Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tof Hotel Net een weekendje geboekt, mooie grote kamer, badkamer proper, airco werkte perfect , heel makkelijk met de parking, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. 20 minuutjes wandelen naar he... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Mijn vast hotel voor trips naar Amsterdam. Je zit op 5min lopen aan het metro station en op 20min aan centraal station. Rustig gelegen, ruime parking voorziening, voor het geld een heel ruime kamer en... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Zijn er voor de 3e keer geweest. Inchecken verliep nu anders door middel van self incheck waardoor alles minder persoonlijk is.Kamers zijn oké, heerlijk groot bed. Helaas konden wij niet dineren op za... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf
Molenwerf 1, 1014 AG , Amsterdam, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Dit is typisch weer zo een hotel wat echt het potentieel wel heeft maar wellicht door personele omstandigheden het niveau bij lange na niet haalt. Wij hadden een business room welke het nodige onderhoud wel eens kan gebruiken beter gezegd een renovatie van de kamer zou wel op zijn plaats zijn. De kamer was acceptabel schoon maar daar was het ook mee gedaan. Het ontbijt op zondag 21 december was ronduit schandalig en onhygiënisch helemaal voor de gevraagde prijs. Brood moest men zelf snijden zodat iedereen er met de handen aanzaten. Gebakken eitje niet verkrijgbaar. Gekookt eitje geen tijd vermeld. Ik ben geen kaasliefhebber echter was er geen plakje ham, rollade, rosbief, fricandeau te verkrijgen. Enige was wat simpele gebakken kipfilet. Op de jus d'orange stond vers echter heb ik nog nooit in een hotel zo slechte aangelegde poeder gehad als hier. Mijn echtgenote heeft broodje genomen maar ondergetekende een kop koffie. Later buiten het hotel maar een brunch gedaan. Tip de supermarkt naast het hotel scoort wellicht vele keren beter als dit. Werkelijk schandalig dat ze dit durven aan te bieden voor deze prijs. Al met al moeten wij het hotel afraden en dan met name het ontbijt.
Nog een kleine update: Bij aankomst blijkt de gehele horeca gesloten te zijn. Ben je even een weekendje weg. Op zaterdagmorgen geboekt en dan een zo essentieel iets op geen enkele wijze vermelden en dus bewust achterwege houdt is schandalig en misleidend. Wij hadden niet geboekt als dit bekend was. Van enige compensatie voor het ongenoegen is geen sprake. Artemis ga jullie diep schamen om jullie gasten zo te behandelen
Update t.a.v. de reactie
Wellicht moet u beter uw revieuws lezen. Daarnaast beweert u dat er vleeswaren aanwezig zijn zoals gemeld was er alleen gebraden kip. Over de J'dorange houdt u zich maar verstandelijk achterwege. Er staat bij het ontbijt wel degelijk aangegeven spiegelei en pannenkoeken!!!Dat u uw gasten voor leugenaar uitmaakt zegt meer als genoeg over u als hotel. U vervalt van de ene schande in de andere. Het had u gesierd om in in ieder geval het ontbijt te restitueren
Ps Men gaat er toch niet vanuit dat een hotel zijn horeca heeft gesloten in het weekend

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Als vaste gast heb ik een merkwaardige en onaangename ervaring gehad. Bij het uitchecken kreeg ik een discussie met de receptioniste over klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Niet meer dan een discussie. Een paar uur later ontving ik een mail dat ik niet meer welkom ben wegens overtreden van de huisregels. Zonder enig nader contact of verdere onderbouwing. Ik nam meer dan 100 overnachtingen per jaar af al twee jaar. Onbegrijpelijk en onbeschoft gedrag eerlijk gezegd.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel is perfect gelegen, dichtbij de grote musea en de tram naar het centrum. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon, de bedden goed.
Het hotel is wel gehorig. Door de houten vloeren hoor je de bovenburen lopen.
Het hotel is moeilijk bereikbaar voor rolstoelen en rollators. Met een loopplank en een leuning aan de zijkant van de trap zou dit opgelost zijn.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
op zich een mooi proper hotel en een goede ligging tov afas /ziggo maar ...
we hadden smorgens (heel) koud water in de douche en hebben zeker 15 minuten in de rij moeten staan vooraleer we konden ontbijten.
Al met al dus niet de €152 euro waard die we voor 1 overnachting hebben moeten betalen

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Van 12 op 13 december verbleven bij levell hotel.
Hotel is geen aanrader.
Rottige kussens, karig ontbijt en sochtends geen warm water in de douche.
Grote van kamer is oké en bed zelf is prima. Hier was de prijs dan ook wel naar.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
vriendelijk personeel, op de kamer is alles aanwezig dat je nodig hebt, goede nacht gehad!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel is netjes, heeft goede bedden, personeel is vriendelijk, het is heel gunstig gelegen voor musea en concertgebouw, kamers klein, badkamer netjes, goede douche. Ontbijt voldoende. Voor een verblijf van 1 of 2 dagen prima hotel, rustige omgeving

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel heeft een rustige sfeer, wat wij heel prettig vonden. Makkelijke zelf-checkin. Prima kamer met fijne, ruime badkamer, koelkastje en koffie en thee.
Een van de ramen kan open, wat wij heel fijn vonden.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Simpel hotel, maar goede bedden, ligging vlak bij musea, uitgaan, zeer rustig gelegen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Vooral voor deze prijs echt een goed hotel, fijne kamer, prima bed (beetje kort), mooie schone badkamer. Man achter de balie was attent. Geen geluidsoverlast 's nachts. Ik sliep hier van zondag op maandag, ik kan me voorstellen dat het in het weekend drukker is. In de lobby stond de verwarming heel hoog, gelukkig kon in de kamer een raam open. Kleine attentie: een paar donkere haren op de (verder zeer schone) kussenslopen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Leuke kamer, goede ligging, makkelijk parkeren, alles loopt er goed tot je 's avonds terug komt op je kamer en merkt dan die er nog bijligt als 's morgens, niets opgeruimd. Als je dit meldt aan de receptie, geen excuses. enkel de opmerking dat ze het zullen doorgeven. Bij uitchecken was de receptioniste wel vriendelijk en bood ons naast excuses een compensatie aan voor de fout van de vorige dag.
Dat alles in het Engels moet verlopen in de hoofdstad van Nederland is voor mij toch wel zeer merkwaardig.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel was netjes en het personeel vriendelijk. De kamer was niet heel groot, maar wel fijn dat de badkamer ruim was met een grote inloopdouche. Alles was netjes schoon. Fijn met een minibar, koffie en thee en doucheproducten.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Heerlijk weekendje weg gehad in amsterdam en verbleven in dit hotel. De kamers waren schoon en netjes en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven ons ook leuke tips over wat we zeker moesten zien in amsterdam. Ontbijt was ook top.5 sterren van ons Jordy en Kirsten

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Vriendelijk personeel waarvan een groot deel goed hun best doet om Nederlands te spreken. We hadden een 3 persoonskamer geboekt, deze was ruim, modern en zeer schoon.
Ontbijtruimte niet groot maar gebruikte tafels werden meteen afgeruimd zodat er voldoende plaats is. Uitgebreide ontbijtbuffet, niet verwacht voor het bedrag van €15,00 p.p.
Locatie is geweldig, nabij A9. Ruim voldoende parkeergelegenheid.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Hotel en kamer waren prima, hadden alleen geen afstandsbediening op onze kamer en mochten deze zelf bij de receptie ophalen, daar aankomend zaten er 2 mensen gezellig achter de balie, had één niet even de moeite kunnen nemen om hem (s’ochtendsvroeg) te brengen?
Het stoort mij ook dat alles in het Engels moet en het uitrijden uit de parkeergarage ging ook niet soepeltjes, slagboom ging niet open, niemand via de telefoon bereikbaar, uiteindelijk weer richting receptie waar nu niemand aanwezig was.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Tijdens mijn verblijf in het hotel had ik een bijzonder vervelende ervaring met de medewerkster aan de balie. Op meerdere vragen gaf ze erg korte en weinig behulpzame antwoorden. Toen ik samen met andere gasten voor een slagboom stond die niet open wilde, hing ze uiteindelijk zelfs op terwijl we nog om hulp vroegen.
Uiteindelijk moest ik helemaal naar binnen lopen om het probleem op te lossen. Toen ik daar aankwam, werd ik ook nog eens op een nare manier aangekeken. Daarnaast troffen we haar in het bad, maar onze grootste teleurstelling ging nog steeds over de manier waarop we behandeld werden. De service liet echt te wensen over.
Hopelijk wordt dit serieus genomen en kan de klantenservice worden verbeterd.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel. De kamer en badkamer waren schoon en zijn ruim, er is genoeg ruimte om je spullen kwijt te kunnen.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Fantastisch! Keurig en volledig ingericht, schoon en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel ligt op een praktische locatie (dicht bij winkels en openbaar vervoer). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het hotel en de hotelkamers zijn functioneel ingericht: een goed bed, goed sanitair en een paar zitjes. De hotelkamer blinkt niet uit in gezelligheid. Ook de sfeer in het hotel is niet als gezellig te betitelen.
Door de goede geluidsisolatie is het rustig in de hotelkamer. Keerzijde is dat er geen ramen open kunnen. Zonder hoorbare ventilatie of airco zorgt dit al gauw voor een wat benauwde kamer.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.