Outcast Clothing Reviews 

2.266
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've shopped 3 times already with Outcast. I love their edgy outfits, and quality is great for the price. I've gotten a bikini, a dress cover up, and a maxi dress and they were all beautiful. Their... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered two dresses from their website upwards of $180. One arrived completely damp wet and contaminated and reeking of mold. The tags were completely wet and covered in mold, every single tag had bou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I've been shopping at outcast for years. The quality has gone insanely downhill. And when you want to exchange something, they charge so much for return shipping, taxes and fees that you end us losing... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love this boutique! The customer service is amazing, everyone has been so kind, responsive, and incredibly helpful. The clothes are true to size, great quality, and fit perfectly. I always... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Global fashion destination Established in December 2014. Australian based, we ship worldwide Join our Instagram family! __outcastclothing


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 79% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(2.266)

184 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i bought some dresses and nothin fit…

I bought some dresses and nothin fit well. I wanted a refund but Outcast only offers store credit. . Consumers must be protected against large multinational corporation, especially when shopping on line. Outcast's conduct is improper, and as such, it is an unreliable company. Outcast does not comply with international policiesprotecting consumers and their rights

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi! We're sorry to hear the styles weren't the right fit for you. Our returns policy varies by region and is outlined on our website prior to purchase.

If you believe your return wasn't processed in line with our policy, please reach out to our Customer Care team so we can review this further for you. 🤍

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made an order 2 weeks ago and I still…

I made an order 2 weeks ago and I still have no shipping or delivery update. I’ve previously emailed your team and now reached out as a message through the website. I go on holiday this week and it’s likely I will not have my £258 order, really disappointing as I’ll need to return is this doesn’t arrive in time.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Megan! We're so sorry to hear this and completely understand how disappointing it must be, especially with your holiday coming up.

Please reach back out to our Customer Care team as soon as possible so we can look into this for you further with priority. We sincerely apologise for the delay and appreciate your patience while we work to resolve this as quickly as possible. 🤍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love!!

I ordered express delivery and got it in two days, right before my holiday!! I emailed them to ask if it’s possible to get it asap, and I got a lovely email back saying they are working hard to get it to me, lots of honesty, clear information and warmth. The mirabella mini dress size S that I got will need adjusting to, as it’s definitely different and bold (rides up a bit, which I didn’t expect so be wary if you are also 5,4 or under). Great delivery, communication and product overall. 💞

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Mya! Thank you so much for your lovely review! 🤍 We're so happy your order arrived in time for your holiday and that our team could help make the experience a positive one.

We also really appreciate your feedback on the Mirabella Mini Dress, it'll be helpful for other customers when choosing their size. We hope you have an amazing holiday and can't wait to see you shop with us again soon!

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service and refund policies.

I ordered a dress that they said would be delivered in 10 days. No tracking info was sent. I reached out via email after the delivery date and they said they don't know when it'll be shipped. Followed up with a call to cancel my order. Two options of refund were given, in-store credit or original payment method. UPI payment would take 10-15 days to initiate, which in itself is absolutely ridiculous. Despite asking for several confirmations of my case being escalated and repeated incredibly tiring phone calls it took them over a month and the threat of a complain to initiate a refund that took 2 hours at the end of it.

Incredibly poor customer service.

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi, thank you for your feedback! We’re sorry to hear this. Our team aims to respond to all enquiries as quickly as possible. Please note that we do not communicate via phone calls. It appears you may be referring to Outcasts India, which is a separate company and is not affiliated with us. 💖

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely clothes

Lovely clothes. I returned one item as it just didn’t suit me and it was so quick and easy. I reached out by email as I forgot to include the return slip and they very quickly assured me all was good and they could track my parcel.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Perri, thank you so much for your review! We appreciate your feedback 💕

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service!!!

Ordered from Outcast a couple times!
Had a minor issue with just one product and Hoda was SO quick in sorting this out for me & resolving the issue, was caring & attentive , absolutely no bad words to say about this business and their clothes are amaze - mistakes happen always & what is important is how you handle it! Was handled brilliantly.
Will be a returning customer always :))

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Iona, thank you so much for your review! We’re so happy to hear Hoda was able to assist you and resolve everything quickly.
We truly appreciate your feedback. 🤍

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such good customer service

Such good customer service, replied instantly and sorted my issue with no fuss, best customer service ive had from a brand! Also the best clothes!

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Gabbi, thank you so much for your review! We’re so happy to hear we were able to assist you and resolve everything quickly.

We truly appreciate your feedback. 💕

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service was amazing

The customer service was amazing, super fast replies and very sweet personality 10/10!!

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Jessy! Thank you so much for sharing your feedback. We’re so happy we could provide you with such a positive experience. 🤍

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 Star Customer Service from Ashley

Purchased a beautiful dress from Outcast for my daughter's Summer Ball. Dealt with Ashley in the Outcast Customer Happiness Team about an issue I had with dress that was dealt with promptly, professionally and with an excellent standard of customer care. Compared to other online stores, I have to say I would definitely use Outcast again. 5 star customer service - Ashley!

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Lynda! Thank you so much for your feedback. We’re really happy to hear Ashley was able to assist you and provide such a positive experience. We truly appreciate your support and hope your daughter had a wonderful Summer Ball. 🤍

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality and return process.

i bought the red corset set, material is incredibly cheap quality for what your paying. When i received it and tried it on the corset itself doesn't do a good job structurally. And when i tried to return could only get store credit.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Lexi! Thank you for your feedback. We’re so sorry to hear the quality wasn’t as expected. Our team would love the opportunity to turn this experience around. Please reach out so we can help. 💕

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can’t return items due to a ridiculous final sale rule.

I was NOT aware I couldn’t return multiple items from my order! I would have never placed this order if I was aware of the final sale return issue. So now I am stuck with multiple clothing I do not wish to keep and majority of not all are hand wash only items which I find ridiculous. I do not recommend this brand.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi! thank you for your feedback. We're sorry to hear you were disappointed with the final sale policy and care instructions of your items. We understand your frustration and appreciate you taking the time to share your experience. Please send us an email with your order number and we'll be happy to look into this for you. 💖

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I accidentally ordered the wrong size…

I accidentally ordered the wrong size and emailed them and they got back to me almost instantly! They were able to fix it with no issues and I got it a couple days later!! The best

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Kelsey! Thank you so much for your lovely feedback. We're so happy we could help you get the size you were after and provide a positive experience. 🤍

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, very thankful for the team at Outcast!

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Jo! We appreciate your feedback. We’re so happy we could provide you with such a positive experience, angel.

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

REFUND

Once again i am writing another review because of how poor the customer service is.I have emailed multiple times about my refund and i have confirmation my returns have made it back to your warehouse over a week ago and i am still waiting for my refund it’s just getting ridiculous at this point.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Holly, thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience. Our team has already reached out directly in hopes of turning this experience around and assisting further. We appreciate the opportunity to make things right 💗

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I rarely leave negative reviews

I rarely leave negative reviews, but after spending close to £1,000 with Outcast overall, I honestly feel really let down by my recent experience.

I’ve ordered from Outcast multiple times before and previously loved the brand, which is why I placed another large order during the sale.

Unfortunately, almost everything else arrived with extremely inconsistent sizing, poor fit and noticeably lower quality than previous purchases.

Multiple items sat strangely on the body, felt cheaply made, or looked completely different once on. I ordered my usual size medium the same size I’ve always bought from Outcast successfully yet the fit across these items was wildly inconsistent.

The most frustrating part is that I genuinely did not realise the sale items were “final sale” with absolutely no returns or store credit. The wording is not particularly obvious during checkout unless you individually open product descriptions, and had I known this, I never would have placed such a large order.

I’m now left with approximately £250 worth of clothing I realistically cannot wear, on top of existing store credit already sitting on my account from a previous order I didnt realise was never refunded of £200. So I have lost £450 with this company.

What disappointed me most was the complete lack of flexibility or customer care despite being a loyal returning customer who has spent a significant amount with the company. I wasn’t even asking for a refund only store credit as a one-time exception which they have refused.

After looking on Trustpilot, I can also see many other customers raising similar concerns regarding inconsistent sizing and reduced quality, particularly on sale items.

Such a shame because I genuinely used to love this brand, but this experience has completely changed my opinion.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Sophie! Thank you for your feedback. We're so sorry to hear your recent experience didn't meet your expectations, especially as a returning customer.

Our team has reached out directly and would love the opportunity to assist further. We truly appreciate your feedback and the support you've shown our brand over the years. 💕

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful quality and shady with returns

I am not one to leave reviews but I feel absolutely scammed by this company! I ordered 3 items from the sale section (came to around £85). When it arrived, I was extremely disappointed by the quality. From the photos, I expected good sturdy material, but instead I received items using a cheap, thin, fast-fashion material. I ordered a corset halterneck style top, the straps are thin and would not support me without ripping and the boning is bendy and weak. It is NOT good enough and I am extremely disappointed. On top of this, I am unable to return the items due to the tiny writing saying final sale. Nowhere in the checkout or payment section did it say about the items being non-refundable. They are very shady about refunds and returns, and I absolutely feel I have been scammed out of my money. DO NOT SHOP HERE, stick to SHEIN- it’s better quality!

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi! Thank you for your feedback. We’re deeply sorry to hear the quality was not as expected. Our team would love the opportunity to turn this experience around by assisting further. Please reach out to our team so we can help 💗

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really like the quickness at which…

I really like the quickness at which costumer service replies and how helpful they are to help me find a comparable item.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Christy! Thank you so much for sharing your feedback! We’re really happy we could provide you with such a positive experience 🤍

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I emailed in regards to a bad dress I…

I emailed in regards to a bad dress I ordered and my issue was resolved quickly.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Rose, thank you so much for your feedback! We’re really sorry to hear there was an issue with your dress, but we’re so pleased our customer care team was able to assist you quickly and resolve things quickly 💖

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Susan was amazing with assistance & in…

Susan was amazing with assistance & in a fast timely manner she responded with all the questions I needed answered. She’s amazing & hope she continues to thrive within the company.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Prii, thank you so much for your review! We’re so happy to hear Susan was able to assist you and resolve everything quickly. We truly appreciate your feedback babe!

Outcast Customer Care Team xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Top was broken after 1 use

I had bought the Lunexa top in brown. I strongly recommend to not buy this top. After one wear all the string attached to the gold charms have snapped it’s all detached and can no longer wear it. Emailed them all they offered to do was a $20 credit which can’t buy a new top since it retails at $120. Extremely disappointed.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Outcast Clothing

Antwoord van Outcast Clothing

Hi Zoe! We're sorry to hear you're disappointed with your experience. We always aim to provide a fair resolution based on the outcome of our assessment and the information available to us.

We'd be happy to take another look at your case and review the details further. Please reach out to our Customer Care team with your order information so we can investigate this with you xx

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer