Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tof Hotel Net een weekendje geboekt, mooie grote kamer, badkamer proper, airco werkte perfect , heel makkelijk met de parking, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. 20 minuutjes wandelen naar he... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Mijn vast hotel voor trips naar Amsterdam. Je zit op 5min lopen aan het metro station en op 20min aan centraal station. Rustig gelegen, ruime parking voorziening, voor het geld een heel ruime kamer en... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Zijn er voor de 3e keer geweest. Inchecken verliep nu anders door middel van self incheck waardoor alles minder persoonlijk is.Kamers zijn oké, heerlijk groot bed. Helaas konden wij niet dineren op za... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf
Molenwerf 1, 1014 AG , Amsterdam, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Geweldig hotel. Mooie en ruime met airco. Veel opbergruimte, koffie-apparaatje, koelkastje etc!
Heerlijk bed, fantastische inloopdouche. Kraakschoon alles!
Op loopafstand naar de metro, waarmee je 1 halte reist naar Afas/Ziggo/Arena (of een kwartiertje wandelen!)
De auto kun je tegen betaling op eigen terrein parkeren.
Een aanrader ++!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Was weer geweldig.
Dit was de 5e keer en we blijven komen.
Heerlijke comfortkamer voor weinig geld.
Fijne parkeergarage.
Tram voor de deur waarmee we gezin van onze dochter in 5 min kunnen bereiken.
Prima ontbijt.
Aan de telefoon zijn niet alle receptiemedewerkers aardig. Sommigen totaal niet betrokken.
Maar contact fysiek is wel prima, vooral Roel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Fijn hotel, lekker centraal gelegen, waardoor veel lopend of snel met openbaar vervoer te doen is. Ook het feit dat er 24/7 iemand is en dat de koffers voor incheck en na uitcheck nog opgeslagen kunnen worden vinden wij erg fijn. Wij komen hier graag weer terug!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Daar waren we weer 😊
Weer genoten van ons verblijf.
# Goed bed
# Fijne douche
# Schone kamer
# Voldoende parkeerplekken
# Vriendelijk personeel
# Dichtbij Arena 10 min lopen
Al met al een top verblijf. Wij komen graag weer terug jullie zijn ons FAVORIET.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima prijs-kwaliteits verhouding, kamer was schoon, bed lag lekker, niet gehorig. Ligt niet centraal, maar met tram 7 als ov zijn wij een heel eind gekomen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel op een fijne locatie. Prima bed, airco aanwezig en een nette badkamer. Niet heel groot maar voor een nachtje helemaal oke.
Misschien de vloerbedekking wel overal vervangen. Dat is aan een opknapbeurt toe.
Ontbijt ook goed en vriendelijk personeel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel ligt vlakbij de Arena en Ziggo dome. Met de metro om de hoek, slechts 1 halte naar station Bijlmer Arena. De zelf check in werkt makkelijk, personeel is aanwezig voor hulp en is vriendelijk. De kamer was ruim, netjes en schoon!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Douche lekte. Waardoor na douchen heel douchevloer nat werd. Daarnaast vooraf heb ik gevraagd om een kamer in hoge verdieping en met bad. Pas bij aankomst te horen gekregen dat ze geen hadden. Had dit graag vooraf gehoord zodat we ergens anders konden reserveren. Tv helaas geen Netflix.
Bedden sliepen lekker. Ontbijt was ook uitgebreid.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Altijd een fijn hotel met ruime kamers en een goed bed! Locatie is ook erg fijn want je bent overal snel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Alles perfect in orde.
Enkel op de lakens van 1 bed wat vlekken waardoor het niet proper leek…

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel was top!
Nette kamer, super goeie bedden
Alles wat je nodig hebt was er !
Super goed ontbijt, voor ieder wat wils.
Wat ik als enige minpunt vond
Was de donkerharige man bij de balie, bij aankomst.
Hij liet zich ook uit over bepaalde gasten die gereserveerd hadden..
Dit hoeven andere gasten niet mee te krijgen wat hij hierover vindt!
ook al was hij niet degene die ons moest ontvangen een goeiedag of welkom is elementaire beleefdheid..en kost geen geld.
De andere oudere man en de dame die aankwam en ons verder hielp was wel vriendelijk.
Alsook de 2 jonge mannen die de avond/ nacht deden .. hele fijne mensen, ook bij het uitchecken.
Dus kortom .. we komen zeker terug .. want al de rest was wel een fijne ervaring!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Bizar slecht personeel! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij infinity wereld van verschil met Bleusquare.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Heel tevreden over ons verblijf! Wel vreemd om als Nederlandstalige gast bijna exclusief in het Engels aangesproken te worden. Dit bleek echter ook bijna overal het geval in Amsterdam. Uitgebreid en lekker ontbijt, wel één minpunt: de vruchtensappen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Nice Rooms, very friendly and polite Service
very close public Transport

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel. Ideale ligging. Fijn parkeren. Prima voor een overnachting. Ontbijt is prima. Niets bijzonders. Maar wel gewoon de basis. Geen bar of restaurant, maar wel vriendelijk personeel. Met de metro ben je met 15-20 minuten midden in de stad. Voor concerten lekker dichtbij de Arena, Ziggo en Afas Live.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Een fijn en net hotel. We hadden een driepersoonskamer en hadden goede bedden, gelukkig geen inklapbedje, maar drie volwaardige bedden waar we goed op hebben kunnen slapen. Het hotel was netjes en rustig en aan de overkant pak je makkelijk de tram naar de binnenstad. Ook zit je zo weer op de A10, dus ook met auto makkelijk te bereiken. Al met al een fijn verblijf gehad.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Ik en mijn dochter hebben een zeer prettig verblijf gehad. De kamer was netjes, schoon en goed onderhouden. Ontbijt was ook goed verzorgd. Doordat je zelf kunt inchecken en uitchecken heb je weinig tot geen contact met het personeel. Wij komen graag terug.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prijs kwaliteit is helemaal TOP. Nieuw en schoon hotel met heerlijke fijne bedden en fijne grote badkamer.
Dikke 9.9 wat mij betreft.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Tv deed het niet wifi was slecht en föhn deed het niet

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Goed hotel, perfecte locatie, vriendelijk personeel

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.