JUSTHIRE Reviews 

959
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The skip arrived on time, was placed skilfully in a rather awkward space by a friendly operator. I requested an early collection and the same guy came when requested and removed it. All-in-all an eff... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The good: Always on time and every driver was super friendly, and they all seem very skilled and kind. Improvements: unique situation, but after the first delivery was missed it was hard to reach... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The skip delivery was a bit tricky due to our premises opening and closing times. However I received good communication from their team via email and we managed to sort the problem. Skip was collecte... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Booked the skip online through their automated system which was very easy to do. Turned about midday on the day requested, the driver was very helpful and positioned the skip where i wanted it putting... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Softwarebedrijf

Geschreven door het bedrijf

JustHire provides an easy, hassle-free skip hire service across the UK, allowing you to book a skip online in under 60 seconds. They offer a wide range of skip sizes, from 2-yard mini skips for small garden projects to 16-yard skips for larger commercial needs. Their process is straightforward—just enter your postcode, choose your waste type, check availability, and complete the booking online. With reliable local suppliers, JustHire ensures timely delivery and pickup, making waste management stress-free. You can also get advice on the ideal skip size for your needs, and whether a permit is required for road placement. Many customers praise their convenience, competitive pricing, and excellent customer service. For more details, visit their website here.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

959 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(959)

203 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from Just Hire

Excellent service from Just Hire! The skip was delivered and collected exactly as arranged, and the whole process was quick and hassle-free. Great communication, reliable service, and very professional throughout. I would definitely use Just Hire again and highly recommend them to anyone needing a skip hire service.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very easy to book

Very easy to book, quick delivery.
Put 4 stars as it wasn’t clear they were a third-party who add a commission. Could have saved money by booking direct, my error though. The company did everything they said, happy with speed and professionalism

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The skip was delivered on time and…

The skip was delivered on time and collected on time. Had the same driver both times. He was a good laugh and very enjoyable to be around. He was helpful and knowledgeable. What a asset to the company. Thank you 😊 would definitely use your company again.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good and fast delivery!

It was delivered a few days after I ordered it which was only a couple of days! It was bigger than I thought it would be. I managed to get a lot of stuff in it that has been laying around for years taking up space. And when my pick up date came round it was picked up promptly so no sitting for extra days! I would use Justhire again if I needed i would use again!

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We have waited over a month for a full…

We have waited over a month for a full skip to be removed despite assurance it would be shifted in a few days. Full skip is now an obstruction blocking access.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JUSTHIRE

Antwoord van JUSTHIRE

Hi Tim,

Thank you for your 2nd review and feedback, and I'm sorry to hear you've been left disappointed.

We appreciate how frustrating it is when a collection is delayed beyond the expected timeframe. While collection times are ultimately dependent on our local supplier network, we recognise this has not met the standard of service we aim to provide.

Your comments have been shared with our operations team and the supplier responsible so that the necessary action can be taken. We apologise for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to leave your feedback.

Kind Regards,

JUSTHIRE TEAM

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with the skip hire

Very disappointed with the skip hire. More than a month after the latest collection date it still hasn't been picked up, this is despite very many requests to take it away. We will never use Justhire again.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JUSTHIRE

Antwoord van JUSTHIRE

Hi Tim,

Thank you for your feedback, and I'm sorry to hear you've been left disappointed.

We appreciate how frustrating it is when a collection is delayed beyond the expected timeframe. While collection times are ultimately dependent on our local supplier network, we recognise this has not met the standard of service we aim to provide.

Your comments have been shared with our operations team and the supplier responsible so that the necessary action can be taken. We apologise for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to leave your feedback.

Kind Regards,

JUSTHIRE TEAM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

JustHire has a user friendly website

JustHire has a user friendly website, it was easy to identify the size skip I needed and to arrange delivery. The skip was left with me for 2 weeks allowing plenty of time and it was promptly collected.
Excellent service, would highly recommend.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Justhire are quick and reliable

Justhire are quick and reliable, it don’t take long to get the skip and you get a good time frame before they come and collect, I would highly recommend and I will deffo be hiring another skip with them in the future.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I made all the arrangements on line

I made all the arrangements on line. It went perfectly. The response time for a couple of questions was almost immediately answered. I needed the skip collected earlier than the due date. Again no problem collected as promised. It was a pleasure to deal with such a professional outfit. Thank you

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled last minute after taking money

Said they had availability, took our money, confirmed the booking and cancelled last minute with no reason apart from 'we don't have a skip'. Why then would you allow somebody to book it on the website?

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JUSTHIRE

Antwoord van JUSTHIRE

Hi Nick,

We sincerely apologise for the inconvenience caused. Unfortunately, there was an error on our side regarding skip availability. As soon as we received the order, we contacted you immediately to explain the issue.

We did offer an alternative delivery time or a full refund, and the refund option was chosen.

We completely understand your frustration and appreciate your feedback, as this is not the level of service we aim to provide. We are reviewing what happened internally to help ensure this does not happen again.

Kind regards,
JUSTHIRE Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The driver Sonny who came to do the…

The driver Sonny who came to do the skip collection and drop off was one of the most helpful guys I’ve encountered in a long while. What an absolute legend, nothing was too much for him. He’s a great asset to the company and I would definitely use you guys again! Thanks

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Abandoned skip!

It's so disappointing to have to be writing this as I'm not one to leave a negative review but I feel like my hands are tied. I strongly urge DIY-ers or anyone needing a service like skip hire to NOT use JustHire. Our experience with skip hire with them has been catastrophic.
For starters, they seem to have no control over when skips are delivered or picked up. Basically they just act as a middle-man between you and the actual supplier, and charge well over market rate for that service. Save your money and sanity and go direct to a supplier! Through contacts we were able to find a directly equivalent service for over £200 less!
Secondly, after booking our skip weeks in advance, they phoned saying they couldn’t find a skip (?!) and let us down on delivery by several days which cost us a whole weekend’s work, set our project back and had other acutely frustrating knock-on effects, including double-handling of waste and missed milestone dates. It all cost us money and time and stress.
Now it’s full, we can’t get the thing off our drive! 2 weeks of emailing, phoning, chasing and waiting, and nothing. They seem to disconnect their phone line randomly and we have not been able to get a response for days at a time, and whenever we do get a response we’re told it’ll be picked up shortly. It never is. This isn’t a one-time error or a miscommunication; it is now 2 weeks after scheduled pickup and the skip is still there.
Please don’t be taken in by the sleek website – our experience could not have been worse. So frustrating and our project has suffered because of it. Avoid!

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo JUSTHIRE

Antwoord van JUSTHIRE

Hi Taylor,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. Delays to both delivery and collection, along with the lack of communication you experienced, are not the standard we aim to provide.

As we work with a nationwide network of local suppliers, issues can occasionally arise, but we fully appreciate the disruption and stress this caused to your project and sincerely apologise.

We will be investigating what occurred with your order, to try and improve our service and try to prevent future issues. We apologise again for being below the standard we expect.

Kind regards
JUSTHIRE Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer