Vi var i cirkus i Haderslev, 6 voksne og 4 børn i alderen fra 4 – 9 år. Vi lå flade af grin under det meste af forestillingen – Humor var et gennemgående tema. Den var målrettet både børn og voks... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Cirkus når det er helt rigtigt! Vores meget store forventninger blev til fulde indfriet under teltdugen i går aftes. Forestillingen var medrivende, sjov, spændende, dramatisk og ramte alle... Toon meer
Fantastisk show og god underholdning! Tiden fløj afsted. Dog forsvinder cirkus-stemningen og følelsen, så snart man kommer udenfor efter showet og ser at alt er pakket ned og de faktisk er i gang m... Toon meer
Fantastisk show. Knald på feststemning lige fra start til slut. Venlige og mega dygtige artister. God service at blive fulgt til sin stol. Sød og imødekommende betjening i salgsvogne. Super flot og un... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Cirkus Arena er hele Danmarks cirkus. Spiller hvert år i 105 byer i Danmark og Grønland. Cirkus Arena er prisbelønnede verdensartister, søde dyr og duften af savsmuld - dét er rigtig cirkus.
Contactgegevens
Årslevvej 6, 4200, Slagelse, Denemarken
- 40300102
- cirkus@arena.dk
- arena.dk
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 93% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Flotte artister men savnede lidt flere…
Flotte artister men savnede lidt flere dyr
Dejlig oplevelse med vores to…
Dejlig oplevelse med vores to børnebørn. Dygtige artister og alle medvirkende var professionelle, samtidig havde et par af dem overskud til at
smile og vinke til vores yngste. Vi kommer næste gang og igen og igen, når de besøger Sønderborg.
Et fantastisk show
Et fantastisk show. Har ikke været i cirkus i en del år og kan tydelig se forandring med hensyn til præsentation af numrene,lys m.m.
Hvis det endelig skal være lidt at pege fingre af, savnede vi et helt orkester og ikke kun en trommeslager, omend han var dygtig. Det skal også nævnes at det var svært at høre hvad artisterne hed, der blev nok råbt rigeligt højt i den mikrofon.
Fantastisk show
Fantastisk show, om du har børn eller ej er det 100% værd at se 🙏🏼
Festlig og ægte cirkusstemning.
Festlig og ægte cirkusstemning.
Savnede lidt flere dyr evt. hunde eller andre der kan optræde.
Måske også en rigtig klovn, med store sko og spraglet tøj.
Faktisk dygtige artister, stor ros til dem.
Uden tvivl det bedste cirkus vi har…
Uden tvivl det bedste cirkus vi har været i. Fantastisk stemning, fantastiske artister, fantastisk lysshow og orkester. Bubber og Marlene fik det hele bundet fornemt sammen. Morsomme klovner 🤡 Vi kommer igen næste år når I kommer til Als.
Som bedsteforældre var det vores første…
Som bedsteforældre var det vores første besøg i cirkus Arena med vores 4 årige barnebarn og vi har glædet os længe til den oplevelse. Vores barnebarn var bestemt meget optaget af de dygtige artister og vi ligeså, men som vores barnebarn udtrykker det. Farmor næste gang går vi altså før de kaster med vand. Han blev meget forskrækket og våd da klovnene kastede med vand ud over publikum og jeg må ærligt sige at jeg syntes ikke det er fedt af have betalt 3x 380 kr for at sidde i logen med forventning om at give barnet en uforglemmelig oplevelse og så ender det med at blive en dårlig oplevelse . Seriøst mener jeg at enten Bubber eller klovnene som tydeligt kunne se at her var et barn der var blevet ked af at blive våd kunne have kompenseret med f.eks en ballon eller andet så barnet ville få en positiv oplevelse. Jeg syntes også at det helt overordnet manglede numre man kunne grine af. De platte klovne kaldte ikke engang et smil frem i børnenes ansigter.
Hvis vi skal i cirkus igen skal cirkus ramte bedre i børnehøjde.

Antwoord van Cirkus Arena - Hele Danmarks Cirkus
Vi var i Cirkus Arena i Sønderborg
Vi var i Cirkus Arena i Sønderborg. Vi blev skuffet og følgende: det var 50 års jubilæum og fin virtuel præsentationen som indledning hvorefter vi naturligvis forventede at Benny og hustruen men ak de kom ikke i manegen. Ikke nogen cirkus orkester men kun en trommeslager. Ikke nogen Cirkustjæner ved cirkustæppet. Ikke nogen rigtig klovn som høre sig til derimod italienske klovnerier som var platte . Kun to heste nummer og ikke nogen nummer med dyr . Ikke nogen til at anvise folk til deres pladser . Da finalen blev præsentereret have vi så forvente at Benny og hustruen kom i manegen og takkede af men heller ikke det skete . Den dejlig savsmuld duft fra manegen var også sparet væk.
Lidt ærgerligt at de goe gamle traditioner ikke bliver videreført i Cirkus .Suma summarum sidste gang vi besøger Arena . Artister var fantastiske gode med undtagelse af de to italienske klovnerier . Mvh Jens-Jørgen Andersen

Antwoord van Cirkus Arena - Hele Danmarks Cirkus
Familiehygge
Super artister, hyggeligt og børnevenlige. Dejlig oplevelse med børnebørnene 👍
Flot show
Flot show - mega dygtige artister - god underholdning i 2 x 60 minutter🤩🤡
Tigtig godt men savnede oplevelsen af at…
Jeg savnede virkelig oplevelsen af at blive budt velkommen. Et fortelt med rød løber, artister der byder velkommen og cirkus stemning. Vi skulle ind til Loge A og går bare ind igennem siden af teltet, ser bagsiden af siddepladserne som det første.
Velkommen i cirkus!
Og så manglede jeg i den grad at se det ditektørpar der sådan skulle hyldes. Men hvor var de??
Men det er selvfølgelig små ting i forhold til det store arbejde det er at stable et cirkus på benene.
Showet var godt. Der var den første rigtige tur i cirkus for min datter på 10 år, og hun vil gerne se jeres forestilling igen næste år. Hun vil gerne være cirkus artist. Hun ville virkelig gerne være ven med den 10 årig pige der fremførte det virkelig imponerende nummer! Og så spurgte hun om man kan komme i praktik i cirkus når de til næste år skal i 2 dages praktik 😀, så det vidner for mig som en vellykket aften og god oplevelse trods alt.
Vi sad i Loge A og følte os virkelig set af Bubber og Malene når de gik rundt og talte til publikum.
Det var en meget anderledes…
Det var en meget anderledes forestilling end den gang med elefanterne og motorcyklerne i kuglen, hvor vi sidst var med. Der var en masse børn og lokale handicappede, hvor vi var afsted med min bror. Og derudover en særdeles fængende forestilling. Jeg var vild med den.
Cirkus er kommet super fra ikke, at der er eksotiske dyr, men meget mere, hvor der er artister, der optrådte med en glæde, der ramte.
Det var 'ikke bare fjernsyn' men lige nu og her i Tønder.
Det hele :-)
Det var en FANTASTISK oplevelse. Meget flot og organiseret.
En lille ting synes jeg manglede var at jubilæums parret kom ind til sidst det var jo dem fejrede.
Måske kunne man evt. have et par artister stille op til en billede bagefter. Min dreng ville have elsket at få et billede sammen med klovnene Jimmi og lillebror :-)
en spændende forestilling
en spændende, morsom forestilling, tiden løb, så vi blev underholdt
Der var for meget Bubber og Malene
Der var for meget Bubber og Malene, som de små i hvert fald ikke fik noget ud af.
Vi mangler cirkus orkestret!!
Meget fin forestilling. Vores børnebørn på 4 og 7 år og os selv var rigtig glade for jeres to klovne. De huskede Jimmy rigtigt godt.
Kun 4 stjerner, da jeg savner et rigtigt cirkus orkester!!
En super fin eftermiddag
En super fin eftermiddag, et fantastisk show, dygtige artister, og god plads til publikum. 👌❤️
Super underholdning for hele familien
Super underholdning for hele familien, vi kommer gerne igen.
Fantastiske artister
Super show, dygtige artister , fantastiske værter - helt klart et besøg værd 🎪
En skøn oplevelse i cirkus i Vejen.
En skøn oplevelse i cirkus i Vejen.
Fantastiske artister, gode værter, fin komfort og god musik.
En rigtig dejlig eftermiddag
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







