aurumandgrey.com Reviews 

132
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my 2nd piece of jewellery from arum and grey and I'm so pleased with the end result. Items are handmade so it does take time for it to be made and dispatched which they inform you about on pur... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

So I will start by saying the product is beautiful and I am very happy with that, but the overall purchase experience left a lot to be desired hence the 3 star review. I placed my order on 18th July a... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not sure what the items like, it still hasn’t arrived I ordered it over 3weeks ago. I also got stung for an unexpected 50euro duty charge which should have been highlighted at checkout but wasn’t. I w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have 2 beautiful necklaces from A&G. They are exquisite. Unfortunately the chain broke which caused me some upset and angst. Customer service was IMPECCABLE. They swiftly handled the return, postage... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

132 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 61% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(132)

45 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID

I’ve made two purchases with the company and had issues both times.

First time, delivery was 6 plus weeks with no communication.

Second time, my order was showing as delivered and signed for at my address but it wasn’t. I contacted the company and was told I had to wait 30 days till they logged a complain with Royal Mail.

Two night later Royal Mail show up at my door yelling that the parcel was delivered here and that the signature must have been someone at my address (i live alone). This went on for a good 20 minutes until finally I had to close the door.
As I leave to go to work the following morning, mysteriously the parcel is on my door step.

I let customer service know the goings on and for the first time, they give an apology when previously it felt as though they couldn’t care less and were actually a bit pissed off they had to deal with it.

No offer of a discount or anything. It actually caused me a lot of stress and worry!

I would NOT recommend.

4 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic company and service

Fantastic company and service
Great designs
Such good quality
Very good on returns and give a unique amazingly well co-ordinated customer experience
I would highly recommend just brilliant

23 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aurum & Grey’s excellent customer service

Aurum & Grey’s customer service is over and above anything I’ve experienced to date. They replaced a charm that had fallen off my welded bracelet and now they have changed the initial charm, replaced another charm and gave me an extra charm free of charge. The whole service from beginning to now has been amazing and I would highly recommend anyone to buy jewellery pieces from this company for this reason and the design of the jewellery is high quality aswell. It is very rare to experience customer service like this these days….thank you Aurum & Grey!!

10 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Rainbow beads

Ordered a rainbow bead necklace from their express in stock page in July. It arrived promptly in a lovely little box and was stunning but there must have been confusion over the sizes on the site and was sadly too short. I contacted customer service to return and Olivia replied asking if I’d like to return it for an exchange. I did so, sending it back the same day 31st July on next day delivery. After not having heard anything after a couple of weeks I contacted Olivia and asked when I could expect my exchange. She said they were hoping to have it finished by the end of the following week. I waited patiently, this came and went and by the 5th week I emailed again and asked for an update. I was told it would be sent out this week. It was indeed sent out this week and has just arrived today (4th Sept!) Sadly no lovely little box this time, just a pouch shoved in a box that could easily have been damaged by Royal Mail. Honestly, the necklace is beautiful but I feel like I’ve been an inconvenience for them and therefore wouldn’t order again. If I’d have been aware how long the exchange would take I would have just bought a chain extender.

4 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

AMAZING Service + Products

I was incredibly impressed with this company, and more importantly Olivia's service.
She was incredibly helpful with a series of questions I had before ordering, and meeting a tight schedule.

The necklace I ordered was absolutely beautiful quality.

I also had a fantastic & super-easy experience when arranging a return for another item.
Please do not hesitate to use this company, and thank you Olivia!

2 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Strung along for 4 months only to be disappointed.

I have been trying to book a bracelet welding experience for my friends birthday for three of us girlies since MAY.
Everything looked super on the website; albeit a tad pricey- but I was willing to go with it as it was for her 30th. Initially I tried to book online but couldn't see any availability for the foreseeable, so I got in touch with Aurum and Grey customer service and to be honest they were responsive. They told me that they only open their calendar a month in advance, which wasn't ideal because our friends birthday was the beginning of June so it would mean that we wouldn't actually have anything booked but we decided to just explain the situation to her and told her we were booking it in July. July rolled around and I checked the website again, and still no availability on their calendar. I contacted customer service again who told me that due to the welding team being on holiday, they were now going to be opening availability from 12th August. Again- slightly stressful as we were wanting to book for 24th August. But again I was very patient. I checked the calendar every day of the w/c 12th aug, and nothing. Got in touch one last time to be told that 'their calendar is now closed until the foreseeable future' .
I understand that sometimes life happens. However if I had been told the truth originally, I could have looked elsewhere and saved myself a whole lot of time and hassle. I have had to spend this week manically searching for somewhere different to go so that our friend still gets her gift. We are really disappointed in Aurum and Grey, who did not turn out to be the company we thought they were. My advice would be not to purchase from or try to book an experience with them, to save yourself the let down!

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service and beautiful jewellery

I have just received my connect necklace - I originally bought an initial necklace in 2021 when I had my first son and after just having another baby I decided that I would like to add another initial on to my necklace. I was in two minds on whether I would need to purchase a new necklace as I wasn't sure if the white gold would have looked a bit different to a new initial. Customer Services were great and were able to advise that the initial would still look the same colour. I decided to convert my necklace to the connect style - my necklace looks absolutely amazing and I'm so happy with it. The necklace was returned really quickly as I asked if it could be back before a certain date.

Customer Services were very helpful and always responded quickly - usually within the day. Thank you again - I'm looking forward to ordering another piece of jewellery in the future.

I would definitely recommend this company if you're wanting personalised jewellery :) x

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful jewellery and EXCEPTIONAL…

Beautiful jewellery and EXCEPTIONAL customer service. Olivia went above and beyond to meet my tight time schedule for an event tomorrow and I couldn’t be happier with my purchase. Thank you so much, will be definitely be back!

5 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

AURUM and grey beaded necklace-…

AURUM and grey beaded necklace- beautiful choice and design and wonderfully made. Delivery on point and possibly the most worn piece I own.

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Louise,
Sorry for the delayed response. I couldn't be happier to see this lovely review. As a small brand, we pour so much heart and soul into the experience for our customers so this means the world!
Thank you for taking the time to send this.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Obsessed with this jewellery and the customer service

I am obsessed with this jewellery! I bought the bespoke name necklace for myself and got so many compliments on it. I have since bought it as a present for 4 people and Everytime I have ordered from aurum the customer service has been PERFECT. Olivia is fabulous to deal with.

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Megan,
So sorry for the delayed response here. Thank you so much for taking the time to write this wonderful review and for all your orders; it is massively appreciated. I am currently sat with Olivia who is thrilled with this feedback.
Wishing you all the best,
Talya

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Love the beads but very poor quality of…

Love the beads but very poor quality of the chain and closure attached to the necklace. And it is too short: it is nit giving an opportunity to wear it a bit longer
Solved it myself by having it replaced by a longer chain and a better closure
And extra €25!

My husband bought it under his name

23 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Marianne
I’m so sorry to hear that you are not happy with your beads. We pride ourselves on our customer satisfaction; I’m not sure if you got on touch but with us but I’m confident the team would have worked with you to resolve any issues you were having. I couldn’t see an order under your name in the system so I will request some more information from you now via TrustPilot and we can look into this as a priority.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service and workmanship

Amazing smooth purchase and communication along the way .. Special thanks to Olivia for being so patient with my needs..needed and wanted to add a gold with diamond initial to an existing chain and sales and effort went over and above my expectations.. def recommend them .. I wanted the order in a hurry and it says 4-6 weeks but I got it in 10 days .. thank u

29 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Bailey,
I am so very delighted to see this review. Thank you so much for your kind words. Olivia and the team will be delighted with this feedback. I am so glad we could turn this around in time for you and I hope you love your piece.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Non-existent customer service

I have ordered necklace for my wife last December. Item was not delivered as indicated / went missing and communication from A+G was non existent, despite me emailing them. Luckily some passer by found it weeks later in our neighbourhood and took it to us. Delivery person dropped it and cars driven over it multiple times. Package was essentially a pancake and inside was soaking wet. Again, no communication from Aurum + Grey when I complained. Zero customer service. Will never use again.

3 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

UPDATE:
Final update: Thank you so much for your time and understanding Paul. As discussed, sadly we have not received your 2 emails and flagged this with IT. I fully understand how this would be super frustrating. As discussed, we pride ourselves on our customer services focus and response rate so this would never have been intentional.
Best wishes,
Talya

Dear Paul,
We have checked all our email inboxes for correspondence from the email address you have provided but we cannot find anything under your given email address. We called you yesterday and left you a message for some further details so please do come back to us. We pride ourselves on our customer services and aftercare so would like to investigate this further as a priority. As it stands I can't see that we have failed to respond to any correspondence. Your parcel was sent via a Royal Mail Special Delivery and delivery was attempted twice. You should have received SMS time slots prior to each attempt. We were unaware that there was any issue with the delivery but had you successfully contacted us, of course we would have urgently assisted. Please do get in touch with further details.
Kind regards,
Talya

Dear Paul,
I’m so shocked to see this. We don’t have any outstanding correspondence with a ‘Paul’ in recent weeks. Please urgently send over more details so that I can investigate as a priority.
Kind regards,
Talya

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service for repair

I recently had to get in touch as unfortunately my bracelet’s clasp had broken again (it happened last year and was fixed quickly and efficiently!).

I was really sad it had happened again because I wear it everyday and started to feel nervous about wearing it! However, I needn’t have worried! Customer support replied promptly and very politely and asked me to send the bracelet in so they could remake it. I really felt they took the issue seriously and wanted to look into the issue to avoid it happening again.

The bracelet was sent back within 2 weeks (amazing turnaround) and is perfect.

I have a few other pieces from here and I’ve never had an issue so I really do believe it was a one off problem and this has in no way put me off purchasing from here. If anything it makes me more likely to as I know they’d rectify any issues!

I recommend aurum and grey to everyone I know for special pieces, not just because they are beautiful but because the team really do care about customer service and it’s so evident they’d go to any length to help. Highly recommend them!

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Laura,
Thank you so much for this lovely review - it is massively appreciated. I am so sorry that you had an issue with your piece in the first place but I'm delighted to see that the team did a great job in getting this sorted for you. Thank you for your kindness in taking the time to post this.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aurum & Grey beautiful jewellery

I have purchased a few items from this amazing company nothing is too much trouble their pieces are amazing and excellent quality you will not be disappointed I cannot wait to add to my collection.

2 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi there,
These are such kind words and talk to all the hard work that the team put in behind the scenes. Thank you so much for taking the time to share your experience and for your loyal custom. Hope you get lots of great wear out of your pieces.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend!

Couldn’t recommend enough. Fantastic communication and great service, really helpful and pulled out all the stops to make sure item was received within a certain time. The item was purchased for a birthday present and they were over the moon with it. Neckless was beautiful and very much worth every penny. Thank you!

1 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Amber,
Thank you so much for your wonderful review! I am so delighted that the team were able to meet your deadline and that your necklace was well received. Thank you for choosing us for your gifting, it is so greatly appreciated.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been so impressed with the…

I have been so impressed with the service and quality of A&G. I bought a beautiful necklace for my daughter who has recently passed and asked for the delivery if possible to be expedited so I had it for her funeral and it came within 2 days which meant everything to me. The service from Sam I have recieved has been amazing and can’t thank you enough and the beauty of the necklace is just what I wanted for her memory’

24 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Alex,
I am truly so sorry to hear of your loss and extend all our thoughts and best wishes at this sad time. Thank you so much for taking the time to share this special review which is so very appreciated (even more so at this time). It is an honour to honour your daughter with an A+G piece and I am so grateful for you trusting us with this. I will pass on your feedback to Sam and the jeweller who made your piece and I'm sure they will be delighted.
Sending all our love.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Personalised Diamond Necklace

My husband bought me a personalised necklace from Aurum and Grey with the initials of my daughters names. Unfortunately the diamond ‘F’ looks like it is too short and missing a piece on the vertical part compared to the length of the ‘M’. Or that the spacing between the two horizontal arms need changing. After contacting Aurum and Grey, there is nothing they can do as ‘ these come as a standard shape, size and style’.
If ordering, make sure you see on the website the exact letter you are ordering beforehand to avoid disappointment. Especially for the price.

*update as of 23/02/24*
Aurum + Grey accepted the return of the necklace and the team was able to alter the letter for me. They sent it back to me very quickly and I love it. Rated experience adjusted to reflect this. Many thanks

4 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Rachel,
We pride ourselves on our customer satisfaction and as such I am sorry to see this review. I believe that the team were in the process of finding a solution for you via email when you posted this review. Our diamond letters are produced to exact measurements - I think the issue here is more linked to the design aesthetic of the letter F which is crafted in our signature font with a heavier top than bottom. We of course want you to love your piece so we will work with you on this and look forward to resolving this for you. Thank you for your order and I really hope you love your piece.
Best wishes,
Talya

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a product over two weeks ago…

I ordered a product over two weeks ago and it still hasn’t arrived I emailed multiple times and messaged them on their website over the chat function and I’ve received no replies and it feels like a scam I will never be ordering from them ever again.

16 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Dear Mya,
I am so disappointed to see this review as it is factually incorrect and can be very detrimental to a small business.
You ordered on 16.12.23 and emailed on 23.12.23 (this was a Saturday and the business was closed for the festive break at this stage as detailed in our auto response email).
We replied during the festive break on 30.12.23 to your message of the 26.12.23 highlighting that your item was ordered after the Christmas Cut off and as detailed on the website and product page there is a lead time of 3 weeks for this item as this is made to order.
You emailed again on 30.12.23 whilst the studio was closed and we replied on 03.01.24 confirming the cancellation of your order.
It is really unfair to post this review when our cut offs and office closures were communicated.
I am sorry that you had what you see as a poor experience but I ask that you amend this review to make it factually accurate.
Kind regards,
Talya
(Founder)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response to FB messages

Have been trying to contact them via FB messenger however after initial contact and reply have emailed twice to chase a response. I am actually trying to purchase an item so would expect a response. Am now looking to purchase elsewhere.

30 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo aurumandgrey.com

Antwoord van aurumandgrey.com

Hi Sam,
I am so very sorry to see that you have had a poor experience. This was a very busy time of year for us a small business in the jewellery industry and in the run up to Christmas. That said, we should never leave our customers dissatisfied. I can see the FB messaging correspondence on 30.11.23 where we responded on the same day. We cannot find any emails from you unfortunately so I am not sure what has happened here. I will request further details via TrustPilot now so we may investigate further.
Best wishes,
Talya

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer