B&M Waste Services Reviews 

294
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bin Collection abandoned. When called to ask reason, they say driver was not able to find the Bin. They assured to pickup another day but didn't pickup. When called, said the same reason and this re... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanted to say that without the phone call from Alice See I was leaving B & M / Panda waste. Poor communication, random collections at 1am, missed collections and then turn up without telling us, w... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible patronising customer service agents. They expect you to jump through hoops to cancel a contract, I followed all of their instructions to cancel Written recorded letter of termination s... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently reviewed our waste contract with B&M Waste Services, and the service from Josh was excellent. He took the time to go through our current setup and worked out a much more cost-effec... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vuilnisophaaldienst
  2. ook in
  3. Afvalverwerkingsbedrijf
  4. Huisopruimingsdienst
  5. Recycling center
  6. Versnipperservice

Geschreven door het bedrijf

B&M Waste Services Ltd offers recycling-led waste management solutions to businesses across the UK. The company works with national large blue-chip organisations right down to SMEs, and through its award-winning customer service, hi-tech solutions and ethos of recycling, it continues to offer a top-class service, diverting 100% of waste from landfill in many cases. The focus is to work in partnership with customers to offer bespoke solutions to waste management, to have minimal environmental impact and maximum cost-efficiencies and sustainability. Our total waste management team create on-site waste storage and handling processes to ensure that safety, environmental and sustainability goals are met. We offer comprehensive customer employee training to ensure effective segregation and correct equipment use. Our interactive monthly recycling reports detail your site/client/business-specific recycling percentages, the volumes of waste diverted from landfill, as well as showcasing our compliance to site-specific Service Level Agreements (SLAs). B&M Waste Services provide solutions for the most complicated issues around the storage, collection, recycling and compliant disposal of many different waste streams found in the commercial and industrial sector, including all general trade waste, hazardous and offensive wastes, confidential materials and segregated recyclate commodities.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

294 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(294)

56 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional, efficient service provided

I recently phoned B&M services to help remove a large waste bin. Their customer service support team were extremely helpful, friendly, efficient and caring. A date was scheduled to collect the waste and the driver who came, on the agreed date, was so polite, friendly and efficient. It was a pleasure to deal with B&M Waste Services and I can’t recommend them highly enough. Thank you so much.

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Thanks for this glowing review, Sharon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company at all cost

Avoid this company at all cost, customer service is not good and management are shocking. Take money out of bank accounts without invoice and when you request the invoice they produce invoice with same date as payment.

If the office staff were as good as the drivers then this company may run a bit better.

There are better family run businesses out there so please look around before thinking of this company.

Please avoid this company

3 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Mike, We've requested information from you so that we can reach out, but haven't heard anything back. Please can you give us a call at your earliest convenience on 0330 1234 100 so we can resolve this for you?

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lads always helpful and timely

Lads always helpful and timely. i have forgotten to put the bins out and they have made efforts over and above our agreement with B&M to ensure collection later in the day. When you rely as a business on reliability from your supplier's its nice to have it. sounds basic but vital. Well done again

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Thank you for taking the time to leave this review Stuart!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

B&M Waste is sub-standard

B&M Waste is sub-standard. They never collect on time, always late without notice. They charge extra for overweight bins even when we're within the limit. Calling them is useless, no help at all. Prices keep going up without any notice. Avoid them if you can!

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company

Avoid this company. Their contract is two years, it then rolls over and they don’t tell you so you’re stuck for another two years unless you pay to get out of which is 40% of the two year price! If you change your company, they sign you up for a new contract, you can’t stay on the old one even though you’re the same person! They will get you any way they can, like vultures. The customer service is equally terrible, they take 4 days to respond to an email & when you call, no one knows what they are talking about.

24 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi there, We are sorry to hear about this. We take your feedback seriously and will look into this issue you have raised to ensure that this is addressed promptly. Can you please respond to our more information request, and we can look into this.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not a reliable waste company

Not a reliable waste company, 2 major problems have occured within a few months. On the first occasion they decided to charge us despite the fact they didn't collect the waste and pushed the blame onto us saying that the bin was inaccessible which is a complete lie as the gate to the bin is always open as the lock is broken. After a phone call and 2 emails they finally agreed to schedule a recovery collection. The second occasion they have mixed up our collection dates and when I called the lady on the phone was adamant that we had remembered our collection dates wrong despite us having invoices of the past dates that the bin was collected. So the phone call to customer services was completely useless and now the only thing I can do is dispute with them over email. Terrible customer services.

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Aileen, We are sorry to hear about this. We take your feedback seriously and will look into this issue you have raised to ensure that this is addressed promptly. Can you please respond to our more information request, and we can look into this.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

We are unable to fault B&M Waste Services. Collections are always on time with no issues. We are also looked after by Aimee Barry who has provided us with amazing service and care throughout our contract.

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

This is wonderful to hear, thank you for the feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst company ever

If i could give them a minus i would. It has taken them over 5 months to deliver me a bin and that too they delivered the wrong one. I have been waiting a whole month for an exchange and that still hasn't happened. I have had to call daily to speak to someone and i am still yet to hear back from a manager or higher up.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi there,

We understand the frustration expressed in this review and apologise for the significant inconvenience caused.

We take customer satisfaction very seriously and have investigated this matter thoroughly. We can confirm that the issues raised have been resolved to your satisfaction. A full site clearance has been arranged, and appropriate credits have been issued.

