Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tof Hotel Net een weekendje geboekt, mooie grote kamer, badkamer proper, airco werkte perfect , heel makkelijk met de parking, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. 20 minuutjes wandelen naar he... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Mijn vast hotel voor trips naar Amsterdam. Je zit op 5min lopen aan het metro station en op 20min aan centraal station. Rustig gelegen, ruime parking voorziening, voor het geld een heel ruime kamer en... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Zijn er voor de 3e keer geweest. Inchecken verliep nu anders door middel van self incheck waardoor alles minder persoonlijk is.Kamers zijn oké, heerlijk groot bed. Helaas konden wij niet dineren op za... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf
Molenwerf 1, 1014 AG , Amsterdam, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Dit hotel voelt iedere keer weer alsof we thuiskomen. De dames bij de receptie zijn altijd ontzettend vriendelijk en helpen ons met een glimlach bij het inchecken.
De kamer waar we meestal verblijven was dit keer vernieuwd, met nieuwe bedden. De vorige sliepen al heerlijk, maar deze waren nóg comfortabeler. We hebben genoten van een goede kop koffie die we op de kamer konden zetten en een fijne nacht in Amsterdam.
Eén ding is zeker: wij komen hier absoluut weer terug!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Personeel erg behulpzaam en vriendelijk

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Keurig Hotel,
Geen extra luxe maar alles is goed.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Vriendelijke receptie
Als je een mail stuurde met een vraag, kreeg je al vrij snel een antwoord.
Schone ruime en stille kamer.
* Misschien wel handig om aan te geven dat je de hotel card moet gebruiken om het licht te activeren in je kamer. Ik kwam 's avonds aan in een donkere kamer en dacht in eerste instantie dat het licht stuk was.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Inchecken ging makkelijk, maar hoe hier klanten worden behandeld kan echt niet.. wij sliepen al en om 12 uur schrikken wij wakker omdat wij ineens andere klanten in ons kamer zagen. Wij gingen naar de balie en enige wat we te horen kregen was ‘ wij kunnen er niets aan doen is het fout van de systeem. Maak dit voor het eerst mee. Nooit gezien nooit meegemaakt. Vervolgens hebben ze ons nog een boete uitgeschreven omdat ik uit shock 1 sigaret heb gerookt uit het raam in de kamerVoor mijn gevoel kon het allemaal beter gaan en mogen klanten beter behandeld worden.Hier kom ik nooit meer

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Fijn verblijf gehad in dit hotel. Het inchecken verliep soepel en we werden vriendelijk geholpen. Ook de self-service check-in werkte prettig. Bij aankomst rond 18:00 moesten we naar het gebouw aan de overkant voor onze kamer, waar zelfs nog werd schoongemaakt — dat gaf meteen een goede indruk.
De kamer was netjes en schoon, de douche was goed en alles wat we nodig hadden was aanwezig. We zagen één zilvervisje, maar die hebben we daarna niet meer gezien, dus dat was geen groot probleem.
Minpuntje was dat de televisie geen cast-optie of ingebouwde Chromecast had. Ook rook het soms in de kamer en op de gang wat naar wiet wanneer de ventilatie aan stond, alsof iemand ergens aan het roken was. Niet extreem storend, maar wel iets om op te letten.
Ontbijt hebben we niet gebruikt omdat de IKEA tegenover het hotel zit, wat voor ons ideaal was. Al met al een prettig verblijf en zeker een hotel dat ik zou aanraden.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Eerste keer hier gelogeerd en het was best goed. Min punt is dat onze kamer een water verstopping probleem had, maar die werd gauw opgelost door ons naar een ander kamer te verhuizen. Kamers waren redelijk netjes, niets te klagen. Perfecte keuze voor een korte en simpele logeerplek hart in de drukte. Ik kom zeker terug!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Meerdere keren last van housekeeping die de deur opent terwijl je late check out bijboekt. Dit keer stond ik naakt om te kleden en opent een man de deur zonder te kloppen. Bij de receptie een blond meisje met een attitude die doet alsof t hotel van haar vader is. Heel jammer dit. Elke x excuus aanbieden, daar heb ik niks aan.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Geen aardige medewerkers allemaal sagarijnig en tonen geen intresse!!!
Kamer is ok onbijd was matig.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Perfect verblijf, alles erop en eraan. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en kamer was zeker in orde. De locatie is perfect voor een citytrip in Amsterdam, met het Museumplein letterlijk op het einde van de straat, alsook verschillende trams. Zeker eentje waar ik naar terugkeer!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
keurige hotelkamer waar niks ontbrak en waar gelet wordt op de detalils.Schoon,stille kamer,ruim en check in en check out gaat zeer snel.Vriendelijk personeel,goede prijs/kwaliteit verhouding!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Nette kamers , mooie badkamer … goed bed .. we gaan zeker terug !

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Heel fijn, goed bed en late check-out ;-)
Alleen wel duur parkeren (25 euro per dag) en voor de
Liefhebbers van het ov (helaas voor mij veel te duur geworden) het hotel
Ligt vlakbij een metro station..

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
We zijn een nachtje bij hotel Levell geweest. Top: locatie nabij snelweg maar ook metrostation, prima uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, parkeermogelijkheid. De 3pers.kamer was ruim, modern van opzet. Goede bedden en fijne douche.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Perfect hotel voor een bezoek aan Amsterdam. Ruime kamers die heel erg schoon zijn. Heerlijk groot bed, super regendouche (waar je lang onder wilt blijven staan) en erg goede locatie. Op loopafstand van winkels Hoofddorpplein en ook van het Vondelpark. De tram (lijn 2) stopt voor de deur.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Schoon hotel met vriendelijk ontvangst. Prima gelegen bij winkelcentrum en openbaar vervoer om de hoek.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Personeel steelt je spullen als je die in die hotel vergeet. Vooral die dikke man achter die balie

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima ervaring. Vriendelijk personeel. Er gingen wat dingen fout bij de check-in maar dit werd meteen opgelost. Schone en grote kamer. Dichtbij metrostation waardoor je snel in het centrum bent!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.