Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Prima hotel, met mooie prijs/kwaliteitverhouding. Nette kamer, schoon, ruime badkamer, fijne douche en uitstekend bed. Al twee keer hier verbleven (en ook al derde keer geboekt) in combi met een conc... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Tof Hotel Net een weekendje geboekt, mooie grote kamer, badkamer proper, airco werkte perfect , heel makkelijk met de parking, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. 20 minuutjes wandelen naar he... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Mijn vast hotel voor trips naar Amsterdam. Je zit op 5min lopen aan het metro station en op 20min aan centraal station. Rustig gelegen, ruime parking voorziening, voor het geld een heel ruime kamer en... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Zijn er voor de 3e keer geweest. Inchecken verliep nu anders door middel van self incheck waardoor alles minder persoonlijk is.Kamers zijn oké, heerlijk groot bed. Helaas konden wij niet dineren op za... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf
Molenwerf 1, 1014 AG , Amsterdam, Nederland
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Goed hotel voor een concert in de Ziggo Dome. Ruime kamer en degelijk ontbijt. De check-in verliep wel zeer onpersoonlijk. Niemand heette ons welkom.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Uitstekend hotel dicht bij alle belangrijke muziek hallen van Amsterdam ( op Paradiso na dan). Goede metro verbinding om naar het centrum van Amsterdam te gaan. Goede parkeergelegenheid en niet onbelangrijk een prima ontbijt

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Wij zaten in het hotel in Slotermeer ,
gewoon goed
goed ontbijt
schone kamers , en je kunt gewoon onder het hotel ( uiteraard tegen betaling ) parkeren

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Heel fijn hotel, kamers en ontbijt was heel goed.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Fijne, schone kamers. Super ontbijt. Goed geregeld. Komen hier zeker terug!

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Het hotel was prima. Kamers redelijk klein maar dat was prima voor mij alleen. Sanitair zag er schoon uit. Enige minpunt: ik had een late check-out om 15.00 uur. Tot twee keer toe stond de schoonmaakploeg op mijn deur te kloppen ver voor 15.00 uur. Aangezien ik de hele nacht in een club was en pas om 06.00 terug in het hotel was vond ik dit erg vervelend. Niet voor niks een late check-out toch?

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima hotel, maar het ontvangst kan beter! Een goed hotel heeft een vriendelijke receptioniste en geen apparaat die je zelf moet bedienen.
Het vreemde is ook dat een aantal medewerkers stonden te kletsen met elkaar, dan kunnen ze toch ook de gast ontvangen.
Verder tevreden, komen twee keer per jaar, ivm de Fashiondays.
Goed ontbijt, mooie kamers, prima bedden.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Een zeer goede verblijf gehad in dit hotel. 20 min de tram en jij bent in het centrum van Amsterdam. Ontbijt is super goed, alles aanwezig wat er moet zijn en wordt constant bijgevuld. Kamer is ook ruim genoeg en zeer proper, wordt trouwens elke dag proper gemaakt.
Het enigste minpuntje is misschien de temperatuur van de badkamer voor ons, veel te warm (veel mensen hebben dit graag, dus dit is iets heel persoonlijk).
Voor de rest prima hotel voor een heel schappelijke prijs in Amsterdam 😉

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Vriendelijk personeel, dicht bij station en park nabij.
Ruime en nette kamers.
Enkele minpuntjes : het was wel warm in de kamers en airconditioning maakte lawaai.
Ontbijt was ok, maar eenvoudig. Fruitsap was meer limonade dan fruitsap.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Goede locatie, vlak bij de rondweg, maar geen overlast van verkeer. Treinstation op 10 min lopen, metro voor de deur, paar winkels in de buurt (Lidl ongeveer aan de overkant, ijssalon op 10 min lopen).
4p kamer is ruim genoeg en netjes.
Ontbijt lekker uitgebreid en bleef goed aangevuld.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Prima verblijf, dichtbij ov, schone kamers en uiterst vriendelijk personeel

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Wij zijn hier nu al verschillende keren geweest echt alles is prima fijne nieuwe bedden alles heel schoon maar ik blijf me verbazen over die €5,00 extra betalen als je 45 min te vroeg bent. Nu zei de balie medewerkster als u 15 min wacht is het gratis. Ik denk dan een stukje service ik snap dat je grens moet trekken maar ik maak vaak mee in andere hotels als de kamer klaar is kun je er gewoon in

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Alles goed verzorgd, vriendelijke mensen, dicht bij de tram.
1 kritiekpunt: in bed kun je niet lezen omdat het lampje daar niet geschikt voor is.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Een prima hotel, scherpe prijs, behulpzame medewerkers, goede verbinding naar het centrum van de stad. Kleinigheid: jammer genoeg geen toiletartikelen meer in de badkamer.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
vriendelijk onthaal, nette kamer, kwalitatief ontbijt voor een gunstige prijs

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Wederom goed geslapen in dit hotel. Kamers zijn netjes en schoon. In de kamer hoor je heel af en toe iemand op de gang lopen. Maar later op de avond hoof je niets meer. Ik sliep hir van zaterdag op zondag.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Ik heb de hele nacht wakker gelegen van een heel naar zoemend geluid. Toen ik dit de volgende dag vertelde bij de receptie kreeg ik alleen een oke bedankt voor het doorgeven en hij schreef het op een papiertje.
Ook was de afstandsbediening van de tv spoorloos. Dus ik kon ook niet even een ander geluid aanzetten.
Verder lagen er veel haren op de grond in de badkamer, niet echt lekker schoon.
Al met al was het voor mij erg tegenvallend.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Hotelkamer is prima.
Ontbijt ruimte is een kille, kale kelder.
Koffie automaat was kapot.
Onverzorgd personeel.

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
⁸Het hotel is prima in orde. Kamers netjes en ruim, ontbijt is goed en ruim voldoende. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en niet te vergeten het hotel staat op nog geen 20 minuten lopen van ziggo dome en mocht lopen niet gaan of het is slecht weer, de metro is om de hoek.
Al met al een prima hotel om te overnachten na een evenement.
Als er dan toch iets minder te vermelden is, voor lange mensen zijn de bedden aan de korte kant

Antwoord van XO HOTELS AMSTERDAM
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.