We appreciate you taking the time to email your positive feedback regarding the resolution provided by our team. We are committed to providing excellent service to all our customers and will continue to strive for improvement.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order of a skip did not arrive

My order of a skip did not arrive. I ordered it on the 2nd of July and today is the 18th July it has not arrived. I emailed the company several times who had no idea what I was referring to and then stopped replying to my emails. I had started a disbute with the bank to claim a refund.

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Jemma, We apologise for the inconvenience caused by the delay in processing your refund. We understand that this was frustrating, and we appreciate your patience while we resolved the issue.

Due to unforeseen technical difficulties and staff absences, there was a delay in processing your refund. We understand that this is not ideal, and we sincerely apologise. Your refund was successfully processed and credited on 24/7.

As a token of our apology for the delay, we arranged for a free skip to be delivered to your property, which will be collected tomorrow.

We hope that this resolves the matter to your satisfaction. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bin collection good. Pricing, policies and customer serice appaling.

the 2 stars are for the reliability of the actual service - our 2 biggest bins are collected weekly.
The remaining 3 stars are lost because of the way that B&M handle anything different to the standard service which requires some degree of customer service.
- a smaller fortnightly glass collection was skipped for at least 3 months and we were still charged for it
- when reported B&M basically said tough, we've started collecting it again and it's up to us if we think it doesn't need collecting then we won't and you'll still be charged for it
- my emails were ignored for weeks and weeks until i handed in my notice
- when i tried to hand it my notice they pointed out then when i added glass collection to my services that started a new 52-week contract and i'd missed the notice period so it had another 52 weeks before i could leave
- months later i am still in negotations about a new contract with a better price - approx 1/3 of what i'm currently paying - and response to emails is incredibly slow
- it is especially galling that this better price was not offered to me 8 months ago when i enquired about overweight charges, instead they just tried to upsell me to a more expensive service.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Anna, We've been trying to contact you to resolve this issue but unfortunately, we haven't been able to get through. Please can you let us know the best time to give you a call, or alternatively, call the office on 0330 1234 100 so we can get this sorted for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

do not use this company

do not use this company, they trick you into supply of more bins than you need, overweight prices that don't even exist and put the prices up without you knowing. very very poor company and i am so gutted i changed to them only through a client who worked for them.

14 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Helen, We're so sorry to hear you're unhappy with our service. We've sent an information request over to you so that our team can reach out and resolve these issues with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are all grateful :)

As a business we are with B&M services for a while now. Communication with the office is great and even better with account manager Cat, much appreciated.
However, cannot praise enough the lads who are doing the collections. Friendly, smiley & always helpful.

Thank you B&M Team!

24 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Thank you so much for this glowing review, Kate. We'll pass this over to Cat and the drivers too!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missed collections

Missed collections, missed collection three times to only now be told there using bigger waste collection vans that now can’t get to my shop. The big council wagons can though. Been passed to different people with no resolution!

2 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Tom, We're so sorry to hear this. Please can you give us a call on 0330 1234 100 so we can work on a resolution for you? Thanks, B&M Waste Services

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Contract due to start 2025 CANT CANCEL 40% TERMINATION FEE!!!

Contract due to start 2025!!!! Tried to cancel after reading these reviews They want me to pay 40% of what my contract would be even though its not due to start until 2025!
Was told no charges etc, they would handle move over from old supplier and deal with it. Turns out they can not as no one will deal with a 3rd party. So they want to charge me for a service I have not received and a change over they can not help with!
Only replies to email is its in the terms and conditions they want the termination fee.

11 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Louise. We're so sorry you're not happy with your experience with us. Please can you call us on 0330 1234 100 so we can work with you on a solution? Kind Regards, B&M Waste Services

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Expensive and don’t segregate waste

Expensive and don’t segregate waste, pushy sales tactics and underhand processes. T&C’s check them! You’re tied in forever and a day. Can’t get out for love nor money.

1 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Martin, We apologise you're unhappy with aspects of our service and contract. Please can you call the office on 0330 1234 100 so we can discuss this and rectify this with you? -Thanks, B&M Waste

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

We moved from our current waste contractor to B&M in July last year. Cara has been extremely helpful and is always at the end of the telephone or email to sort any issues.

3 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Thank you so much for your review! We really appreciate you taking the time to write this for us. - B&M Waste Services

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5* Company, Good Value

Really good company - we used their services throughout an office move and they were always really flexible with relocation etc. Collections always punctual and very reasonably priced.

12 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Thank you so much for your glowing review, we're thrilled to hear this! We really appreciate you taking the time to write this for us. - B&M Waste Services

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

16 YD skips …

I need a 16 YD skip about every 10 days. In the first couple of months using these guys I haven't been let down.
Easy to order via Andy on the phone, payment terms set up fine and competitive pricing make this a great solution for our waste needs.
Easy recommendation.

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Thank you so much for your glowing review, we're thrilled to hear this! We really appreciate you taking the time to write this for us. - B&M Waste Services

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of time I wish I had never signed…

Waste of time I wish I had never signed up. Now I have a big bill for bin collection that will never be collected. Stay clear better company's out there.

3 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo B&M Waste Services

Antwoord van B&M Waste Services

Hi Daz, we apologise for the delay in our response time - we've had some issues accessing our trust pilot account. Please can you call the office on 0330 1234 100 so we can discuss this and rectify this with you? -Thanks, B&M Waste

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer