Gracedecors Reviews 

215
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've had a missing package from Gracedecors. Tracking says it was delivered to my PO Box, and apparently someone there put it in the wrong box because I never got it. It seems the person who got m... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent worry free customer service. The agent Rachel appear to sincerely concern in finding a positive outcome and did. Thank you so much Rachel

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered ornament kits at the end of August. It is now October 17th and I still don't have them. When I emailed i requested a refund and they said sorry already shipped so no refund. It's infuriating a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well my diamond painting i ordered was on back order due to so many others ordered it. But blossom stayed in touch answered all my emails with in 24 hours. So i would for sure order again from your co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

215 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(215)

121 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Junk Chinese Products - Do Not Buy

The product received was junk and not at all like advertised. Expected was a dragon advent calendar with 3D figurines that could be hung from a Christmas tree. What was received was cheep thin plastic with poor screen printing made in China. Customer service started poorly with them trying to make me pay for return shipping or just a 20% refund with no return. Pointed out the false advertising on the web site. Took multiple rounds of emails before they fully refunded the product. Every email they removed previous emails from the discussion to try and cover up. Customer service rep (Daisy) tried to say I had to give a 5 star review in order to get the refund. I give 5 stars for their customer service just for their determination at trying to pass off a known junk product and not have to refund. I give zero stars for the junk product. I rounded down the average.

28 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear G!owingNuke

We sincerely apologize that our product did not meet your expectations and we sincerely apologize for the inconvenience.

We take your feedback very seriously and sincerely invite you to contact us with your order number.

Contact email: olivia@clientcare2025.com

We will promptly verify and properly address your concerns to ensure your rights are not harmed.

Thank you again for your feedback and look forward to hearing from you so we can follow up and resolve the issue.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome product and customer service!

Awesome product and customer service!

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Ali Van Winkle

We're delighted that you're satisfied with our excellent service.

🌟 Your recognition is a great encouragement to our team and will motivate us to continuously improve our service quality and provide every customer with a consistent and trustworthy experience.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. We will continue to provide you with professional, efficient, and attentive service and wholehearted support.

Thank you again for your review and support, and wish you a happy life.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising

The item they sent me is nowhere near what they advertised on their website. When I asked for a refund they gave me the runaround trying to give me a discount on my next order instead. When I told them that was unacceptable and I wanted a full refund they told me I’d need to pay to send the item back. Also unacceptable. They didn’t refund me until I got one of their managers involved who said she would refund me only if I gave them a good review here. They’re trying to manipulate their ratings.

Edit: the company has contacted me AGAIN to pressure me to edit my review to manipulate me into giving them a better review. They’re harassing me at this point. Don’t shop here.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Carissa

We sincerely regret that this purchase did not meet your expectations.

We understand that each customer's usage situation is different, and we always strive to make the return process as simple and user-friendly as possible while protecting consumer rights.

If you still require assistance with your order or further clarification, please feel free to contact us at the following email address, and we will provide one-on-one follow-up:

Customer Service Email: olivia@clientcare2025.com

We sincerely appreciate your understanding and patience, and we look forward to providing you with a more enjoyable and smooth shopping experience in the future.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rose is an excellent service Rep

Rose was excellent in hearing my complaints and concerns. She "listened" (we only communicated via email, no voice contact) to my concerns and helped me in an honest and caring way.
I'm deeply grateful for her kindness.
Blessings to her. She deserves more than 5 stars.

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Madeline

We're delighted that you're satisfied with our excellent service.

🌟 Your recognition is a great encouragement to our team and will motivate us to continuously improve our service quality and provide every customer with a consistent and trustworthy experience.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. We will continue to provide you with professional, efficient, and attentive service and wholehearted support.

Thank you again for your review and support, and wish you a happy life.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was updated on the arrival

I was updated on the arrival. I received my glass decanter. Thank you for your prompt assistance.

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Brad


We're delighted that you're satisfied with our excellent service.

🌟 Your recognition is a great encouragement to our team and will motivate us to continuously improve our service quality and provide every customer with a consistent and trustworthy experience.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. We will continue to provide you with professional, efficient, and attentive service and wholehearted support.

Thank you again for your review and support, and wish you a happy life.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Communication

They were quick with responding when my package was taking forever. It was broken when I got it and they are sending me a new one!

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Tyler

Hello! Thank you for your satisfaction with our customer service's quick response.

📞 Your approval is the best encouragement for our team. We will continue to optimize our service processes and continuously improve our response speed and service experience.

If you have any questions or needs, please feel free to contact us. We will continue to provide you with support and assistance.

Thank you again for your trust and support. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You were willing to work with me

I was happy to receive a 20% refund. Really and truly you can by it elsewhere for 10.00

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Kelly

Hello! We're delighted that you appreciate our approach. We always prioritize our customers' needs, providing accurate and professional assistance to ensure every customer receives a timely and satisfactory resolution. ⚙️ We will continue to improve our service.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. Thank you for your support and trust, and we will continue to work hard to meet your expectations!

Wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This was horrible

This was horrible! I ordered a Pug Advent Calendar and got some cheap plastic Cow thing that was definitely not an advent calendar. It took a month to arrive. Paid 40 dollars for something that wasn’t really even worth 40 cents. Total scam!

Update: They lie. Customer service doesn’t help you. They try to get you to keep whatever item it is that they decide to send you and give you a coupon to order more of their crap.

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Pugs

We apologize for the serious error in processing this order.

Please rest assured that we take this matter very seriously and will fully cooperate with you in the investigation and follow-up.

To expedite further communication, please send your information to one of the following email addresses, and we will assign a dedicated person to assist you with a priority resolution:

Customer Service Email: olivia@clientcare2025.com

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your feedback, which will drive us to continuously improve our service.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising

False advertising. Supposed to receive crystal statues of cats. Instead got flat plastic things.

Stay away from this company

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Barbara

We sincerely apologize that our product did not meet your expectations and we sincerely apologize for the inconvenience.

We take your feedback very seriously and sincerely invite you to contact us with your order number.

Contact email: olivia@clientcare2025.com

We will promptly verify and properly address your concerns to ensure your rights are not harmed.

Thank you again for your feedback and look forward to hearing from you so we can follow up and resolve the issue.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pleased with this response

Pleased with the quick response with regards for my order and also my request for an update and a correction of my address. Thank you.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear CHRISTOPHER

Hello! Thank you for your satisfaction with our customer service's quick response.

📞 Your approval is the best encouragement for our team. We will continue to optimize our service processes and continuously improve our response speed and service experience.

If you have any questions or needs, please feel free to contact us. We will continue to provide you with support and assistance.

Thank you again for your trust and support. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service response to a…

Customer service response to a question. I sent an email question in earlier this week and they responded within minutes and after explaining the problem, they refunded me 2/3 of the price and rectify the problem. Customer service was great.

21 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Joe

We're delighted that you're satisfied with our excellent service.

🌟 Your recognition is a great encouragement to our team and will motivate us to continuously improve our service quality and provide every customer with a consistent and trustworthy experience.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. We will continue to provide you with professional, efficient, and attentive service and wholehearted support.

Thank you again for your review and support, and wish you a happy life.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great experience. Customer service responds quickly and efficiently.
A++++++

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Joe,

Hello! Thank you for your satisfaction with our customer service's quick response.

📞 Your approval is the best encouragement for our team. We will continue to optimize our service processes and continuously improve our response speed and service experience.

If you have any questions or needs, please feel free to contact us. We will continue to provide you with support and assistance.

Thank you again for your trust and support. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I did not receive an order I had placed…

I did not receive an order I had placed in the past and I reached out to Daisy and they were able to re-issue what I had ordered thank you very very much and if I like the product, the two knives I will be ordering an additional 10.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Mark

Hello! We're delighted that you appreciate our approach. We always prioritize our customers' needs, providing accurate and professional assistance to ensure every customer receives a timely and satisfactory resolution. ⚙️ We will continue to improve our service.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. Thank you for your support and trust, and we will continue to work hard to meet your expectations!

Wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have been very responsive to my…

They have been very responsive to my concerns although I am still disappointed in the product itself.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Michelle
We're delighted that you're satisfied with our excellent service.

🌟 Your recognition is a great encouragement to our team and will motivate us to continuously improve our service quality and provide every customer with a consistent and trustworthy experience.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. We will continue to provide you with professional, efficient, and attentive service and wholehearted support.

Thank you again for your review and support, and wish you a happy life.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

customer service

19 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Diane


We're delighted that you're satisfied with our excellent service.

🌟 Your recognition is a great encouragement to our team and will motivate us to continuously improve our service quality and provide every customer with a consistent and trustworthy experience.

If you have any questions or suggestions in the future, please feel free to contact us. We will continue to provide you with professional, efficient, and attentive service and wholehearted support.

Thank you again for your review and support, and wish you a happy life.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

No product, but great service

I was unable to get my product so I can't really review that. But the customer service was very responsive and they were able to refund me my money.

18 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Clover
We're sorry you couldn't receive your order. We've compensated you and issued you a full refund. Thank you for your trust in our service. If you have any further questions, please contact us.
Customer Service Email: olivia@clientcare2025.com
We can offer you an exclusive discount on your next purchase.
Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Daisy was very helpful with my issue

Daisy was very helpful with my issue. Also got back to me very quickly.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Samantha

Hello! Thank you for your satisfaction with our customer service's quick response.

📞 Your approval is the best encouragement for our team. We will continue to optimize our service processes and continuously improve our response speed and service experience.

If you have any questions or needs, please feel free to contact us. We will continue to provide you with support and assistance.

Thank you again for your trust and support. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What I Ordered Was not what I got!

Absolutely terrible. I ordered a Seahawks Crown Decanter.
What I ordered and what I got was an absolute joke! Please do not be a victim of this scam of a company.
I wish I could post the photos so you could all have a great laugh.
Beware! Please do not order from!

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Tricia

We sincerely apologize that our product did not meet your expectations and we sincerely apologize for the inconvenience.

We take your feedback very seriously and sincerely invite you to contact us with your order number.

Contact email: olivia@clientcare2025.com

We will promptly verify and properly address your concerns to ensure your rights are not harmed.

Thank you again for your feedback and look forward to hearing from you so we can follow up and resolve the issue.

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Made it right

I had an issue with my purchase and Rose was super helpful and offered to make it right promptly.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Casey

Hello! We are delighted to hear that you are satisfied with our customer service team's service attitude and appreciate our friendly and enthusiastic communication.

💬 Your recognition is the best encouragement for our team and will motivate us to continuously improve our service level to ensure every customer has a pleasant and secure shopping experience.

Thank you again for your trust and recognition. I wish you a happy life!

Best regards
Olivia

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well I placed an order on 9/20 and it…

Well I placed an order on 9/20 and it was suppose to ship out 7-10 days then be delivered within 10-15 days. It was already 10/11 and the product still did not ship. It was a little ghost and after going back and forth with customer service, I just wanted a refund. They tried to offer me more money to pick out something else but I was told that the ghost was hand crafted. I thought that was odd. Finally got my refund if I promised to give 5 stars. I gave 5 stars but would not order from here again,

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Gracedecors

Antwoord van Gracedecors

Dear Jodi


We sincerely apologize that this purchase did not meet your expectations.

We have taken note of your feedback regarding shipping delays and customer service issues and are working to optimize our shipping process and customer service response times to improve service quality.

If you would like further information or assistance with your order, please feel free to contact us at olivia@clientcare2025.com. We will follow up with you as soon as possible.

Thank you for your understanding and feedback.

Best regards
Olivia

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer