We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had a couple questions and got a response in less than 8 hours. My question was asked after business hours. I then ordered the item and immediately recd confirmation of my order with tracking number... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordering was easy, the poncho came quickly, and seemed to be good quality-it just wasn't what I wanted. I followed Saphirose’s return policy and sent an email to the address given on their website.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered 3 different styles of Rain coats. Actually keeping 2 of the 3 since one was a little heavier(nice for cool Springs!) But needed to return the third one—quick response with info and return la... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am impressed with Saphirose. They do not offer free return shipping; but state that clearly and return instructions are easy to follow. Their customer service responded promptly to all email inqui... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Buitensportkleding- en uitrusting

Geschreven door het bedrijf

SaphiRose is a brand that manufactures and distributes rain gear, raincoats, rain jackets, rain ponchos. SaphiRose explores outdoor fashion with both pragmatical and stylish design philosophy. Windproof and waterproof are the indispensable parts of our products as rain and wind are the basic elements of nature. We make simple and chic ponchos, coats, jackets. Enjoy the kisses of nature!


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

177 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

coat I ordered…

I needed to return the coat I ordered because it ran small. But I never heard a word back from anyone except to give a review. I ignored the first request to give a review but not the second. It is a double breasted coat and I’ll turn it into a single breasted coat and wear it. It is a nice coat and the material seems good quality. However, I’ll never order from them again.

17 maart 2023
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

No response from customer service

Update: The company has reached back out to me after this review came in. They stated that my email was going to their spam folder. They were quick to send out a new coat to replace the damaged one received and it is on its way!

I have been attempting to reach out to this company since 2/13 in regards to a rain coat that we received being damaged. No response back from them yet and all of their warranty/contact us pages are not an active website making it impossible to have a replacement sent or this one fixed. 10/10 do not recommend purchasing from them.

11 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo SaphiRose

Antwoord van SaphiRose

Hello Erika,
Have a nice day! We're very sorry that we didn't get back to you in time to help you solve this problem. For some reason our customer service email has not been receiving your emails and we apologize for any inconvenience this has caused. We have fixed this email reception issue. We contacted you immediately after reading your review, and the reshipment has been arranged without delay. If you have any other questions, please do not hesitate to get in touch with us. This time we will get back to you instantly!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

COOL RAIN PONCO!

My rain poncho arrived quickly and well-packed. The size is great, as I can drape it over a small back pack if I need to, and the color choice is terrific. Haven't actually tried it in the rain yet but I'm sure it will be great.

30 januari 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My ponchos were received timely and…

My ponchos were received timely and they are beautiful. However, the USPS caused concern when one was delivered and it should’ve been three. I contacted SaphiRose by text and the postal service did a special delivery on Sunday. You could’ve saved postage and my fright if all three were shipped together as one
package.

27 januari 2023
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren
Logo SaphiRose

Antwoord van SaphiRose

Hello Riley, good day! I'm sorry to hear that the inside liner on the jacket was torn. Please note that customer satisfaction is our topmost priority, and we always ensure that all products have passed our quality inspection prior to shipment. But it appears that your order escaped unnoticed. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. We contacted you as soon as we saw your comment. We can resend you a jacket for free, but we still haven't heard back from you until today. If you still need a replacement or a refund, please do not hesitate to get in touch with us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't received all of my rain gear

Haven't received all of my rain gear, missing 5 items!!

31 januari 2023
Logo SaphiRose

Antwoord van SaphiRose

Hello Douglas, good day! Please accept my sincere apologies for the delays that have occurred with the delivery of your order and for any additional inconveniences that have been created as a result of these delays. On January 29 we learned that you did not receive the package, so we immediately sought further assistance from the delivery department to check this order. However, the courier company did not tell us the result of the investigation until January 31. Since providing quality service to our customers is our top priority, we immediately arranged a reshipment for you and the resent items were delivered on February 1. It has been a pleasure to be of service to you, if you have any inquiries or comments pertaining to your purchase, please do not hesitate to get in touch with us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A bad experience was made right by good customer service.

The delivery was fast and mostly easy. I purchased a coat that came without the attached hood. I reached out through customer service who eventually sent me a new coat. The customer service representative was great and turned a negative experience into a positive. They were fast and responsive, but the interface system was very strange. I didn't like getting text messages from them and would have preferred emails only.

16 januari 2023
Logo SaphiRose

Antwoord van SaphiRose

Hello Michelle, have a lovely day!! Please note that customer satisfaction is our topmost priority, and we always ensure that all products have passed our quality inspection prior to shipment. But it appears that your order escaped unnoticed. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. To compensate, we have reshipped a replacement in your order. We are glad that you are satisfied with our services. We value your patronage and hope to have the opportunity to serve you again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very well-made

Very well-made. Perfect weight. Unfortunately the zipper is reversed so it is for woman. It is also slightly more snug than I would choose. Nevertheless, I can wear it and will do so happily. By the way, I am a five foot 10 inch, 180 pound male.

13 januari 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My son needs this item but perhaps…

My son needs this item but perhaps someone stole it…unsure, but it was never received.

12 januari 2023
Logo SaphiRose

Antwoord van SaphiRose

Hi Venetia, I hope you have a great start to the new year! First of all, please accept our sincerest apologies for the inconvenience this may have caused you. I just checked your order and found that the package was delivered near the front door or porch on Jan. 2. Please check the monitor next to the mailbox to see if delivery records have been kept and whether or not the package has been taken away. Because customer satisfaction is our top priority, we have quickly organized a reshipment of your purchase. If you have any other questions or comments about your purchase, please don't hesitate to get in touch with us, it has been a pleasure to help you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb service!!!

Fast, friendly, and helpful.
I emailed your company when I did not get an order confirmation email. It was handled quickly.
The shipping was super efficient. I ordered the evening of Sunday, Dec. 18th and had it in time for Christmast.
My daughter LOVES the coat...so stylish.
Price point was reasonable.

18 december 2022

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer