Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tof Hotel Net een weekendje geboekt, mooie grote kamer, badkamer proper, airco werkte perfect , heel makkelijk met de parking, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. 20 minuutjes wandelen naar he... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Mijn vast hotel voor trips naar Amsterdam. Je zit op 5min lopen aan het metro station en op 20min aan centraal station. Rustig gelegen, ruime parking voorziening, voor het geld een heel ruime kamer en... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Zijn er voor de 3e keer geweest. Inchecken verliep nu anders door middel van self incheck waardoor alles minder persoonlijk is.Kamers zijn oké, heerlijk groot bed. Helaas konden wij niet dineren op za... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf
Molenwerf 1, 1014 AG , Amsterdam, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
4 Kamers geboekt voor Holland Zingt Hazes in de Ziggodome Kregen 4 grote kamers met alle twee twee persoons bedden en keurig netjes allemaal
Loopafstand naar Ziggo ongeveer 10 min dus goed te doen
Ontbijt was prima komt niets te kort
Kortom voor ons zeker weer een optie voor ons volgende bezoek aan de Ziggodome

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Goede kamer, schoon, prima verblijf gehad.
Jammer dat de parkeerkosten zo hoog zijn voor gasten

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel vlakbij Westerpark. Fijn bed en tram naast hotel. Kamer was netjes en had alles wat je nodig hebt. Verduisterende gordijnen en koffie-/ thee faciliteiten ook een lekker bed en fijne douche. We konden parkeren bij het hotel. Dus helemaal top!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Hotel was 20/30 minuten uit de centrum. Tram 2 was prima om gebruik van te maken en naar centrum te gaan, kost geld twee keer tram gebruiken gedurende verblijft. Ik had twee aparte bedden een waren niet best heel klein en niet comfortabel. Ontbijt niet gedaan.
Medewerkers waren niet hulpzaam vooral de nachtportier kerel heel ONBESCHOFT.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
+
3 Sterren Hotel op 3 minuten lopen van de metro.
(Bullewijk, 1 minuut van Amsterdam Arena met de metro)
Omgeving is wel saai, enkel kantoorpanden.
Kamers zijn niet heel groot maar prima voor 1 of 2 nachten, en er is genpeg kastruimte.
Gelukkig kunnen de ramen wel open en de bedden waren prima.
Ook Fijn dat er ook een koelkastje is.
Medewerkers aan de frontdesk waren vriendelijk, maar spraken geen woord Nederlands.
Er werd niet om een Legitimatie bewijs gevraagd, tevens wist de medewerkster niet hoeveel sterren het Hotel heeft. 🧐
-
Enige echte minpunt was dat na 2 minuten douchen er geen warm water meer was.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Extra korting en langere uitchecktijd bij het rechtstreeks boeken ipv bijv.booking.com. Gratis(zonder te vragen)update van de kamer gekregen- gereserveerd voor standaard 2p kamer- 3p kamer met balkon gekregen(kamer 307)Mooie, nette badkamer- schone verzorgde kamer- koelkastje- koffie/thee faciliteiten- goed bed- rustige buurt- ondanks musea direct om de hoek- tram voor de deur etc 1 klein minpuntje- een paar haakjes in de badkamer om je kleding/handdoeken aan op te hangen misten we.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Geweldige, klantvriendelijke service. Top faciliteiten. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Dichtbij metrohalte!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
De kamer was qua grote zeker ok! Ook de bedden waren goed!
Maar de kamer is toe aan een grondige renovatie! Op verschillende plaatsen hing het behang los en was het behang vuil.
De inkomdeur was niet echt proper (vegen), ook de badkamerdeur was niet proper (enorme vuile vegen op glazen deur). Douche is ook aan vernieuwing toe!!!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Zeer vriendelijk ontvangst. Voor de kinderen lag er bij aankomst in de hotelkamer een knuffel op het bed. Wij hadden een mooie grote en schone kamer. Mooie badkamer en een heerlijke douche.
Hotel ligt op een toplocatie tov openbaar vervoer en bezienswaardigheden. Kan dit hotel zeker aanraden.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, alles aanwezig. Proper

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel heeft een goede kwaliteit/ prijsverhouding, de kamer zijn ruim en prima ingericht verder stopt tramlijn 2 voor de deur waardoor de binnenstad erg goed bereikbaar is. Heel fijn is de beschikbare parkeerplaats.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Mooie kamers, vriendelijke medewerkers, veilig parkeren onder het hotel (wel betalend), een tram die stopt voor het hotel, ideale uitvalsbasis om Amsterdam te verkennen. Vlot te bereiken, dicht bij de autosnelweg en heel lekker ontbijt.
Een van de weinige hotels waarbij 4 persoonskamer zonder stapelbed beschikbaar is, handig als je iets oudere kinderen op citytrip bent die niet in stapelbedden willen slapen.
Wij waren zeer tevreden.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
We zijn maar 1 nachtje geweest maar het hotel is echt super! Grote kamer en badkamer en alles erg schoon. Modern ingericht en alles voorhanden. Goed bereikbaar met OV. Komen beslist terug .

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Hotel Levell samen met mijn dochter en haar vriendinnetje. We gingen die avond naar een concert in het Ziggo Dome en dit hotel was daarvoor perfect gelegen.
Geen haast, geen drukte – gewoon lekker relaxed. De auto konden we makkelijk parkeren en op ons gemak konden de meiden zich klaarmaken. Daarna zijn we naar de Ziggo Dome gelopen, wat prima te doen was.
De kamer en douche waren erg fijn: schoon, netjes en met een luxe uitstraling door de warme bruintinten. De bedden lagen heerlijk en wat wij ook erg prettig vonden: geen geluidsoverlast van dichtslaande hoteldeuren.
Een ontspannen, comfortabel verblijf op een ideale locatie. Absoluut een aanrader!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Vriendelijk onthaald, helpen graag als je hulp nodig hebt. Lekker ontbijt en rustig hotel om te slapen 👍

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Perfect voor een overnachting voor een concert bij Afas Live. Kwartiertje lopen en je bent er al. De bedden waren heerlijk en de kamer is schoon.
Oftewel, ik ben zeer tevreden.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Fijne kamer om tot rust te komen. Vlotte check-in en check-out, ontbijt was zeer smakelijk

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Deze site biedt een prettige ervaring met nette, comfortable kamers en vriendelijk personeel dat klaarstaat om te helpen. De ligging is gunstig en maakt het eenvoudig om de stad en bezienswaardigheden te verkennen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Super hotel, handig met parkeergarage. Stille kamers, ziet er keurig uit, personeel ook erg vriendelijke. Tot de volgende keer.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.