficient, took just over a week from me starting a claim to them accepting my claim and sending for payment, will definitely be renewing my policy with them when up for renewal, thank you.

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Steve,

Thank you very much for taking the time to review our service. We're glad we could be of help and will happily forward your feedback to Luke.

Kind regards, MB&G

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gap Insurance

Pretty efficient process, was able to get everything sorted quickly. Thanks for call Lauren : )

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Salifyanji,

Thank you very much for taking the time to review our service. We're glad we could be of help and will happily forward your feedback to Lauren.

Kind regards, MB&G

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service. I had to make a claim and it was dealt with speedily and efficiently by the agent I was dealing with.
I have been advised that I can thank Luke for the way he handled my claim.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Helen,

Thank you very much for taking the time to review our service. We are delighted to read your feedback and glad we could be of help! If there's a particular staff member you'd like to thank, please let us know!

Thanks again, MB&G

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A problem in Spain…

I got around half of the money back that I had to pay out for a repair to my motorhome in Spain when my engine management light was on and adblue warnings were flashing up. Why the diagnostic work isn't covered I have no idea and nobody has explained it to me. The garage can't sort the problem out until they have diagnosed what it is.
I got the feeling that I was "getting away" with something and should be grateful to get anything back because I didn't have a screen shot or print out of the fault code...even though they don't pay for the diagnostic work anyway. So yes I was pleased to get something back from a legitimate claim but not over impressed. However the payout was quick and the service responsive and efficient on a positive note.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Keith,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really pleased to hear that you were happy with the overall process, although we’re sorry that the diagnostic charge has caused some frustration.

We just wanted to clarify that, as outlined in the policy terms, “This Policy does not cover any costs related to diagnostic work.” We completely understand how this can be disappointing.

If you’d like us to take a closer look at your experience, please feel free to contact CVT@mbginsurance.com with your policy number and any additional details. We’d be more than happy to review this with you.

Thanks again,
MB&G Insurance

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again.

Having spent £64k on a Motorhome I was assured the warranty was with a genuine company.

6 months after the purchase the vehicle wouldn’t engage any gears without restarting the engine several times, the warning sign displayed Check Transmission and gear unavailable.
When it did finally engage a gear the vehicle was almost impossible to drive kangarooing along in forward and reverse gears.
I waited six weeks for the first available slot at an authorised Fiat main dealer so to comply with the warranty.
After a whole week of diagnosis they identified that the clutch fluid was contaminated and was the likely cause of the problem. The work was completed and the dealership invoiced MB&G for the fees connected to the repair.
MB&G have declined the claim stating that the problem was neither mechanical or electrical. :-/

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. I'm sorry to hear that you are dissatisfied with the service you received and I'd like to look into this.

Please contact CVT@mbginsurance.com and provide your policy number and any further details so we can help resolve this issue.

Thanks,
MB&G Insurance

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peace of mind with a reliable company

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Ian,

Thank you very much for taking the time to review our service. We are delighted to read your feedback and glad we could be of help! If there's a particular staff member you'd like to thank, please let us know!

Thanks again, MB&G

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have had to use them twice in the…

I have had to use them twice in the last 3 years
I broke down with my motor home got home the garage told me it would be 3 weeks til they could look at it
RAC said they could get a mechanic in2days they gave me a price had to pay the mobile mechanic so I could get on my holiday
Rang md&g told me what I had to ,do they were very good they told me what to send in they told me they don’t pay out till they agreed with the garage the price
They understood my situation and said they would pay me witch I was really pleased with
I would advise anybody to take out the insurance for there motor home with these company like me if you don’t use them it’s always there as a piece of mind

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello Gary,

Thank you very much for taking the time to review our service. We are delighted to read your feedback and glad we could be of help! If there's a particular staff member you'd like to thank, please let us know!

Thanks again, MB&G

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Experience was good.

Well, I treated this claim with a certain amount of trepidation because insurance claoms do not have a good reputation. Despite this the experience was good. Apparently I had valued the caravan on the low side so they reduced some of the claim. How I would know the exact true value is a mystery and my repairer had never heard of this before. However payment was prompt and the overall experience was goo

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MB&G Insurance

Antwoord van MB&G Insurance

Hello,

Thank you very much for taking the time to review our service. We are delighted to read your feedback and glad we could be of help! If there's a particular staff member you'd like to thank, please let us know!

Thanks again, MB&G

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer