The Nail Superstore Reviews 

80
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1st Purchase. Items were packaged securely. Order arrived in excellent condition, Nail Supplies (brush cleaner & Nail Brushes) Super Excellent Quality. Great prices. Super pleased with ever facet o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was notified the color I ordered for my Luraco nail drill was not available. I was offered to cancel my order or choose a different color. I chose a different color and received my order about a wee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am a professional Manicurist (10 + years.) I have ordered numerous products from The Nail Superstore on several occasions. I love it's quality products at a great price. My orders have always arrive... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The individual sized nails I bought didn't even accept the acrylic they were supposed to be acrylic nails but the thick powder would just come right off them. Not enough good to use for my business. I... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Nagelstudio
  2. ook in
  3. Apotheek

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Welcome to The Nail Superstore - Wholesale Professional Acrylic Nail Supplies, UV Gel Nail Supplies, Pedicure Spa Chairs, Glitter Nail Art Supplies - Best Online Nail Supply Store


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

80 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(80)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Everything always comes in good time. I have never received any damaged packages. The products work great and I will never go back to any other acrylic system!

10 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I couldn't be happier!

I ordered the Red Dragon Steamer Sauna as an alternative to the typical pedicure experience in my new skin and nail studio. My entire experience with the Nail Superstore has been met far above my expectations. I love the sauna and so do my clients. It really sets me apart from the typical nail salon in our area.

13 april 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this product

The acrylic that I bought lasts a long time and the color comes out perfectly. My clients love it as well. I will definitely continue purchasing.

13 april 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Satisfied

The company has excellent customer service. I've spoken with them twice. My issues were handled very quickly.

13 april 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

I've only ordered from this site one time but I love the prices and the variety. I am definitely going to be a returning loyal customer.

13 april 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Poor customer service

I've been working with this company for quite a while. I've spent a lot of money on their website. The products r nice,but customer service is very poor. I ordered files and they sent me the wrong ones. I called them and first assistant I talked to was rude,yelling at me and kept talking over me. I asked to speak to the manager and she kept me on hold for quite a while. Then they called me back and I spoke with another employee. She wasn't fiendly or professional with me. Although she gave me a solution. She told me they'd send out files with a return label and I'll have to ship the wrong files back.She kept her voice up and didn't even want to listen to what I had to say and what were my concerns. I'm very disappointed as I always pay around $9 for shipping and handling and they keep making mistakes and I have to fix them. And then I get yelled at. Very frustrating and unprofessional.

29 januari 2016
Review zonder uitnodiging
Logo The Nail Superstore

Antwoord van The Nail Superstore

Dear Customer,

We apologize if you felt our customer service department was not professional or friendly. We understand we sent the wrong files but tried our best to work with you and correct the mistake by sending out the correct nail files, and tried to resolve the problem as quickly as possible. There seemed to be a communication problem or language barrier, your English accent was very difficult to understand at times, we must repeat the same questions several times which probably complicated this issue and you might have thought that we were unprofessional.

While we always strive to please our customers, we do make mistakes and appreciate when our customers are patient and cooperate with us. This allows our customer service representatives to better assist, serve and satisfy our customers. We did talk to both employees who you spoke to. We hope this addresses the problem. Again, we apologize for the mix up and misunderstanding.

We would not be where we are after more than 20 years in business. Yes, definitely there are always room for improvement. Majority of our customers would agree that we did something right. You can see more here: https://www.nailsuperstore.com/order-reviews

We appreciate your business and value your comments. We will work better to serve our customers.

Best Regards,

The Nail Superstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect

Everything is perfect! Good product and nice service !! Thank you very much !!

7 januari 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Should have read reviews before buying from these guys!!

I should have read the reviews on here first and did my research before buying from these scammers! They sell you used, tampered with products and refuse to refund you after asking you ship it back to them (making YOU pay for shipping it back). Then, after they receive their damaged products that they sold to you, they will lie and say that YOU'VE used it already and cannot get refunded! Umm...HELLO?!! Isnt that the reason why Im complaining to you because YOU sold me used products?!!! I've reported them to the BBB and will continue to fight on with these guys to help future customers from buying from them! I WILL NEVER SUPPORT THESE SCAMMERS!!! You guys should be ashamed of yourselves for trying to run a business robbing customers!!! BEWARE OF THIS COMPANY, PEOPLE!!! READ THE PAST REVIEWS FROM OTHERS SAYING THE SAME THINGS!

22 juli 2015
Review zonder uitnodiging
Logo The Nail Superstore

Antwoord van The Nail Superstore

Dear Customer,

We apologize that this matter has escalated to this point so fast and while we could have done a better job at handling the issue at hand, there was a problem with your return. We believe this matter has been satisfactorily resolved, since you received all your money back and even kept a few of our products, which you did not pay for.

We agreed to let you return the two top coats you ordered from us and exchange them for a different top coat, since you weren’t happy with their performance. When you returned both jugs of our top coat, one of them was open, when you said you only opened one of them. And the other was an entirely different top coat than what was originally in there.

We can’t say for sure what happened while the products were still in your possession before being sent back to us or if something happened on our end. But what we can say for sure is that we never intend to scam our customers. We are an honest, family owned company that has been an industry leader for two decades.

We aren’t sure what else our company can do for you since you received your money back in full and even kept four products of our, which is $11.74 and did not pay for: three China Glaze nail polishes and a container of silver foil nail art.

We have been in business for 20 years, and our commitment to our customers is partly what has kept our business strong, but the other reason our business has grown over the years is because we only sell high quality, authentic products. We would never sell tampered-with or used items. Why would we want to do that? Frankly, it is not worth our time and we would never risk our reputation just for a few dollars. 

We hope that someday you would be open to returning to shop with us so that we may prove that our company can fulfill your nail supply needs and be the number one supplier for you.

If you feel that you have additional comments or questions, please email us at manager@nailsuperstore.com or give us a call at 800-260-4000.

Thank you,
Nail Superstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They exist. thats one star

No real store. Don't back their products. They sell bad equipment and won't refund money. Just want to give more trash.

28 februari 2015
Review zonder uitnodiging
Logo The Nail Superstore

Antwoord van The Nail Superstore

Dear Jesse,

We apologize you had a negative experience with us. You mentioned the Portable Pedicure Tub you purchased from us was defective and took too long to drain. You said it took 40 minutes to drain, which it does not, we tested it. Here is our side of the story:

We tried to work with Jesse on replacing the tub but he said he preferred to be refunded. But, that is not our return policy, which is clearly posted on our website and on the invoice which he signed when he made the purchase. So, we asked him to send the tub back so we could find out exactly what Jesse was talking about and if in fact it was a defective unit, we would be happy to replace it with a brand new unit. He did return the tub and we tried it out to see what the problem was.

We took a video of us testing it out. You can see the video here: https://www.youtube.com/watch?v=X0Br7fkA578
It took only 1 minute and 14 seconds to drain, not 40 minutes like Jesse said. We examined the tub and could not find any problems.

The current status is that he returned the tub but will not return our calls to figure out the next steps. We have left him numerous voicemails asking him to call back and to have a conference call with us to figure out this matter, but we have heard nothing. He also received a free pedicure cart with his purchase, which has a value of $199, which has not been returned.

Please watch the video so you can see that the tub is working just fine.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

LOVE IT!!!!

They had prompt shipping and all of my items were packaged nicely and safely. So far all of the products I've gotten are of top quality. I will continue to use their site to buy products for Acrylic Nails.

15 november 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DISHONEST. RESTOCKING AND SHIPPING FEES WHEN RETURN. NO REFUND EVEN PRODUCTS FAIL!!!!

They sell damaged products or products that don't work as described. When asked for a refund, they put up a fight and charged you restocking fees plus shipping and only gave you store credit. They do not stand behind their products and are not willing to work with you once they got your money. WATCH OUT. RESTOCKING AND SHIPPING FEES when return. STORE CREDIT ONLY. Don't order anything new unless you know the products work well. Otherwise, you will not even get a full store credit for the products. I wish I could talk to a higher manager because a reasonable manager should refund the money.

27 mei 2014
Review zonder uitnodiging
Logo The Nail Superstore

Antwoord van The Nail Superstore

Dear V Nails,

We apologize that you did not have a good experience with us but we would just like to say that our products are of the highest quality and we are very meticulous when packing and shipping our items. We take pride in our customer service and have thousands and thousands of happy customers.

On our website, we state our policies for shipping fees, restocking fees and warranties on our website so there are no hidden fees. We make it easy to find and read so that all customers are aware. We are not in the business of tricking customers or pulling one over on them and we are sorry you felt that way. We are in the business of providing only the best nail supplies! You can head to our site to see all our policies; everything is on there.

If you'd like, please let us know the number of the order you are unhappy with or the phone number under your account and we can take a look and see what went wrong. We hope you'll give us another chance! We've been in business for 18 years and are dedicated to the professionals of the nail industry!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Caring customer service, reliable, excellent prices, and a large variety on supplies.

I just received my package today. . All the products came in and was carefully packed. I would like to say that I have bought from BeautyStopOnline before I found this site, and nailsuperstore has proven to be better. BSO's packaging was bad and caused my nail polish to spill. NailSuperstore's packaging was a lot more careful and everything came in within a week. I was able to get a refund after ordering and fully paying for a polish that was eventually sold out. The customer service is very cooperative and did everything they can to make sure I was satisfied.
The only downside was that I have to buy over $75 worth of items in order to have my order to be valid (I didn't have to buy until a certain amount on other sites in order to have my order to go through). I think $75 might be too much considering the shipping prices added to the final price... It's somewhat a drain in my wallet. Other than that, the nail polish prices are low, they will compete with competitor prices, and they have colours that other sites did not have.
Thank you for your business and I will buy from you again in the near future!

Also.. I did not have to pay for customs duties and taxes!

25 oktober 2013
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this company - very dishonest!

We had very poor experience with the NailSupersore.com. We purchased a portable foot spa from them and were excited about the product, because it seemed to be exactly what we were looking for at our spa. Unfortunately, the product didn't stand to the expectations. It arrived with a long crack along the edge of the product and once installed didn't function properly. Due to the fact that a stopper was missing (that was not describer anywhere in the manual) the spa didn't hold water level. The internals leaked, and there was no way to figure out how to fix it, as our plumber refused to fix the internal piping of the product. Overall, all fixtures on the product are of very cheap quality. Everything is cheap plastics.

The nightmare occurred when we asked the company to replace the defective product. First they agreed, but when we returned the product, the replacement never came. We inquired and were told that all of the other spas had problems with them also. Naturally, we were upset and asked for a refund. They said that they were inspecting the spa we had sent back. Then, after a couple of weeks, they notified us that they would withhold 25% of the product cost, because it was our fault that the product was defective! DO NOT BUY from this company, if you don't want to be in the same situation as we are! Very deceptive and unethical!

22 april 2013
Review zonder uitnodiging
Logo The Nail Superstore

Antwoord van The Nail Superstore

Our side of the story: customer used an unqualified installer with no plumbing experience and license to install this spa. He made some modifications without knowledge or approval from manufacturer which automatically void the warranty. The installer damaged the spa and now customer put the blame on us. The Nail Superstore has been in business for 18 years. We have thousands of happy customers from around the world. See it for yourself. Check out reviews from our customers on our website and positive feedback from our eBay store.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Product

I replaced my regular 2 part brush with this one and was very pleased. And it's pretty to boot. It holds the monomer well and is easy to form a good pearl. You will like it!

Artisan Grand Master Monet Series

16 februari 2012
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for faulty items and out of pocket

DO NOT purchase from this company. I bought an electric naile file UP200 from this co. I paid a further £36 customs and excise. The item did not have a British plug on it. I then had to pay for an adapter plug which converted the electric for use in this country costing a further £25. Item was faulty and cost £35 to return. They eventually said they received it after telling me I had posted it to the wrong address until i emailed them the copy of the address they had told me to send it to. They then said it was faulty due to my mis use..ie the hand piece was full of white powder. The item was faulty from the start and also its function is to file nail products. The company have not responded and have kept this item. Stick to purchasing from the UK as it works out much cheaper whilst I am out of pocket and having to look into getting my money back from these cowboys.

7 juni 2011
Review zonder uitnodiging
Logo The Nail Superstore

Antwoord van The Nail Superstore

Dear Susan,

We value feedback from all of our customers and we're sorry you didn't have a positive experience. We hope you'll give us another chance to prove that we're the right nail supply company for you.

Regarding to your comments:

1. "Customs & excise": we clearly stated on our website, "duties & taxes" are not included in our price.

2. "Adapter plug to convert the electric to use": we have no control over how and what each and other countries use. There is manual inside of the box which specified what voltage is required. The same information is also in the back of the machine.

3. "The hand piece was full of white powder", these exact words are from the manufacturer which how they described when they open up your machine for service. In any event, they had repaired your machine at no charge even though it is not covered under the warranty.

4. "The company have not responded and have kept this item": our customer service representative had sent many emails to respond to your concerns in timely manner. We have records of those. Yes, you are correct, the manufacturer still has your machine at their warehouse because of the fact that you refused to pay for return shipment.

In all, we are sorry for your inconvenience. As our company have always been doing something right for thousands of customers all over the world, for over 16 years, we are willing to go beyond our responsibilities to accept the costs of shipping the machine back to you, except any other duties or taxes incurred in your country. Our customer service representative will contact you to arrange the shipment.

We are thank you for your business and hope you will come back to visit us soon.

Best regards,



Kevin Huynh
The Nail Superstore

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer