Het was weer heerlijk thuiskomen in ons vaste XO 🏨 hotel. Het begint al bij binnenkomst; de bekende vriendelijke medewerkers die de toegangskaarten al gereed hebben. Dus zo naar de prachtige s... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tof Hotel Net een weekendje geboekt, mooie grote kamer, badkamer proper, airco werkte perfect , heel makkelijk met de parking, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. 20 minuutjes wandelen naar he... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Zijn er voor de 3e keer geweest. Inchecken verliep nu anders door middel van self incheck waardoor alles minder persoonlijk is.Kamers zijn oké, heerlijk groot bed. Helaas konden wij niet dineren op za... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Over XO HOTELS AMSTERDAM
Geschreven door het bedrijf
🇳🇱 Boek bij ons en krijg 10% korting ✓ Directe bevestiging ✓ Geen boekingskosten ✓ Exclusieve extra's bij boeking op XO Hotels
🇬🇧 Book with us and get 10% discount ✓ Instant confirmation ✓ No booking fee ✓ Exclusive extras when booking on XO Hotels
🇩🇪 Buchen Sie bei uns und erhalten Sie 10% Rabatt ✓ Sofortige Bestätigung ✓ Keine Buchungsgebühr ✓ Exklusive Extras bei Buchung auf XO Hotels
🇫🇷 Réservez avec nous et bénéficiez de 10% de réduction ✓ Confirmation instantanée ✓ Pas de frais de réservation ✓ Extras exclusifs lors de la réservation sur XO Hotels
🇮🇹 Prenota con noi e ottiene il 10% di sconto ✓ Conferma immediata ✓ Nessuna tassa di prenotazione ✓ Extra esclusivi quando si prenota su XO Hotels
🇪🇸 Reserva con nosotros y obtén un 10% de descuento ✓ Confirmación instantánea ✓ Sin gastos de reserva ✓ Extras exclusivos al reservar en XO Hotels
Contactgegevens
Molenwerf 1, 1014 AG , Amsterdam, Nederland
- 0202629263
- info@xohotels.com
- xohotels.com
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Perfect verblijf
Rustig, schoon, comfortabel, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede huishoudelijke service, prima locatie tov het openbaar vervoer.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Ons verblijf van 3 nachten incl ontbijt…
Ons verblijf van 3 nachten incl ontbijt is prima bevallen. Fijne ruime kamer met 3 personen. Badkamer erg mooi en schoon. Fijne douche.
Koffiezetapparaat lekte water waardoor deze niet bruikbaar was
Enige nadeel voor ons was dat de gehuurde hotel fietsen in zeer slechte staat en onveilig waren ! Tijdens ons verblijf zijn de fietsen nog omgeruild maar ook deze waren in slechte staat van onderhoud en niet veilig.
Gekeken naar de betaalde huurprijs, vond ik dit erg slecht.
Vanuit het hotel kwam geen coulance oid.
Jammer, want per fiets was de stad prima te bereiken ipv de auto

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Zoals altijd , uitstekend
Ik ben een tijdje niet geweest 2 maanden of zo, maar het blijft mijn favoriete hotel. Altijd weer herkend door het vriendelijk professionele receptie personeel. Kamers zoals altijd niets op aan te merken . Integendeel opgestald zelfs verbeterd kopjes ipv van plastic bekertjes nieuwe koffiezet apparaten gerenoveerde badkamers mijn complimenten. Zal ook komen seizoen regelmatig terugkomen

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
heerlijk voor kort verblijf
gescheurde virtrage voor het raam, niet werkende bed lampjes, bevlekt band over het bed, verder wel netjes schoon. ruime kamer. blij met koelkast en nespresso apparaat. deur sleutelaar houder om elektriciteit uit en aan te schakelen werkte niet. badkamer lekker fris en schoon. snel warm water. ontbijt goed. personeel vriendelijk en behulpzaam. prijs erg gunstig. voor kort verblijf erg goed.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Mij zien ze hier zeker terug.
Zeer vriendelijk personeel, goed ingerichte kamer met heerlijk bed, mooie en schone badkamer met regen- en handdouche. Ontbijt ook meer dan genoeg keus.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Nachtje Amsterdam voor concertbezoek…
Prima ontvangst door zeer hulpvaardige medewerkster.
Nette, schone en prima kamer met twee aparte bedden en zeer ruime douche.
Ontbijt is voor ieder wat wils, zowel continentaal als engels.
Hotel is uitermate geschikt voor een citytrip of concertbezoek, 5 minuten lopen naar Metro.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel voor bezoekje Amsterdam
Prima bedden. Vriendelijke personeel. Kamers waren schoon. De parkeergarage was perfect, netjes met ruime plekken. Zeer geschikt als je een beurs of evenement in de omgeving gaat bezoeken.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Voor herhaling vatbaar
Prettig personeel, nette kamer en goed ontbijt.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
XO Inner hotel review
Niet zo ver van het centrum dus dat is wel een positief punt maar er zijn zeker enkele zaken die beter kunnen zonder veel moeite.
- Het ontbijt is ok qua aanbieding maar het warme gedeelte van het ontbijt is gewoon bijna koud en daarom eten veel mensen er niet of nauwelijks van. Er staat een warme lamp boven om het eten warm te houden maar de ene is kapot waardoor de helft van het warme ontbijt helemaal koud is en de andere helft lauw. Hoe moeilijk is het om dit te zien en aan te passen/herstellen?
- De dame die er werkt voor het ontbijt doet haar werk maar iets vriendelijker mag wel hé. Vriendelijkheid kost geen geld. Als de mensen toekomen een vriendelijke "goeiemorgen" is in een hotel wel een vereiste.
- De charcuterie zoals de kaas is al verstorven aan de buitenste rand omdat het er gewoon open en bloot ligt. Doe dit in een afgesloten plastic potje (doorzichtig) en dat zal al helemaal anders zijn en langer bewaren. Dit ziet er gewoon al niet smakelijk uit dus ik heb er niet van gegeten. Idem voor de hesp.
- Toen we gisteren vertrokken aan de receptie was de persoon daar ook niet echt vriendelijk. Een beetje betrokkenheid en een vriendelijk woordje doen veel.
Andere punten:
- Goede internetverbinding in de kamer
- De kamer was ruim genoeg
- De kamer was echter wel proper maar je kon zien dat het snel proper gemaakt was (op de tafel waren nog enkele vette plekken van iets, geen idee van wat).
- De remote van de TV was wel vuil. Iedereen komt daar aan maar het is waarschijnlijk nog nooit proper gemaakt.
Alles samen hebben we een ok ervaring gehad en een leuke tijd in Amsterdam maar ik zal niet terug gaan naar dit hotel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Fijn hotel
Fijn hotel! Mooie kamers!
Helaas ontbreekt hier het menselijke contact, inchecken gaat via computers, en tevens het uitchecken ook. Je wordt nergens welkom geheten en bent vooral op jezelf aangewezen.
Enige minpunt is de airco, in onze kamer kwam er een extreem vieze rioollucht de kamer in als deze werd aangezet. Dit was zo smerig dat wij in de warmte helaas geen gebruik konden maken van de airco

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Fijn hotel met tramhalte naar centrum voor de deur.
Fijn hotel met tramhalte naar centrum voor de deur en parkeergarage onder hotel.
Prettige ontvangst en uitleg door Roel.
In- en uitchecken werkt prima
Wij hadden een comfort hoekkamer, zeer ruim, mooi uitzicht, koffie/thee faciliteiten, veel zit- en bergruimte, zeer goed bed, schone badkamer.
Ontbijt was zeer goed en uitgebreid.
Complimenten voor het vriendelijke en behulpzame personeel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Heel fijn hotel
Heel fijn hotel. Goed aan te komen met openbaar vervoer. Inchecken en uitchecken kun je daar terplekke zelf doen. Heel simpel. Mooie kamer. Fijne badkamer. Minpuntjes zijn het tapijt op de verdiepingen. Met een redelijke zware koffer is het er moeilijk door heen te trekken. De tapijtkleuren mogen wat rustiger.
We hebben het een paar keer gehad dat de waterdruk weg viel in de badkamer. Niet handig als je je haren wast. Maar als het er wel was een heerlijke douche.
Ontbijt heerlijk. Het afruimen mag op sommige dagen wat sneller. Had niks met bezetting te maken. Wel met ander personeel.
In het restaurant bij de panelen waar de wand verlichting hangt zie je hoe stoffig de panelen zijn. Of de lampen uit of schoonmaken. Nu werd de stoffigheid letterlijk belicht.
Het zijn kleine puntjes die aandacht verdienen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Geen bevestigingsmail ontvangen
2 weken geleden een boeking/betaling gedaan voor een overnachting op een 4-persoonskamer tijdens het sail weekend in Amsterdam.
Bedenk ik een dag van tevoren dat ik helemaal geen bevestigingsmail heb gehad.
Ik heb gebeld en ze hebben mij zo vriendelijk geholpen (wel in het Engels) maar ze hebben het voor me gecheckt aan de balie, konden nog niets bevestigen maar gaven aan dat ik me niet teveel zorgen moest maken, alleen de vraag of ik per mail een afbeelding met een bevestiging van betaling wilde sturen.
Binnen anderhalf uur was het geregeld, kreeg ik alsnog een bevestigingsmail en hebben we een prettig verblijf gehad bij XO infinity Amsterdam (en bij aankomst kreeg mijn dochter nog een panda knuffel)

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel
Locatie was gunstig gelegen. We waren hier een week vanwege een predikingscampagne tijdens Sail. Vanaf Plein 40-45 kwamen we overal snel. Auto in de garage en eettentjes dichtbij. Goede bedden. Het was niet superschoon maar alles wat je nodig had, was aanwezig.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Wij waren zeer tevreden
Wij waren zeer tevreden. Erg vriendelijk personeel,
Het hotel zag er van binnen zeer goed en gezellig uit. De slaapkamer was schoon en netjes, een heerlijk bed en een mooi en frisse badkamer. Het ontbijt was heerlijk en zeer gevarieerd . Voor het hotel stopte de tram en een bus, wat allemaal prima liep.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Beste prijs/kwaliteitsverhouding…
Beste prijs/kwaliteitsverhouding tijdens ‘Sail Amsterdam’. Direct naast een heerlijk park en het openbaarvervoer voor de deur. Perfecte badkamer. Goede bedden en wij hadden geen enkele overlast van geluid. Snelle service van de receptie.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Onvriendelijk personeel
Bedden en kamer zijn prima , personeel en hulpvaardigheid ver ondermaats het gevoel van geld verdienen schijnt voorop te staan in plaats van tevredenheid van de klant en het hulpvaardig zijn

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima ontvangst
Prima ontvangst, aardige receptioniste en prima ontbijt.
Kamer is netjes, schoon en mogelijkheid om een kop koffie of thee te zetten.
Vlakbij bij de metro om naar het centrum te gaan.
De badkamer is prima maar alleen moeilijk om je gezicht goed te zien(b.v. voor het scheren) door verlichting, die indirect is

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
We kozen dit hotel voor een weekend…
We kozen dit hotel voor een weekend festival in amsterdam. Dus voor ons was het echt maar alleen om een slaapplek te doen op een gunstige ligging.
Maar het was een zeer prettig hotel en de prijs kwaliteit verhouding is ook super. Vriendelijk personeel.
Inchecken ging vlot, kamer was zeker in orde, prima badkamer.
Ontbijt was heel basic en simpel zoals je het vaker ziet in hotels, maar alles aanwezig.
En wat wij enorm fijn vonden een eigen parkeerplaats erbij, want dat was ook wel een must voor ons.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het was een fijn hotel
Het was een fijn hotel, nette kamer en badkamer en lekkere bedden. Ik zal zeker nog een keer boeken.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







