Royaldesign.co.uk Reviews 

4.230
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The unit I received, as a birthday present, was faulty and yet the company do not want to help by replacing or refunding. It is a Kartell Componibili, and two of the sliding doors do not open with... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had been eyeing on the elephant chairs for almost a year but was put off by negative comments here. Glad I went ahead. The chairs arrived beautifully and are totally valued for money. It took... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered before looking at reviews and then got worried! We ordered a chair, it arrived in approx 10 days, the website says .co.uk but the items are shipped from Sweden or Denmark - we didn’t get charg... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Extensive products at good prices but I had an unsatisfactory experience when attempting to return an item. You have to email to arrange a return, you can't arrange it on the website. It was ten days... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(4.230)

40 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Received the product without the…

Received the product without the correct UK power plug. I also experienced a bad contact in the switch.

28 augustus 2024
Logo Royaldesign.co.uk

Antwoord van Royaldesign.co.uk

Dear customer,

thank you for your review.

As per the information on our product page:
As we are based in Sweden, all our lamps/electrical objects are manufactured according to the European standard 230 Volts and are delivered with an EU plug.

We are sorry for any disappointment this caused.

Regarding the issue with switch, we ask that you send an email to us so we can help you further with this. Kindly include photos/videos if needed.

info@royaldesign.co.uk

Kind regards,
Royal Design

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't had time to inspect chairs yet…

Haven't had time to inspect chairs yet but Fedex delivery service was awful. With such a high value item, no opportunity to choose convenient delivery date. Only found out on day of delivery that it was going to happen. Items not well packaged at all and not received as described. Response from Royal Design was unsatisfactory. Now I have inspected chairs I have asked for replacements as they are below a reasonable standard and poorly made/ coated. I have not received a reply to my request for over a week now, and not sure when they will let me know what is happening. I have sent many photos of the scratches etc

28 augustus 2024
Logo Royaldesign.co.uk

Antwoord van Royaldesign.co.uk

Dear Customer,

thank you for your review.

We are very sorry that you were unhappy with the shipping service for your order. We appreciate your fedback regarding this. Normally a link with options are sent ahead of delivery, but we apologise if this was not the case here.

Kind regards,
Royal Design

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All smooth going

Easy ordering, good sale prices, quick delivery. What’s not to like? Oh, and lovely products😍!

27 augustus 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing wrong

Nothing wrong. Excellent service. Pressed wrong button

23 augustus 2024
Logo Royaldesign.co.uk

Antwoord van Royaldesign.co.uk

Dear Customer,

thanks for your review.

We are happy to hear that, and wish you a lovely day!

Kind regards,
Royal Design

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The pot arrived completely shattered

The pot arrived completely shattered. I have emailed your customer service email address many times . I received one email in response saying that you would look into the issue and nothing since. I think your customer service is the worst I have ever experienced . I will never shop with your company again and never recommend anyone else to either.
Despite emails suggesting a refund , none has arrived and it has literally been months since the company assured me that one was being issued. Most recently in the first week of September, apologising for the further delay and assuring me that I would be refunded within five days. Since then no communication and no refund Terrible experience.

15 juli 2024
Logo Royaldesign.co.uk

Antwoord van Royaldesign.co.uk

Dear Customer,

thank you for your review.

We apologise for the disappointing experience.

An email reply was sent on the 12th of August confirming a refund for the damaged goods and an apology for the damage. I am sorry if this response has not reached you and we will of course re-send this email.

Kind regards,
Royal Design

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Something about FedEx Freight delivery

I had a shocking experience yesterday with the
FedEx International Economy Freight delivery of 92 kg marble Epic Table by Gubi. If I knew that before , I would never order large items from this shop. The date of the delivery was 27/08 on the web site with tracking, but the courier decided WITHOUT any notification deliver it yesterday , 20/08. One (1) person delivered huge two wooden boxes ( more then 100 kg) to my drive way and left it unprotected from the weather .I tried to reschedule , but he didn’t accept it . Then I spent a half of the day to find 3 men to unpack this wooden boxes with special tools ( just a screw driver doesn’t work) and to bring the top and the base of this table into my house . And then assemble it! You need to be aware before you order - you need three men for that table! And approx 3 extra hours of your life to deal with the issue this delivery caused and extra £150 for the workers . I think this information should be provided before the order . It’s absolutely ridiculous service, will never order large items from this web site again . I am the interior designer , i have never experienced anything like that and the most important- it was not announced in advance . There were no choices given how to organise it better, to ask for help in advance or etc . Very disappointed with a treatment customers like that.

20 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Royaldesign.co.uk

Antwoord van Royaldesign.co.uk

Dear Customer,

thank you for leaving a review with us and for the feedback regarding your delivery experience.

The delivery is to curbside only and not into the building and the wooden box is necessary in order to protect the marble table, however we are sorry for the inconveniences caused and we take this feedback on board.

As a goodwill gesture, we have credited the original shipping fee you had paid for the order. This will show in your account in 3-5 business days.

Kind regards,
Royal Design

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product was damaged

20 augustus 2024
Logo Royaldesign.co.uk

Antwoord van Royaldesign.co.uk

Dear Customer,

we are sorry to hear that and will of course help you further.

We have sent you an email today requesting photos of the damaged goods and look forward to your reply.

Kind regards,
Royal Design

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer