Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tof Hotel Net een weekendje geboekt, mooie grote kamer, badkamer proper, airco werkte perfect , heel makkelijk met de parking, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. 20 minuutjes wandelen naar he... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Mijn vast hotel voor trips naar Amsterdam. Je zit op 5min lopen aan het metro station en op 20min aan centraal station. Rustig gelegen, ruime parking voorziening, voor het geld een heel ruime kamer en... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Zijn er voor de 3e keer geweest. Inchecken verliep nu anders door middel van self incheck waardoor alles minder persoonlijk is.Kamers zijn oké, heerlijk groot bed. Helaas konden wij niet dineren op za... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf
Molenwerf 1, 1014 AG , Amsterdam, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Het was zeer schoon , en super vriendelijk personeel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Wat een goede prijs kwaliteit verhouding! Keurige kamers, bedden lagen ook echt lekker.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Wat een fijn hotel! Perfecte ligging op loopafstand van AFAS Live en het station. De IKEA ligt op slechts drie minuten lopen en er zit een restaurant direct voor de deur (zelf niet bezocht).
De kamers zijn echt top: heerlijke bedden, kamers zijn schoon, een stabiele temperatuur en niet gehorig. We hebben hier ontzettend fijn geslapen. Kortom: zeer comfortabele en verzorgde kamers.
Het ontbijt hebben we niet genomen omdat dit aan de prijzige kant is, zeker met zoveel alternatieven in de buurt.
Extra pluspunt: er zijn laadpalen bij het hotel (had fijn geweest dit vooraf te weten, maar alsnog handig).
Al met al een heel prettig verblijf; absoluut een aanrader!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel, schoon, ruime kamer, jammer dat de ramen niet open kunnen!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Rooms are OK
Breakfast is more than OK
Location is OK (tram at door)

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
We zaten op de tweede verdieping, zodat er altijd binnen een paar tellen één van de vier liften klaar staat om je mee te nemen.
Kamers zijn modern, lekker ruim en goed verlicht, in hebben koelkast en koffiemachine die het doen.
Klimaat in de kamer is goed te regelen.
Hotel ligt op 1 minuut lopen van Lokaal van de Stad, ons favoriete restautrant. Tram 2 stopt voor de deur.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Voldoet aan verwachting. Fijne akoestiek in de kamer.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
De kamers zijn ruim en netjes, de bedden waren op de tweede avond terug opgemaakt.
Douche en badkamer zijn ruim en aangenaam. Niets om op aan te merken.
OF.... Als ik dan toch iets kan vernoemen, het aircosysteem maakt een beetje lawaai, maar als je doodmoe bent zal je er waarschijnlijk niets van merken ;)
Het ochtendbuffet was lekker; maar de croissant mag iets groter ;)
Voor herhaling vatbaar...Alhoewel dit niet direct zal gebeuren = Amsterdam is veel te veel plat toerisme geworden, heb je 1 straat gezien, heb je alles gezien, 100 kaaswinkels, 100 stroopwafels, en een véél te dure japanner, ; ), véél Engelstalige shopmanagers (?!!), ook in het hotel zijn we maar 1 maal in het Nederlands bediend EN DAT IS EEN FOUTE TENDENS.
Maar misschien ben ik een oude zeur en moet je hier niet van wakker liggen, Doeiiiiiiiiii, een foute belg.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Perfect location with good facilities

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Hotel heeft weinig uitstraling, zeker wat betreft het 2de gebouw waarin ik verbleef en is aan vernieuwing toe.
Positief is de ligging vlakbij het metrostation.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie ligging in de buurt van een aantal restaurants en een supermarkt. Goede voorzieningen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
We waren met zn 3en. Een ruime kamer voor 3 personen. Ruime en schone badkamer. Goede stevige bedden. Geen overlast van buiten. Wel iets geluid van andere kamer(s). Goede ligging in het centrum. Goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Op zich een fijn hotel, ook qua verbinding naar het centrum. Er was wel veel jeugd die ook buiten voor het hotel hingen, kamers waren niet echt schoon en we mistten koffiecups die we uiteindelijk bij de receptie hebben kunnen bemachtigen👌🏻
Ook de lift deed het niet en konden ook niet via trappen. Gelukkig was er een lieve medewerkster die ons via de personeelslift naar boven liet gaan.
Wat ons ook opviel is dat als je je hotelpas insteekt voor het licht dat alle verlichting aangaat inclusief de lichtbalk bij het bed die sochtends erg fel is. Als je snachts naar het toilet moet, heb je geen verlichting of je moet al alle verlichting aan willen doen🙈
We zijn 3 dagen gebleven waar we alleen bij aankomst schone handdoeken hebben ontvangen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Keurig hotel, dichtbij een metro station dus vanaf daar lekker Amsterdam ontdekken. Mijn man was jarig en stond een leuk kaartje op de kamer! Echt prijs kwaliteit goed hotel

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Ik kom er vaker en het is elke keer weer een feest , een prachtige kamer voor een mooie prijs op een voor mij geweldige locatie 1 metro halte van mijn werk. Daarnaast een geweldig ontbijt

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
We hebben het heel erg. Leuk gehad in de hotel en goed geslapen en goed uitgerust in de hotel kamer alleen de eten in de restaurant was ook erg lekker ik zou graag willen terug komen. Een keer wij hebben genoten in het hotel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Betaalbare prijs voor een prima verblijf.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Goed hotel voor een mooie prijs

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.