Warranty Solutions Group Ltd Reviews 

1.940
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recieved a call from then after buying a car with their warranty. Tate from customer services was incredibly polite and helpful with the questions he asked and the answers he provided for mine. The wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just received a courteous phone call from Mark a friendly gentleman from across the pond in Ireland. He rang to welcome me to Warranty Solutions Group and to explain my current warranty policy plan... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having encountered the dreaded ‘screw in the tyre syndrome’ we were left in France with a flat unrepairable tyre. To make use of the worthwhile tyre insurance I contacted Warranty Solutions and d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Warranty,Service..05/08/26, In my experience I have had several different companies,and I have say that WSG,are certainly the very best,in contacting myself and the repairers,their attention to det... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autoverzekering

Over Warranty Solutions Group Ltd

Geschreven door het bedrijf

Welcome to the official Trustpilot page for Warranty Solutions Group Ltd and our other companies: MotorGuard Warranties Ltd, Freedom Warranties Ltd, Freedom Warranty Ltd and Warranty Professionals Ltd.

WSG offer the UK's highest levels of warranty cover for used cars, vans, HGV's, motorhomes and motorcycles. Our warranties pay for the cost of repairing or replacing thousands of mechanical, electrical and electronic parts & faults – including many normally excluded by other providers!

Our mission is not to be the biggest, but the best automotive warranty company - and we want all of our customers to have the brilliant experience they deserve.

If we've fallen short for any reason, please give us the chance to investigate and put things right before posting a bad review by emailing hello@wsgwarranties.co.uk.

Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(1.940)

600 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and polite love the Irish…

Very helpful and polite love the Irish accent

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your feedback Angela!
We’re pleased to hear that you found our service helpful and our team polite, and we’re glad the Irish accent made a good impression too! We really appreciate your support!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID !!!!

S**3RCN SERCAN KOKSAL
"I purchased a Range Rover 2.0 Petrol Hybrid in September 2025. Shortly after buying the vehicle, I had to go on a trip. While traveling from the UK to Germany, I experienced an issue with my car. Due to the Platinum Protection Package I had purchased from Warranty Solutions Group, I contacted them. They told me that I had to get the car repaired anywhere in Europe, pay for it myself, and then bring the invoice to them. After resolving the car's issue, I returned to the UK. Upon coming back to the UK, I took my car to an authorized Range Rover / Jaguar Land Rover dealership. Following the diagnostic test, several faults were identified in my car. One of them was an electrical fault, and they stated that the high-voltage coolant heater needed to be replaced. Additionally, they informed me that the rear differential urgently needed replacement. They advised that the car was unsafe to drive and strongly recommended that we do not travel or use the vehicle until these parts were replaced. We then contacted Warranty Solutions Group and reported these issues. We specified which Range Rover Jaguar dealership our car was at. They even requested that the invoice be issued under their own name. An invoice of approximately £5,500 was issued in the name of Warranty Solutions Group. Before our initial fault was fully resolved, the authorized service center detected an issue with the transfer box. They mentioned that this transfer box would cost around £7,500. In the meantime, our rear differential was replaced, the high-voltage coolant heater was replaced, and an electrical problem with our existing side step was identified and repaired. Currently, Warranty Solutions Group is refusing to pay the full amount and is offering to pay only £1,500 of the initial £5,500 invoice. They keep making up excuses to avoid paying the money. They are not a trustworthy company at all. When we contacted the authorized employee, Jamie,
he spoke to us in a condescending, dismissive, arrogant, and disrespectful manner without offering any help. We will take this process to a legal level. Stay away from this company. You do not get a single penny's worth for the money you pay. They do nothing other than deceive people. My car has been sitting at the Land Rover Jaguar dealership for about 4 months. The sole reason it is sitting there is that Warranty Solutions Group fails to pay the amount they owe.
For the past four months, Warranty Solutions Group has stubbornly refused to help us. I firmly believe there must be a consequence for the distressing and stressful days they have inflicted upon my wife—who is currently an oncology patient undergoing chemotherapy—and myself. I give my word that I will seek justice through legal channels, the courts, and if necessary, by reaching out to the press, including both the UK and international media, and I will ensure you pay the price for everything you have put us through."

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Hi Sercan,

We are sorry to learn of your dissatisfaction with the handling of your claim and would like to clarify the circumstances surrounding our decision.

When we were first contacted, we were advised that the vehicle had broken down in Germany. At that time, we explained that supporting documentation and repair invoices would be required in order for us to assess any claim. Our claims process is the same regardless of whether repairs are carried out in the UK or elsewhere in Europe. We can also confirm that WSG Ltd did not receive any further communication from you following this initial contact.

On 20/05/2026, we received a Vehicle Health Check report from the Land Rover dealership you selected to inspect the vehicle. Following our review of the information provided, liability was accepted for the high-voltage coolant heater, and that claim was subsequently settled in accordance with our prior authorisation. However, the claim relating to the motorised side steps was declined.

During discussions with you and your wife, we advised that further diagnostic evidence was required in relation to the reported rear differential noise before liability could be assessed. The dealership's report stated: “Whining noise heard from the rear at 40mph+. Further diagnostics required: possible rear differential or wheel bearing failure.”

This advised that the root cause of the noise had not been conclusively identified. As a result, additional diagnostics were requested, and no repairs were authorised at that stage.

On 26/05/2026, we received further contact regarding the reported noise concern. We advised that we were still awaiting sufficient diagnostic evidence to determine the cause of the fault and establish whether any resulting repair would fall within the scope of warranty cover.

We later received an invoice dated 30/06/2026 for replacement of the rear differential. However, no authorisation had been issued by WSG Ltd for this repair prior to the work being carried out. Liability for the rear differential had not been accepted, and the requested diagnostic evidence had not been provided.

As a result, on 30/07/2026, the claim for the rear differential was declined. We were advised that the repair had been authorised directly by you and that no diagnostic reports, test results, or technical evidence confirming the differential as the source of the noise had been submitted for review.

Furthermore, from your subsequent correspondence, we understand that the reported noise remained present after the rear differential was replaced. Later discussions suggested that the transfer box may instead be the source of the concern. In these circumstances, WSG Ltd cannot accept liability for a repair carried out without authorisation and which did not resolve the reported fault.

Our position regarding the rear differential therefore remains unchanged. However, we remain willing to review a claim relating to the transfer box once suitable diagnostic evidence has been provided confirming the cause of the fault.

While we appreciate that this outcome may be disappointing, claim decisions must be based on the available evidence and assessed in accordance with the terms and conditions of the warranty policy. We remain committed to reviewing any additional evidence supplied.

Kind Regards,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Welcoming call, add-on call and asking to be reviewed

Mark gave me a warm and kind welcoming call to start off the warranty, answered a couple of questions and was informative - I have since also gotten a call to sell more options (gap-cover) on top of the plan I am on.
So far so good - they asked me to write this review and I will update if I have any more experiences with them. If they are as polite and good in keeping up with actual warranty as they are with outreach I will be very happy.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for taking the time to share your feedback Josh!
We’re thrilled to hear that Mark provided such a warm and welcoming introduction, answered your questions, and gave you the information you needed.

We appreciate your honest comments and understand that the true test of any warranty is the support provided when you need to make a claim.
We hope your experience continues to be positive, and we’ll be here to assist should you ever need to use your warranty.
Thank you for choosing Warranty Solutions Group!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

18/02/2026

18/02/2026, warranty taken out with WSG on used Mokka. (1) Water pump seal leaking. RAC recovered + offered repair by RAC Mobile Mechanics. They were unhelpful with the invoice, but Mark generously paid the warranty, less the VAT. (2) Oil cooler seal went, took to Main Agent,who liaised efficiently with WSG, resulting in positive and beneficial outcome. Well done , WSG !

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for taking the time to share such a detailed review!
We’re delighted to hear that, despite the issues with your vehicle, both claims were handled successfully and that you were pleased with the outcomes.

It’s particularly encouraging to hear that Mark was able to assist with the first claim and that our team worked efficiently with the main dealer on the second.

Thank you for your support and for choosing Warranty Solutions Group.
We’re pleased we could help when you needed us!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

!! OUTSTANDING SUPPORT !!

!!! HIGHLY RECOMMENDED !!!Outstanding service and support. EVERY call is dealt with in an efficient and friendly manner. Handlers dealing with our case a credit to the business and totally hassle free.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your review Roger!
We’re thrilled to hear that you’ve received outstanding service and support from our team and that every interaction has been helpful, courteous, and hassle-free.
Your continued trust means a lot to us, and we’re delighted to hear you’re considering adding your other vehicles once their manufacturer warranties expire.
We truly appreciate your recommendation and support!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dealt with Michael who was a real…

Dealt with Michael who was a real treat, took the policy out on 31st July and was contacted within a few days, asked for them to call me back as I was at work which they did, everything felt seemless, hoping I don't have to use the service but if I do I k ow I'm in good hands

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for taking the time to leave a review Dave!
We’re delighted to hear that Michael provided such a friendly and seamless experience, and that the team were able to call you back at a convenient time.
We really appreciate your kind words and your confidence in our service. We hope you won’t need to use the policy, but it’s reassuring to know you feel you’re in good hands should you ever need us!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mark was super friendly and…

Mark was super friendly and knowledgeable. Very happy 😊

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your feedback Emma!
We’re pleased to hear that Mark was friendly, knowledgeable, and made your experience a positive one.
We’ll be sure to pass your kind words on to him!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best service from Mark

The best service from Mark, just bought a fiesta st and had 12 moth warranty on it and could asked for a better price, the customer service is perfect they get right back at at the time you said and are very respectful. All in all very good service and thank you to Mark for sorting me out.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your feedback!
We’re glad to hear that you’re happy with your Fiesta ST and the service you received.
It’s great to know that Mark was able to make the process smooth and provide the level of customer service we strive for.
Enjoy your new car, and thank you for choosing WSG!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing claims experience

I purchased a 36-month extended warranty from Warranty Solutions Group, including Main Dealer Labour Rates, expecting reliable support if my vehicle developed a significant mechanical fault.

Unfortunately, my experience when making a claim has been extremely disappointing.

My vehicle was inspected and repaired by an authorised Land Rover main dealer. Following diagnostic investigation, the rear differential was replaced. The Land Rover Service Manager has confirmed in writing that the differential “showed evidence of being faulty.”

Despite this, Warranty Solutions initially told me that the repair was effectively “guess work” and declined the claim.

I was later given a different reason and told that the repair would not be covered because the work had allegedly been carried out without their prior authorisation.

I find it extremely frustrating to receive different explanations for the same claim, particularly when the repair was carried out by an authorised Land Rover main dealer and there is written evidence explaining why the differential was replaced.

The vehicle has remained at the Land Rover main dealer for an extended period and the issues have still not been fully resolved.

I have now submitted a formal complaint and requested a clear written explanation of the decision and a proper review of the claim.

I will update this review fairly if Warranty Solutions investigates my complaint properly and resolves the matter.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Hi Sercan,

We're sorry to read your review.

We have been trying to find you as a customer on our system but haven't been successful.

So, we can ensure you are a genuine customer of ours, and in order for us to look into your case, please can you get in touch by calling our Customer Liaison Manager David on 01296 840798.

We look forward to hearing from you.

Kindest Regards,
Customer Care

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Unacceptable customer interaction from Mark

I was overall pretty disappointed with the service I received from WSG. I bought a car in April 2026 that came with the Platinum warranty. After hearing noises when turning to the right some months later, I approached WSG to make a claim. I used their own list to choose a garage and brought the car in to the garage. The garage reported what needed fixed but WSG wouldn't accept it without photos or videos, which are noted on their list of claims prep tasks as "provide photos / videos as relevant". The claim was denied so I provided video evidence of me driving the car and the noise happening when I tried right, and they denied it again, asking for evidence from the garage. I go back to the garage (from their list, remember) and ask them to get video evidence of the noise, not too dissimilar to what I already provided. They do that after some protest (I don't blame them, they're just recording a noise that I already recorded), I take my car back homre a second time, and submit that and wait. Then days later WSG approves a claim but for less than what was being quoted by the garage, the discrepancy being in the labour hours (1.5hr discrepancy in total). It's an impossible situation to be in as WSG uses it's own data source that says one thing, whilst a garage that's on WSG's approved list says another. And to add insult to injury, WSG only covers a capped labour rate, so you're already out of pocket even if WSG agrees to cover the requested labour time. I decided to take the financial hit as it had been a couple of weeks at this stage, the car still needed fixed and I'm sure the garage owner was losing as much patience as I was. When they stripped the car they found additional issues that they said they would not charge extra labour hours for even though it was in addition to the originally quoted work. I relayed this to WSG to see if they would cover the parts and the labour. They agreed to cover the parts but would not bridge the gap in the labour, meaning that I was still out of pocket for the word required. The customer service I received from Mark (who has glowing reviews here which is wild) was completely and utterly unacceptable. He wrote to me in an email on 21st July 2026:

"Afternoon

This is my final response to this issue,

[...]

We will not cover any more labour, any difference is for you to cover"

I've no doubt the company is going to respond to say they cannot find me as a customer which is quite frankly cowardly behaviour as a business. I have made a complaint to the car sales business I bought the car from as their corporate customers should be aware of things like this - I think it damages their reputation too.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Hi Eamonn,

We are sorry to learn that you were dissatisfied with both the claims process and the service you received.

Having investigated your claim, we can confirm that it was ultimately approved, although we appreciate that additional information and evidence were requested before a decision could be reached. We understand this may have been frustrating and apologise for the inconvenience caused.

In relation to labour costs, our warranty terms state that repairs are assessed using industry-standard E3/Autodata repair times and that labour rates are capped. While we appreciate that the repairing garage's estimate differed from our assessment in relation to labour times, we are required to apply these guidelines consistently across all claims.

We also understand your concerns regarding the communication you received. Whilst our claims engineer was correctly applying the terms of the warranty and our internal processes, we are sorry that the tone of the correspondence left you feeling dissatisfied.

Whilst we stand by the outcome of the claim, we recognise that your experience did not meet your expectations, and we appreciate you taking the time to share your feedback. Comments such as yours help us review and improve the service we provide to our customers.

Kindest regards,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received a very friendly and helpful…

Received a very friendly and helpful welcome call from Mark. Great service.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your review Ryan!
We’re pleased to hear that Mark provided such a friendly and helpful welcome call.
We really appreciate your feedback and are pleased you’re happy with the service!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Car warranty…

Just spoke to Mark who had a fabulous Irish accent which i could listen to all day! The call itself was short but sweet, informative and polite! Thanks Mark!

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your review!
We’re pleased to hear that you had such a positive experience speaking with Mark.
We really appreciate you taking the time to share your feedback!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had two seperate opinions for an…

I had two seperate opinions for an engine rebuild or strip and replace. Really rude on the phone and expect me to front the cost of a full strip, which two garages have said it outweighs the cost of a new engine. Really poor service.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Hi RFFF,

We're sorry to read your review.

We have been trying to find you as a customer on our system but haven't been successful.

So, we can make sure you are a genuine customer of ours, and in order for us to look into your case, please can you get in touch by calling our Customer Liaison Manager David on 01296 840798.

We look forward to hearing from you.

Kindest Regards,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mark was really helpful and incredibly…

Mark was really helpful and incredibly polite. Gave me lots of useful information and how to contact them best. Can’t fault it

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your review Freddie!
We’re pleased to hear that Mark was so helpful and polite, and that he provided you with all the information you needed.
It’s great to know you were happy with the service and found everything clear and straightforward.
We’ll be sure to pass your kind words on to Mark!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great introduction

Great introduction and once all was explained was impressed at the level of cover for and older vehicle and the term given.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your feedback George!
We’re delighted to hear that you were impressed with the level of cover and the term available for your vehicle.
It’s great to know that everything was clearly explained and that you were happy with the service.
We really appreciate you taking the time to share your experience!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Courtesy call from Mark

Courtesy call from Mark, after I recently bought a second hand car. Mark was very reassuring and was able to explain how the warranty works.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your review Ben!
We’re pleased to hear that Mark’s courtesy call was reassuring and that he was able to clearly explain how your warranty works.
Providing clear and helpful support is something we pride ourselves on. We’ll be sure to pass your lovely feedback on to Mark!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time car

First time car. Mark was great explaining everything to me. Very happy customer.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your review Detek!
We’re pleased to hear that Mark made your first car experience such a positive one and took the time to explain everything clearly.
We’ll be sure to pass your kind words on to him.
Congratulations on your first car, and we hope you enjoy every moment of it!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very polite did not rush the term's and…

Very polite did not rush the term's and conditions explained everything I needed to know.
Very helpful.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your feedback Paul!
We’re pleased to hear that you found the service polite, thorough, and helpful.
Taking the time to explain the terms and conditions clearly is really important to us, so it’s great to know you felt fully informed and comfortable.
We really appreciate you sharing your experience!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very lovely company

very lovely company, so so kind and understanding over the phone. explained everything very throughly and were super helpful! very good lengthy warranty as well. i was on call to mark, who was very helpful and very kind while explaining my warranty! thank you

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for your feedback Freya!
We’re thrilled to hear that you found our team kind, understanding and helpful, and that everything was explained clearly during your call.
We’re pleased that you’re happy with your warranty and feel confident in the cover you have.
Thank you for choosing WSG, and we look forward to supporting you throughout your warranty!

Best Wishes,
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I missed a couple of calls

I missed a couple of calls, so decided to call them back today.
Spoke to Tate and we talked over a couple of things.
Very helpful.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Warranty Solutions Group Ltd

Antwoord van Warranty Solutions Group Ltd

Thank you for taking the time to share your feedback Sonia!
We’re pleased to hear that you decided to give us a call back and that Tate was able to help with your queries.
It’s great to know that you found Tate helpful and that he was able to talk through everything with you.
Thank you for choosing WSG, and we’re always here if you need any further assistance!

Best Wishes,
Customer Care

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer