Vrijdag 19 juni een proefrit gemaakt in een Renault Clio Alpine uitvoering. Bryan heeft ons ontvangen bij Renault Culemborg. De proefrit is ons zeer bevallen en we hebben snel de koop gedaan. Woen... Toon meer

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
- #1 van de 1 beste bedrijven in Renault-dealer
- #9 van de 28 beste bedrijven in Autobedrijf/Garage
- #14 van de 36 beste bedrijven in Autodealer
- #7 van de 15 beste bedrijven in Autoreparatie en -onderhoud
- #6 van de 18 beste bedrijven in Motorvoertuighandelaar
- #7 van de 20 beste bedrijven in Verkoper van tweedehands auto's
Over Van Mossel Renault
Geschreven door het bedrijf
Meer lezen: https://www.vanmossel.com/over-ons/
Contactgegevens
Nederland
- vanmossel.nl/renault

Profiteer nu van topdeals!
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Renault Clio Alpine
Vrijdag 19 juni een proefrit gemaakt in een Renault Clio Alpine uitvoering. Bryan heeft ons ontvangen bij Renault Culemborg.
De proefrit is ons zeer bevallen en we hebben snel de koop gedaan.
Woensdag 23 juni konden we de auto ophalen bij van Mossel in Purmerend.
Zeer tevreden met onze nieuwe Clio Alpine
Bedankt Marjolein en Edy
Updaten navigatiesysteem
Het begint al eerder , om het navigatie systeem om de zoveel jaar up to date te houden is er een mogelijkheid om het zelf te doen , althans dat word door een andere vestiging aanbevolen , via een doorgestuurde link dit eerst zelf geprobeerd, daarna door iemand anders die meer thuis is in computers. Ook deze persoon lukte het niet , dussss ja dan kom je uit bij 1der Renault dealers in de regio . We gaan een prijs opvragen , het duurde echter een aantal weken voordat ik hier over werd terug gebeld . Deze dame vertelde dat het mogelijk was omdat te doen en dat daar kosten ( rond de 150 euro ) aan verbonden zitten , logisch.. echter dit konden zij niet doen ivm het ontbreken van het desbetreffende computer systeem in dit filiaal , zij stuurde mij door naar deze vestiging aan de Koperstraat . Vol goede moed rijd ik daar naar toe op een zaterdag om een afspraak te maken . Ik word te woord gestaan door een alleraardigste dame die mij verder hielp . De afspraak om de update uit te voeren word gemaakt . Omdat ik ivm werk de auto zelf niet zo 1 ,2 ,3 zelf kan brengen , komt de dame met de oplossing . Wij hebben een service waar u gebruik van kan maken en dat is als volgt , u krijgt een telefoon nummer als u die dan belt als u thuis bent dan komen wij de sleutel ophalen , brengen de auto naar de vestiging en de volgende dag is de auto terug, nou dat klinkt als muziek in de oren ..... denk je dan . De desbetreffende dag thuis gekomen het nummer gebeld , nummer ingesprek , later laten overgaan maar geen reactie . Later geeft de dame aan dat er door het eea het ontschoten is , kan gebeuren. De volgende dag maar zelf langs het filiaal gereden en de situatie uitgelegd , verontschuldigen werden aangeboden en ontvangen , want immers waar mensen werken gaat er we eens wat mis , toch ?? . Een hernieuwde afspraak word gemaakt voor deze vrijdag , let wel , de kosten waren zo rond de 150 euro voor het updaten, echter als compensatie voor de miscommunicatie zou dit KOSTENLOOS !! uitgevoerd worden aldus gestuurd in een berichtje van de dame die de sleutel op zou komen halen . Bij het aanmelden werd het wederom een ander verhaal , de kosten werden 600 euro ( om en nabij) ivm kaarten downloaden, instaleren van het geheel . Ooooookayyyyyy dan ......... dat is wel een heel ander verhaal. Ja en dan komt de stoom toch wel uit je oren , zeker door de redelijke arrogante ( mijnsinziens) houding van chef weet ik veel . Meneer ....als u mij even laat uit praten en uitleggen zodat u het begrijpt , U kunt het ook zelf doen via internet .... ja chef dat heb ik ook al geprobeerd, maar niet gelukt , daarom had ik hiervoor , en met nadruk op had !! een afspraak bij jullie gemaakt . Tja ...... bij aanschaf kan alles , bij ( extra) service word het een heel ander verhaal .
Goede deal en goede inruilwaarde.
Goede deal en goede inruilwaarde.
Heel klantvriendelijk.
Zeer tevreden over de verkoop
Zeer tevreden over de verkoop en de manier waarop die tot stand kwam
Kan ondersteuning van AI gebruiken bij reactiesLees meer
Klantvriendelijkheid gaat achteruit
7 jaar lang controles, beurten en reparaties laten door door Renault Waalwijk..
Sinds November in bezit van een Arkana en diezelfde maand aangemeld, terugroepactie achter de rug waarvoor nodige onderdelen waren vervangen.
Vandaag de zomercheck laten doen en zoals bijna elk jaar een Renault pas aangeschaft.
Echter had de medewerker hier niet veel zin in omdat wij niet als klant werden herkend en 'enkel voor de gratis checks kwamen'. (Bedenk dat wij in de afgelopen jaren enkele duizenden euro's hebben gespendeerd aan alle beurten, groot en klein, en waarde hechten aan een goede garage)
Jammer, klantvriendelijkheid is toch wat veranderd sinds wij er vorig jaar nog waren...
13 juni: helaas geen telefonische reactie ontvangen..

Antwoord van Van Mossel Renault
Adequaat geholpen in een professionele…
Adequaat geholpen in een professionele omgeving. Nieuwe (voor ons ;-) auto bevalt uitstekend!

Antwoord van Van Mossel Renault
Attent en klanten worden gezien
Toen ik binnenkwam en de deuren net geopend waren, stonden vier mensen klaar om alle vragen te beantwoorden en de eerste stroom bij de receptie in goede banen te leiden. De wachttijd was dan ook zeer kort. Daarnaast ging het niet goed bij de koffieautomaat en ook dat werd gezien en meteen opgelost door de dame die naast me stond te wachten op haar koffie. Communicatie is klantvriendelijk, met humor en absoluut correct en dan voel je je gezien. De ster in de ruit was niet goed beoordeeld door de leasemaatschappij maar dat werd ook keurig opgelost.
Goede service en prettige verkoper
Bij aankoop werden we zeer vriendelijk en sociaal door verkoper ( J,H) als klant behandeld, en kwam de afspraken na die we hadden afgesproken,
Goede service , na het leveren was er een probleempje dit is snel en vakkundig opgelost

Antwoord van Van Mossel Renault
Wij zijn fantastisch geholpen door…
Wij zijn fantastisch geholpen door Marcel Nederveen. De renault espace is werkelijk een geweldig mooie auto, maar de service die Marcel geleverd heeft kent geen grenzen.

Antwoord van Van Mossel Renault
Snel en behulpzaam
Snel, deskundig en behulpzame mensen hier. En ik ben niet eens klant! dank

Antwoord van Van Mossel Renault
vriendelijke mensen
Ion, in roeselare bij garage Van Mossel Renault
was supervriendelijk gast .
alles was perfect duidelijk.
alles perfect begrepen.
Waarvoor dank
Mooie auto mooie prijs goede inruil…
Mooie auto mooie prijs goede inruil prijs.perfect aflevering zoals besproken
1ste Renault 5
Wij hebben voor het eerst een Renault aangeschaft en deze bevalt ons uitstekend.
De begeleiding en contact met Thomas Verhagen verliep zeer goed en n wij zijn dan ook erg tevreden.
Mvrgr Ernst jan en Lizzy

Antwoord van Van Mossel Renault
Een uitstekende verkoper die weet wat…
Een uitstekende verkoper die weet wat onderhandelen is
En een keurig afgeleverde auto
En ook nog een keer gebeld hoe de auto bevalt ! Toppie

Antwoord van Van Mossel Renault
Fijn en netjes geholpen door Wessel!
Fijn en netjes geholpen door Wessel!
Door hem konden we snel met onze nieuwe auto rijden.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







