Tiles DIY Reviews 

152
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My partner and I attended the Chingford branch at Hall Lane. From the beginning of choosing floor and wall tiles all the staff impressed us with their knowledge of colour schemes and attention they ga... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My husband was served by Paulina and Neil, and we were extremely impressed with the level of customer service. Paulina was absolutely amazing. My dad was guiding my husband over the phone while... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received an excellent service while choosing tiles for the refurb projects in my home. Oli was patient, knowledgeable, and really listened to what I was looking for. He offered thoughtful recommenda... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great job DIY Tiles. Swift delivery of samples, good availability of tiles, great quality product, and the kind of customer service you expect from a family business. Went to lengths to resolve an iss... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

152 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(152)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 ((☆)) for Tiles DIY!

The guys at Tiles DIY were great, especially Salem who was always helpful, polite, professional & friendly. We were always offered a coffee, listened to, guided, informed of the great service & products they provide, without ever feeling rushed or pressured. Thank you so much for our amazing new bathroom!

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Dawn,

Thank you for your kind feedback. We're so pleased to hear that our team was able to support you every step of the way throughout your experience.

I’ll be sure to share your comments with our management team and pass them along to Salem as well.

Yours sincerely,
The Tiles DIY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought just the quantity of high…

Bought just the quantity of high quality porcelain tiles for a much better price than my local merchant. Matched the free sample perfectly. Delivered quickly and considerately.

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Chris,

Thank you for your wonderful feedback!

At Tiles DIY, we’re committed to sourcing only the highest quality products at unbeatable prices. We're thrilled to know you had a positive experience, and we hope you'll keep us in mind for all your future projects 😊

Yours sincerely,
The Tiles DIY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from Bounds Green team

My family have had a fabulous experience with the team at Tiles DIY in Bounds Green - Luke, in particular, is a superstar and has provided tons of advice, feedback and worked super hard to help us choose and order items for our home renovation. Definitely worth a trip for the face to face experience and advice and to see products upclose (particularly their broad range of Phoenix branded items). Highly recommended!

1 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Rimal,

We are very happy to hear you have had a great experience purchasing your tiles here at Tiles DIY. We will be sure to feedback your great comments to our Team, and let them know how they are leaving an ever lasting impression on our customers whenever they order with us.

Yours sincerely,

The Tiles DIY team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Service

The whole team at Tiles DIY Staples Corner are fabulous. Abdul in particular has been outstanding from the moment we met him, he is a credit to the company. I wish all businesses offered this level of service. Thank you

17 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Dennis,

Thank you for your kind words. We’ll be sure to share your kind words with our management team and the team at Staple Corner.

Kind regards,

The Tiles DIY team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hanworth DIY Tiles

Thank you Govinda for going the extra mile today with your customer service. It took us some time to decide the colours - thank you for your understanding especially as it was already quite late in the day.
We could see the tiles on the floor as well as on the walls which was very useful as the colours look a bit different depending on the angle.

The Hanworth Branch has an abundance of choice of tiles. We ordered tiles before for a bathroom _ we were well informed of the delivery times as well.

10 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Daria,

Thank you for your kind comments and feedback.

We understand how challenging it can be to choose the right product for your dream project. That’s why at Tiles DIY, we take great pride in delivering the best possible customer service — to ensure every customer leaves our store feeling confident and satisfied with their choices.

Yours sincerely,
The Tiles DIY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Tiles & Outstanding Service

I had been searching for the perfect tiles for my bathroom for two days, visiting multiple stores, but nothing quite matched what I had in mind. Just when I was beginning to lose hope, I stumbled upon Tiles DIY Staple Corner—and thank goodness I did!

I was absolutely amazed that after all that searching, I found exactly what I was looking for in just 10 minutes here. All the credit goes to Pegah, who was simply fantastic! She not only understood my vision but also guided me straight to the perfect tiles without any hassle. Her patience, expertise, and keen eye for detail made the entire experience seamless and enjoyable.

What truly sets this place apart is their beautifully designed bathroom models, which help you visualize how everything will look once installed. It made my decision so much easier!

A huge thank you to Tiles DIY Staple Corner and especially Pegah for your outstanding customer service. If you’re looking for top-quality tiles and expert guidance, this is the place to go! 🌟

23 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Swati,

We're delighted to hear you had a great experience at TILES DIY!

We take pride in offering a wide range of options, knowing how challenging it can be to choose the perfect tile for a project. Our knowledgeable staff are always ready to assist and help guide our customers through the many choices available to suit any need.

Thank you for your feedback — we’ll be sure to share your kind words with our management team and the team at Staple Corner.

Yours sincerely,
The Tiles DIY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best in its sector

The best in its sector. I have been in the throes of renovating a house for the past half year. All my 3 bathrooms in the house are from Tiles DYI, everything starting from tiles to radiators to entire bathroom furniture have been provided by Tiles DIY Colchester. Colin in the store is absolutely phenomenal, one of the most supportive, empathetic, and knowledgeable tradesperson I have worked with on this project.

If you have been let down by other suppliers, providers, and tradespersons in the sector, I am certain this store, and especially Colin, can help you get back on your feet and go above & beyond to help.

6 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Dorina,

Thank you for your kind words 😊 We're thrilled to hear that Tiles DIY could be a part of making your dream renovation a reality.

At Tiles DIY, we’re committed to offering the best service and a wide range of options for all our customers, and it’s wonderful to know our team’s efforts are appreciated. We’ll be sure to share your lovely feedback with management and let Colin know about your kind comments.

Yours sincerely,
The Tiles DIY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Service

I have brought tiles from the Colchester branch again today and the service was AMAZING, Colin and Kim went above and beyond again for me.

It really is the best tile shop in the Colchester area.

23 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tiles DIY did not honour their promises or contract

I have always been happy to post glowing reviews on Trustpilot for companies giving me outstanding service. In this case, the opposite applies. This regards my Tiles DIY order no. SOR00072783 dated 13/3/2024 for Thassos White marble tiles. The sample shown in the Bounds Green branch was a perfect match to our existing tiles and the salesman promised that the ones ordered would be of the same quality. However, on delivery, we were horrified to see that they were far from it. All the boxes were heavily stained – caused by long-term storage in a damp environment [according to the salesman]. Over time, most of the tiles had absorbed this yellow/brown staining. [multiple photos available]. Most of the tiles were extremely poor quality or pitted or scratched or broken. No less than 30 extra boxes were delivered in with the promise they would be better. They weren’t, and the branch manager came himself to inspect them. In the end we could only use 15 sq metres and the salesman came, checked the unused tiles and took them all away with the boxes. Now the Operations Manager has refused to even refund us for the unused tiles, breaking their own contract terms, in my opinion [his email dated 15/8/2024]. Disgraceful. This review, prior to submitting, was hand-delivered to Tiles DIY staff for fact-checking in my presence.

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing service provided by…

Absolutely amazing service provided by tiles diy staff member Shahid at ilford store. Greeted us politely when I visited the store with family, offered us nice hot chocolate. Very polite, very respectful and professional staff he is, helped us with our required tiles coverage area for our property efficiently managed and delivered on time. I personally recommend him for future orders with tiles diy

3 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We went to the store on Staples corner…

We went to the store on Staples corner this morning. The service was great - I dont do reviews normally but this was worth a mention. Highly recommended.
Good selection. Knowledgable. All round helpful.

28 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great prices, even better customer service

We spent a while going through different tiles and Abdul & colleague could not have been more helpful. Abdul was also brilliant sorting out delivery when it was convenient for us and getting extra materials ready. Thanks so much!

6 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with the service I…

Very pleased with the service I received at Tiles DIY in Staples Corner. Abdul was very helpful, answered all of our questions in a friendly and professional manner. I would highly recommend this place for a big variety of tiles too!

17 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best tiles around London; and Abdul you’re the man 👍

I looked left, right and center for the best tiles at the best prices; that’s when I stumbled across Tiles DIY, actually by complete accident when driving through staples corner. You have the best ceramic and porcelain tiles around not just in the manner but literally in London as far as I’m concerned; so I bought 60 sq meters of Erte Grey tiles, they’re the business. Anyway there’s a guy called Abdul who’s an absolute legend; I want to say thanks again for your help.

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hugo at the Feltham branch has been…

Hugo at the Feltham branch has been amazing throughout the whole process. So knowledgable and patient. I wouldn’t go anywhere else for my next project. Thank you so much for making this so enjoyable.

9 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WOULD NOT RECOMMEND

The showroom in Staples corner was great and we saw a tile which we really liked for our new bathroom. ordered this online and received delivery within a timely manner. UNFORTUNATELY, as the pallet was lowered from the van, we saw most of the tiles were already damaged. the driver said contact the company and had to drop the delivery. We had to carry the broken tiles into the house. Communication with tiles DIY was VERY SLOW. Trying to reach anyone on the phone was also a challenge. ultimately they replaced the broken tiles and arranged another delivery. BUT they do not accept collections (even though what they delivered was already damaged). this means we are supposed to dispose of their broken stock. COMPLETELY UNACCEPTABLE. Thank God we didn't order any more from them.

6 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Tiles DIY

Antwoord van Tiles DIY

Hi Shai,

Thank you for reaching out to us. We're truly sorry to hear about your experience with Tiles DIY. We strive to offer the best service to all our customers, so it’s disappointing to learn that we fell short in this instance.

When you received your delivery, you noticed some damages in your order. We responded immediately and arranged for replacements to be sent out. While you had 13 damaged tiles, we sent 14 as a gesture of goodwill. Additionally, we upgraded your delivery to next-day service at no extra cost, including an AM slot, also free of charge. Our chat service and phone line, which are available on our website, provide customers with the means to reach out if they have any questions or concerns.

We understand how inconvenient damaged goods can be, and we sincerely apologize for the trouble this has caused. Unfortunately, while we do everything we can to ensure your tiles leave our warehouse in perfect condition, factors beyond our control can sometimes impact them during transit. In this situation, we did our best to mitigate the issue by providing a free replacement and upgrading the delivery service at no additional cost.

Regarding the collection service, we regret that this is not something we offer. We work with a third-party courier who does not provide a collection option. When we spoke over the phone, we felt you understood our position and were satisfied with the explanation, which is why your review was unexpected. However, when we realized you were still unhappy, we contacted you to see if you still had the tiles and wanted them to be collected, even though this is outside our usual services.

We hope this clears things up, and once again, we apologize that your experience with us didn’t meet your expectations. We appreciate your feedback and will use it to improve our services. If you’d like to discuss this further, please feel free to call us at 020 3151 2244 or email us at onlinestore@tilesdiy.co.uk.

Kind regards,
Tiles DIY Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tiles DIY in Chingford was a rare find

Tiles DIY in Chingford was a rare find. First of all the price beat everyone we tried and the quality of customer service was second to none. From help with choosing the tiles to returning the ones we didn’t use. Great advice also when needed. Over and above what we’ve come to expect from any retailer. Thank you. Can’t recommend highly enough.

23 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer