Holloways of Ludlow Reviews 

573
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Visited the shop in Bath. The assistants were knowledgeable and very helpful. They emailed all the relevant information I needed and my rug arrived promptly. Thank you.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and help from the team at Holloways. Special shout out for Ramona who helped sort and match our lighting choice made from natural stone. Finally, in a sector where one can spend a small... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful staff at Wimbledon branch went out of their way to arrange delivery of lights we needed urgently as electrician was coming on a set day. Lights are beautiful, were well packaged and d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Three Anglepoise lamps and associated wall brackets came in a large single box. Actual packaging and packers in the large box mixed up / items 'hidden' - thought some bits were missing. Following good... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lampenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Since 1985 Holloways of Ludlow has been specialising in unusual, unique and individual contemporary and traditional fittings and fixtures. We have become leaders in the design industry by consistently sourcing and supplying a wide range of lighting fixtures and fittings.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

573 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(573)

427 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Straightforward ordering process

Straightforward ordering process. The purchase was my daughter’s choice for her birthday, and she was pleased. Very prompt delivery.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Pasco,
Thank you for your positive review.
It’s great to hear that the ordering process was straightforward, your daughter was pleased with her birthday choice, and the delivery arrived promptly.
We’re committed to making every purchase as smooth and reliable as possible.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All went well

All went well
Very helpful with a query about product
Well packaged
Value for money - best price available on line
Happy customer

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Juliet
Thank you for your positive review.
We’re pleased our team could help with your product query and that your order arrived well packaged at the best price available online.
Please contact customerservice@hollowaysofludlow.com if we can assist with anything further.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Simple from reviewing to ordering to delivery.

Price cheaper than high street well known shops and small independent business. Used reputable delivery company FedEx.

Only feedback is that packaging was not great - very loose but nothing damaged

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Donna
Thank you for your lovely review and for sharing your feedback.
It’s great to hear the ordering and delivery process felt simple, and that you found our pricing competitive while supporting an independent business.
We appreciate your note about the loose packaging and will pass this on to help us improve, even though we’re glad everything arrived safely.
If you ever need any further help, please contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Excellent service and I received the…

Excellent service and I received the chairs as promised. Disappointing I could not see them or try them in your showroom anywhere around London but fortunately they met expectations.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Pauline
Thank you very much for your kind review.
It is lovely to hear the chairs arrived as promised and met your expectations, though we do understand it would have been helpful to see and try them in person first.
We appreciate your feedback and remain committed to making the experience as smooth and reassuring as possible.
If we can help with anything else, please contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly staff with a good choice…

Friendly staff with a good choice available.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Mark
Thank you very much for your kind review.
It’s lovely to hear our team were friendly and that you found a good choice available.
If you need any further help, please contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent prompt service

Excellent prompt service, faultless !

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Wendy
Thank you for your lovely review.
It’s great to know you found our service prompt and faultless, and we’re glad everything went smoothly for you.
If you ever need any further assistance, please contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you

Thank you, great service and an easy transaction.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Carmen
Thank you for your kind review.
It’s lovely to hear that the service felt smooth and the transaction was easy.
If you ever need any further help, please contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stylish

Stylish, sturdy bulk head external lights. Easy to order and quick delivery

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi F
Thank you very much for your kind review.
It’s lovely to hear that you’re pleased with the stylish, sturdy external lights and that ordering and delivery were both straightforward.
We’re always here if you need any further help.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

The cruet set I ordered was despatched quickly, but was slightly damaged when it arrived. Customer Services were very helpful and a replacement set was sent promptly. Friends who were here at the time were so impressed they have ordered 3 for Christmas presents!

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Moira
Thank you very much for your lovely review.
We’re sorry the cruet set arrived slightly damaged, but it’s good to hear our Customer Services team were able to help quickly and arrange a prompt replacement.
How wonderful that your friends liked it enough to order three for Christmas presents.
If you ever need anything else, please contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Five star service

I called to correct the delivery address, got through straight away and the operator was really friendly and helpful.
Delivery was super fast too.. faultless.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Charlie
Thank you for your kind review.
It’s great to hear our team was able to help you quickly with the delivery address, and that the service felt friendly and faultless.
We’re also pleased the delivery arrived so fast, and we’ll keep doing our best to make things easy from start to finish.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Early delivery

Early delivery, although not great service from FedEx. Prompt response to query from seller .

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Sue
Thank you for your review.
It’s good to know your order arrived early and that our team was able to respond promptly to your query.
We always aim to make the buying experience as smooth as possible, and if you need anything further, please feel free to contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had ordered early July after waiting…

I had ordered early July after waiting 2 weeks my order was only dispatched after I phoned to query.
Not very good

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Edris,

Thank you for your feedback, and we're sorry that your order was not dispatched as promptly as you expected.
We understand your frustration at having to contact us after waiting two weeks, and we apologise that we did not provide a proactive update or ensure your order was dispatched sooner.
We appreciate you bringing this to our attention and will take your feedback on board as we continue to improve our service and communication.
If you need any further assistance, please contact us at customerservice@hollowaysofludlow.com.

Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great company to deal with

Prompt response from Customer Services. Well handled

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Carolyn
Thank you for your kind review.
It’s great to hear our Customer Services team responded promptly and handled everything well.
If you ever need anything else, please do get in touch.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from Alex

Great service from Alex. Product also came very fast.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi James,
Thank you for your kind review.
It’s great to hear Alex looked after you well and that your product arrived so quickly.
We really appreciate your feedback and hope you enjoy your purchase.
If you ever need anything else, just let us know.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service and no item

I am extremely disappointed with both the service and the overall experience provided by this company.

We placed an order on 26th April with an estimated delivery timeframe of 4-6 weeks. After 8 weeks had passed without receiving either our order or any updates, I had to start chasing the company myself for information. Customer services did not respond to my emails for over a week, and I was forced to try multiple methods of contact, including social media, telephone calls, and eventually contacting someone who had previously emailed me when the item was still sitting in my basket.

Attempting to speak to someone by phone was equally frustrating. Calls were disconnected, and I tried contacting multiple stores without success. After another week, two members of staff eventually contacted me, only to provide completely different delivery timeframes.

Following a further two-week wait, despite being assured that the company would keep us updated, it was actually FedEx that informed us of a delivery date. We arranged time off work to receive the order, only for the delivery date to change at the last minute.

When the order finally arrived, after approximately 10 weeks of waiting, it was only a partial delivery. We received the garden chairs, but the garden table, which was part of the set, was missing. We immediately contacted customer services and were told they would urgently investigate the matter with FedEx and keep us informed. Once again, no updates were provided.

After another week with no communication, I requested that the incomplete order be collected and a refund issued. The items were collected, but once again nobody contacted us to confirm receipt or explain what was happening. After waiting yet another week, I had to email again asking where my refund was. I never received a response, although the refund eventually appeared in my bank account shortly afterwards.

The most disappointing aspect of all of this has been the complete lack of customer service and communication. For 12 weeks, the company held our money while failing to provide the goods we ordered, and throughout the process we were repeatedly forced to chase for updates that never came.

We specifically chose this company because we wanted to support a local, independent business. Unfortunately, this experience has left us feeling let down, frustrated and upset. In hindsight, I wish we had gone with a larger retailer from the outset.

I would not recommend this company based on our experience.

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi AK,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback, and we are genuinely sorry for the experience you had with us.
We completely understand your frustration after waiting around 10 weeks for your order, receiving only part of it, and then having to repeatedly chase us for updates, including regarding your refund. This is not the level of communication or service you should expect from us.
We are particularly sorry that you were given conflicting information, had to arrange time away from work around changing delivery dates, and were not proactively kept informed when issues arose with your order. We appreciate how disappointing this must have been, especially as you chose to shop with us specifically to support an independent business.
We take your comments very seriously and have shared your feedback internally so that the issues around communication, order management and delivery can be reviewed. We are sorry that we ultimately let you down and understand why this experience has affected your confidence in recommending us.
If you would like to discuss your experience further, please contact our customer service team at customerservice@hollowaysofludlow.com and we would be happy to review this with you.

Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Customer Service

Despite changing our delivery date for our Dulwich table several times, the team of Holloways of Ludlow Winchester were always kind and accommodating. When we finally confirmed a delivery date, their transportation broke down. Unfortunately we were on a tight schedule and couldn't wait for their next official delivery. The Winchester team were fantastic, went out of their way to find a solution and got us our table delivered on time for our removal company to take it to France with our other belongings. Outstanding Customer Service!

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Sandrine,

Thank you for taking the time to share this, and for your kind words about the Winchester team.
We are really pleased they were able to find a solution and get your Dulwich table to you in time, especially with such a tight schedule.
It means a lot to know their care and flexibility made the difference, and we will be sure to pass this on to the team.

Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everyone very helpful

Fantastic - Everyone very helpful and Galiena in the Bath branch went more than the extra mile - as did her colleagues. Very very good quality products and exemplary service.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Peter,
Thank you very much for your lovely review.
It’s great to hear that Galiena and the Bath team went the extra mile, and that you’re pleased with the quality of our products as well as the service you received.
We’ll always do our best to keep that standard up, and we’re here if you ever need anything else.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A prompt and helpful response

A prompt and helpful response

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Jo
Thank you for your positive review.
It’s good to know our response felt prompt and helpful.
We always aim to make the experience as smooth as possible, and we’re here if you need anything else.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Efficient service with good…

Efficient service with good communication.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Elaine
Thank you for your kind review.
It’s great to hear the service was efficient and the communication clear throughout.
We always aim to make the whole experience as smooth and straightforward as possible, and we’re glad we could help.
If you need anything else, please do get in touch.

Regards,
Holloways of Ludlow team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

54019 order

54019 order. Superb help and I love everything I bought. Well priced beautiful pieces. Thank you. I’ll be returning

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Holloways of Ludlow

Antwoord van Holloways of Ludlow

Hi Annalie,
Thank you so much for your lovely review.
We’re glad the help you received and the beautiful pieces in order 54019 made such a good impression, and it’s great to hear you found everything well priced too.
We really appreciate your support and look forward to helping you again when you return.
Regards,
Holloways of Ludlow team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer