We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had quite a few challenges finding just the right straps for my watches until I found the helpful staff at Delugs. I have painfull arthritis in my fingers and thumbs, so can no longer wear traditio... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality straps, nice and easy site to navigate trough and the possibility to search for the watch you have and see how different straps would fit it is 10/10. Also incredible customer... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good experience with Delugs. Strap came fast and in superb quality. We made a mistake with my wife and had to buy a replacement strap, Delugs kindly shipped a new one for us with an additional di... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My two straps arrived today, very quick service and I love the straps even better in hand than I thought they were when buying. I was a little confused about how to fit them as I had ordered an additi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Lederwarenwinkel
  2. ook in
  3. Horlogerie
  4. Koffer- en tassenwinkel
  5. Winkel in modeaccessoires

Geschreven door het bedrijf

At Delugs, our mission is to elevate the experience of watch ownership through the simple, powerful act of strap changing. We believe a strap is not a neutral accessory. The right one can make a familiar watch feel new, the wrong one can make a beautiful watch feel wrong on the wrist. We pride ourselves on thoughtful craft, careful design, and customer service that treats every order as part of a relationship rather than a transaction. Beyond our in-stock collections in leather, rubber, and fabric, Delugs is particularly known for our custom strap service: bespoke builds worn on everything from a MoonSwatch or Tudor Black Bay to Rolex, Cartier Santos, Omega Speedmaster, and Patek Philippe.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

185 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(185)

177 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I lovetheir bands

I love their bands. Unbelievable customer service helping with choosing bands when you are not sure. Love the bands you can’t go wrong!

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Thank you, Carl. Glad we could help you choose, and glad the bands are working out.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible customer service support!

Incredible customer service support!
I had faced an issue and customer support responded to me within one hour of emailing even though it was a sunday. Thank you!

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Thank you. Glad we could get to you quickly, even on a Sunday.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reached to enquiry about rubber strap…

Reached to enquiry about rubber strap for my Deepsea. Although they don’t have what I need but the response was swift and professional.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Thank you, Ed. Sorry we didn't have a rubber strap to suit the Deepsea. Glad the answer came quickly.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service. I noticed right before my strap shipped that it was the wrong lug width. I contacted them on a Sunday morning. They got back to me in 10 mins and the problem was solved. This sets them apart.

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Thank you, Dana. Good catch on the lug width before it shipped, and glad we could fix it on a Sunday morning.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a great costumer service!

The quality of the straps are great as always but this time what stood out was the phenomenal costumer service. We just recently moved to a new address and the package was delivered before our arrival and was lost in the process. Jomar from costumer service was super helpful and they replaced my order with no headache and also included the gifts that were included in the original shipment which was a great gesture. Really impressed and appreciate the costumer support!

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Losing a parcel in the middle of a house move is a bad combination, Sorena. Jomar replaced the order and put the gifts back in. Enjoy them.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Want the best online shopping experience?

Then you absolutely must use the Delugs website. I had a bunch of questions that Renz, via the little customer service chat box on the lower right, answered, resulting in my purchase. He even followed up via email to inform me my watch didn't require the additional spring bars I ordered and helped initiate a refund. Tell me you don't want that kind of service.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Thank you, Vishal. Renz flagged that you didn't need the extra spring bars and the refund followed from that. Glad the chat got you to the straps you wanted.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic selection and excellent customer service

The product selection at delugs is fantastic! There are a variety of straps with reasonable prices.

I bought a Delcro strap and instantly loved the comfort and infinite adjustability of the strap, as well as it looking great on my watch.

I had an initial (small) gripe in that I noticed a loose thread on the strap within a short time of casual wear. To be honest, I didn't think this was a big deal but I felt like giving feedback to the brand could possibly help future iterations of this product. I was not expecting anything in return and I hadn't planned on writing a review at the time.

To my surprise, Delugs offered to send a replacement to me free of charge with no need to return my strap. This is a remarkable service and a testament to how strongly they believe in the product as well as their care for the customers. It is very appreciated and I will definitely be returning for future straps!

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Thank you for the feedback, Patrick. A loose thread that early is a fault, so a replacement was the right response, and no reason to make you post the first one back. Enjoy the next few.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Every interaction has been 100%…

Every interaction has been 100% positive with Delugs. I've received timely response to inquiries and questions. I've received excellent recommendations for straps to match my watches perfectly. The product or straps that I've purchased have been of excellent quality and beautiful. Delugs is thr best by far to purchase straps with. I highly recommend them to everyone.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

David, "recommendations to match my watches perfectly" is the line we'll take most to heart; getting the pairing right is most of the job. Thank you for taking the time, and for coming back to us as often as you have.

- Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delugs is De-Bomb!

Delugs is fantastic.

I had typed in a search for "replacement strap for Hamilton Khaki Field Bronze" and they were one of the first few results that came up.

The first thing I noticed is that they've actually curated strap recommendations for a wide number of wristwatches', mine included. Even better they give a description of why their recommendation(s) work with the wristwatch (great for someone who isn't exactly the most fashion forward).

The second thing I noticed is when I went back to their site and looked for straps for my Hamilton Khaki Murph 38mm white dial. I found their new strap finder tool which allowed me to look up my exact watch and then see dozens of strap options on my exact watch (super cool). Of course, this led to me buying my second strap in 3 days, but who's counting :)

Definitely a fan-boy for Delugs.

Beware - the strap finder tool will cause an intense breakout of strap acquisition syndrome.....you have been warned ;)

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Chad, the curation notes are the part we agonise over most: listing what fits is easy, saying "why" it works is the hard bit, so it's good to hear it landed for the Khaki Field and the Murph. We're looking forward to taking care of you and your pieces for a long time to come!

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The team at Delugs was really helpful…

The team at Delugs was really helpful with helping me select the correct band for the watch I had. The responded very quickly - I was really impressed. Highly recommend.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Krista, glad we could get you to the right band quickly! We strive to doing our best, so we're glad that you enjoyed it.

— Delugs

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware of size - no refund

I bought 2 standard regular size straps including Delugs buckles for my JLC Reverso. Unfortunately the straps did not fit - I think their standard size might be for use with the original JLC clasp only and not with their buckle. When I tried to return they asked me to take pictures which I did. But soon after they told me the straps would show signs of usage (well - i had to put them on to find out they did not fit.) Nevertheless they told me I could resend them back but a fee of 70% might be taken from the refund as well as additional the shipping cost(??!!). 'Luckily' I only spend 180€ on them - which are gone now. Maybe others have better experience but I will not try them again - far to expensive if you don't hit the right size the first time. They communicated promptly referring to their return policy - which is exactly what I want to warn other potential customers about - there will be no refund unless you just return the unopened package (But mayby there is another clause for this too ;) ).

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Hi Stephan. A strap that doesn't fit shouldn't cost you most of what you paid, and we'd like to look at this again rather than leave it where it landed. We'd also like to understand what actually went wrong with the fit, because it doesn't sound like it should have.

Please get in touch referencing this review, and we'll take another look at the return.

— Hilary @ Delugs

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Sour first impressions, amazing follow-up service

My first experience with this brand was frankly atrocious. Customer service ghosted me after saying they would email me with a follow-up to my request (writing a lower price on the parcel so as to avoid having me pay a large import tax). I ended up ordering anyway since there weren't any good alternatives from other brands that fit my wrist size, only for one of the straps to be in a discontinued stitching style from 2024 and have noticeable QC issues.

Why then is this a 4-star review? Upon my initial negative review, Delugs reached out and offered a free replacement strap after having received proof of the defects. The strap has not yet arrived, so I will update this review again if any issues arise, but it stands true that this brand is dedicated to ensuring that the customer is left satisfied. Needless to say, this could have all been avoided with proper communication and quality control, but it's remarkable that they reached out to right their wrongs in the first place.

As for feedback, I think it's extremely disingenuous to have both the old and new stitching styles in the same stock pool, sold at the same price, as it's essentially a QC lottery for the customer. And this is more of a nitpick, but the customer should always be asked first whether or not they want to create a return order for a defective strap when receiving a new one. This is because, in certain countries such as mine, it's an exceedingly complicated process to package and send goods overseas, to the point where it's better to call it off entirely.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Hi OP, the follow-through here was ours and we got it wrong. In May we told you we'd come back to you by email about your questions and never sent it; when you chased, you got an answer to one half of it without anyone opening the earlier thread. We'd also agreed to cover shipping on your first order as a one-off and then you were charged you for it at checkout. That's now refunded back to you.

On the strap itself, please send us photographs and we'll refund or remake, whichever you'd prefer and at no cost to you. If what arrived had discoloration and a cut in it, that's a quality failure we want to make right.

On the customs declaration, there's a limit to what we can put on a form, and we should have said so plainly in May rather than leaving you waiting. One thing has already changed internally: a ticket can no longer be closed here with a promised reply still outstanding.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ein super Support Team und beste…

Ein super Support Team und beste Qualität der Produkte

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Thank you, Simon! Support and quality are the some of the things we try our hardest to get right.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome customer service

Awesome customer service. I ordered the wrong color watch strap, the color I wanted was out of stock, when I reached out they searched their inventory and found me a leftover of the color I’ve been wanting. Thank you Delugs!!

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Matt, turning up the last one of a colour in the back of the inventory is one of the more satisfying things the team gets to do. Glad you ended up with the one you actually wanted.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

11/10!! Amazing quality and customer service!

Delugs is fantastic. First of all, they are one of the few third party brands that is extremely trustworthy in putting together quality straps when I or anyone else wanted something different than an OEM strap. On top of that, their price point is very competitive. I looked into a lot of brands for the strap I purchased, and Delugs stood out for sure. I will be honest, at first due to the price point I was somewhat worried about the quality I was going to receive, but I remain contently surprised after having seen my alligator strap age and patina elegantly and well. I will also note that mine ended up being a custom order due to an unconventional lug size, and Delugs nailed the custom sizing on that.

And secondly, I have to mention the exceptional customer service that this brand should be proud to have. Every step of the way, the Delugs team was prompt, efficient, and helpful to answer any and all questions I had. From debating stitching options and strap colors, to inquiring about various spring bars, the Delugs team was always there for me. Their ability to make it seem like you are speaking in person assessing various straps is impressive, and that's definitely something I feel makes the experience of buying a strap online feel more comfortable and natural. Partly due to the timeliness (many times were 5+ emails exchanged in a single day) and partly due to the care, respect, and thoughtfulness of the entire team.

Lastly, I want to touch on the after-sale support as well, as that is really what has locked me in as a customer to return. Just about 1 yr after I purchased my strap, the leather tore in a weird way. I hadn't been abusing the strap, but I did wear it daily for that time period. Long story short, I reached out to Delugs with my thoughts, and they kindly offered a remake, free of charge, as soon as I sent a few pictures of what I was experiencing. Any other brand would have said jokes on you, that's natural wear and tear, too bad buy another. But Delugs clearly has pride in their quality, as they noted to me that even this sort of cross section tear is not expected due to regular use. Lore, the rep whom I was working with, was in touch with me this entire remake process. Somehow she always found a way to respond within the hour :). She facilitated a remake, it arrived sooner than expected, and she was responsive about any and all random questions I had during. And now I'm sitting happy, writing this review with a gorgeous matte green alligator strap on my wrist. Thank you Delugs!

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Arjun, this is a generous piece of writing and we've read it properly. On the tear: you're right that a cross-section failure isn't what regular wear should do to a strap, which is why it was a remake rather than a conversation about wear and tear.

Lore will be glad to see her name here. The same-hour replies are her, not a policy. And an unconventional lug size landing right first time is the custom team quietly doing their job well. Enjoy the matte green; alligator earns its patina and yours is only starting.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company, excellent quality products

Great company, great people, excellent quality products and even better after sales support. What more do you want? 5 stars from me

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

"Great company, great people, excellent quality products and even better after sales support." — that's the list we strive to every day. Glad to have you, David!

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent selection of straps across…

Excellent selection of straps across various leathers, rubber, and sailcloth options. I like very much their recent offering such as the lumed straps and the semi-integrated rubber straps which really do give some watches a very unique look.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Jeffrey, the lumed straps and the semi-integrated rubbers may not always land for everyone, but as watch enthusiasts, we love them too! Giving a watch a look it didn't come with is exactly what we were after.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great help

Great help. I had entered the wrong email so I couldn't find anything - their support helped me find it very quick.

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

A typo in an email address can definitely do that, but we're glad we worked together to dig it up quickly! Always glad to help as fast as possible.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delugs customer review

I buy my straps exclusively from delugs, love the quality and variety of straps available. Not to mention the service from the guys at the boutique, always a pleasure to see the guys when I pop by for my new strap!

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Bryan, the boutique team will be pleased with this; they do rather look forward to the regulars turning up. See you on the next one.

— Delugs

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just great

Great CS, great products and willing to listen to feedback. I’m a customer for life now. Sorry «horology reptile»

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Delugs

Antwoord van Delugs

Johan , "willing to listen to feedback" is the one we're most pleased to see; it's the easiest thing to lose as you grow and we're working every day to stay close to the action as much as possible.

Glad to have you with us.

— Delugs

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer