Stimulicat Reviews 

151
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our 14 year old cat Molly has been finding it harder to get up on her favorite chairs so we tried a synthetic bed on the floor but she had no interest. We saw the Stimulicat basket and decided to try... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The “baskets” are beautiful! The craftsmanship is amazing and the color are so pretty! My cats jumped in right away and love them . ALSO…. There was some confusion during delivery (my fault)... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is excellent! When having difficulty locating my two baskets, Megan helped me track them down. She is a super kind, courteous, helpful and knowledgeable employee! The baskets did not... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I purchased this item, excited that my cat (Andy) would love it. He won’t even get near it. I even tried to get him interested by using “the tail”. No go. I don’t have the order number to initiate a r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Stimulicat, where enrichment, calm, and connection come together to create a better life for indoor cats. We started with one simple belief: indoor cats deserve more than boredom and inactivity. Our goal is to support their natural instincts, helping them stay mentally stimulated, active, and happy at home.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

151 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(151)

150 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STIMULICAT IS A GROUP OF THIEVES

This is the absolute worse company to attempt to deal with. Ordered 3 beds and paid for shipping insurance. The delivery company stimulicat chose to use did not deliver the package and instead of making it right snd shipping new beds or refunding the order the company continues to pass the buck and do nothing but say they are reaching out to the courier. NEWS FLASH I DIDNT ORDER FROM THE COURIER. Stimulicat chose how they got the product delivered and now they refuse to honor the sale, the insurance or hold anyone accountable. THIS COMPANY IS A BUNCH OF THIEVES.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

We understand your frustration with the delivery issue, and we're sorry this situation has been so frustrating. However, we'd like to clarify what happened for those reading this review.

Once an order is handed over to the courier, the delivery itself is handled by the carrier, and unfortunately, failed deliveries can sometimes occur despite our efforts. That said, we did not simply leave you without a resolution. Our team assisted both you and your wife throughout the process and continued communicating with you while working with the courier.

Most importantly, as a gesture of goodwill and because we wanted to make sure you received your order, we sent another three Instinct Baskets at our own expense, even though the original shipment had already incurred costs on our end. We chose to do this because we value our customers and wanted to make things right for you.

We understand that the failed delivery was frustrating, but we hope this clarifies that our team did take action and went beyond simply referring you back to the courier.

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bitsy's Cuddle Basket

My cat, Bitsy, loves her Instinct Basket. It is her go-to for naps or simply watching the birds and squirrels near a sunny window through half-open eyes. The Basket has ample proportions; Bitsy can stretch out, but the sides support her, and she is totally relaxed.
I must say the Basket is extremely well-made, and it must smell nice, or Bitsy would not be using it.
I hope she will use it for her claws, but because she has been trained not to claw anything except her box with the clawing board that may take a while. I'm sure it will be a comfortable remedy for trimming those claws.
Ann Webb

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review, Ann! 💚 We absolutely love hearing about Bitsy enjoying her Instinct Basket for naps and sunny window watching. 😸

It sounds like she has found the perfect little retreat where she can stretch out, relax, and keep an eye on the neighborhood! We're also so happy to hear that you're impressed with the quality and craftsmanship.

And it sounds like Bitsy is a very well-trained kitty! 😹 Since she's already accustomed to using her scratching board, she may take a little time to discover the basket as another scratching option. We're just thrilled that she's already enjoying it as her cozy spot.

Thank you for sharing Bitsy's story and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slowest delivery ever....especially…

Slowest delivery ever....especially considering how quickly they take your money. Had I any knowledge that it was made in and shipped from China, I would NEVER have bothered ordering it at all. The whole "artificial sisal" smell that's off putting to cats.....when you're making a product in the world's capital of "producing crap" is conveniently omitted in their advertising.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and appreciate the opportunity to clarify a few points for those reading your review.

According to our records, your order was shipped on July 25 and delivered on August 6. While we understand that waiting for an order can be frustrating, we hope this helps provide some context regarding the delivery timeline.

Regarding the smell you mentioned, this is the first time we've received a complaint about an artificial sisal smell affecting a cat's interest in the product. Cats can be very individual in how they respond to new materials, scents, and environments, so their reactions can vary from one cat to another.

We appreciate you bringing your concerns to our attention and will continue monitoring customer feedback regarding the product and shipping experience.

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In response to Stimulcats response

In response to Stimulcats response, I think it should be illegal to be able to market your products in North America, yet not have a return facility in America, but the Netherlands.
I shouldn't have to pay more to return a product, than the actual purchase price. You're ripping off consumers under this policy & until I receive a full refund, I will continue to write negative reviews.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

We understand your frustration regarding the return shipping cost, and we're sorry that the return process has been disappointing.

We'd also like to clarify that our team has already provided the return instructions and all the information needed to proceed with the return. We remain available to assist you throughout the process and are committed to helping ensure your return and refund are handled properly.

We appreciate your feedback regarding the return process, and we'll continue reviewing how we can make this experience clearer and easier for our customers.

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our 2 Somali cats have been enjoying…

Our 2 Somali cats have been enjoying their new bed, they both like playing with the built in tail ball too!! Our Jeremy is only 7 pounds & our Joey is 14 pounds & the small size is perfect for each one to curl up in!! Ordering was very easy & delivery was quick!! The bed is very well made & the color is true to the pictures.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're so happy to hear that Jeremy and Joey are both enjoying their new baskets and having fun with the built in rope ball! 😸

It's great to know the small size is a perfect fit for both of them and that you were happy with the ordering process, delivery, and quality of the basket. Hearing that the color matched your expectations makes us smile too!

Thank you for sharing your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Upon opening the basket😻

Upon opening the basket, Cooper my 5 year old immediately started scratching the inside of this item and then laid down inside. This is all within the first five minutes of removing the item from the packaging clearly, the advertisement of the product is perfect!

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're thrilled to hear that Cooper jumped right in, started scratching, and made himself comfortable within the first five minutes. 😸

It's always so exciting to hear when a cat takes to the basket that quickly, and we're delighted that it lived up to your expectations. We hope Cooper enjoys many more cozy naps and happy scratching sessions!

Thank you for sharing your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed that What was Promoted didn't Occur with my Cats

The promise and expectation that my cats would leap into these beds and make them their own has not happened. They couldn't care less about these beds. I put them in them, one sniffed around and then climbed out and neither one has been in them since. I feel a bit duped because I believe this is the second time buying these based on the advertisements online, about how they'll use these to sharpen their nails and so forth, and it just isn't the case.

The beds are cute with little ears and a tail, but I would not buy them again because my cats don't do what the promotions and ads share, and I feel like I wasted a lot of money because these are expensive for a pet bed.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your cats haven't taken to their baskets and understand how disappointing that must feel, especially after having high expectations.

Every cat is unique, and while many cats use their baskets right away, others can take days or even weeks to warm up to something new. We know that isn't the experience you were hoping for, and we truly appreciate your honest feedback.

If you haven't already, you might try placing the baskets where your cats already like to rest, adding a little catnip, or rewarding them with treats whenever they show interest. These simple steps have helped many hesitant cats become more comfortable with their baskets over time.

Thank you again for sharing your experience. Your feedback is valuable to us, and we appreciate the opportunity to improve.

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Overpriced rope basket $48.00 to Return! Beware

Overpriced rope basket with a cheap thin pillow inside. We are returning this item. Ordered from the site to find out that when you want to return the we need to ship this to the Netherlands cost is $48.00 to return this item with no guarantee that they will refund if it even arrives to them! No where does the site say that there are no US state side return address after showing a Delaware company address! Straight from China after being shipped from someone's house in Hialeah, Florida! Another ripoff from a Chinese shadow company shipping junk to the US. Oh, they sell the same junk on Amazon for 1/3 of the price with free returns stateside.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the basket and our return process did not meet your expectations.

We understand that return shipping costs can be frustrating, especially for international returns, and we appreciate you sharing your concerns. Feedback like yours is important to us and helps us continue improving the experience we provide for our customers.

Our team is committed to assisting every customer throughout the return process. If there are any outstanding concerns with your return or refund, please reach out to us directly, and we'll be happy to review your case and do everything we can to help.

Thank you again for your feedback.

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Cookie Cuttet

Again, the product's design is nice. For $80, I wish there had been more options regarding size variation. For me, the Cookie Cutter approach was not well thought out. Beautiful design though. Joeann Craddock

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you for taking the time to share your feedback, Joeann. 💚 We're glad to hear you liked the design of the basket.

We also appreciate your comments about the sizing options. Feedback like yours is incredibly valuable, and we'll be sure to share it with our team as we continue to improve our products and offer the best possible experience for our customers.

Thank you again for your thoughtful review and for choosing Stimulicat. 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The staff at Stimulicat was very good at listening to my needs and keeping in touch with me.

The staff at Stimulicat was very receptive to my needs. I'd originally expressed doubt that my cats would use the beds but they arrived today and my two tabbies are snuggled up in their beds already! Perfect for my darlings.🐈‍⬛🐈

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're delighted to hear that our team was able to help and keep you informed throughout your experience.

It makes us so happy to know that your two tabbies settled into their new beds right away! 😸 Hearing that they’re already snuggled up and enjoying them is exactly what we love to hear.

Thank you for trusting Stimulicat with your darlings and for sharing your experience with us. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

She loves her new cozy spot!

Was not sure Penny would like her new cozy spot…she’s refused other cat beds & scratch products…it took several days but now she’s settled in & loves it!

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're so happy to hear that Penny gave her new cozy spot a chance and now loves it. 😸

Some cats just need a little time to warm up to something new, especially after turning down other beds and scratchers. We're thrilled she found a place she truly enjoys!

Thank you for sharing Penny's story and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purrfect bed.

The bed is well made. The cushion is very soft. The sisel around the bed is sturdy. My fussy girl sniffed it for several minutes then walked in and plopped down. She loves playing with attached rope ball. She uses it several hours a day. If she’s happy I’m happy.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're so happy to hear that your fussy girl approved of her new basket after giving it a careful inspection. 😸

It sounds like she's enjoying every part of it, from lounging in the cozy bed to playing with the attached rope ball. Knowing she's spending several hours a day in it makes us so happy!

Thank you for sharing your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased two of the cat beds…

I purchased two of the cat beds (straw)and my cats love them. Even my most finicky cat was caught sleeping on it! The product was very environmental conscience and the price was good.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're so happy to hear that both of your cats are enjoying their baskets, especially your most finicky kitty! 😸

It always makes us smile when even the pickiest cats decide they've found their new favorite place to nap. We're also glad you appreciated the natural materials and thoughtful design.

Thank you for sharing your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My picky kitty took a couple of days to…

My picky kitty took a couple of days to even sniff at the baskets. That is, until I sprinkled them with a bit of catnip. Then she pounced on them. I am happy she is happy.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your lovely review! 💚 We're so happy to hear that your picky kitty eventually came around and is now enjoying the basket. 😸

Catnip can be a great way to introduce cats to something new, and we're glad it helped spark her interest! Most importantly, we're thrilled to hear she's happy. That's what matters most. ❤️

Thank you for sharing your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My expectations

Well my expectations were what was suggested, that my cat would just check it out first. Nope , he got in it right away. 😊
Seems very happy in it.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're so happy to hear that your cat surprised you by hopping right into the basket instead of just inspecting it first. 😸

It sounds like he knew it was the perfect spot from the moment you set it down! We hope he enjoys many more cozy naps and happy moments in his new favorite place.

Thank you for sharing your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The product itself (the cat basket) is…

The product itself (the cat basket) is fine, but the company uses highly deceptive marketing. They run social media ads claiming they are 'going out of business due to US tariffs on rope,' which is a complete lie designed to create fake urgency. The item is mass-produced and shipped directly from China, and is available on Amazon/Walmart for a fraction of the price. Buy the item elsewhere and don't support these dishonest sales tactics.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your overall experience.

We appreciate your comments regarding both the product and your concerns about our marketing. Customer feedback is important to us, and we take it seriously as we continue to improve the experience we provide.

We're glad to hear that the basket itself met your expectations, even though other aspects of your experience did not. Thank you again for sharing your thoughts with us.

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I couldn’t be happier with my purchase

I couldn’t be happier with my purchase. As soon as I unwrapped it and put on the floor in the living room, my cat went right over and, after a brief sniff, curled up and is still there looking comfy.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're thrilled to hear that your cat made herself comfortable almost immediately after you set the basket down. 😸

There's nothing better than seeing a cat give a quick sniff, curl up, and decide it's the perfect place to relax. We're so happy your purchase exceeded your expectations!

Thank you for sharing your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product is excellent and my cat enjoys…

Product is excellent and my cat enjoys both beds

6 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're delighted to hear that you're happy with the quality of the product and that your cat is enjoying both beds. 😸

Knowing your cat has two cozy spots to relax in makes us so happy! Thank you for taking the time to share your experience and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My cats love them

Although it took awhile to get here, it was worth the wait. I ordered 3 baskets for 3 cats. All three have now chosen their preferred basket. In fact my big boy had claimed his before I even got the other 2 opened. Although they have not used them to scratch yet. And thank you for the little pillow in each one. Highly recommend.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're so happy to hear that all three of your cats have chosen their favorite baskets, and it sounds like your big boy couldn't wait to claim his! 😸

We're glad to know the baskets were worth the wait and that the pillows were a nice surprise. Every cat has their own timeline, so it's completely normal if they haven't started scratching them just yet. Many cats first use them as a cozy resting spot before discovering they also make a great scratching surface.

Thank you for recommending Stimulicat and for sharing your experience with us. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Kitty absolutely loves her bed

My Kitty absolutely loves her bed. She instantly took to it. Her claws are in control. No more having to stress her and myself out to trim claws. I don't have to pay anyone anymore either. 💝💝💝💝💝

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Stimulicat

Antwoord van Stimulicat

Thank you so much for your wonderful review! 💚 We're thrilled to hear that your kitty loved her bed from the very beginning and made it her own right away. 😸

We're especially happy to know it's helping keep her claws in great shape and making life a little easier for both of you. Hearing that it's reduced the stress of nail trims is wonderful, and we're so glad it's been such a positive experience. 💝

Thank you for sharing your story and for choosing Stimulicat. We truly appreciate your support! 💚

Stimulicat Customer Care 💚

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer